Mun pitää nyt vielä kerran avata sanainen arkkuni ja puhua ääneen.
Kuten jo aiemmin piupiuukin on linkannut tänne alkuraskauden masukuviaan ja olen niitä ääneen ihastellut - ja kyllä, tietoisesti olen ihastellut hänen alkuraskauden turvotustaan. Olenhan mäkin omaan blogiini ottanut alkuraskaudessa kuvia ja siellä ne nököttää edelleen.
Mulla ei edelleen henkilökohtaisesti kosketa, jos joku paijaa alkuraskauden turvotustaan, niin tein minäkin, kuten olen jo senkin sanonut ja kerroin sen niille vielä alkuvaiheessa oleville, että se on ihanaa, kun saa seurata sitä ihan oikean vauvamasun kasvua, kun tietää, että se kasvu johtuu nimenomaan siitä vauvasta, eikä hormoneista.
"Tuosta mahasta; kyllä mustakin oli ihan kiva, kun vatsaa turvotti, mutta se ihan oikee vauvamahan kasvu on ihanaa! Turvotus on turvotusta - ei vauvaa, vaan nesteitä. Mulla se oikee vauvamaha alkoi näkymään vasta joskus rv14, kun kohtu oli kasvanut lantiosta ylöspäin.. samoilla viikoilla tunsin ekat liikkeet. Ennen sitä maha oli turvoksissa ja olokin sen mukainen, eikä sitä kukaan vauvamahaksi sanonut ..ja on se alkio vielä niin pieni, ettei se vatsaa vielä kasvata"
Inhottaa se suunnattomasti, ettei täällä palstalla voi enää mitään sanoa suoraan tai laukoa niitä faktoja pöytään - hyvässä mielessä, etteikö joku suutu ja ota itseensä.
"NO jo nyt on kumma! ei millään pahalla mut se on mun vauvamaha ja sillä sipuli! Joku ei nyt oikein ymmärtänyt että kyse on pelkästä innostuksesta eikä mua ainakaan kiinnosta ettei sitä turvotusta jonkun mielestä saisi sanoa vauvamahaksi..."
-> tuo teksti sai mut kiehahtamaan, koska kukaan ei ollut todellakaan kieltänyt ketään sanomasta alkuraskauden turvotusta vauvamahaksi. Tottakai mä sanon takaisin yhtä "vittumaisesti", kun mullekkin vastattiin. "No jo nyt on kumma, ettei kukaan voi sanoa faktoja pöytään! Pidä sitä nestelöllöä _oikeana_ vauvamahana, jos haluat PISTE.
Ja minäkin taisin tuossa mainita, että minustakin se maha oli ihan kiva, mutta...... "
Musta olis edelleen ihanaa jatkaa täällä palstailua, mutta pistää jo pikkuhiljaa vituttamaan, ettei täällä voi puhua niinkuin ennen, kaikesta suututaan; jos omanapailet vaan, jos sanot suoraan asioita, jos puhut seksistä jne... Alkaa mitta täyttymään... Tai sitten tää vitutus johtuu vaan hormoneista, mutta tässä mun tän hetken tuntoja.