Kakskymppiset yrittäjät 2011

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petrra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ääääää!! Arvatkaa mitä:) mulla tänään tuli siihen ovistikkuun kuulkaa toinenki viiva ja erottu ihan selvästi:) Meinasin ruveta kiljumaan työpaikan vessassa:D en kyllä ymmärrä miten näin myöhään vasta tulee! Tosin on ollu stressin poikastakin töissä ja kotona:/

Onnittelut ovisplussasta mimmiih! :) Ei muuta kuin ovista hyödyntämään! ;)

Täällä tylsääkin tylsempää alkukiertoa... Kovasti koittaa olla stressaamatta "projektista" mutta päivittäin se silti mielessä pyörii :) Onneksi on ollut niin paljon töitä ja koulujuttuja, että pysyy kuumeilu jotenkuten aisoissa :D

Mä en tiedä miten mä eksyin lukee tätä palstaa...vaikka kuulun odottajiin:O Mutta oli pakko tulla kommentoimaan mimmiih:lle
Mä kans ressasin pitkään että en tuu raskaaks teiniaikojen typeryyden takia:headwall:. Mulla oli lääkäri joulukuun alussa ja kerroin myös tästä tuntemuksesta. Lääkäri totes että sillä mitä sillon on tehnyt ei vaikuta enään ja kaikki oli muutenkin kunnossa=) Jotenkin helpotti kuulla se ja kas kummaa tammikuun ekoina päivinä sain plussan raskaustestiin:heart:
Ai niin ja yritystä oli takana melkeen vuosi
Joten turhaa ressaat tuolla asialla:hug:

PLUSSATUULIA TEILLE KAIKKILLE:wave:

Viimeksi muokattu:
muffi: Luulenpa että en oo raskaaksi vielä tullut (yritys alotettu 07/2010) sen takia koska stressaan sitä asiaa. Onneksi täältä sitten löyty sielun sisko joka sai tajuamaan ehkä vihdoin ja viimein että nou hätä kyllä se sieltä vielä tulee. kiitos siitä:hug:

Tigi: Tiedän tunteen kun "projekti" pyörkii kokoajan mielessä ja sitten väkisinkin tulee mieleen että no onko mussa joku vika, no joko se ovis on plaa plaa plaa..:p

Sitten kun kuulee kavereilta vauva uutisia ja ite hyppis vaikka kuukauden päällään että se nyytti tulis kainaloon. Myös toinen ääripää löyty sitten tuttavapiiristä. pariskunta on eronnu jo reilu vuosi sitte ja tytön äipällä menny hiukka kovaa (isä ei sen parempi malli) ni eiköhän se ilonen ja pieni soma tyttö otettu huostaan! Ei kyllä paljo kiinnosta ees tuollasta ihmistä tukea kun ei ole viittinyt miettiä pidemmälle asiaa, että haluaako tosiaan tulla äidiksi vai ei. Tosin pariskunnalla meni kovaa jo viinan kanssa kun tyttö oli kotona ja seurustelivat. Kerrankin oltiin ukon kanssa kylässä ni eiköhän tämä lapsen äiti ollu tuhannen kännissä isästä puhumattakaan.. Minä sitä tyttöä sitten hyssyttelen pitkin aamuyötä kun ex-pariskunta nukkuu räkäposkella ja tämä ihan vaan sen takia että ei ollu muistanut antaa tytölle ruokaa ja minä en sen lapsen takia halunnu lähteä yöks pois.. En vaan ymmärrä miksi tollasten ihmisten pitää saada lapsia.. ARGH

Viimeksi muokattu:
Olipas tää pitkään nurin, justiinsa ku mun piti tulla kirjottelemaan :)

Mulla alko tänään kuukautiset, ja se on oikeestaan ilon päivä, kierto näyttää melko normaalipituselta! Eli mulle voi laittaa tähän päivään kp1, ja viime kierron pituus oli sitten 33 päivää niin senkin voi lisätä listaan jos joku sitä jaksaa päivittää :)
Nyt saa sitten vähän niinkun kunnolla ruveta yrittämään kun vois olettaa, että tossa välissä oviskin on jos kierto suunnilleen tommosena pysyis. En taida viitsiä vielä sitä kuitenkaan sen tarkemmin ruveta metsästämään, ettei tuu siitä mitään lisästressiä makuuhuoneen puolelle.

Mä tein tän vauvaprojektin innoittamana vähän hulluja juttuja, päätin ostaa uuden (mun budjetille ihan liian kalliin...) hevosen, jolla uskallan sitten ratsastaa vauva mahassakin ja sen synnyttyä. Ja jos vauvaa ei kuulu, niin sujuupa odotusaika sitten hauskemmin :D Meillä noita kopukoita tuossa pihassa siis on, ihan harrastuksena...

No niin oli pitkään kaatunu koko sivusto :/ Mulla on ihan hassu olo ikinä ei koksaan millonkaan ole mahaa pistelly näin oviksen jälkeen jalat ihan kummallisen tutuset. no eiköhän se täti sieltä tule kohta puoleen :/

Täällä tehtiin toissapäivänä negatesti ja hain sitten Terolutit, nyt kolmas päivä niitä menossa. Menkkoja odotellessa siis.

Päänvaivana on nyt tuo painonpudotus, ennen hoitoja kun pitäisi vähän hoikistua. Vaikeaksi sen tekee pco. Nyt päätin kuitenkin, että otan järeät aseet käyttöön, kalorit alas ja liikuntaa lisää. Harmi kun nyt en pystynyt lähtemään lenkille kun jalka kipeänä. Kaikkea hankaloittaa mun syömishäiriömenneisyys, tai ei oikeastaan edes menneisyys, ongelma se on edelleen.

Mutta se omasta navasta, onnea mimmiih ovisplussasta ja kaikille plussaonnea! :)

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

563462_f520.jpg

SU 8.5

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->
a020.gif

Moonbride.........kp61/?.......................yv2.........1.lapsi
hensq................kp33/?......................yk?..........1.lapsi
sameoldsong......kp34/?......................yk?.........1.lapsi
Kp 21-30
e015.gif

mimmiih............kp22/22-23.....21v....................1.lapsi

Kp 11->20
k030.gif
k035.gif

Laretzki.............kp20/?............20v........yk1.........1.lapsi
Hömelö.............kp18/27-34.......23v......yk10.......1.lapsi
Sunflower11......kp16/31...........22v.......yk5........3.lapsi
neonroze...........kp15/26...........21v...yk1............1.lapsi
villabikinit............kp14/?.............24v.......yk1........4.lapsi
Kekkuvekku.........kp11/?..............23v.......yk1........1.lapsi
Tigi....................kp11/28............22v.......yk1........1.lapsi

Kp 1-10
d030.gif
g010.gif

Adalemina..........kp7/?..............23v.......yk1........3.lapsi
ttty....................kp1/33...........25v......yk2..........1.lapsi

Kp??
a015.gif

Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi
petrra.................kp?/??............24v......yk?.........1.lapsi
Epa-88...............kp?/?..............22v......yk1.........1.lapsi

Plussanneet

hmm.. Täällä on pari päivää masua turvotellut ihan urakalla ja nyt nipistelee.. Olisikohan sieltä ovis tuloillaan? :) Kertokaas viisaammat, onko ovulaatio-oireiden voimakkuudella merkitystä ovulaation tapahtumiseen? Toisinsanoen, ovuloinko vain silloin kun selkeät oireet bongaan, vai voiko ovulaatio tapahtua myös niissä kierroissa, kun oireet eivät niin selkeät ole...? Tulipa harvinaisen sekava sepustus :)

Mä en osaa ovulaatioasioissa auttaa, kun en itseltäni ole sellaista ikinä bongannut :P

Mutta laihdutuksesta puheen ollen, mäkin oon tiristäny tässä kevään aikana noin kolme kiloa pois, normaalipainossa olisin kun vielä saman verran lähtis niin oon siihen ajatellut tähdätä :) Mulla tulee kyllä sellaista hyötyliikuntaa, töistä ja heppojen kanssa puuhailusta ym jo se lähemmäs 10 000 askeltakin päivässä, mutta sellasta reippaampaa liikuntaa pitäs saada vähän mukaan. Mulle ei sovi mitkään "dieetit", kun sitten mä totean muutaman päivän jälkeen että olen mieluummin onnellinen ja pullea jos liikaa yritän syömistä rajoittaa ;) Joten yritän vaan syödä enempi kohtuudella ja herkutella harvemmin sekä liikkua enemmän. Viime kuun sain pidettyä karkkilakkoa, vaikka jäätelöä sitten tuli vedettyä senkin edestä niin uskon sen auttaneen siihen ettei jatkossakaan tule pupellettua karkkia niin paljoa kuin jossain vaiheessa tuli...

Heippa kaikki, kiva ku tää taas toimii:popcorn: Niin ja hyvää äitienpäivää teille kaikille jotka olette jo äitejä :) toivottavasti me muutkin saadaan ens vuonna juhlia tätä päivää äiteinä :heart:

Tigi en tiedä olenko niin viisas mutta käsittääkseni suurin osa naisista ovuloi ilmaan minkäänlaisia oireita joten tuskin tuntemusten perusteella voi sanoa ovuloiko vai ei:confused: Tosin selkeitä oireitahan oviksesta tunnen ainakin välillä ja taas välillä en niinkään.. varmistaahan en ole voinut että olenko niissäkin kierroissa ovuloinut, :D mutta ei pitäis olla mitään mikä ovista estäis. Eiköhän sulla nyt ovista kuitenkin merkkaa noi jos kierron vaihekkin sopii siihen, tsemppiä :)

Moonbride Pahoittelut negasta.. :/ Toivotaan että täti muistaa sua pian terokuurin jälkeen! voimia painonpudotukseen lähettelen !:whistle:

Omaa napaa: täällä alamasun turvottelua, rintojen ajottaista jomottelua ja menkkamaisia tuntemuksia alamahalla pari päivää, toivottavasti tää enteilee plussaa :heart: ihana ettei oo terot enään jotka aiheuttaa niitä valeraskausoireta :D niija kauheet finnit noussu yläselkään/ niskaan ja pari paskiasta tulossa naamaankin:O tää vois tädistä kyllä enteillä, vaikka koopeet vasta 18.

Plussatuulia kaikille!

Helou.. ite olen kokeillut nutrilettiä mutta en kokenu sitä mitenkään hyväksi.. Mutta atkinssilla olen päässyt pitkälle kutsutaan myös karppaukseksi :) eli jättää pois perunan,makaroonin,riisin yms.. ja syö vaan lihaa,kalaa,kanaa,juustoa,munia ja tietenki vihanneksia.. karppaus.fi sivulta löytyy tosi tosi paljon erilaisia hyvä ohjeita ruokiin :) itellä on lähtenyt -20kg. Mikä parasta niin karppauksen sivulla löytyy ohjeita myös herkutteluun :) kannattaa tutustua :)

mimmiih toivotaan että täti kuitenkin jättää sinut välistä :) !! Todella kurjaa ja kauheeta varmasti kuulla tollasia juttuja ja uutisia tuttapiirissä, ja saatikaan katsoa vierestä, kun itse yrittää vauvaa.. epäreilua miten sellaiset ihmiset saavat lapsia, jotka kohtelevat noin, ja sitten niille joilla olisi rakkautta vauva antaa odottaa itseään.. :(

Moonbride Mä oon ollu pari kertaa nutrilet-kuurilla. Ekalla kerralla lähti 2 viikossa 3kiloa ja se pysyi mukavasti poissakin kun jatkoin liikkumista ja katsoin jatkossa mitä söin. Toisella kerralla ei oikein motivaatiota piisannu ja olin vain viikon ja silloin -1kg. Mun mielestä ne patukat, keitot ja pirtelöt on ihan hyviä. Pasta-annoksissa maistuu tekaistu maku.

Meillä jatkuu odottelu..kp nyt 36 eikä menkkoja näy ei kuulu. Lauantaina tehty raskaustesti näytti negaa.

Miten jo äideiksi päässeet viettivät äitenpäivää? Toivottavasti mahdollisimman moni meistä saisi jo ensi vuonna viettää ensimmäistä äitienpäiväänsä :)

Moikka vaan!

Täälläkin kovasti yritellään, toivottavasti jää menkat välistä... ;) voi että tätä vauvakuumeilua!!! ei voi muuta ajatellakkaan :D

niinpä, toivottavasti mekin voimme ensvuonna viettää äippäpäivää! <3

Kiva kuulla, että on hyviäkin kokemuksia Nutrilettistä. Ihan tosiaan jos pari kiloa tippuisi ja pysyisikin poissa, siitä sitten lisää pois kun saa motivaatiota. Mulla tuo pco hankaloittaa painonpudotusta, alan olla epätoivoinen : / Saako muuten tuon kuurin aikana juoda kahvia?

Plussaonnea kaikille! Toivottavasti kesä toisi mukanaan paljon plussia! :heart:

hensq eikös ollut niin että lopetit vasta e-pillerit ja niin ei kierron pituudesta hajua..? Pahoittelut negasta.. :/ Jos ei plussaan enään mahdollisuutta niin toivottavasti täti tajuaa kurvata paikalle ja pääsette uuten kiertoon ja yritykseen :flower:

kekkuvekku terveyhdys:wave: mites ootko ovista jo bongannu..? Vai onko vielä tulematta? Plussaonnea sulle tähän kiertoon! :)

Missäs Epa88 , Tnya ja petrra ??

Mä oon kanssa miettinyt pitäisikö ottaa liikunnan lisäksi vähän ruokavalion muutosta. Tuo karppaus mua ehkä eniten kiinnostaisi ja tuntuu että se saattaisi sopiakin. Ei ehkä ihan tiukimmillaan, mutta ensin vähentäen vain ja sitten ehkä myöhemmin poistamalla kokonaan ne hiilarit.

Täällä kun meitä ensimmäisen yrittäjiä on melko paljon, niin pelottaako/huolestuttaako teitä lainkaan tulevaisuus ja elämän muuttuminen lapsen myötä? Itse olen sellainen etukäteen murehtiva luonne, ja piirre nostaa päätään tässäkin asiassa.. Kovasti on viime päivinä pohdituttanut taloudelliset seikat yms.. Asiasta stressaaminenhan onkin tässä vaiheessa erittäin ajankohtaista :D

Yhteistyössä