Kakskymppiset yrittäjät 2012

Kuinka paljon niihin ovulaatiotesteihin on luottamista?

Kiitos SUN! pitänee odotella viel muutama päivä ennen testailua. /muutama kaapissa jäljellä -_-

Verigreippii oon nyt vetäny 7 päivää (paloina tai tuorepuristettuna), alotin 1 päivän myöhäs. Foolihappoo syöny samalla.
 
Sunflower11
Ovulaatiotestit näyttää kohonneen lh-hormonin huipun muttei se takaa että ovulaatio tapahtuu. Mulla on yks ovuloimaton kierto ollut missä oon käyttänyt ovistestejä ja siinä näytti koko testauksen ajan melkein plussaa.. Mä tunnen kyllä munasolun irtoamisen niin tiedän milloin se sitten tapahtuu..
 
Voihan ovikset sentään!
Mä en luota ainakaan enää ovistesteihin, en kyllä omaan kroppaanikaan yhtään sen enempää... Päätin, että en ovista testaile enää tän kierron jälkeen. Se aiheuttaa mulle pelkästään päänvaivaa. Kun muutenkin kiireiseen aamuun vielä lisää ton testeillä pelleilyn ja sitten tulosten spekuloimisen ja kyttäämisen, niin aamu on jo pilalla ja sitä myöten päiväkin, koko päivän pyörii vaan mielessä...

Tässä kierrossa aloin viime ke kp8 aamulla testailla ovista pc:n liuskoilla, kun edellispäivänä töissä huomasin limoja veskissä käydessä. Sain ihan hyvän viivan, haaleamman kyllä kun toinen, mutta ajattelin, että jes, tästä se lähtee tummenemaan ja sit otan kaveriksi cb:n digit ja saan hymynaaman... In my dreams.

Kolme päivää tuli aika samanlainen viiva, mutta limoja en enää havainnut. Lauantaina kp11 otin kaveriksi digin- tyhjä pallero vaan ja tuntui että liuskankin viiva oli vaan haaleampi ja sama on jatkunut tähän päivään asti... Oon siis aina aamuisin testaillut. Nyt tänään kp15 tein poikkeuksellisesti illallakin ovistestin ja hyvä että joku haalean haalea viiva siihen piirty. Huoooh!

Mä niiiin toivoin ja uskoin ja luotin, että nyt näillä keinoin bongaisin oviksen, mutta ei... Vaikea uskoa, että se olisi enää tulossakaan, kun viiva vaan haalistunut ja juuri aloitin terolutit kp15-24, niin eiköhän tää kierto ollut tässä ja kp28 se ihana täti tuleekin varmaan käymään taas :mad:
 
Heps!

Olemme palanneet Englannin lomalta juuri.. huh. olipa siä väkee. mut ihana reissu kaikkiaan ja aivan ihania joulutoreja! :)

Itsellämme oviksen aikaan oli kerran peitonheilutusta, joten en elättele suuria toiveita tässä kierrossa...

ONNEA plussanneille!!
Pamskulle erityis onnittelut! <3 Nauti olostasi ja kaiketi kuulumisia saapi viä lukea blogista! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 29.11.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Taru_.............kp39/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
piupiuu............kp34/29..................22v.........yk3................1.lapsi
Grill................kp31/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp31/33..................23v..........yk3...............1.lapsi

Kp 21-30


Caro...............kp29/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
-90.................kp27/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Anlii................kp26/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp26/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Henskuliini93......kp25/30............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp23/28.............24v............yk1................3.lapsi
Mona Lisa...........kp23/??............22v............yk??................2.lapsi
Miramei.............kp22/38-40..........24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp22/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp21/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa.......kp18/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi
Leva...............kp14/33................23v..............yk5.............1.lapsi
Sunflower11....kp13/24-28.........24v..............yk25............3. lapsi
millinkäinen......kp13/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi

Kp 1-10


nnela.............kp9/29................22v............yk3...............1.lapsi
ralliruutu.........kp7/28................23v.........yk3.......... ..1.lapsi
Miwwi.............kp7/28-35............22v.........yk3(8)..............1.lapsi
memsie...........kp6/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Minnah88........kp4/?...............24v...........yk1...............1.lapsi
Nenni88..........kp1/28...............24v...........yk4................2.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill..........dpo15..............1.12
Taru_.......dpo23.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92, Amalia89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos
Pamsku

JOULUKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Pamsku :heart: :hug:
En uskaltanut vielä labraan viedä näytettä, huomenna sitten.
Tätiä ei näy vieläkään ja alavatsakivut muuttuneet kokonaan sellaisiksi repiviksi kivuiksi...
Nyt siis 34/29. Huomiselle myös lääkäriaika niin selviää mikä mättää!
Jänskättää ja pelottaa.. :'(
 
Onnea Pamsku <3 Jotenki on sellanen fiilis täälläkin, että ennen vuoden vaihdetta moni muukin siirtyis odottavien puolelle.. Toivottavasti itse olisin yksi heistä.. Vielä pitkät viikot ennen piinailua :)

Ja eikös tämä Pamskun tapaus vaan taas muistuta meitä, että silloin kun vähiten sitä odottaa....
 
Mulla on tosi outo kierto. kp 13 eli 19.11 mulla näytti ovistesti melkein plussaa. Seuraavana päivänä taas haalea ja sitä seuraavana yms. Nyt ovistesti näyttänyt nyt pari päivää selvästi vahvempaa viivaa ja sitä ennenkin pari päivää yhtä vahvaa. Mulla on ennen se melkein yhtä vahvakin tarkoittanut sitä, että ovis on. Koskaan en ole saanut sitäkään viivaa pysymään siinä yhtä päivää kauempaa.

Menin tekemään nyt iltapissasta raskaustestin (ei ole ollut pissa kauan rakossa) ... clearbluella ja heti tuli samantien kapea pystyviiva. Kuivutessaan väriä näkyy leveästi (haalea), jossa tummempi reuna. Oisko tää nyt se legendaarinen "ohut sininen viiva", josta ei nyt tiedä onko vai eikö? En taida näitä testejä enään koskaan ostaa, jos tää on negatiivinen. ihan selvää väriä testiin tulee. Purin testin, että nään paremmin ja siis täysin selvästi se sinistä väriä on. Ei voi siis mikään viivanpaikka olla tai heijastuma. Nyt ärsyttää, kun pitää odotella aamuun ja kokeilla uudestaan. Jos siihen ekaan ovistestiin luottais, niin huomenna olis dpo10.

Jos mun nämä tummat ovistestit on näyttäneetkin raskautta? Ainoa ongelma mulla on se, että lämmöt ei ole nousseet. Sen takia olenkin tässä odotellut sitä oikeaa ovulaatiota.

No huomenna testaan ovistestillä ja raskaustestillä (ei ole muuta kun clearblue ja joku elivo). Sillon hormonia pitäs ainakin olla vähän enemmän. Jos samanlainen testi, niin en suosittele noita kenellekään.
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 30.11.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Taru_.............kp40/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
piupiuu............kp35/29..................22v.........yk3................1.lapsi
maijac............kp32/33..................23v..........yk3...............1.lapsi

Kp 21-30


Caro...............kp30/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
-90.................kp28/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Anlii................kp27/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp27/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Henskuliini93......kp26/30............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp24/28.............24v............yk1................3.lapsi
Mona Lisa...........kp24/??............22v............yk??................2.lapsi
Miramei.............kp23/38-40..........24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp23/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp22/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa.......kp19/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi
Leva...............kp15/33................23v..............yk5.............1.lapsi
Sunflower11....kp14/24-28.........24v..............yk25............3. lapsi
millinkäinen......kp14/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi

Kp 1-10


nnela.............kp10/29................22v............yk3...............1.lapsi
ralliruutu.........kp8/28................23v.........yk3.......... ..1.lapsi
Miwwi.............kp8/28-35............22v.........yk3(8)..............1.lapsi
memsie...........kp7/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Minnah88........kp5/?...............24v...........yk1...............1.lapsi
Nenni88..........kp2/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Grill................kp1/25-32.............22v........yk15.................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92, Amalia89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos
Pamsku

JOULUKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Moikkamoi :) Minä pysyn edelleen loppupäässä, tilanne ei ole muuttunut miksikään. Viime perjantaina toinen viiva katosi testistä, mutta menkkoja ei kuulu tai näy vieläkään... Sain neuvolasta ohjeeksi, että jos ei menkat ole alkanut 3.12. mennessä niin sitten heille soittoa.. On tainnut olla tämä mun toinen viiva kemiallinen raskaus. Meinaan kyllä vielä ennen soittoa neuvolaan testata, mutta luulempa että sieltä tulee puhdas nega. :/

Pamskua onnittelinkin jo blogin kautta (liikun siellä enemmän, olis myös mukava saada luettavaksi uusia blogeja, niitä saa ehdottaa), mutta onnea vielä uudestaan ihan hirmuisesti täälläkin!

Ja tsemppiä kaikille listan alkuun pudonneille. :flower: Vaikka aina sitä toivoo, ettei ne menkat tulis, niin nyt minä ottaisin ainakin todella paljon mieluummin ne menkat kun tällasen omituisen tyhmän kierron loppumisen odottelun... On kyllä tässä kierrossa taas kroppa nauranu mulle päin naamaa :(

Ja myös minä haluaisin kuulostella mitä muulle loppupään porukalle kuuluu? Piupiuu? Grill? Maijac? :popcorn:
 
Tein aamulla taas testin. Ovulaatiotestissä edelleen testiviiva paljon tummempi, mitä kontrolliviiva. Clearblue raskaustesti on edelleen haamu, mutta väri jakautunut enemmän tasaisesti koko leveydelle eikä vaan yhteen reunaan. Silti niin haalea, ettei voi olla varma. Nyt on vasta dp 10.

Luulisin, että mulla ainakin on yrittänyt kiinnittyä ja ovulaatio on siis ollut sillon kp 13.
Nyt pidän vähän testaustaukoa ja testaan varmaan vasta sunnuntaina tai maanantaina.

...ootteko kuulleet, että raskaustesti vois näyttää oviksen haamuna?

"Raskaustestit näyttävät kyllä oviksen, haamuna, vaikka mittaavatkin täysin eri hormonia. Johtuu ihan noiden hormonien valkuaisaineen samankaltaisuudesta. Erityisesti herkät testit voivat näyttää ovisaikana raskaustestissä plussaa" ... näin luki yhdellä toisella keskustelupalstalla. Mulla voi olla siis sen verran vahva ovisplussa, että raskaustesti on haamu vaikka ei oliskaan raskaana. Ihmeellistä kyllä toi, että jo 3 päivää paljon tummempi testiviiva ja sitä enne 2 päivää yhtä vahva, eli periaatteessa jo 5 päivää ovisplussa. En toivo mitään ja testaan maanantaina. Ärsyttää, jos tuo voi noinkin päin mennä, että raskaustesti näyttää oviksen haamuna :/
 
Viimeksi muokattu:
Mulle kuuluu sellaista että tänään lähti käyntiin yk15... :( Ei tullut yllätyksenä, menin tekemään tuossa keskiviikkona testin koska tuli taas kerran jotain ihme oloja. Tyhmä minä ja tyhmä kroppa! :headwall: Nyt on niin kova kiire töihin että tuosta keskiviikosta voitte lukea blogista tarkemmin mikäli kiinnostaa. (odotan.: Epäonnistuminen)
 
Grill :hug: Samaa mieltä kun piupiuu, yritä olla stressaamatta, vaikka tiedän, että se vaikeeta onkin! :( Mä kans luulin, että jotain oli tapahtunut, kun oli ihme oloja, ja menin tekemään r-testin ja sit se täti tuli.. : / sai taas pettyä. :ashamed:
 
Negaa näytti labran pissatesti,ei selvinnyt vatsakipujen syy ja tädin myöhästely :'(
Välillä tulee todella pahana kipuilukohtaukset..
Alkuviikosta vielä veritestit,olisivat vaan heti ottaneet testit verestä kun muutenkin kävin verikokeissa tänään :kieh: Suljetaan myös kohdunulkoinen pois sitten samalla.
No täytyy koittaa olla täälläkin stressaamatta ja toivoa että mulla vaan hormonit nousee hitaasti tai jotain muuta joka selittäisi negatiiviset testit :whistle:
Varauduttu on uuteen kiertoon mutta silti sitä vaan toivoo niin kovasti että olisi pikkuinen matkassa.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vain piupiuu ja miwwi. Meillä vaan ei tunnu mikään auttavan. Ollaan oltu parikin kiertoa ihan yrittämättä ja samalla stressitaso laski, mutta eipä niistäkään ole toivottua tulosta tullut...

En haluaisi masentaa ketään (varsinkaan uusia), mutta hyvät neidit älkää pitäkö sitä jälkikasvua itsestään selvyytenä!
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 1.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Taru_.............kp41/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
piupiuu............kp36/29..................22v.........yk3................1.lapsi
maijac............kp33/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp31/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi

Kp 21-30


-90.................kp29/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Anlii................kp28/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp28/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Henskuliini93......kp27/30............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp25/28.............24v............yk1................3.lapsi
Mona Lisa...........kp25/??............22v............yk??................2.lapsi
Miramei.............kp24/38-40..........24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp24/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp23/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa.......kp20/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi
Leva...............kp16/33................23v..............yk5.............1.lapsi
Sunflower11....kp15/24-28.........24v..............yk25............3. lapsi
millinkäinen......kp15/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi
nnela.............kp11/29................22v............yk3...............1.lapsi

Kp 1-10


ralliruutu.........kp9/28................23v.........yk3.......... ..1.lapsi
Miwwi.............kp9/28-35............22v.........yk3(8)..............1.lapsi
memsie...........kp8/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Minnah88........kp6/?...............24v...........yk1...............1.lapsi
Nenni88..........kp3/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Grill................kp2/25-32.............22v........yk15.................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Sunflower....dpo-1.......?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92, Amalia89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos
Pamsku

JOULUKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 2.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


piupiuu............kp37/29..................22v.........yk3................1.lapsi
maijac............kp34/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp32/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi

Kp 21-30


-90.................kp30/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Skeggo............kp29/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Ole luonani aina..kp26/28.............24v............yk1................3.lapsi
Mona Lisa...........kp26/??............22v............yk??................2.lapsi
Miramei.............kp25/38-40..........24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp25/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp24/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi
Hopeakissa.......kp21/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi

Kp 11->20


Leva...............kp17/33................23v..............yk5.............1.lapsi
Sunflower11....kp16/24-28.........24v..............yk25............3. lapsi
millinkäinen......kp16/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi
nnela.............kp12/29................22v............yk3...............1.lapsi

Kp 1-10


ralliruutu.........kp10/28................23v.........yk3.......... ..1.lapsi
Miwwi.............kp10/28-35............22v.........yk3(8)..............1.lapsi
memsie...........kp9/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Minnah88........kp7/?...............24v...........yk1...............1.lapsi
Nenni88..........kp4/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Grill................kp3/25-32.............22v........yk15.................1.lapsi
Anlii................kp1/27-30(54)..........23v.........yk15............1.lapsi
Henskuliini93...kp1/30............19v.............yk6................1.lapsi
Taru_.............kp1/22-35..............21v.........yk8................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Sunflower....dpo0.......?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92, Amalia89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos
Pamsku
JeNski91

JOULUKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä