Kakskymppiset yrittäjät 2012

icy: No etpä ehtinyt kovin kauaa täällä uudestaan aikaa viettää, harmi... :( Kaikkea hyvää teille joka tapauksessa! :)

Hopeakissa: Tosi hyvä pukinlista sulla tehtynä. :D Loistavaa! Jos sitä itsekin pitkästä aikaa kirjoittaisi pukille...

Pikainen omanapainen päivitys, nyt ei vaan jaksa muuta. Käyntiin tänään polilla antamassa simpat tutkittavaks. Jotenkin oli vaan niin ahdistava kokemus koko käynti. Miestä jännitti kovastikin ja ite hermoilin, hyvä kun ei saatu vuosisadan riitaa aikaiseksi. Mutta jotenkin tuo käynti vaan jäi kummittelemaan, vaikka käynti olikin ihan hyvä ja leppoisa, en tiedä miksi koin paikan tilat vaan niin ahdistavaksi.

Myöhemmin juteltiin miehen kanssa tästä asiasta. On sydäntäsärkevää kuulla kun toinen sanoo, että tuntuu ahdistavalta, kun ympärillä olevat tuovat koko ajan raskausuutisia. Ja se on totta, meidän lähipiiriin on syntymässä useampi vauva ja molempien omille kavereille myös tämän lisäksi joko syntynyt tai on tulossa. Puhuttiin myös siitä, että kohta kyselyt/utelut alkavat myös miehen perheen toimesta. Mun oma äitihän tätä on harrastanut jo tovin aikaa.. Sanoinkin siinä sitten, että se alkaa olla jossain vaiheessa henkisesti aika haastavaa. Vaikka meillä ei yritystä olekaan ollut vielä kuin se muutama kuukausi, on se silti raastavaa kokea ne tunteet negan saadessa, kierron alkaessa alusta ja siinä sivussa sitten vielä tsempata ittensä kiertoon.

Oon tehnyt nyt myös päätöksen, että otetaan rennommin. Ovistestit saa jäädä, jos mun huomenna selviävät verikoetulokset antavat niissä periksi. En oo tätäkään kiertoa varten tilannut edes raskaustestejä.. Tuntuu, että tässä vaiheessa elämää on ressattavaa muutenkin, ehkä siis parempi luopua jollain muotoa ressailusta. En aio kuitenkaan kirjoittelua jättää, täältä kun saa neuvoja ja tukea aina. :)

No tuo toivelista olikin vain piristykseksi, kun niin surullinen on monen mieli. :) Mutta plussia toivotaan. Olisihan se huippu-juttu, jos moni saisi oikein mieluisan joululahjan; kaksi punaista viivaa! Siinä olisiki sitte tiedossa tyyliin ensimmäinen rauhallinen uusivuosi. :D En pistäis pahakseni kyllä.. :rolleyes:

Pakko tulla vielä napailemaan tänne kun hätä meinaa iskeä! kp 32/29.Niin kuulostaisiko tämä myöhästyneeltä ovulaatiolta (menkat ei koskaan olleet myöhässä) vai raskaudelta? Eli kertauksen vuoksi vielä: toista viikkoa menkkamaisia kipuja,enemmän kuitenkin nipistäviä vihlaisevia ihan sekunnin kestäviä kipuja. Myös alaselkää juilii. Jotenkin tuntuu että ei nyt ihan ovikselta tunnu/kuulosta mutta pakko kysyä jos joku viisaampi osaisi kertoa..! r-testi näyttänyt negaa (davidin herkkä), kokoaikaa ei tahtoisi testailla kuitenkaan,torstaina labrakokeisiin!

plussatuulia ja stressitöntä elämää kaikille sekä ihanaa joulun odotusta!!

En ookkaan kirjotellu hetkeen, mutta lukemassa oon käynyt lähes montakin kertaa päivässä :)

Mäkään en Memsie osaa olla stressaamatta!!
Täällä päin myös on kuulunut yllättäviä raskausuutisia ja muutamille tutuille ja ystäville on syntynyt nyt lähiaikoina pikkunen. Yritän olla onnellinen muiden puolesta, mut silti tulee aina se sama kysymys: Miksi ei meille? En silti tiedä kuinka kauan tuttavani ovat yrittäneet, jospa jopa enemmän kuin minä...

Tässä kierrossa tikutin ovista vain pari päivää kunnes päätin että en enää tässä kierrossa tikuta etten sitten taas pety niin pahasti jos täti tulee kylään... Koirani oli myös sitä mieltä että enää et tikuta kun houna meni ja silppusi wc:n korista kaikki ovulaatiotestit... :D Mie toivon myös että saatais kaikki ihanat kaksi viivaa raskaustestiin jouluksi tai viimeistään jokaisen uusivuosi alkaisi kahdella viivalla r-testissä! :)

piupiuu, paha sanoa, mutta mulla valitettavasti tuontapaiset "oireet" kuului nyt vaan ihan loppukiertoon. Ovis oli ilmeisesti sitten kp 23-24 tienoilla (limat tuli kyllä, mutta niin tuli jo kerran aiemmin, ja luulin, että silloin oli ovis), eli normaalia myöhemmin, ja siksi oli menkatkin viikon myöhässä... Nyt kun olen viisaampi, niin raskausoireeksi toivomani mieletön pahoinvointi parin päivän ajan olikin vain oviksen jälkimaininkeja. Mulla myös juili masua ja selkää menkkamaisesti (mut ei kuitenkaan) ja reilu viikkoa ennen vuotoa. Tietty mäkin toivoin, että olisi ollut raskaudesta johtuvaa, mutta ihan oli vaan oviksen myöhästymisestä (alkukierrossa olin dieetillä, mahtoikohan johtua siitä) johtuen menkatkin tietysti myöhässä ja niin vaan näköjään mulla sitten kipuilee jo melkein koko ajan oviksesta vuodon alkuun :( Toivotaan sulle parempaa menestystä! :)

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

TIISTAI 27.11.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Taru_.............kp37/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
piupiuu............kp32/29..................22v.........yk3................1.lapsi

Kp 21-30

Grill................kp29/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp29/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp27/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
-90.................kp25/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Anlii................kp24/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp24/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp23/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp23/30............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp21/28.............24v............yk1................3.lapsi
Mona Lisa...........kp21/??............22v............yk??................2.lapsi

Kp 11->20

Miramei.............kp20/38-40..........24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp20/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp19/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi
Hopeakissa.......kp16/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi
Leva...............kp12/33................23v..............yk5.............1.lapsi
Sunflower11....kp11/24-28.........24v..............yk25............3. lapsi
millinkäinen......kp11/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi

Kp 1-10

nnela.............kp7/29................22v............yk3...............1.lapsi
ralliruutu.........kp5/28................23v.........yk3.......... ..1.lapsi
Miwwi.............kp5/28-35............22v.........yk3(8)..............1.lapsi
memsie...........kp4/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Minnah88........kp2/?...............24v...........yk1...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill..........dpo13..............1.12
Taru_.......dpo21.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92, Amalia89

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos
Pamsku

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Sunflower Täälä kanssa odotellaan lunta, mikään ei oo ihanampaa kun valkoinen maa ja pieni lumisade :heart: :)

ON: Mitä kummaa nyt tapahtui, perjantaina täti tuli niin kauheella ryminällä ja lauantaina vuoto jatkui aika runsaana, sunnuntaina vuoto väheni, maanantaina vuotoa oli viiielä vähemmän, ja nyt vuotoa ei oo juuri ollenkaan vaan vessassa käydessään vähän.. Ja halut on aika korkeella tällä hetkellä, aika kummaa.. :O Mulla tosiaan runsas vuoto on kestänyt ainakin 4 päivää, tää hyyty kyllä aika nopeasti.. :O

Kiitos vastauksestasi Memsie :)
Bongailin oviksen normaaliin tapaan tässäkin kierrossa kp16 tienoilla että ei sittenkään taida olla kyse myöhästyneestä ovulaatiosta? Mitä lie olen sekoillut eilen kirjoittaessani napailuviestiäni.. :rolleyes:
Käyn loppuviikosta varmuuden vuoksi verikokeissa. Jos nega ja täti edelleen hakusessa
niin sitten pääsen tutkittavaksi niin selviää mikä mättää eikä tarvitse kokoajan miettiä ja hätäillä :)

pamsku taitaa olla raskaustesti? :) Onnea

Itse taidan vielä odotella sitä ovista. Tänään taas kaksi yhtä tummaa viivaa. Tämä on kyllä tummin näistä tekemistäni testeistä ja testiviivan reuna vielä tummempi kuin kontrolliviiva. Stressaannun tosi helposti, joten taitaa mulla vaan munasolu yrittää irrota, mutta ei irtoo ja sen takia testit pysyy näin tummina. Nyt kyllä on jo sen verran tumma, että vois irrotakin pian. En usko, että raskauttakaan nämä näyttää, kun lämmöt ei ole vieläkään nousseet. Lämpöjen nousu on mulla aika selkeä ovisoire.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä