Kakskymppiset yrittäjät 2012

pamsku mun ovistesti näyttää tällä hetkellä oikeestaan samaa, mutta en olekaan varma olenko edes ovuloinut vielä. Eikös tuokin ole vähän niinkuin "melkein yhtä vahva" vai lasketaanko tuo yhtä vahvaksi? Sä voisit olla raskaana :)

Ärsyttävää, jos en olekaan vielä ovuloinut. Ei ole mahdollista seksiäkään harrastaa nyt. Tiedättekö voiko tuo lh mennä ylös alas? Tarkoitan, että jos viime kerralla "melkein ovuloin", lh laski ja nyt yrittää taas nousta ja aiheuttaa ovulaation? Eilen ovistesti oli haalea viiva ja nyt taas aika tumma. Ovulaatiolimaa ei edes ole enään. Täysin valkoista (ei läpinäkyvää) vähän venyvää, kosteusvoidemaista "limapalloa" löytyy, mutta ei ole kyllä mun mielestä ovislimaa. Oli myös tuossa parin päivän kuiva kausi sen oletetun oviksen ja ovislimojen jälkeen.

Testasin, koska kumma kova pistos alavatsaan. Mulla olis vasta jotain dpo 5-6 eli ei pitäs ovulaatiotestikään näyttää mitään raskautta vielä. Ei tämä siis mikään tummempi viiva ole, mutta musta aika samanlainen mitä sain maanantaina ja siis samanlainen kuin pamskulla.

Voikohan hcg nousta jo näin aikaisin? Mulla ovistesti näyttää aina jotain viivaa, ei ole siis koskaan edes mikään tosi haalea viiva. Olen ymmärtänyt, että hcg on paljon vahvempaa mitä lh ja sen takia ovistestillä voi raskautuessaan saada niin tumman viivan, ettei kontrolliviivaan meinaa riittää enää väriä.

Järkyttävä vauvakuume, enkä halua uskoa, että ovulaatio olis vasta nyt, kun mies ei ole kotona :/ Vauvakuume saa kyllä kierronkin helposti näin sekaisin.

Olen tässä jo viikon kuvitellut raskausoireita :D, mutta taidan palata maanpinnalle ja miettiä koskas se ovulaatio oikeastaan tapahtui/tapahtuu.

Viimeksi muokattu:
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneet!

Amalia hurjasti haleja, sua tulee kyllä ikävä. Blogin kautta jatkan varmasti kyllä teidän kuulumisten seuraamista. :hug:

Sun samoin sua tulee ikävä. :hug:

Ymmärrän kyllä suuresti teidän molempien ajatuksesta tuosta taustailusta. :)

Pamsku laittelin sulle yv:tä :) Ja ompas jännää tuo sun ovis+!!

ON: Mä muuten taidan laahata tuossa listalla yhden päivän perässä. :D Vasta tuossa taannoin huomasin, mulla siis tänään kp 17. Ovis+ pärähti 19.11. kp 11.. Aina vaan pienenee tuo luku. Kummastuttaa kyllä, kun lämmöt nous vasta nyt eilen. Ja ovistestit ei ole näyttäneet viivanviivaa tuon maanantain jälkeen. En tajua itteeni ja tätä kroppaa.

Tiistaina saan ne verikoetulokset, nekin jännittää ihan hiukkasen vain. Ja maanantaina mies käy heittää simpat purkkiin.

Sun ja Grill eeeii, en oo. Ku ei mulla oo yhtää sellanen olo. Ja lääkärihän sano, että olis aikamoinen ihme, että tästä kierrosta plussais... :O Mä lähinnä ajattelin jotain muuta kummaa tapahtuvan tässä kropassa, kuten esim. uutta ovista? Tai Pcon temppuilua...

Amalia Oon tosi iloinen siitä, että oon saanu olla matkallasi mukana ja seurata läheltä, mutta niin kaukaa kuitenkin, elämääsi. <3 Vaikka ollaankin hiukan eri vaiheissa yrityksen suhteen, oon tuntenu jotain samankaltaisuutta sun kanssas, esimerkiksi ammattien puolesta. Tiedän, mitä se työ vaatii ja kuinka vahva täytyykään olla pitääkseen itsensä kasassa, iloisena ja reippaana asiakaspalvelijana. Itsellänihän on nyt helpompi vaihe sen suhteen, että opiskelijana on hiukan helpompaa, voi helpommin olla niinkuin haluaa. Mutta, jään seurailemaan sun blogia ja toivon vilpittömästi, että kaksi viivaa tikussasi tulet pikimmiten näkemään. Tauko tekee varmasti hyvää! <3 :hug:

Sunflower Sulla on myös takana aivan liian pitkä odotus. Voin vaan kuvitella, miltä susta tuntuu.. Kaksi vuotta on pitkä aika, aivan liian pitkä aika. Jotenki tuntuu hullulta ajatella tätä pinoa ilman sinua? Oot jotenkin niin aina "mukana", niin kummallista ajatella, että taka-alalle menet. Olisi mukava kuulla, mitä tulevaisuus tuo eteesi. Toivottavasti sinusta kuullaan vielä ja mielellään mahd pian ja tottakai mieluiten plussa-aiheisissa merkeissä. :) :hug:

Pamsku Jännää.. Ja hei, mikään ei ole varmempaa kuin epävarma, että miksetpä olisi voinutkin plussata? :) Peukuttelen!

ON: Täällä on taas eilen itkut itketty. Mies oli ollut pianon kanto-apuna serkulleen. Serkku on siis miespuolinen, tykkää juoda ja rellestää. On vasta löytänyt "vierelleen" naisen, jonka tiedetään olevan aika pipi päästään. Hakannut edellistä miestään jne. Ovat muuttaneet saman katon alle kuukausi sitte. Että seurustelua takana semmonen puoltoista, pari kuukautta. Yhdessä juovat ja ovat vaan, omasta tahdostaan työttöminä kämpässään.

Illalla, kun ajoimme mieheni vanhemmille viemään peräkärryä pois, oli pimeää, tihkutti vettä hiljalleen. Katselin sivulasista pisaroita, ne liukuivat hiljalleen vaakatasossa. Voi miten pienet asiat voivatkaan jäädä mieleen? Ihmettelin miehen hiljaista olemusta ja silitin hänen hiuksiaan korvalliselta, katsoin kysyvästi. "Juha ja se muija odottaa lasta. Se on viikolla seitsemän." Tästä seurasi kuoleman hiljaisuus. Minä en kuullut, nähnyt tai tuntenut enää mitään. Kaikki sumeni. Radio lakkasi kuulumasta. Kurkkua alkoi hiljalleen kuristaa. "Miten voi olla mahdollista, että just se läheisin oma kaveri, onnistuu tuollaisessa ihmeessä vahingossa, missä me ei onnistuta vaikka yritetään kuinka?" Se tuli mieheni suusta, niin lyödyllä äänellä. Minä en kyennyt tuottamaan sanoja, nieleskelin lähestyvää itkua. Kotona sitten menin suihkuun ja istuin lattialla, veden valuessa. Tuntuu, kuin samalla kaikki toivo elämän reilusta pelistä olisi valunut viemärin syövereihin.

Miksi joillekkin sattuu "vahinko" niin helposti, kun taas toiset joutuvat tekemään kaikkensa, sydänjuurian myöten, eikä mitään tapahdu? 13kk yritystä täyttyy pian.. Tässä ollaan ja aika senkuin kuluu. Mutta vielä haluaisin uskoa, että vielä joskus..

Ja näin hopeakissan sisimpään alkaa hiipiä katkeruus. Puolituttujen vauvat nyt vielä menee, voi olla iloinen, mutta nyt napsahti niin lähelle, että en tiedä, kestänkö. :(

Viimeksi muokattu:
Kaikille, joista joskus tuntuu, että elämä antaa liikaa kannettavaksi. Matkaa täytyy jaksaa taittaa pieni pala kerrallaan. Onneksi kukaan ei ole yksin. Ystäväni laittoi tämän voimaa antamaan, haluan jakaa sen teidän kaikkien kanssa:

"En pyydä voimaa
koko matkalle.
Pyydän vain tukea siihen,
että pysyisin pystyssä
seuraavan askeleen.

En pyydä valoa
taivaan täydeltä.
Pyydän vain nähdä valon kajon,
joka näyttää suuntaa pimeässä."

Viimeksi muokattu:
Ajattelin, että voisin kirjoittaa tänne jotain, en vaan oikein tiedä mitä...

Ensinnäkin, itsehän en oo täällä palstalla vielä kovinkaan kauaa kirjoitellut, muutaman kuukauden ja enemmänkin oon ollut tällainen taustailija, käyn kyllä lähes päivitäin täällä lukemassa, mutta vaan silloin tällöin tulee kirjauduttua sisään ja kirjoiteltua...

Kuitenkin, vuosi meilläkin tulee vauvailua täyteen juuri ja voin vaan kuvitella Sun ja Amalia miltä tuo kaksi vuotta tuntuu, ymmärrän, että tauko on varmasti paikallaan. Itsestä tuntuu välillä nytkin, että onko tää hyvä idea, lukea ja kirjoitella täällä...

Muistan ne fiilikset viime joulukuulta, kun oli eka kuukausi täysin ilman ehkäisyä. Olin jotenkin kuvitellut, että nyt sitä väistämätöntä raskaaksi tuloa on estetty ehkäisyllä ja kun se on jätetty, tulen tietty heti raskaaksi, noh, toisin kävi.

Maaliskuussa, kun mun menkat alkoi heitellä ja oli pari viikkoa myöhässä, olin ihan varma, että nyt sitä vihdoin(!) raskaana ollaan. Ja silloin päädyin tänne, kun googlettelin pregcheckin raskaustestin tuloksia... Olin ensin ihan pihalla kun jäin lueskelemaan palstaa, mikä kp, mikä dpo, mitkä ihmeen ovisoireet? Ja nyt tuntuu, että tietää ihan liikaa... Mutta toisaalta, täältä mä olen saanut hirveästi apua ja vertaistukea, kun kukaan läheisemme ei kuitenkaan tiedä yrityksestämme, niin on joku paikka missä siitä voi avautua ja lukea muiden kokemuksista ja tunteista.

Ja Hopeakissa voimia! Nää on just näitä asioita, mitä ei pysty ymmärtämään. Miten elämä voi olla niin epäoikeudenmukaista.

Mulla on tosiaan tän vuoden aikana 4 lähipiirin (työkaverit, ystävät, perhepiiri) ihmistä tullut raskaaksi ja 3 niistä täysin yllättäen. Yksi heistä ehtinyt kertoa raskausuutiset, saada keskenmenon, tulla uudestaan raskaaksi ja nyt ollaan lähellä h-hetkeä... Siis en tietenkään toivo kenellekään keskenmenoa, en itselle enkä muille. En edes voi kuvitella, kuinka kauheaa se on, ja toivon ettei kukaan ymmärrä tätä väärin, mutta sekin sattuu, että jollekin on tapahtunut noin paljon vuoden sisällä ja vielä yllättäen kaikki ja mulle ei mitään, ei merkkiäkään raskaudesta, ei pienintäkään haamuviivaa yhteenkään testiin... :ashamed:

Pahoittelut vielä uuteen kiertoon joutuneille ja Pamskulle peukut pystyyn, että tuo olisikin merkki jostain positiivisesta asiasta... :)

Viimeksi muokattu:
Oi Hopeakissa... :( Tuosta tekstistäsi huomaa ettei ollut miehesi varmaan kovin helppo tuota uutista sulle kertoa. : / Koittakaahan jaksaa! :hug:

Mojito: Hyvä teksti sulla. Löytyy niin paljon samoja ajatuksia kuin itseltäkin. :)

• Tykkää
Reactions: Mojito
Hopeakissa: Jotenkin pystyn samaistumaan tuohon sinun tarinaasi miehesi kaverista ja tämän naisesta. Vaikka me ei ollakaan yritetty nyt kuin pari kuukautta, me lykättiin opiskelujen takia yrittämisen aloittamista melkein vuodella siitä, kun päätettiin että aiotaan hankkia lapsia. Itse en täysin ymmärtänyt, miksi meidän piti lykätä ehkäisyn jättämistä niin kauan (opintojen takia se ei olisi ollut niiiiin välttämätöntä), mutta myöhemmin olen tajunnut, että ehkä mies vaati vähän enemmän miettimisaikaa silloin - vaikka molemmat tiesimme jo silloin haluavamme lapsia. Viime kesänä minun vauvakuume oli pahimmillaan ja silloin oli vielä tiedossa, että joudun odottamaan monta kuukautta ennen kuin aloittaisimme yrittämisen. Joku teistä saattaa nyt loukkaantua, mutta minä itse koin yrittämisen aloituksen odottamisen melkein kuin lapsettomuutena. Olisin halunnut lapsia, mutta en niitä voinut saada eikä meillä ollut sovittuna milloin aloitetaan: minä olisin voinut aloittaa milloin vain, mutta mies ei osannut sanoa, milloin olisi sopiva aika.

Tuona aikana yksi läheinen kaveri sitten tuli raskaaksi. Hän oli juuri alkanut tapailla miestä, jonka kanssa koko lähtöasetelma oli jo absurdi. Kaverini oli sellainen kukasta kukkaan lentelevä ihminen, jolla on viiteen vuoteen mahtunut jo kymmenen parisuhdetta ja niiden erot, parit kihlat, yksi talonostoaikomus, pari avoliittoa, paljon biletystä jne. joita kaikkia olin päässyt seuraamaan ihan läheltä. Ja tämä uusi mies sitten oli häntä huomattavasti nuorempi (yli 5v.), ilman peruskoulun päättötodistusta, ammattia, työtä ja vieläpä koukussa huumeisiin. Kyllä, luitte ihan oikein. Ja nämä kaksi ihmistä saavat vahingossa, pilleriehkäisystä huolimatta alulle lapsen ja aikoivat yhdessä pitää sen. Eikä kaverini tiennyt yli kahteen kuukauteen olevansa raskaana ja ehti luonnollisesti elää ne kuukaudet sen mukaisesti... Minulle kaveri oli aina sanonut, ettei tahdo lapsia vielä ainakaan pitkään aikaan enkä todellakaan osaa vieläkään kuvitella häntä äidiksi. Toivon tietysti, että kaikki menee hyvin, mutta samalla pelkään, että jossain vaiheessa pilvilinnat tulevat rysähtämään, kun raskausaikana he ovat ehtineet erota ja palata yhteen jo monta kertaa miehen katoamisten ym. takia.

Nyt olen alkanut päästä itse asian yli, kun olemme päässeet aloittamaan yrityksen. Silloin alkukesällä se oli kuin isku vasten kasvoja ja istuin ulkorappusilla nyyhkyttämässä pää polvissa, miksei mekin voitaisi jo aloittaa, kun oma syli tuntuu niin tyhjältä. Ja toiset saavat vahingossa kaiken kaaoksen keskelle lapsen.

Ja kyllä, olen vihainen. Olen vihainen niiden puolesta, jotka ovat yrittäneet lasta jo pitkään ja olisivat valmiita vanhemmiksi. Sitten toiset onnistuvat niksnakspoks, vaikka eivät edes toivoisi lasta ja elävät kuin siat pellossa :(

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

SUNNUNTAI 25.11.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Pamsku...........kp38/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Taru_.............kp35/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Kp 21-30

piupiuu............kp30/29..................22v.........yk3................1.lapsi
Grill................kp27/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp27/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp25/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
-90.................kp23/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Anlii................kp22/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp22/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp21/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp21/30............19v.............yk5................1.lapsi

Kp 11->20

Ole luonani aina..kp19/28.............24v............yk1................3.lapsi
Mona Lisa...........kp19/??............22v............yk??................2.lapsi
Miramei.............kp18/38-40..........24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp18/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp17/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi
Hopeakissa.......kp14/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi

Kp 1-10

Leva...............kp10/33................23v..............yk5.............1.lapsi
Sunflower11....kp9/24-28.........24v..............yk25............3. lapsi
millinkäinen......kp9/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi
nnela.............kp5/29................22v............yk3...............1.lapsi
ralliruutu.........kp3/28................23v.........yk3.......... ..1.lapsi
Miwwi.............kp3/28-35............22v.........yk3(8)..............1.lapsi
memsie...........kp2/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill..........dpo11..............1.12
Taru_.......dpo19.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92, Amalia89

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
kp 31/29 eikä tätiä näy (ei myöskään menkkaoireita),testissä nega eilen illalla,mutta noi davidin herkät ei ilmeisesti oo kovinkaan hyviä? kutittavaa nippailua alavatsalla edelleen ja jotenkin varma olo että ei se täti taida tulla... :)

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

MAANANTAI 26.11.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Pamsku...........kp39/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Taru_.............kp36/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
piupiuu............kp31/29..................22v.........yk3................1.lapsi

Kp 21-30

Grill................kp28/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp28/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp26/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
-90.................kp24/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Anlii................kp23/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp23/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp22/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp22/30............19v.............yk5................1.lapsi

Kp 11->20

Ole luonani aina..kp20/28.............24v............yk1................3.lapsi
Mona Lisa...........kp20/??............22v............yk??................2.lapsi
Miramei.............kp19/38-40..........24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp19/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp18/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi
Hopeakissa.......kp15/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi
Leva...............kp11/33................23v..............yk5.............1.lapsi

Kp 1-10

Sunflower11....kp10/24-28.........24v..............yk25............3. lapsi
millinkäinen......kp10/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi
nnela.............kp6/29................22v............yk3...............1.lapsi
ralliruutu.........kp4/28................23v.........yk3.......... ..1.lapsi
Miwwi.............kp4/28-35............22v.........yk3(8)..............1.lapsi
memsie...........kp3/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Minnah88........kp 1/?...............24v...........yk1...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill..........dpo12..............1.12
Taru_.......dpo20.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92, Amalia89

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
icy
ralliruutu huhhuh, ompas siellä sun kaverilla kurja asetelma lapsen kannalta. Toivottavasti kuitenkin lapsi olisi heillä käänne parempaan elämään, muuten ei hyvä heilu. :(

Hopeakissa sinulle ja miehellesi myös tsempitykset. Tuokin on niin epäoikeudenmukaista, kun ihmiset saavat lapsia tahtomattaan, sitten vielä kailotetaan kaikille, että "ei todellakaan ollut tarkoitus lapsia hankkia..." :(

Pamsku peukut pystyssä, ihmeitä tapahtuu, toivottavasti se on nyt juuri sitä :)

memsie en usko yritystä ja kuumeilua 100%:sti pysty kukaan olemaan stressaamatta. Ei kai siinä muu auta, kuin yrittää vaan hankkia muuta ajateltavaa, harrastusta, remppaamista tms mistä nauttii ja rentoutuu. :)

Hopeakissa Tsempit sinulle ja miehellesi! Kurjaa tämä tosiaan on, toiset saa tosta noin vaan ja ei ollu lapsia tarkoitus hankkia, ja muut vaan yrittää ja yrittää :ashamed: ja toiset saa jo toisiakin lapsia, kun me vaan edelleen yritetään.. : /

memsie Täälä ihan sama homma! Yrittää olla stressaamatta tätä, mut silti se tulee aina mieleen, oliskohan nyt ovis, pitäiskö hyödyntää, tärppäsköhän se, mitä jos ei.. Mä kokoeilin olla miettimättä tuossa viime kierrossa, eli olla testaamatta ovista, mutta mitään ovistuntemuksia ei ollu... Eli en tiedä oliko ovis koska, mutta silloinkin vaan mietti sitä. Ja mä tosiaan ihmettelen että ollaan nyt ainakin 2 kertaa saatu tämä juttu alulle, mutta silti se on jossain välissä keskeytynyt ja aina vaan ollaan täälä, eli mikä voisi olla vialla.. : /

Pamsku Peukut ja varpaat pystyssä! ;)

Sunflower11
Hopeakissa ja Mojito :heart:
Ihanasti kirjoititte.
Kyllä miusta varmaan joskus kuuluu, uskon käyväni kurkkimassa teidän kuulumisia välillä.
Kp 10, ovistakin tarvis alkaa testaamaan. 6-7 testiä pitäs olla kaapissa ja saa riittää. Sekä yksi raskaustesti. Enempiä en ostele..
Poistelin itseäni ketjujen listoilta mutta jätän vielä tän kierron loppuajaksi itseni tänne. Oon kuitenkin niin "kiinni" vielä tässä.

Lunta on luvattu keskiviikosta eteenpäin. En vois olla onnellisempi kun tulee LUNTA!:heart:

icy, muun elämän sisällöstä täällä ei ole pula, on lapsi, on opiskelut, kodinhoito, työt, harrastukset, kun ehtii. usein päivät meneekin ns. nollat taulussa, paikasta ja puuhasta toiseen, mutta kun viimein illalla koittaa se pieni oma hetki, avaan koneen ja ajaudun miettimään asiaa.. fakta on kuitenkin se, että jos pian ei tärppää, en tiedä uskallanko enää yrittääkään. tyttö täyttää kohta kolme, ja hän on siis liikunta- ja kehitysvammainen. todennäköisesti ei tule kävelemään, tai ainakaan sitä ei kannata odottaa. nytkin jo tuntuu, että miten kauan jaksan häntä paikasta toiseen kantaa. entä sitten mahan kanssa? tai saati, kun hän kasvaa koko ajan suuremmaksi. sitten en ehkä oikeasti enää vain pärjäisi. siksi oon tätä asiaa alkanut stressaamaan, sillä oon vasta viime aikoina tiedostanut tämän. niinkun oikeasti, mitä se tulisi olemaan... :/

Kiitokset suuret kaikille tsempityksistä! :hug: Elämä on usein, aivan liian usein niin kamalan epäreilua. Ja tottahan toki sitä plussaa haluaa jokaiselle, joka sitä oikeasti ja tosissaan haluaa. Tätä pidempään yrittämistä ja sitä ensimmäistä soittoa lapsettomuus-epäilyistä en haluaisi kenenkään kohdalle. Kyllä se vaan tuntuu murskaavan niin monin tavoin omaa itseä.

Ihmisten perimmäinen ajatushan on lisääntyä. Elämähän ei jatku ilman uutta elämää. Naiselle on luotu ihmeellinen keho täynnä ihmeellisiä toimintoja. Jo se, kun miettii, miten yhdestä solusta jakaantuu kaksi, sitten neljä ja niin edelleen, tuntuu hurjalta. Kohdussa on mahdollista alkaa kehittyä uusi pieni elämänalku. Minunkin sisälläni voisi tapahtua niin! Mutta mutkia on matkassa. Miten munasolu irtoaa, kehittyy ja tarpeen vaatiessa kiinnittyy kunnolla. Miten niin pieni voi edes löytää oikeaan paikkaan?? Saati miten siittiöt oikeasti tajuavat homman jujun? Välillä tuntuu mahdottomalta koko touhu. Riittää, että pienen pieni vika on olemassa ja se riittää jo yksin estämään raskauden alkamisen. Kaikki on niin kamalan pienestä kiinni.

ralliruutu Ei kuulosta kyllä todellakaan hyvältä nuo sinunkaan lähipiirisi tapahtumat. :( Toisekseen, tiedän mitä odottaminen on. Vielä paremmin silloin, kun tietää, ettei vielä voi edes tapahtua mitään. Ja miksi sitten lähipiirissä kaikki tuntuu olevan niin helppoa? Toivottavasti sinun tiesi ei tule olemaan enää paljoa pidempi. Varmasti kaupaus on jo nyt kova, tiedänhän minä. Samaa reittiä kuljetaan!

ON: Minä olen täys idiootti, jos oikeasti oon jossain vaiheessa uskonut luomuna toimimiseen. Että tosiaan mahtava ajatus olla vielä yksi kierto ilman niitä clomeja, kun se resepti kuitenki oli jo olemassa! Huoh. KYLLÄ, nännit on niin perkuleen arat, kohdun sekä oikean muniksen puolelle nippailee, MUTTA ovistikut ei suostu näyttämään edes kunnollista toista viivaa. Toivoisiin niin ovuloivani edes kerran. Edes kerran.

"Rakas joulupukki,

Toivoisin tänä jouluna jotain erilaista. En kaipaa suklaata, en leluja tai lahjakortteja. Voisit tuoda kuuseni alle seuraavaa:

- greippimehua
- punaviiniä
- foolihappoa
- sinkkiä
- monivitamiineja
- kuningatarhyytelö-kapseleita
- ovis- sekä raskaustestejä
- sekä runsaasti ja erityisesti kaipaisin tapahtuvaksi ovislimoja, nippailuja, toimivia munasoluja, sopivan paksuista kohdun limakalvoa ja parhaimmassa tapauksessa jopa alkavan raskauden..

Jos viimeisimmät ovat vähissä varastossasi, pyytäisin, ettet lähettäisi niitä lähipiirini sekoilijoille, alkoholisteille, seikkailijoille ja sekopäille.

p.s. Kakskymppisten ketjussa olisi muitakin kilttejä tulevia (ja jo nykyisiä) äitejä odottamassa vastaavia lahjoja. Muista meitä kaikkia!

Terveisin, Hopeakissa"

:D

(MUOKS. Olin kirjottanu loppuun, että HOPEKISSA. Todellinen toivokissa tässä jo onki) :D

Viimeksi muokattu:
icy
memsie niinhän mie muistelinki, että siulla tuota ohjelmaa piisaa kyllä. Raskaita asioita joudut pohdiskelemaan, voimia sinne teille!

Nyt mut voipi poistaa listalta, yrittämisen aloitus lykkääntyi entisestään erinäisistä syistä, eikä ole kiva roikkua täällä vauvakuumeisena "turhanpäiten" (toki on mukava käydä teidän kuulumisia lukemassa). Rauhaisaa joulunaikaa, toivotaan, että pukki kuulee Hopeakissan toivomuksen! Plussatuulia kaikille teille ihanille ihmisille! =)

Viimeksi muokattu:
Pamsku Totta! :D Kaikkea muuta on, muttei sitä kaikkein tärkeintä. Mutta jospa sieltä lahjapajasta löytyis sellaisia taika-testejä, joilla jokainen sais sen plussan lopulta! Siinä vasta toive. :heart: :D

Hyvä saada tänne hiukan huumorin siemeniäkin kylvettyä. :kiss:

Yhteistyössä