Kakskymppiset yrittäjät 2012

Kiitoksii paljon murut! :heart:

Muistuttelisin vielä näitä vuodenpäiviä yrittäneitä naisia liittymään myös fb ryhmään, ryhmä salainen, eikä näy muille kavereille. Memsie, Mirkku ja Lumihiutale?
Halukkaat laittakaa mulle yv, niin annan oman nimeni sitten :)

Tää on kyl uskomaton fiilis, niin epätodellinen - tätä on odotettu! Ja mä niin toivon teille kaikille plussia :heart: erityisesti pidempään yrittäneille (mutta silti tasapuolisesti kaikille).

PAMSKUUUUUU MÄ EN KESTÄ!!!!!!! Usko mua, mä sekoon täällä!! Aloin kiljumaan ihan sairaasti ja mieskin jo kattelee, oonko hulluks tullut, mut mä en voi uskoa, tai voin, mutta en silti, ihan uskomattoman ihanaaaaaaaa!!!!!!!!! Niiiiiiiin iso halaus, ihan mahtavaa!! Eikö tää kierto mennyt rennommin? :p se taitaa auttaa!! mä laitan yksäriä...

icy kiitos onnitteluista! :)

Hyvin, hyvin vähillä yöunilla (jälleen) taitaa tulla pitkä päivä. Me ei voida vaan jaksaa uskoa tätä todeksi, niin paljon on vuodatettu kyyneleitä.. ja nyt se onni meille vihdoin suodaan! Häät saavat luvan siirtyä, me saadaan vauva ensi heinä-elokuussa! En aio olla kesäkuisissa häissä viimeisilläni.. Mut ihanaa - eiks me tätä toivottukin? Häillä ei niin väliä, jos pieni tulee maailmaan! :)
Nyt ei ole epäilystäkään, millainen sisustus pieneen makkariin tulee - ei vierassänkyä, ei tv-tä.. siitä huoneesta tulee vauvan :) :heart:

• Tykkää
Reactions: Grill ja Nuttis
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

KESKIVIIKKO 28.11.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Taru_.............kp38/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
piupiuu............kp33/29..................22v.........yk3................1.lapsi

Kp 21-30

Grill................kp30/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp30/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp28/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
-90.................kp26/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Anlii................kp25/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp25/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp24/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp24/30............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp22/28.............24v............yk1................3.lapsi
Mona Lisa...........kp22/??............22v............yk??................2.lapsi
Miramei.............kp21/38-40..........24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp21/30..............20v............yk4................1.lapsi

Kp 11->20

AnnuLiisa..........kp20/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi
Hopeakissa.......kp17/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi
Leva...............kp13/33................23v..............yk5.............1.lapsi
Sunflower11....kp12/24-28.........24v..............yk25............3. lapsi
millinkäinen......kp12/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi

Kp 1-10

nnela.............kp8/29................22v............yk3...............1.lapsi
ralliruutu.........kp6/28................23v.........yk3.......... ..1.lapsi
Miwwi.............kp6/28-35............22v.........yk3(8)..............1.lapsi
memsie...........kp5/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Minnah88........kp3/?...............24v...........yk1...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill..........dpo14..............1.12
Taru_.......dpo22.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92, Amalia89

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos
Pamsku

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Kiitos Johanna ja muut onnitelleet! :heart:

Mirkku kiitos sullekin onnitteluista! :) Meillä oli nyt viides clomikierto eikä lääkäri nähnyt hyvää vastetta, ei isoja folleja, ei paksua limakalvoa. Myöhäinen ovulaatio siis?

Mä aion varmaan jossain vaiheessa digin tehdä, ehkä. Tänään kävin verikokeissa ja tulos oli 378 eli vastaa raskausviikkoja 4-5 :) Uskomatonta! Naikkarilla eivät meinanneet uskoa ja puhelimessa sitten hämmästyneenä sanoi, että "joo, kyllä sä raskaana oot, tää on positiivinen".

Täällä huutelee nyt järjen ääni - kaikkeen ei voi itse vaikuttaa, mutta yrittäkää olla oikeesti miettimättä raskautumista! Niin meille kävi. Me oltiin heitetty toivo kaivoon tän kierron suhteen, mutta kuinkas kävi! :)
Nyt mä siirryn tuonne odotuspuolelle ja toivon pian näkeväni teitä muitakin siellä!
Kiitos ihanasta tuesta, ootte oikeesti ollu kullanarvosia mulle! :heart:

Heissulivei! Mä tuun varmaan vielä joka ikinen päivä lukemaan teidän kuulumisia, koska vuoden verran täällä pyörineenä en osaa hylätä kakskymppisiä yrittäjiä pois elämästäni! :hug:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Grill
Pamsku nauti! <3 Oon tosi iloinen ja onnellinen puolestasi ja puolestanne (miehenkin). Toivon saavani lukea blogistasi sun raskauden etenemistä ja täälläkin saat päivitellä ainaki mun puolesta vaikka joka päivä! :D Toivottavasti saat meitä pian seuraksi sinne kun tuntuu melko moni synnyttäneen siellä jo.. ;)
Mullehan kävi syyskuussa kemiallisessa raskaudessa juuri noin et gyne sano loppukierrosta et ovista ei oo tapahtunut ja sen kuulema ultralla näkee ja sitten viikkoa myöhemmin sain kyllä selkeän plussan (samaan aikaan kuin vuoto alkoi ja olin varma et olin ollut raskaana oloista päätellen niin halusin testillä varmistaa). Gynellekkö sanoin plussasta seuraavan kierron ultrassa kp12 niin sano et ei sitä niin varmasti näe että kyllä se testi ihan oikein näytti ja olin ollut raskaana.

• Tykkää
Reactions: Pamsku
onnea plussanneelle :)

KYSYMYS : jos clearblue (digtaalinen) näyttää hymynaamaa vaikkapa sunnuntaina niin pitäskö sillon
peiton heilua sinä päivänä ja myös kolmas (tiistaina) pv siitä?
vai riittäääkö se hymynaama päivä? :D

sekoan :D

Sunflower11
Ovulaatio tapahtuu siitä hymynaamapäivästä 12-24-32h kuluessa.
No se riippuu varmaan siitä että kauanko siittiöt elää, ne voi elää 3-5 päivään.
Me ollaan tehty aina niin et ovisplussapäivänä ja ovispäivänä harrastetaan ja kerta kiellon päälle vielä oviksen jälkeisenä päivänä..

-90 viikkonäytöllinen? Eikös siellä ole kaks vai kolme niitä testejä? yhteen niistä tulee kaksi viivaa jotta testi toimisi kunnolla, se ei valitettavasti tarkoita raskautta :(

Yhteistyössä