Kakskymppiset yrittäjät 2012

Pikainen postaus täältä suunnalta. (ihan vaan et vuoto alkais ja jännääminen loppuis)
Nyt on menossa jo kp 34 ja tätiä ei näy tai kuulu. Se menkka-jomotus oli vaan päivän, ku siitä täällä valittelin. Neganhan testasin parisen päivää sitte. MUTTA, sori ny etukäteen, mutta mulla on kokoajan todella kostea meininki. Vessassa huomaa ihan järjettömän valkkarin määrän. Ollaan tosiaan miehen vanhemmilla "maalla", enkä pääse testaamaan saati edes ostamaan testiä. Mulla on tosiaan ollu sitä 30-32 päivän kiertoa viime aikoina. Vaan kerran on ollu sen 38 päivää. :O

Meinaa vähän jännittää!

Plussa-tuulia kaikille. :heart:
 
Miramei Kirves ei oo kaivossa, vielä ainakaan, tänään tarttu matkaan kaupasta lisää raskaustestejä.. Tissit on kipeät, jotain tapahtuu siis suuntaan tai toiseen :p

Hopeakissa mulla myös valkkarin määrä sellainen, et ramppaan vähänväliä tarkkailemassa joko täti on tullut... Jännään sun puolesta, toivottavasti saisitte sen plussan! :heart:

Tiedän tasan mitä on pettyä kierto toisensa perään, enkä toivo sitä kenellekkään! Toki minusta on ihan hyvä, että toivova kerkeäis jonku tovin sitä toivoa, itse tunnen että yrittäminen on kasvattanu mua muutenkin ihmisenä ja kaikki ois niin erilaista jos ois tärpännyt siitä ihka ensimmäisestä kierrosta.. Toki liika on liikaa, ja semmonen 3-4 kiertoa meni vielä ihan ok, sen jälkeen jokainen täti tuonu mukanaan kurjempaa ja kurjempaa oloa :ashamed:

Horoskoopeista oli joku kirjottanutki, että miten ne sopiikin niin hienosti tähän yrittämiseen, kun asiat ajattelee näin! :D

Omani siis "Eteesi tulevat kesäkuun loppupuolella suuremmat kuviot. Jokin mukava juttu, jota olet odottanut hieman pidempään. Asia saattaa jopa jännittää sinua hiukan."

En varmaa koskaan jättäis lukematta yhtäkään, jos nyt plussaisin! :LOL:

Muoks. tässä ois kuva äsken tehdystä ovulaatiotestistä..



Tähänasti ollu ihan selkeästi haaleampi, nyt tuo.. Tuommoisen oon laskenu plussaks siis.. :confused:

Ja vielä muoks. Kuva otettu testiajalla. Ja raskaustesti nega, samasta pisusta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miramei ja Nelistin
Jonna_91 Onnea valmistuneelle! :) :heart:

Galluppiin Kyllä mä haluaisin olla kotona 1-2 vuotta. Tietenkin se riippuu silloisesta tilanteesta. 3 vuotta vois olla vähän liikaa. Tai kuka sen tietää, ku kokemusta ei oo :) Mutta toivottavasti pian on.
 
Hopeakissalla kyllä jännät paikat! Toivotaan sitä yhtä ja ainoaa :)

Naspula Sun horoskooppis kuulostaa kyllä niin lupavaalta! Pitääkin mennä lukemaan, mitä oma kertoo :D

ON: Täälläkin elellään nyt kunnon epätietoisuudessa! Sillon toissapäivänä kerroin että pissillä käydessä tuli paperiin ihan haaleeta vaalenpunasta ja odottelin jo tätskää..nyt ei ole tullut tuhrun tuhrua, mutta valkovuotoa kyllä piisaa..tänään töissä ravasin puolen tunnin välein vessassa kun tuntu että holahti täti housuun..mutta valkkariahan se vain..hämmästyttää kummastuttaa kärsimätöntä kuumeilijaa

Juhannustahan se täti-kulta tietysti tahtoo viettämään PRKL. :kieh:
 
Naspula, kyllä toi musta ovisplussa oli?? Tai yhtään testiä en ole itse tehnyt, mut mun mielestä toi oli ihan tasavahva.

Tänään on taas tullu parilla kerralla vessassa pyyhkästessä vaaleanpunaista/-ruskeaa. :O Itse veikkaan onkin sortin hormonihäiriötä, tosiaan kun on sitä vuotoa rinnasta tullut jo kuukauden päivät... keskiviikkona se lääkäri viimein soittelee labratuloksia.
 
Ompa memsie inha tilanne, jos joku hormoonihäiriö :| Toivottavasti lääkärillä kuitenkin selviää, mistä kyse, ja että homma ois helposti korjattavissa! :)

Ja joo, tommosen oon laskenu itekki ovisplussaks silloin aikanaan, muista millä koopeillä se nyt tuli.. tarkistus, kp 17 siis oli ovisplussa, jolloin vastaava viiva kuin tämänpäiväsessä..
 
memsie mä oon käsittäny, että lh huippu (=ovisplussa) voi tulla, ja ovulaatio jäädä silti tulematta.. Ja myöhemmin tulla uusi huippu ja ovis..

Oi miksi tää ei vois olla yhtään yksinkertasempaa tää touhu..? :headwall:
 
Moikka!
Tänne ilmoittautuu uusi käyttäjä, jonkin aikaa oon lukenut täällä ja jännännyt muiden vauvakuumeilua ja yrityksiä, mutta nyt tulin jakamaan myös oman kärsimättömän toiveilun. :) Eli ikää on 24, kp tällähetkellä 17, tikutin oviksen aamulla kp 12, pupuilua oli siitä noin 10 tunnin päästä, kropassa ovulaatio tuntui kp 14 jomotuksena. Tässä kierrossa siis oli nyt siis tuo yksi yhdyntä "tärppipäivinä", nyt vaan toivotaan, että se riittäisi. Vielä on kuitenki pitkä odotus ennen kuin tietää.:/ Tuntuu, että tässä menee elämä ihan ohitse, kun toivoo vain niin kovasti lasta. Nytkin kun juhannus on tulossa, niin toisaalta ei viitsisi juhlia JOS olisi raskaana, mutta sitten taas tuntuu että se on kuitenkin niin epävarmaa, että jos jään yksin vaan kotiin miettimään vauvajuttuja, niin ei sekään oo hyvä juttu. Miehellä kun on ennestään kaksi lasta, niin tuntuu että on välillä niin turhautunut asian suhteen. Itse haluaisi jopa "yrittämällä yrittää", kun taas mies taas ajattelee "saa tulla kun on tullakseen, turha siitä stressata".. Siinä vaiheessa kun olen innoissani, että NYT OLISI SE PÄIVÄ, niin mieheltä lähtee into, kun menee kuulemma koko ilo hommasta, kun menee suoritukseksi.. Pitäis siis opetella olemaan intoilematta ovulaatioista, ja juuri niinä päivinä kylmän viileänä esittää vaikeasti tavoiteltavaa, niin silloin mies varmaan innostuu :p Helpommin sanottu kuin tehty. Mutta tsemppiä kaikilla ja plussatuulia näin kesäkuuksi! Mä tuun tänne purkautumaan tulevista turhautumisista, niin ei tarvitse miehen kuunnella ihan kaikkea :)
 
Tervetuloa mukaan thewholestory! :wave: Kiva kun tulee uusia. Itse olin tuossa pari päivää sitten tosi yllättynyt kun pistin päivällä miehelle viestiä, että pitäis varata aikaa talletukselle, että se ihan oikeesti suostui! :D Hassuja nuo miehet...

Hopeakissa: Voi kun jännääää! :popcorn:

Naspula: Hehe, mullahan se osuva horoskooppi oli, mutta niin on näköjään myös sulla! =)

Nelistin: Jännä tilanne kyllä sullakin! =)

Galluppiin: Riipppu kyllä ihan meidän työtilanteista ja muista, mutta haluan olla kotona ainakin niin kauan että lapsi on vuoden vanha. Eli ehkä n. 1½ vuotta. :)

Vähän napailuakin: Hitsit kun unohdin ihan täysin eilen testata ovista... Noh, uskoisin että se on kyllä mennyt (ehkä sitten kp15), sillä eilen pupuilun jälkeen huomasin että on taas paikat hellänä ja tulee pikkuisen sitä verta jälkikäteen. Ja olen huomannut, että sitä tapahtuu aina oviksen jälkeen. Ehkä testaan vielä varoiksi tänää, mutta jännäily alkakoon! Olen kyllä varma että ovis on tullut hyödynnettyä, sillä joka toinen päivä on tullut talletettua. :)
 
Tervetuloa thewholestory! :) Tuosta syystä mä itse en ole vielä alkanut ovista tikuttelemaan (huom, vielä :D), koska musta itsestäni tuntuisi, että se menisi omissa ajatuksissa liian väkisin yrittämiseksi. Toisaalta meillä on tasaisesti kierron läpi petipuuhia ollut (ja jos se miehestä on kiinni, niin tuskin ainakaan vähemmäksi menee :D), joten senkään takia meillä ei ole sinänsä ollut tarvetta tikuilla tsekkailla ovista. Ainoa ärsyttävä puoli on se, etten vielä osaa itse täysin lukea kroppaani, ja näin ollen on vaikea laskea koska olis vaikkapa se maaginen pari viikkoa ovulaatiosta. Mutta toi oli ihan hyvä idea alkaa esittämään vaikeaa, jotta mies innostuisi! Miten niin me naiset muka joskus ollaan vähän kierohkoja, hehe.

Mä en nyt sit oikein tiedä, mitä tää mun "vuoto" on. Tänään taas aamulla pyyhkiessä punaista paperiin, ei enää ruskeaa. Mutta sitä siis tulee todella vähän ja vain paperiin, ei siis ole mitään kunnon vuotoa. Mä en ota mun kropasta nyt yhtään selvää, pitäiskö mun laskea nää menkoiksi (potenssiin miinus kymmenen) vai jatkaa ihan vaan näillä kiertopäivillä? Toisaalta nää ei siis todellakaan ole mitkään menkat, mutta tää on jo kolmas päivä, kun jotain tulee, vaikkakin hyvin hyvin vähän. Argh.
 
memsie: Joo siis en minäkään tiedä mistä se johtuu, olen vaan viime kiertoina huomannut että sitä tulee juuri oviksen jälkeen. :confused: Tätä vaivaa on mulla ollut jo varmaan pari vuotta ja siitä olen myös gynen kanssa puhunut, mutta ei ainakaan perustutkimuksissa oo mitään vikaa löytynyt joten hän epäili että on tosiaan vaan paikat vähän herkässä tilassa. :D Tosi ärsyttäväähän tämä on... |O Toivottavasti nyt sulle jo pian selviäis, mitä tuo vuoto on olevinaan! Outoa...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 18.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Taru_..............kp51/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Naspula............kp41/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp35/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp35/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


Amore.............kp29/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp27/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
Lindu...............kp25/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Nelistin............kp25/??...............23v...........yk4..............1.lapsi
Marpa..............kp23/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp22/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi
Punnabis..........kp21/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Pamsku............kp21/27-52...........22v.........yk7..................1.lapsi

Kp 11->20


Grill................kp20/25-35.............22v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp20/27-37..........21v........yk3...............2.lapsi
Agnes...............kp18/28..........24v............yk2................1.lapsi
thewholestory.....kp17/??............24v..........yk?................1.lapsi
Haidi89...........kp16/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp12/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp9/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
Sunflower........kp6/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp6/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp5/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp5/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp3/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
Mosmos..........kp1/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Mut voi lisäillä tuonne plussanneisiin :) Eli tänään tuli digitestiin että raskaana. Ei tätä vielä oikein todeksi uskoa voi. Toivottavasti pysyy mukana loppuun asti. Toivottavasti teillä muilla tärppää pian, plussa tuulia kaikille <3
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Voi, ihanaa, onnea Jenski!! :) Kiva saada tänne pitkästä aikaa plussauutisia!

ON: Mä olen mielettömän tukkoinen, kiitos ihanan kesäallergian taasen. Ja väsynyt. Aivan loppu. Mentiin miekkosen kanssa eilen nukkumaan kuitenkin ihan inhimilliseen aikaan, että ehdin mä sen reilu 7 tuntia saamaan unta kuuppaan, mikä on mulla ihan normaali työpäivinä. Vaan tänä aamuna en vaan millään meinannu saada piettyä silmiä auki, jotenka nappasin luurin käteen ja ilmoitin töihin, että jään tänään kotiin (kyllä, luojan kiitos mä voin näin tehdä, kun oon toimistollamme tuntityöläisenä). Vedin tuossa söpöt 1,5 tunnin unet, kun olin likan vienyt päiväkotiin, kun ei silmät meinannu auki pysyä. Vieläkin väsyttäisi. Mutta tässää kahvia keitin just pannullisen, kun ajattelin, etten mä kerta kaikkiaan enää voi nukkua.
 
Mahtavaa Jenski, ja paljon onnea tulevaan!

Tuntuu, että olen itse melkein yhtä innoissani kuin oisin plussannut, nimittäin tänään loppui km-kierto ja yritys käynnistyy taas todenteolla! :kieh: Eli kp1, yk 1(2), kiitos! :D Jännä olla melkein samassa vaiheessa km:n jälkeistä kiertoa Miramein ja Miwwin kanssa!

Gallupiin Mulla kotonaolemisen pituus riippuu tosi paljon siitä, missä kohtaa kouluvuotta lapsi syntyy. Tämän joka meni kesken, jolla olisi la ollut joulukuussa, kanssa oltiin jo suunniteltu, että olen kevätkauden ja kesäloman äippälomalla ja syksyllä alan taas vähitellen opiskelemaan, kuitenkin niin, ettei lasta oltaisi vielä siinä vaiheessa hoitoon viety. Opiskelen muotisuunnittelua, ja meillä on paljon kursseja, joissa voisin joko ottaa vauvan mukaan kouluun (olettaen, että se olisi edes suhteellisen rauhallinen persoona) tai mennä koululle piirtämään ja ompelemaan iltaisin ja viikonloppuisin, jolloin mies voisi vahtia lasta. Paljon voisi tehdä myös kotoa käsin. Eihän siinä hirveän nopeasti opinnoissa etenisi, mutta mulla on kokemusta siitä, mitä pitkä loma kaikesta koulusta ja työstä tekee pääkopalle... Eli tiivistetysti: Lasta en laittaisi hoitoon ainakaan siihen kolmeen vuoteen, mutta opiskelisin kotiäitiyden ohella niin paljon kuin pystyisin.

Ja tosiaan: Tervetuloa uusille! :D
 

Yhteistyössä