Kakskymppiset yrittäjät 2012

Kahtokeehan teijän päivät, jotta ovat oikein... :)

Onneaaa varovaisesti toivotellen naspulaa ja vilmaliini! :heart:

ON: sain eilen loistavan työtarjouksen - tuntipalkka nousisi ja samaten tuntimäärä, saisin lisää vastuuta ja olisin paikan kakkospomo. No, nykynen pomo päätti vetää herneet siitä nenään ja pisti rähinän pystyyn. Kun olis voinut mennä tämäkin asia nätisti, olla onnellinen mun puolestani...

Mahaa vihlonut oviksesta saakka, tissit sivuilta kipeet, naama kukkii ja vatsa aivan sekaisin...
 
Pamsku: No mitäs se pomo nyt silleen...? :O Aiotko ottaa työn vastaan? Vaikuutais tosi hyvältä tilaisuudelta. =)

KyyneltenHymy: No voihan... : / Toivottavasti saat ne lääkäriajat varattua (teille molemmille!).
 
Grill: aion. En aio missata tällasta tilaisuutta :) Hommathan pysyis melkein samana, tuntimäärä vähän nousisi, li kyllä haluan tehdä samaa työtä ja saada siitä vähän enemmän rahaa. :p
Täytyy kyllä myöntää, että jännittää mennä tänään töihin - jos se käy kurkkuun kiinne?! :LOL:
 
Heippa vain taas! :)
Mulle tuli tässä nyt flunssa ja jäin saikulle töistä... Onneks (näillä näkymin) ei tarvii olla pois kun vaan yks päivä. Mulla olis viikonloppuna harrastuksen kevätesitys, mutta saattaa se jäädä nyt väliin. Kipeänä olis hivenen haastavampaa. Te, joilla on jo lapsia, mitä teette kun sairastutte? Mä ainakin oon tällä hetkellä niin tukossa, etten tiedä kuinka pärjäisin pikkulapsen kanssa... Nukuin sentään melkein 11 tunnin yöunet ja edelleen vointi yhtä huono kun eilenkin... Pakko kai tästä on lähteä koirien kanssa pikaiselle lenkille.. Jos vaikka piristyis :)
 
Taru joo ei siinä muu auta kun vetää särkylääkettä ja maata aina kun pystyy. Voipihan sitä kans toivoa jos joku haluis lapsen ottaa hoitoon!

Soittelin sitten 4tuntia lääkäri aikaa, kunnes lueskelin netistä paikallislehteä ja siel luki ettei kyseisen tk:n puhelin jutut toimi! :headwall: Lehti jutussa oli kännykkä numero, rimpuutin siihen ja saatiin heti aika. Pojalla oli sitten se korvatulehus niinku mamma ajatteli :(

Meijän pikku prissi tulee klo 18 tänään 2vuotta. 2vuotta sitten näihin aikoihin nautin epiduraalista synnärillä!
 
Pamsku Pöh, anna pomon kiljua. Ei tommosta tilaisuutta kannata päästää sivu suun, jos sellaista ihan tullaan tarjottimella tyrkyttämään :) Taitaa vain tätä toista pomoa ketuttaa, kun tuleekin toinen uhkaamaan hänen yksinvaltiuttaan. Toisesta korvasta sisään, ja toisesta ulos! Nuo sun oireilut kyllä kuulostais lupaavalta d:Db

Mites Naspula ja Vilmaliini? :popcorn:
 
Sunflower11
Kyyneltenhymy, teillä sentäs saa jonkun kiinni. Tääl on muutettu soittoajat 8-11 (ennen oli 8-16, eikä välttämättä päässyt läpi) ja ei enää saa ketään IRL kiinni vaan pitää jättää viesti ja sit soitellaan takas sieltä kun keretään..
Ja mä en ees saanu lääkäriaikaa ku vasta ens kuun puoleen väliin ja nyt on jo vaikee hengittää allergian ja astman takia.. Kävin sit yksityisellä -.-
 
Sunflower meil pääsee samana päivänä jos on ns. akuuttia, eli lapsen korvatulehus. Mut jos muuta vaivaa soittelee, niin joutuu odotella.

Ostin elämäni toisen kerran ovistestejä, k-kaupan luiskoja. Laskin et paketissa on 10kappaletta ja mulla on nyt kp 10, eli voin tehä kp20asti testejä joka päivä, luulis et siin välis olis ovis. (ekan kerran tilailin viimevuonna ja olikin se ulkonen, meni kaikki testit sit sen aikana jo :D)
 
KyyneltenHymy: Mä taisin kuluttaa edellis kierros joku 15 testii kun testasin aamuin illoin. :D

Tänään olis edessä sit eka kisakatsomo! =) Ja mun uus kisapipo on viel kaverilla... :( Se siis osti sen ja ei olla nähty nyt pariin viikkoon. Ketkäs muut seuraa mm-kisoja?
 
Taru_, niinhän se on kuten tuossa muutamat mainitsikin, ettei siinä oikein mitään mahda, jos kpeeksi pamahtaa, särkylääkkeen voimin ja sit vaan otetaan rennosti neidin kanssa. Ei tehä mitään ylimäärästä. E siitä voi huonoa omaatuntoa jos ei aina touhuta niin kovasti.

Huhhuijaa. Ihanaa, että on perjantai. Oon ihan lopputööt.

Kyl se vaan tais olla ovis jo, ainaki limojen perusteella :D Jollen ihan väärin tulkitse. Tästä siis varmaan tulossa aikas lyhyt kierto.
 
Hukkapiru: Minä olisin siis siirtymässä toiseen myymälään.. Hitto, kun en osaa kertoa kerralla tarkemmin. :D
Ja juu, niin kuulostaa - mutta tiedän, että niin monta kertaa aikaisemminkin olen listannut oireilua ja ajatellut, ettei tälläisiä tuntemuksia ole ollut aikaisemmin.
Nooh, kohtahan sen näkee..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 5.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Vilmaliini............kp47/35-39.............22v.......yk 7............1.lapsi
Naspula............kp36/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi

Kp 21-30


lumihiutale92.....kp29/29...............20v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp27/28-30.............20v........yk2................1.lapsi
Amore.............kp23/28-32.............24v..........yk2..............1.lapsi
Hopeakissa......kp22/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp21/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp21/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi

Kp 11->20


miuku9............kp18/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Anlii................kp17/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi
memsie............kp13/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp11/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp11/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi

Kp 1-10


Marpa..............kp9/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp8/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp7/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Taru_..............kp7/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp5/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp4/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi


Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Voi kiitos ihanaiset, Grill ja memsie :heart:

Musta on jotenkin huvittavaa, kun minä se olen, joka on sitä lasta enemmän toivonut ja valittanut seksin määrästä ymym, MUTTA tässä kierrossa mies on ollut se se, joka muistuttaa mua siitä jokapäiväisestä seksistä :LOL: Eilenkin nauroin maha kippurassa siitä, miten se vonkas, lopulta sanoi ettei se lapsi saa alkuaan pyhällä hengellä (oon sille muutaman kerran ruikuttanut noin) :D voi sitä :heart:
Eli siis nyt on ihan varmana simpat kohdanneet munasolun, jää vaan nähtäväksi, että osaavatko asiansa vai ei. (ja siis mussahan ei oo mitään vikaa! :D)

Ens viikon tiistaina olisi se labra, 8.5. Vähänkö mua jännittää sekin. Eihän niitä tuloksia kuule, kuin vasta 15.-16. päivä.... Tulee olemaan piiitkä viikko.


Mikäs on lumihiutaleen tilanne?
 
Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille!

Niin ja onnea myös Pamsku uudesta työtarjouksesta :)

Tää kävi apteekissa vähän shoppailemassa ja kyllä sinne vaan sen 100 euroa sai menemään. Clomit on aika arvokasta tavaraa (ostin kyllä muutakin), toivottavasti edes toimivat :O Nyt kun kalenteria käännetiin toukokuun puolelle, niin se tarkoittaa et meillä on yritystä takana hyvin tarkalleen 1,5 vuotta. Ei oo paljoa vauvakuume helpottanut, pahentunut vaan, et siinä mielessä jos on pienikin mahis et nuo clomit auttaa niin ihan sama vaikka oisivat maksaneet vielä puolet enemmän. Vielä viikko pitäs jaksaa tätä tylsääkin tylsempää kiertoa ennen kuin niitäkin pääse sit käyttämään.

Mikäs on Vilmaliinin ja Naspulan tilanne tänään?
 
Pamsku, kyllä noi miehet välillä osaa heittää ;) heh. Aika ihana toi ukkosi :D Mäkin tässä eilen miekkoselle "tokaisin", josko taas vähän treenailtais niitä vauvantekohommia. Sitte siinä puuhastelun jälkeen hän vaan heitti, "noni, nyt on sit pullat uunissa!" Juu, näinhän se käy. ;)

Ohhoh Amalia89, noi apteekit tuntuu olevan aina sellaisia paikkoja, et sinne saa syydettyä puol omaisuutta...
 
heh, pitänyt vähän jännityksessä :D

Ei ole muka ollut aikaa kirjoitella, tosin kirjoitan näitä juttujani aika kauan :D

Me haamuillaaan vaan edelleen, en ole sit enään neljättä testiä (vielä) ostanut.. Ja ma- soitan lähetettä labraan :D jos siis ei vuodot alkaisi! dpot on tänään jo 18! Tai sit mun tuurilla sitä ovista ei tapahtunukka sillon ovisplussan jälkeen, vaan mun kroppa kiusaa mua urakalla... Saas nähä!

"oireista" sen verran, että hieman on semmosta kipuilua alamasussa/nivusissa ja tissit on semmoset arat, ei kipeet kumminka.. Jotenkin tuntuu et noi ois haihtumassa pois (siis oireet, ei tissit :D ) Ja edelleen on pysynyt ripulit sun muut poissa, mitä yleensä kyllä esiintyy pitkin kiertoa ja eniten juur tähänaikaan kierrosta =)

En kyllä osaa ajatella, että oisin raskaana, vaikka havahdun välillä siihen että oon meinannu sanoa sen ääneen eri tilanteissa :D Mies nyt höpötti mahalle illalla kaikennäköstä, on oikein innoissaan.. Ite en niinkään uskalla intoilla vielä :|
 
Pamsku Täällä myös peukut pystyssä sulle!:heart: Nyt plussaa kehiin ;)

Oma tilanteeni on tällä hetkellä aika jännittävä. Keskiviikkona siis pistetty pregnyl, joka varmasti irroitti sen kypsän munasolun. Lääkäri "määräsi", että yhdyntä pitää ajoittaa 40 tunnin sisään pistoksesta. Mieluiten 36-40 tuntia pistoksesta. Eilen siis peitot heilui ja tunteja oli sillon kertynyt 37. Jännittää tosi paljon, menkat pitäis viimeistään maanantaina alkaa. Pelottaa tosin, kun ovulaatio meni noin myöhälle, että oliko se liian myöhään sitten :(.
Tänään on ollut menkkamaisia tuntemuksia. Toivon vaan niin kovaa, että ne ei alkais. :/
 
oops, täällä saatu ovistikulla aikasta vahva plussa :O ei ois pitänny mennä testaahan tota, mutko ne r-testit loppui :ashamed: Mitenkähän muuten, kun pitäis noitten hcg arvojen nousta, mutku ei saa ku samantasosta haileeta haamua.. Meinaa siis ettei ole noussut, pysyy samassa? Eäh, pitäis vaa koittaa rentoutua ja "unohtaa koko asia" :D

Kyllä se varmuus tulis sit ennenpitkää ilman et ressaa kokoaja :D
 
lumihiutale vaikuttaa kyllä erittäin lupaavalta! Vielä kun saa noin hyvät ohjeet ja kaikki, niin on varmasti jännittävää (ja stressaavakin) kun voi vaan enää odotella :popcorn:

Naspula tuohan tuntuu olevan aika kiistelty aihe, et voiko ovistesti näyttää raskauden, mut oon kyllä paljon kuullut sitä että voi! Toivotaan parasta :)
 
Moikka!

Naspulalla jännät oltavat, tsemppiä! :)

Pamskulle onnea työtarjouksesta!

Täällä saatiin eilen cb:n digitaaliseen Raskaana 1-2 :heart: Tulis se äijä sieltä pariisista juhlistamaan tätä, tyhmä kertoa facebookissa et meille tulee vauva. Mut pakkohan se oli, puhelimeen ei saa yhteyttä. Nyt ainaki tietää. La menee kai sit johki tamminkuun puoleen väliin.

Niin ne aina väittävät et sit ku lopettaa stressaamisen.. meillä meni kyllä aivan päin vastoin, missään muussa kierrossa en ole näin paljoa stressanu ja laskenu päivii ja tarkkaillu oireita. Toivottavasti tää pysyy matkassa!

Mä taidan siirtyä nyt odottavien palstalle, tsemppiä kaikille ja toivottavasti nähdään pian siellä!!!! :)

-Vilmaliini ja pieni rv 3+6 (ehkä)
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula

Yhteistyössä