Kakskymppiset yrittäjät 2012

Mites ihmisten vappu-juhlinta? Ootteko tehnyt jotain erikoista?

Itse olimme "historiallisesti" kahdestaan kotona tai no kävi tuossa alku illasta pari kaveria kahvilla, mutta muuten. ;) Kyllä meitä terassillekin pyydettiin, mutta mies on vähän kipeä ja molempien teki mieli saunaa, joten kotiin jäätiin. Todettiin vain kun kaverit kitisi kaupunkiin, että miksi sitä on aina PAKKO tehdä jotain kun on joku "erikoispäivä". :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 1.5. VAPPUJA! :cool:

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Vilmaliini............kp43/35-39.............22v.......yk 7............1.lapsi
Naspula............kp33/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi

Kp 21-30


-es-................kp26/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp25/29...............20v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp23/28-30.............20v........yk2................1.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa......kp18/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp17/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp17/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
miuku9............kp14/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Anlii................kp13/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi

Kp 1-10


memsie............kp9/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp7/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp7/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp5/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp4/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp3/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Punnabis..........kp1/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Hukkapiru


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi
Nemppis



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Huhhuh, meidän vappu meni vähän liian humalassa, ja nyt on pää kipee. :( ei näy menkkoja täällä, viikon päästä kai alkaiskin vast jos on alkaakseen. Kaikennäköstä oiretta löytyy mutta enpä taida niitä jaksaa luetella. Toivottavasti muiden vappu oli onnistuneenpi!!
 
Grill pahoittelut uudesta kierrosta - mie niiiin olin varma, että olis ollu jo teidän vuoro. :hug:

Paljon synttärionnea lumihiutaleelle !! :flower:

Tervetuloa iloiseen joukkoomme Taru_ - toivottavasti viihdyt :)
Mulla vasta nyt yk5-yk6 (tai siis yk6 menossa nyt, mut selvä ovis oli pari päivää sitten, joten kierto mnee siihen kp26 saakka) Ja siis lokakuussa jätettiin ehkäsy pois.

Vappugalluppiin: minä kävin ex naapureiden tupareissa - mies jäi sinne peräti aamu kolmeen saakka (mentiin klo 19). Tulin tähän kotiin ja join lasillisen viiniä naapurin/ystävän kanssa. Yö meni oksentaessa ja vatsa oli aivan kuralla.. :( En tiedä, olisko vatsataudin tyyppistä, vai eikö mulle enää sovi minkäänlainen alkoholi..
Aamulla saatiin anopilta soitto, että mieheni serkku oli ajanut todella pahan kolarin, viety helsinkiin - eipä juuri lääkärit antaneet toivoa selviämisestä.. Niin pahasti käynyt.

ON: Tämän kamalan olon (vatsakipu) lisäksi mulla naama kukkii niin kovin, että en tiedä, miten laittaisin tukan tuohon naamalle..... Ei kehtais näyttäytyä missään - olen kuin pieni teinityttö, jolla hormoonit saavat naaman ihan kukalle.... :mad:
 
Vappugalluppiin: Eilen töissä, tänään töissä. Molemmat iltavuoroissa kaiken lisäksi. Vähän harmittaa sinänsä, kun on niin upeat kelit ollu nyt tänä vappuna. Viime vappuna oli nii huonot ilmat. Mutta jos jotain positiivista pitää hakea, niin saapahan hyvät rahat ;)
 
Sunflower11
VappuG: Eipä mitää kummosta tullu tehtyä.. lasten kanssa laitettiin serpenttiiniä ja palloja :) Eilen tein juustokakkua (jota syödään tänään) ja just hetki sitten paistoin munkit..
 
Vappugalluppiin, eilen olin töissä, muuten vappuun liittyen tekasin tippaleipiä :D Sima laitettu jo jokuaika sitte muhimaan ja eilen sitä sitte maisteltiin että pitääkö kaupasta hakea vai kelpaako tämä ;) Tänään sitten grillataan ystäväpariskunnan kanssa, ja tapetaan aikaa ehkä leffoja katellen ja musiikkia kuunellen :D

Omista tuntemuksista, täti ei siis tosiaan ole vielä paikalle tullut.. Alavatsassa jo tutuks tullutta "ilmapallo"tunnetta, siis se tunne on kuin joku ois puhaltanu kohtuun/sinne seutuville ilmaa :D Tissit on arat heti, kun vaihoin urheiluliiveistä tavallisiin.. muuten on semmonen energia olo, siivonnu ja touhuillu koko pvän (kuten tavallisesti, tämmönen olo tulee ennen menkkoja)..

:)
 
Hei ja kiitos teille ketkä ehti mua näin juhlapyhinä neuvoa :) Tiesinkin, että monella on PAAALJON pidempi kierto ja sillä mäkin mietin kehtaanko alkaa aiheesta valittaa.. Nyt kuitenkin kävi niin kuin ennustin, eli kun kirjotin tänne niin eilen ne sitten alkoi :) Siis menkat. Aika niukkana tosin, pelkkä pikkuhousunsuoja riittää, mutta olen iloinen siitä että kroppa toimii edes jotenkin!

Me oltiin vappuna kans ihan kotona, syötiin hyvin ja katsottiin elokuva. Ei oo oikeestaan ollu enää pariin vuoteen mitään hinkua minnekään sekoilemaan, pidän toisaalta itseäni vähän uusvanhana, koska olenhan vasta 21v... :) Se kun on joskus rellestänyt, niin nyt ei onneksi enää tarvii. Eikä mulla toisaalta ole sellaisia kavereitakaan joiden kanssa riehuisi ympäri kyliä :)

Voi että tää vauvakuume on kauhea tauti! Tänään kävin porukoilta hakemassa rempan alta mun ja mun veljen vanhoja vauvakuvia ynnä muuta säilöttyä extramateriaalia ja oon nyt tuijotellu niitä tässä tovin... Haluisin jo niin itsellenikin/meille sellaisen pienen nyytin jota hoivata ja jolle opettaa asioita. Onneksi meillä on kaksi koiraa, joihin saan purkaa tätä hoivaviettiä....
 
Pahoittelut Lindu ja Punnabis :( Varsinkin Punnabis, sun yk-luku on kyllä hurja :O

No niin, hyvä homma Taru et ne menkat sieltä sit kuitenkin tuli, eikä kierto onneksi venynyt enempää! Jos muuten haluat ihan tuohon listalle niin laitatko vielä vähän tarkempia tietoja, tuolleen miten muillakin on? :)

Tänään on ollut sit taas aika masis päivä, johtuen siitä et joka toisella ihmisellä tuntuu olevan maha pystyssä ja itse nappailen noita primoja et saatas jälleen uusi kierto alkamaan. Oon kyllä huomannut (ja mies varsinkin on huomannut!) et nuo vaikuttaa mun mielialaan tosi paljon, vaikka miten yritän taistella sitä vastaan :/ Ja lisäksi jännitän jo nyt sitä ensi kiertoa ja et toimiiko ne clomit mulla, pelottaa jo valmiiks ne tulevat pettymykset, jos ne ei autakaan.

Vappusuunnitelmia meillä ei alunperin ollut ollenkaan, mut sit tuli viestiä n.100km päässä asuvalta kaverilta et tulla sinne viettämään vappua. Ei paljoa tarvinnut houkutella niin sinne sit illalla töiden jälkeen lähdettiin ajamaan. Kivat bileet oli, mut oltiin kyllä miehen kanssa molemmat sitä mieltä, et kyllä tuollaiset rellestys-juhlat vaan oikein muistuttaa siitä et miten paljon me se lapsi halutaan. Vaikka ollaan aika nuoria, mut ei kai se sitä ikää katso jos jotkut vaan on sellaisia rauhallisempia ja perhekeskeisempiä ihmisiä, niinkuin me. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Pahoittelut Lindulle ja Punnabikselle!

Meil on ollut pientä juttelua siitä annetaanko vielä kierto mennä tikuttelematta ja käyttämättä niitä lugeja vai mitenkä. Vielä ei 100% tulokseen olla päästy.. Molemmat haluaa molempia vaihtoehtoja :D
Ens viikolla about pitäs ovis sit olla..
 
Täti on toistaiseksi pysynyt poissa, menkkamaisia oloja on mutta olkoon, tämä testaa huomenna uusiks! Joten peukut pystyyn, et tää ois mun kierto ja et vuoden alusta meille syntyis pienoinen! (aina sitä toivoo, jotta voi taas pettyä..) :|

Jännittää.. :xmas:

Muoks. Ainiin, pitipä jakamani että nyt ois jo dpo 14, ovistestin plussan mukaan..
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys!
Pyyhellän tännekkin sivulle. Eli siis vauvakuumeillu on oltu jo pitkään ja yritettykkin "jo" 2yk. Esikoista yrityksessä :)
Vappu meni pienessä kaveri porukassa, mukavaa kyllä oli grillattiin, uitiin saunottiin ja juhlittiin. Nytten onkin sitten vähemmän juhlava olo :D
 
Amalia89: Juu, voishan mut sinne listaan laittaakin :) eli
Taru_ kp3/40 21v yk2

Tuli tässä muuten mieleen, että lasketaanko toi ensimmäinen kierto hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen myös yrityskierroksi? Mä nyt otin sen tohon kuitenkin mukaan...:whistle:

Mulle tuli nyt innostus tilata ovulaatio- ja raskaustestejä. Viime kierron alussa tilasin viiden raskaustestin pakkauksen jostain nettikaupasta ajattelemalla "en mä niitä nyt enempää tarvi"... Vaan kuinkas sitten kävikään, muutaman päivän välein käytin ne kaikki.:LOL: Toisaalta vaikka tiesin, että negaa näyttää, niin oli pakko. Se on silti niin jännittävä tilanne.
 
Huomenta vaan kaikille :)

Täällä tosissaan testattu, ja sain testialueelle aivan säälittävän haalean viivan, ei oikeen minkään värisen, mutta sen reunalla on kolme selvästi näkyvää punaista pilkkua :O Ja muuten noilla samoilla saanut (kuten maanantaina) tyylipuhtaita negoja tahi viivanpaikkoja (valkoisempia viivoja, mitä testin pohja..) Roskishaamu kyllä tullut näillä kerran, mutta tää oli nyt siis ihan minuutin-kahden sisään :)

Oijoi ku lykkäs jännät paikat tänne! Ja kokemuksia, tai jos joku lukenu jostain voiko haamuksikaan laskea tätä/noita läiskiä........
 
uu, Naspulalla jännät paikat! :popcorn:

Tervetuloa Amor! Laitahan kanssa omat tietos, eli kp, yk, ikä, monesko lapsi toiveissa, niin saadaan sut listoille. :)

ON: mulla rinnat kipeytyi eilen illalla - sivuilta kosketusarat, nännit myös kipeet. Naama kukkinut nyt n. viikon ajan - ovista siis enteillyt ja kukkii edelleen...
reilu kaks viikkoa sitten värjäsin hiukset vaaleiksi ja nyt jo miltei kahden sentin juurikasvu!! :O
Oon ollu tosi ärsyyntynyt kokoajan - tosin mua vähän ahdistaa se ihastusasia. Kerroinkin teille siitä ihastuneesta miehestä. No ennen mun vappuvapaita tuli käväsemään työpaikallani iskemässä mulle silmää, hymyilemällä niiiiin kauniisti ja flirttailemalla. Menin jälleen kerran aivan hämilleni - ajatuksenahan mulla oli sanoa sille, että "lopeta, etkö huomaa mun sormusta, oot tosi söpö ja ihana ja kiva ja haluttava, mutta en vaan voi (enkä haluakkaan muiita, kun omaa miestä)", mutta siinä oli työkavereita, enkä voinut sanoa sellaista kaikkien kuullessa..
Tässähän mun pitäis lähtee töihin kohtapuoliin - just suihkusta tulleena mulla hiuksetkin ihan märät.. Yllättäen selialen kaksplussalla ja katselen kuvia kasvavista masuista ja plussatesteistä... :kieh:
Mutta siis joo - tarkoituksei oli siis kertoa teille kanssasisarille, että minä niiin kuvittelen, että olis tärpännyt - TAAS. Ja dpo huimat 3! Niin säälittävää tämä tälläinen..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 2.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Vilmaliini............kp44/35-39.............22v.......yk 7............1.lapsi
Naspula............kp34/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi

Kp 21-30


-es-................kp27/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp26/29...............20v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp24/28-30.............20v........yk2................1.lapsi
Amore.............kp20/28-32.............24v..........yk2..............1.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa......kp19/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp18/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp18/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
miuku9............kp15/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Anlii................kp14/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi

Kp 1-10


memsie............kp10/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp8/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp8/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp6/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp5/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp4/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Taru_..............kp4/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp2/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi


Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Hellurei!

Täällä meni vappu ja tuli taudit! Vappugallupiin samalla vastaten, railakasta oli :D Viiniä meni, tupakkaa palo (mut poltin vaan humalassa). Juhlittiin mun veljen perheen, niiden naapurin ja mun vanhempien kanssa. Illasta kyl alko tanssi jalka vipattaan ja olohuone olikin yöllä tanssilavana :D Tuli jammattua oman äitin kanssa hurriganesia ja oman veljenkaa hypittyä Jukka pojan tahissa :) Seuraavana aamuna hieman väsytti, onneks ei kamalampi olo, poika kun alotti eilen oksentaan ja nyt on korkea kuume. Mutta kerrankin meni juhlat niin, että isäntä ajo ja mamma juhli :D

Jahas, tänään taidan irtautua tästä kuume-oksennus luolasta sen verran että käyn ostamassa ovistestejä :) Varmaan joskus kp 14 saa alotellaa tikutuksen kun tuo kierto on n. 32päivää?!
 
Mun viikonloppu menee (luojan kiitos) töiden merkeissä. Lauantaina mennään kälyn ja sen tyttöjen kanssa kuuntelee Robinia. :) mieskin lähtee pariisiin johonkin mihin-lie koulutukseen viikonlopuks työporukan kanssa. Yksin saan siis jännäillä pärähtääkö testiin kaks viivaa vai alkaako menkat. Jos sais maanantaihin asti pidettyä näpit irti testistä.. Saa nähä kuin ämmän käy. :)
 
Moi! Mä tuun jo etukäteen kurkkailemaan tänne! Pillereitä vielä syön, mutta tämän liuskan jälkeen oli puhetta, että lopetaan ja sitten... yk1 pärähtää käyntiin :)
Eli vielä olen taustailijana :)
Aiemmin ollaan exän kanssa puolisen vuotta yritetty, mutta sitten suhde kaatus (hyvä niin, ettei tärpännyt silloin). Mutta nyt iltavuoroilemaan. Tuun toinen päivä sitten lukemaan tarkemmin teidän jutut (ja tutustumaan teihin). ;)
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Nyt onkin monella käsillä jännät hetket, toivottavasti nyt saatais startattua tämän kuun plussa-aalto. ;) :popcorn:

Anteeksi nyt mut oon tosi järkyttynyt tästä uutisesta: Turun vessakourija jäi kiinni Salossa ! Siis mitä tyydytystä joku tuosta saa???

Aloitin tänään työt. JEE! =) (Enhän mä työajalla missään palstalla ole... :x) Oon vaan iloinen kun pääsin töihin. Kiva työ ja työporukka, mikäs sen parempaa. ;)
 
Outsider taas morjens!

Naspula Ompa jännää! :popcorn: Otitko tästä mysteeritestistä kuvia ollenkaan? :)

KyyneltenHymyllä on ilmeisesti ollut ainakin ratkiriemukas vappu, ääneen naureskelin kun kuvittelin tuota menoa :D

Grill Ompa mukava kuulla että työpaikka on vaikuttanut kivalta :) Tuo turun kourijajuttu on multa menny ihan ohi, otsikko kerto jo mulle kaiken niin en oo viitsiny uutista edes lukea. Taidan tosin korjata asian samantien, kerran oon jääny jostain paitsi tiedon suhteen o_O

ON: Raahauduin aamulla apteekkiin hakemaan jonkun r-testin. En edes muista mikä se oli, mutta ystävällinen apteekkari sanoi että ovat apteekin testin kanssa käytännössä samat, hinta oli vain eri. Alkaa jo oikeasti raivostuttamaan ku täti on kaks viikkoa myöhässä eikä puhettakaan että kuuluiskaan. Naama kukkii niin järkyttävästi että oon aivan helisemässä ihon kanssa, kun työpaikalla pitäis olla kuitenkin kohtalaisen elävän näkönen, eikä muistuttaa spitaalista.
 
Hukkapiru: Juu, olen samassa työssä kuin viime kesänä eli kuviot on selvät. Itse asiassa, kun avasin tietokoneen oli se ihan samassa mallissa kuin olen sen loppu kesästä jättänyt. :D Ei tätä ole kuulemma kukaan minun jälkeen käyttänyt (paitsi ylläpito käynyt "nollaamassa").
 

Yhteistyössä