Kakskymppiset yrittäjät 2012

Voi Naspula :( paljon haleja täältä :heart: :hug:

ja Grill .... touhutkaa vaan vähän enemmänkin ;) ;)

OUH, Mulla piti tää viikko olla vapaata (paitsi lauantai), ja olin lupautunut uuteen työpaikkaan töihin ma, ti, to ja pe - lauantaina vuoro vanhassa paikassa.. Noooh eilen ajattelin, että jes, huominen päivä vapaata, oltiin suuniteltu jo vaikka mitä NOH - mulle oli tullu tekstari "uudesta" työpaikasta aamulla klo 7.45 pääsisitkö töihin tänään? soitin pomolle ja tartteis apua hetimmiten - kamala ruuhka eikä saa mitään tehtyä ilman mua. :D No, olihan se lupauduttava.. Oon vaan niiiiin puhki.

Ja koko yön mietin äitiäni, kun tänään aamulla meni rintaleikkaukseen... Ei oo kuulunut sieltä suunnalta mitään.... huohh..
 
Luulempa että palaankin takaisin tänne... :(

Kävin varhaisultrassa ja sielä todettiin siis että sikiö ei vastannut viikkoja ja että se olisi mennyt kesken minulla on siis pari päivää tullut vaaleanpunaista valkovuotoa ja eilen sitten tuli vähän kirkasta verta.. :( mutta kävin sitten lääkärissä ja se katsoi uudestaan mutta sykettä ei kuulunut ja oli kuulemma liian pieni jos nyt olisi menossa siis pian rv 9 se vastasi viikkoja 5-6 sanoi että ensi viikolla pitäisi mennä uudestaan ja katsoa onko tapahtunut muutoksia, mutta luulen että se on nyt näin.. :( Tää on vaan niin hirveetä tää odottaminen, kun haluaisi kumminkin päästä sitten eteenpäin ja yrittää mahdollisimman nopeasti uudestaan.. :(

Ja se myös ihmetyttää kun kumminkin laskee kuukautisten ekasta päivästä ja vaikka kierto olisi kuinka pitkä niin pitäisi olla ainakin viikkoja 8 ja siitä oviksesta olen aika varma, koska tikutin silloin 25.3. ja silloinkin pitäisi olla ainakin viikkoja 8.. :(
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 9.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


lumihiutale92.....kp33/29...............20v........yk4.................1.lapsi

Kp 21-30


Amore.............kp27/28-32.............24v..........yk2..............1.lapsi
Hopeakissa......kp26/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp25/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp25/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
miuku9............kp22/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Anlii................kp21/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi

Kp 11->20


memsie............kp17/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp15/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp15/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp13/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp12/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp11/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Taru_..............kp11/40..................21v.........yk2................1.lapsi

Kp 1-10


Punnabis..........kp9/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp8/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi
Naspula............kp1/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi


Kp??/tjot


kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91) ?



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Toivottavasti olisi myöhempi hedelmöittyminen. Jossain olen lukenut tapauksesta että kiinnittyminen on tapahtunut 12 päivää ovulaatiosta.. Ja se oli joku hoitojuttu, oisko ollu inssi että ovulaatio oli tarkasti tiedossa.
 
Sunflower11 Tein kyllä positiivisen raskaustestin vasta 13.4. ja silloin digi näytti kyllä 3+ :( mutta ihmettelin sitä kun lääkäri rupesi miettimään asiaa kun sanoin noin, että voisi vielä viikko katsoa tapahtuuko mitään, mutta eikö se ole silloin ihan selvää että se on mennyt kesken.. :(
 
Tää mamma sai hengähys tauon kun pikkukakkonen alko! Ite makaan tääl korkees kuumeessa ja isäntä iltavuorossa, tulee vasta yöllä : /

Miwwi voimia sinne! Epätietoisuus on raastavaa! Luulin poikaani odottaessa olevan ainakin viikolla 6 tai jotain, alko vuoto ja ultrassa ei näkyny mitään. Parin viikon päästä menin uudestaan ultraan ja siel oli 5-6viikkonen pikkunen matkassa. Olin siis plussannu tyylin oviksen aikaan jo! Mutta mulla ekassa ultrassa sanottiin "kemiallinen raskaus", ite seurasin kahen viikon ajan r-testillä tilannetta, hiipuuko vai pysyykö viivat samana.

Naspula pahoittelut ja isot voima rutistukset :hug:

Jonnalle kans voimia sinne! :hug:

Grill tais mua lohdutella tuos ovistestei :confused: Oon vaan niin hätänen, haluun jo nähä vahvat viivat siinä! Okei, en halua viel tänään.. Koska olo on mitä paskin kuumeessa! Mutta joo, kierron päivät et enteile kait viel edes ovista !?

Jahas, poika päätti et nyt loppu pikku kakkoset, täytynee hilppasta leikkimään autoilla!
 
Onpas tosiaan ollut kurja päivä tänään tällä palstalla :(

Jonna testasitko kuitenkin samanmerkkisellä testillä kuin viimeksi? Kun niissäkin kuitenkin eroja tuntuu olevan. Mites jos testaisit digillä joku päivä? Niinhän se on et niin pitkään kun vuoto ei ala, niin on toivoa :)
 
Voi, nyt koko ajan kyllä suuri harmitus kasvoi pidemmälle luettaessa... :/ Voimia Miwwi, Jonna ja Naspula! :heart:

Tännekään mitään mahtavaa kuulu... Taidanpi olla kipiäksi tulossa sopivasti viikonloppua kohden... Ja muutenkin aivan loppu väsyny puhki poikki... :(
 
Sunflower11
Kyyneltenhymy, joo näinhän se on! Tosin jos on hirveen epäsäännölliset kierrot ni suosittelen aloittamaan ekan kerran ku testaa ni tarpeeks aikaisin. Itse sit alottelin joskus kp 8-9 ekaa kertaa ja ovisplussa tuli vasta kp 19! Mä tosin myöhään ovuloinkin. Tai ainakin tuolloin. Nyt on ollut joskus 14-16 välillä.
 
Onpa täällä tosiaan ollu surkea päivä..jaksuja kaikille!

ON: Mulla on tänään kolme viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä; edelleen näyttää haamua raskaustesti. Samanlaista haamua kuin viisi päivää sitten!! Olispa uutta raskautta jo..suru on suuri =(
 
Paljonpas on sattunut ja tapahtunut täällä. Kamalasti voimia kohtalon koulimille. :( :hug:

Plussiakin on näyttänyt tupsahtelevan, ilmeisesti uudemmille tulokkaille? En tosiaan ole jaksanut käydä oikein pitkään aikaan.

OMANAPAILU-MASENNUS VAROITUS: Meinaa hieman masentaa ja paha olo jatkuu päivästä toiseen.. Haluaisin niin tulla raskaaksi, mutta kroppa on eri mieltä. Lisäksi vanha ystäväni syömishäiriö on tullut taas sotkemaan ympyröitä mun elämässä. Tuntuu taas, ettei mikään onnistu ja mistään ei voi/saa nauttia. Noh, jotain positiivistakin sentään; viimeinen harjoittelu kampaamossa on nyt ohi ja sehän tarkoittaa papereiden saantia kesäkuun ekana päivänä. En tosin ole menossa hakemaan paikan päälle, vaan saavat lähettää tänne kotiin sen. En edes kestä ajatusta juhlamekkoon ahtautumisesta ja toisten katseista. :(

Että tämmöstä tänne.. Anteeksi avautuminen, mutta on niin paha olla.
 
Hopeakissa Voi eikä tulee vaan enemmän paha olo muittenkin puolesta.. :(


Anteeks että tuun taas avautumaan, tiedän että teilläkin on huolia, mutta masentaa niin, eikä vaan oo ystäviä kelle olisin tästä kertonu.. Huh, kun on taas itketty, tullu kauhee tulva.. Oon kääntyny siihen puoleen että hyviä uutisia ei enää tuu, rupesi mietityttämään olisikohan se johtunut omasta terveydestä, että kaikki ei oo hyvin, koska oon nyt mooonta kuukautta kärsiny jatkuvasta nuhasta ja limaa on jatkuvasti kurkussa, myös vuosi sitten kävin sydämen kovan tykytyksen takia ekg:ssä mutta mitään löytynyt, luulen siis että paikalla ollessani jomotus olisi päässä, takaraivossa enimmäkseen.. lääkärillä oon käyny varmaan 100 kertaa mutta ei ne osaa auttaa, ei ne osaa mitään tehdä?? Rupes mietityttämään että mitä jos olisikin jotain vakavampaa kun näin kauan kestäny nää vaivat. :(
 
Sunflower11
Haleja kaikille täältäkin :hug:

Eilen tosiaan oli ovis, limailutkin loppu kipujen jälkeen. On se hyvä tuntea niin selvästi..
Tänne ei mitään ihmeempiä kuulu ni ei oikeen voi kertoa mittää.. :D lueskelen kyllä kun selältä pystyn..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 10.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


lumihiutale92.....kp34/29...............20v........yk4.................1.lapsi

Kp 21-30


Amore.............kp28/28-32.............24v..........yk2..............1.lapsi
Hopeakissa......kp27/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp26/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp26/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
miuku9............kp23/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Anlii................kp22/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi

Kp 11->20


memsie............kp18/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp16/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp16/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp14/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp13/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp12/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Taru_..............kp12/40..................21v.........yk2................1.lapsi

Kp 1-10


Punnabis..........kp10/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp9/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi
Naspula............kp2/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi


Kp??/tjot


kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91) ?



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Onko selkäs yhtään parempi Sunflower! :O

Eipä kuulu mullekaan mitään erikoista... Kyllä mä täällä aina 5 minuutin välein käyn katsomassa josko jotain uutta olis tullut. :D Ehkä hiukan tylsää tällä hekellä töissä. ;)

Aamulla kun ajelin töihin ihmettelin, että miksiköhän mua on laulattanut jo varmaan pari päivää? :D Kotonakin kun kokkaan tai siivoan, olen vaan lauleskellut jotain ja nyt työmatkallakin joka biisin kohdalla!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä