Kyllä, tuo viesti oli ihan rehellisen avointa dissausta kaikkea kohtaan, mutta koen että mullakin on siihen yhtä suuri oikeus, mitä teillä kaikilla muillakin. Lapsellistahan se on, ja edelleen typerää, mutta ilmeisesti siitä heräsi jonkinlainen ajatus joillakin. Hienoa sekin!
Se, mitä sanoin oli monen muunkin ihmisen mielipide, mutta he eivät halua sitä ääneen sanoa.
Idea on siinä, että kyse ei enää ole kokonaisuudessa ajateltuna vain "muutamasta kommentista", koska aihe on herättänyt muuallakin keskustelua. Mun käsittääkseni se kielii pidempiaikaisesta katkeruudesta ja negatiivisuudesta, joka paistaa läpi rivien välistä halusi sitä itse tai ei. Ihan samalla tavalla, kun se paistaa tästäkin tekstistä läpi aggressiivisuudella. Ralliruudulle valtavat propsit siitä että sai suunsa auki, ja kertoi oman mielipiteensä aiheesta, vaikka näyttäisikin olevan lähes ainoa joka uskaltaa asiat sanoa niinkuin ne on.
Se mikä surettaa, on se että ihmiset alkaa nielemään sanojansa takaisin kun huomaavat että valtaväestö syö elävältä, jos erehtyy sanomaan jotain negatiivista heistä.
Miwwille pieni tietoisku: Myös minä tiedän miltä tuntuu saada jatkuvalla syötöllä niitä negoja testiin. Minä tiedän mitä se "entä jos ei ikinä"-tunne on, ja minä tiedän kuinka turhauttavaa, henkisesti kuluttavaa ja hermoja raastavaa se menkkojen tuleminen kuukausi toisensa jälkeen on. Ja minä tiedän myös, miltä tuntuu ostella ovistestejä hullun kiilto silmissä, ja pettyä kun ovista ei tapahdukaan.
Eipä tietenkään ole fiksua tulla plussanneena tänne sanomaan edes "heitä" kenellekään, koska sehän otetaan automaattisesti vain loukkauksena; "kehtaatki tulla tänne ku oot plussan saanut". Eikä ole fiksua sanoa mitään mielipidettä täällä, koska aina löytyy joku joka tietää ne asiat paremmin kuin asianosainen itse. Jännä sinänsä, että täällä on muutamia persoonia joita käytännössä palvotaan, oli raskaana tai ei. Mutta sehän on kuitenkin eri asia, eikö niin? Tulee mieleen ihan lastentarhameininki, porukalla on yks tai kaks tyyppiä joita hyysätään, ja loput tulee sitten perässä. Tosin, taidan olla ehkä ainoa joka tällaista ilmiötä kuvittelee näkevänsä, mutta enivei silti.