Kakskymppiset yrittäjät 2011

SeInka Tietenkin saat liittyä, tervetuloa!:flower:

Iippari Vielä ei oo mitään hätää, vaikka negaa näyttäisi! Joko oot testannut tälle päivää? Toivottavasti saat sen plussan!:)

Mitä Princessan testi näytti? Plussatuulia sinnekin! :)
 
Tervetuloa SeInka

Iippari: millä testasis? itse ostin sen Clearblue digital testin ja siellä luki et suurimpaan osaan testejä voi luottaa vasta kun menkat myöhässä. Tuolla clearblue testillä jo 4 päivää ennen menkkojen odotettua alkamispäivää voi saada jo varman plussan.

Mutta jänistin tänä aamuna ja siirsin huomis aamuun testauksen, nään silmissäni tekstin ei raskaana nii otan varman päälle.. kun en oo aivan varma oonko ees alottanu laskemaan oikeasta päivästä kiertoa kun ei tullu tosiaan laitettua ylös mtn. Nyt olis siis luultavasti meneillää kp 27-30/28-30 :D
 
Mä olen kanssa päättänyt, että en testaa ennen kuin menkat on myöhässä. Turhaan rupean sitten stressaamaan negatestejä. Esikoisesta testasin herkällä testillä päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja ihan täysin nega. Kaksi päivää myöhemmin pärähti heti kaksi tummaa viivaa puikkoon. Olivat kyllä eri merkkiset testit.

Tänään on jatkunut kummallinen valkovuoto ja tissien arkuus. Mulla on loma ja vaikka mitä kivaa tässä tiedossa, mutta sitä miettii vaan, että kunpa aika kuluisi niin pääsisi testaamaan tai edes uuteen yritykseen :headwall:
 
Tilasin kotitesti.fi:stä erittäin herkkiä liuskatestejä. Luulisi niiden olevan hyviä, ovatko? :) Olenkohan laskenut kierron jotenkin väärin kun menkkojen piti siis ihan vihon viimeistään alkaa eilen, ja aikaisintaan viime perjantaina? :D Ja MITÄÄN ei kuulu, ja minulla on kyllä aina suht voimakkaat ja selkeät menkat. Näin käy kun on nuori ja hieman tietämätön, saattaa siis olla, että olen laskenut täysin väärin.

auttakaa jookos! :D
 
Iippari Päivityksen mukaan sulla pitäs alkaa menkat vasta 3 päivän päästä (tänään kp26/28), niin onko se sitten väärin päivitetty? Oon kyllä ihan hyvin voinu tehdä virheitä päivityksessä..Jos päivitys on kuitenkin oikein, niin sitten voit ihan hyvin ootella vielä pari päivää.

Princessa Pahoittelut! Toivottavasti tässä kierrossa plussaat!
 
Voi ei, mä olen siis kokoajan laskenut kierron ihan väärinpäin. Tämä kiertohan on alkanut 27.6 ja sen piti siis loppua perjantaina-sunnuntaina.. Olen siis kokoajan käsittänyt väärin. Laskin menkkojen tulevan aina kierron lopussa vaikka sehän menee juuri toisin päin. Argh.

Eli oikein laskettuna mulla on nyt kp30/26-28 ja mä olen järkyttynyt. Nonyt ei auta kun odotella vielä ja ihmetellä. :D
 
Iipparille plussa tuulahdus, kuin muille myös!
ON: voiko olla että minun kierto on lyhentynyt näin paljon että ovis on nyt? Testit ainakin tummia. Ja mies soitti tänään mulle töihinkin että nytkö se aika on kun näin tumma viiva on. Voihan se olla että hormonit nyt vasta tasaantuu kun ei ole kuitenkaan kauan siitä kun ehkäisy lopetettu
 
Kekkuvekkuko sai onnitella?! hurjasti onnea :flower:

Uuten kiertoon joutuneille :hug:

Täällä ollaan jo loppusuoralla reisssu. Lauantaina tein testin aamu pissistä, mikä meni ihan harakoille :headwall: Pienessä asuntoauton vessassa suhrasin tikkua pissisuihkuun ja eikös siittä kastunu näyttöki :mad: Ja sit se ryökäle uskals viel lykätä ruutuun haamulaisen, kyllä sapetti (testiin ei voi luottaa). No, päiväl tein muutaman tunnin pissistä negan! Nyt jos perjantaina testais ellei menkat oo alkanu.
Tääl ei oireita, mitä nyt haistan kaiken!
 
oijoi kauhee vauvakuume apuva. kohta parin pv:n päästä kokeilen ekaa kertaa ovis tikkua. ostin normiliuskoja muutaman ja sitten näitä clearbluen ovistikkuja.. mutta mitens nää normi tikut sitten näyttää? tää on meijän ensimmäinen yrityskerta eli mulle voi laittaa sinne yk1
 
hei vain naiset, täällä yksi paha kuumeilija lisää, jos sekaan mahtuu :D Eli ikää täältä löytyy 20, menossa yk 16! aloitimme yrittämisen marraskuussa -09 mutta välillä kierrot venyivät kauhean pitkäksi ja oli pari taukoakin koska kävi stressaamaan niin kovin :( nyt kierto ollut helmikuusta tasaisesti 29-31 pvä.

Tänään siis kp 26 (tai 27 kun mentiin yli puolen yön) eli jännät päivät taas käsillä..:) vähän on menkkaoloja ollut alaselässä tavalliseen tapaan, mutta olen ainakin kovasti kuvitellut raskausoireita :D alkaa vajaan 2v yritys tehdä tehtävänsä!

Nyt kolmen päivän ajan rinnat ovat olleet kipeät, joka ei minulle ole normaalia. lisäksi olen tooosi väsynyt, ruoka ei maistu ja päivisin etomiskohtauksia..

syynä voi tosin olla uusi mielialalääkitys joka selittäisi lähes kaiken, mut ei näitä kipeitä rintoja :D

muoks. eli tosiaan esikoinen toiveissa
 
Viimeksi muokattu:
tervetuloa angstilapsi

ON: melko masentava olo, en pysty mennä enää facebookkiin ku joka päivä sinne tulee uusia raskaus tai synnytys uutisia, oon_niin_kateellinen nykyään vaikka pitäis vain olla iloinen tuttujen puolesta.. Kaks vuotta suunnilleen oon kärvistellyt vauvakuumees ja sit ku sitä aletaan yrittään nii ois ollu kiva että heti tulis raskaaksi mut eii väkisin. Esikoinen tuli vissii liian helposti ku ajattelin et nytki napsahtaa het kerrasta. ARG.
 
Taas nega. :( En usko et olis tärpännyt, taitaa tää menkattomuus johtua vaan siitä kun pillereiden jälkeen keho sekasin. Nyt vaan toivon et alkais ne menkat nyt pian niin tietäis lisää milloin voi taas olla uusi mahdollisuus.
 
Tervetuloa uusille!

Mäkin tein eilen iltapissasta negan, mutta älkää pahoitelko, oli dpo8 vasta menossa, mutta kun illalla tiedossa viinitarjoilua niin oli pakko tarkistaa tilanne...

Muuten kyllä aikamoiset menkkoja edeltävät oireet, nyt siis kp25/26-32 joten vähän tuntuu huonolta. Toivoisin niiiiiiiin kovasti, että ois nyt tärpännyt. Tottakai sen olen tiedostanut, että harvoin pillereiden jälkeen heti tärppää, mutta mitä pidemmälle yk:t menee sitä epätoivoisemmalta alkaa tuntua. Mutta eikös se puoli vuotta ollut joku keskimääräinen aika pillereiden lopetuksen jälkeen mitä raskaaksi tulemiseen menee, ja mullakin vasta yk5 pyörähtämässä käyntiin (toivottavasti kuitenkaan ei..) Joten ei heitetä pyyhettä kehään!!
 
icy
Terve uusille! Ja pahoittelut muille negan saaneille...Ensi kierrosta plussataan joukolla!!

Iippari Mulla meni vuosi pillereiden lopettamisen jälkeen, ennen kuin alkoi tulemaan suht säännöllisesti menkat. Eka vuosi oli sitä että kiertoja jäi välistä ja välillä tuli parin viikon välein. |O Lekuri käski sen vuoden verran odotella, ja sitten vasta lääkityksellä oltaisiin yritetty normalisoida kiertoa.

Princessa Sama juttu, itse alkaa jo turhautumaan kun vuoden verran ollaan yritetty, ja toiset vaan hehkuttaa Facebookissa laskettuja aikoja. Pieni kateus siinä väkisin nousee, mutta täytyy vaan yrittää naama hymyssä olla. : /

ON: Tissit on viimein kipeytyneet, että täti tulee varmaan lähipäivinä. Venyy vaan kierto hirveän pitkäksi. :kieh: Töissä saa puskea taas täysillä, seuraava vapaapäivä ensiviikon sunnuntaina. Tosiaan mun piti olla osa-aikaisena, ja viikkotunnit menee silti koko ajan yli 40. Noo, onpahan muuta ajateltavaa ja tulee vähän ylimääräistä rahaa.
 
Viimeksi muokattu:
Destello
Teretulemast uusille, ja pahoittelut negan saaneille.

Meillä meni kisat suhteellisen "putkeen". Lauantaina mun rakentama auto otti niin kovan iskun keulaan että seuraava kisa on vasta ens vuonna Asfalttikunkussa, toinen auto jäi sekunnin kymmenesosilla vain sunnuntain semeistä pois. Ainoa hyvä asia oli, että molemmat autot saatiin pitää myyntiuhasta huolimatta, kun sattui suojalaput omille autoille ensimmäistä kertaa vuosikausiin.

Lueskelen kirjoitettuja juttuja enemmän myöhemmin kun jaksan, tällä hetkellä olo on sairaalloinen ilmeisesti asunnon homeisuuden takia. Hengitys ei kulje, ja koira on ihan henkitoreissaan, makaa vain parvekkeella puhtaassa ilmassa. Uusia asuntoja kyllä löytyisi, mutta ei ainuttakaan mihin saisi ottaa eläimiä, joutuukin siis pohtimaan lähiaikoina mikä olisi paras ratkaisu, kun elämänkumppanistaan ei hevillä luopuisi, muttei haluaisi keuhkoahtaumaakaan sille. Tuntuu että mikään ei riitä, ensin haimasyöpä tappaa äidin omiin käsiin, sen jälkeen oma terveys pettää niin että menee työpaikka alta, sen jälkeen tulee aika jolloin asunto homehtuu käsiin ja koirastakin pitäisi luopua, jos haluaa molemmille paremman elämän puhtaassa ilmapiirissä.

Valivali. Terveisiä vaan neiti negatiiviselta.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 26.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Adalemina..........kp51/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp41/27-45.........22v...................1.lapsi
icy......................kp35/28-35...........21v......yk?.........1.lapsi
villabikinit...........kp34/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Iippari................kp31/26-28.............19v..........yk1........1.lapsi

Kp 21-30


Kyyneltenhymy....kp28/30-33......22v......yk3.............2.lapsi
Destello..............kp27/28-34............23v......yk2........1.lapsi
angstilapsi..........kp27/29-31..........20v.......yk16........1.lapsi
ttty....................kp25/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi
SeInka...............kp21/??..............27v..........yk1.........2.lapsi


Kp 11->20


neonroze............kp17/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Anlii...................kp17/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 1-10


Annie24.............kp10/28............24v...........yk3.........1.lapsi
pörrönen............kp8/22...............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp7/29-30................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp5/30-50.......20v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp5/30-45........24v......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp5/28...............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp5/60-112........24v........yk4........1.lapsi
kukkumee..........kp3/28..............20v.......yk2..........1.lapsi
Sunflower11......kp2/26-33...............22v........yk8......3. lapsi
Princessa...........kp2/28-30..........24v........yk2........2.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride...................................1.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
PisaraSadetta


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Destello :hug: Ootteko hakenut asuntoa kaupungilta/kunnalta tai vuokrayhtiöltä, kuten vvolta? Niillähän yleensä saa ottaa lemmikkejä asuntoon. Itse en oo kuin kerran elämässäni hakenut yksityiseltä asuntoa (enkä saanut koirien takia) juuri tuon takia, ettei lemmikkejä tosiaan saa pitää kuin harvoissa yksityisiltä vuokratuissa asunnoissa. Jotkut kaverini ovat myös salaa pitäneet koiria asunnossa, jossa ei lemmikkejä sallita, mutta siinä on omat riskinsä.Toivottavasti löydätte jonkun ratkaisun!

Iippari Okei, nyt on siis oikein päivityksessäkin. Toivottavasti pääset pian edes uuteen kiertoon, tai vielä parempaahan olisi, jos kuuluisit niihin myöhään plussaaviin! :)

angstilapsi
tervetuloa mukaan!=)

Plussatuulia jännäilijöille!:)
 
tänään tuli sitten testattua nega, yllätys yllätys :( en ole moneen kiertoon edes testaillut, kun olen rauhassa koittanut ottaa. tässä kierrossa taas tuntui että jotain erilaista tapahtuu ja malttamattomana testailin. nyt pidän itseni kurissa ja testaan vasta ma-ti jos menkkoja ei kuulu.

plussatuulia paljon kaikille, ja onnea plussanneille! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä