Kakskymppiset yrittäjät 2011

Hellurei, nyt on kotiuduttu reissusta ja pikaset päivitykset tekeen :)

Negan saaneille ja uuden kierron alottaneille :hug:

sunflower iso :hug:

Destello luin vaan nopiaa et hometta on kämpäs, toivotaan et pääsette pian uuteen!

Tervetuloa uusille :wave:

Täällä on kp29 tai 1 :confused: Lusikallinen verta pyyhkiessä, siihen loppu jos ei nyt yöllä ala. Aamupäiväl siis tuli tuo vuoto. Kahtoo jos huomen aamulla testaisin jos ei vuoda lisää, ehkä. Kuukautis kipuja on ollu hetkellisiä jo pari päivää, mutta tosi lieviä! Mitä lie?! : / Nii ja se viel ku ne alko ajoissa, yleensä alkaa n. kp31 vasta.. Jaa-a meitä naisia ja oikkuja :D
 
Pahoittelut negasta KyyneltenHymy :hug: Tää on nyt ehkä vähä huono hetki kertoa, kun sä sait just negan, mutta mä tein sit eilen r-testin oman mielenrauhan vuoksi. Ensin katoin et ihan selvä nega, mut sitten ku aloin sitä testiä tarkemmin kattelee ni ihan ku siinä ois jotain viivantynkää näkyny. Ensin mies sano et mä oon varmaan sekoamassa ja haluun vaan niin paljon nähä sen viivan siinä, mut sit ku sekin katto tarkemmin niin kyllä se mieskin siinä jonkun viivan näki. Nyt tänä aamuna kun sitä testiä taas kattoo niin vähä selvempi viiva ku eilen. Mutta siis painotan nyt sitä asiaa että se ei kyllä oo vielä haamu, pikemminkin haamujen esi-isä tai viivanpaikka. Pitää tässä viikon sisää tehä uusi testi ja kattoo jos viiva lähtis tummenee. Nyt vaan pelkään että se viiva johtuu mun edellisestä raskaudesta, joka siis päättyi tasan kuukausi sitten. Voikohan mulla olla vielä raskaushormonia edellisestä raskaudesta ja näin ollen se vaikutti siihen r-testiin? Raskausoireitahan mulla on ollu mm. hiivatulehdus (en oo ikinä kärsiny tästä vaivasta paitsi raskauden alussa), selässä vihlonta, nyt melkein viikon jatkunu pieni tuhru.
 
icy
KyyneltenHymy pahoittelut negasta :hug:

ON: Jaa-a, kroppa taitaa olla ihan sekaisin, menkkoja ei kuulu mutta eilen tuli valkovuotoa ja vasen puoli alavatsasta jomotti ihan kuin oviksessa :confused: Vasen jalkakin pisteli koko iltavuoron ajan, hiukan helpotti kun pääsi liikkumaan töistä. Periaatteessa jos mulla on jäänyt taas yks kierto "välistä" niin vois toi oviskin olla mahdollinen? Empä tiedä, tosi ärsyttävää tämmönen.

Muoks.
Toukka90 Toivotaan, että viiva siitä vahvistuisi =)
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 29.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Adalemina..........kp53/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp43/27-45.........22v...................1.lapsi
icy......................kp37/28-35...........21v......yk?.........1.lapsi
villabikinit...........kp36/27-33............24v......yk2........4.lapsi

Kp 21-30


Kyyneltenhymy....kp30/30-33......22v......yk3.............2.lapsi
Destello..............kp29/28-34............23v......yk2........1.lapsi
angstilapsi..........kp29/29-31..........20v.......yk16........1.lapsi
ttty....................kp27/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi
SeInka...............kp23/??..............27v..........yk1.........2.lapsi


Kp 11->20


neonroze............kp19/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Anlii...................kp19/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi
Annie24.............kp12/28............24v...........yk3.........1.lapsi

Kp 1-10


pörrönen............kp10/22...............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp9/29-30................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp7/30-50.......20v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp7/30-45........24v......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp7/28...............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp7/60-112........24v........yk4........1.lapsi
kukkumee..........kp5/28..............20v.......yk2..........1.lapsi
Sunflower11......kp5/26-33...............22v........yk8......3. lapsi
Princessa...........kp4/28-30..........24v........yk2........2.lapsi
Iippari................kp2/26-28.............19v..........yk2........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride...................................1.lapsi
toukka90............21v......yk1.........2.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
PisaraSadetta


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Icy Joko oot testannut? Voisi nimittäin se plussa tulla...;)

Toukka90 Toivottavasti viiva vahvistuu!

Kyyneltenhymy:hug:

Moonbride Täältä tosiaan on vaikia pysyä poissa, kun kerran on jäänyt koukkuun!:D
Voithan sinä aina meidän juttuja seurailla ja kertoa omia kuulumisia, vaikka et kiertopäiviäsi seuraisikaan. :)

PisaraSadetta Kiitos!:heart:

Painonpudotuksesta En oo nyt pudottanut painoa, mutta oon raskautta ajatellen (ja muutenkin) koittanut vähentää karkin syöntiä. Oon ihan koukussa karkkeihin, mut haluan raskausaikana elää mahdollisimman terveellisesti, jotta en lihoisi ja tietenkin vauvan takia.

Raskaudessa jännittää se, miten pystyn harrastaan liikuntaa. Tiedän, että mun on pakko jättää esim. tanssiminen pois ja keskittyä pilatekseen, joogaan, kävelyyn ja saliin. Pelkään, että mun kunto romahtaa täysin ja lihakset surkastuu ja se paino nousee, jos en pysty esim. kaksoisraskauden (meillä on se riski) takia tekeen mitään..

Mua myös jännittää se, miten pystyn pudottaan painon ainakin tähän, mitä se on nyt. Mulla ei oo yhtään itsekuria, niin tiedän, että se tulee olemaan hankalaa. En oo nytkään mikään hoikka, vaikka oon vielä normaalipainon rajoilla, mut en haluaisi olla yhtään isompi, sillä viihdyn just tämmöisenä.
 
Mullakin justiinsa kolahti uudet testit postilaatikosta, oottelen tässä malttamattomana että tulis pissahätä että sais testata ;) Tosin edelleen vasta dpo11, mutta kai siinä vois jotain näkyä.. Tuntuu kyllä ihan varmalta, että pettymys tulee ja menkat alkaa. No, katsotaan...

Toukka90:lle toivotuksia viivan vahvistumiseen! :whistle:

Destello, nimenomaan mun vinkit koskivat asunnon hakua yksityisiltä, mutta tietty jos teillä on niin pieni kunta ettei yksityisiä asunnontarjoajia ole niin sitten niistä ei hyötyä. Mutta kyllä ehdottomasti kannattaisi mielestäni muuttaa vaikka kauemmaksikin vähäksi aikaa, jos vaihtoehto on terveyden pilaaminen kokonaan =/ Todella inhottava tilanne ja uskomatonta toimintaa kaupungilta!! Ja vaikka itsekin tiedän, miten vaikeaa lemmikistä luopuminen on, niin kyllä loppujen lopuksi on pakko asettaa oma terveys lemmikin edelle. Tsemppiä todella paljon sinne päin!
 
Huhhuh! Täällä koko aamu jynssätty asuntoautoa, että uskaltaa sen anopille takaisin palauttaa :) Kehtaan jopa sanoa, että nyt on siistimpi kuin sillon ku se haettiin :D
Vuotoki puuttuu :confused:

Painosta ja laihutuksesta ootte puhunu........ Joo, tääl on liikaa painoa, aivan liikaa! :kieh: Omaa tyhmyttäänhän sekin! Oon tosin laihtunu pikkuhiljaa kiloja talvesta asti :) N. 7kg lähteny ihan itestään. Mä lihosin viimeraskaudes n.20kg ja kaikki tippu lisäkiloineen, mutta sitten tuli synnytyksen jälkeistä masennusta ja söin kaikki takasin :ashamed: Oon mielialaan syöjä :( Nyt päätinki et jos ja KUN tässä kierrossa ei tärppää alan liikkua ja lopetan (ainakin vähennän) tupakanpolttoa! Uskon et paino on osasyy miks en raskaudu, poikakin tuli yhestä tökkäsystä.

Toukka toivotaan et sielt tulis punertava viiva viel näkyviin :)
 
Ootte höpötelly raskauskiloista ja liikunnasta yms :)
Täällä ollaan ainaki aina tyytymättömiä omaan painoon. Aina olis jotain paranneltavaa..
..mut kyl se on totta, et herkut pitäis jättää pois ja syödä säännöllisesti ja liikkua! :) Syke siellä 130 ni se kuluttais parhaiten. Näin oon ainaki kuullu.. :)

Ja täällä kärsitään kesänuhasta, ihan yskä vielä kaiken kukkuraks : / Mut alkaa menemään jo pois päin..

Onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille :hug:
 
Toukka en kyl nähny unen pöpperöisillä silmillä mitään :(

Sain olla montatuntia yksin kotona ja mitä tein !? Nukuin koko ajan :D Kamala vilu iski ja väsy yhtäkkiä, käperryin sitten kerälle peittojen alle :) Nii ja onkohan pissitulehus ku koko ajan vessassa saa juosta : / Nyt on isi ja poika suihkussa, jahka tulevat sielt saa poika mennä nukkumaan ja ilta alkaa :) Käytiin hyväskääkin ostaan ja siideriki on kaapissa :p

Pitää muokata viel sen verran, voiskohan mulla olla kiinittymis vuotoa vasta nyt? Tasan viikko tuli eilen edellisestä petipuuhista :whistle: Meni mönkää se joka toinen päivä :kieh: Koko asuntoauto heilu käden heilautuksesta, miten se ois heilunu sit muuten :LOL: En siis kehannu :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Destello
Toukka Minäkään en kyllä nähnyt mitään, mut varmaan se niin riippuu että katsooko tikkua omilla silmin, vai näytön läpi. Toivotaan kuitenkin että kyseessä olisi ihan plussa :)

KyyneltenHymy Voi toivottavasti sulla olis nyt tärpännyt :heart: ! Pidän kaikki varpaat ja sormet ristissä sulle :) Millos sulla oli se jännäpäivä?

Emby Pikaisia paranemisia kesäflunssasta, se on aika sitkeää laatua.. Itsekin tässä pari kuukautta jo flunssan kourissa ollut, niin on tullu huomattua :)

ON: kp 29/28-35 eikä mitään oloja mihinkään suuntaan. Pipariksi meni tämäkin kierto ihan varmasti, mut ei auta ku jatkaa leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä. Ja niitähän riittää..

Niinku se ei olis tarpeeks, että kämppä on homeessa ja itse kärsii hengityksen kanssa ja selkävaivojen kera vielä, niin koirakin alkaa sairastamaan. Oon kattonu sitä ku se on laihtunu viikon aikana ihan kamalasti, ja nyt on kolmas päivä menny ripuloiden ja tänään se oksensi kertaheitolla 3l vetistä limaa ja alkoi kramppailemaan. Käytiin koiran kans lääkärissä ja tuli kipupiikkiä ja kaikenmoisia mömmöjä mukaan, ja antibioottikuuri. Veriarvoja en otattanut vielä, ajattelin että katson pari päivää ja jos ei kunto kohene, meen sitte sen kans vasta verikokeisiin.

Pahinta tässä kaikessa on se, että oireet näyttäis parvovirukselta, kyseessä kun on kuitenkin eilen 11kk täyttänyt pentu. Normaalipainoisena se on n. 50kg, tänään punnituksessa näytti 32kg. Koira on heikko, kompuroi ja kaatuilee, eikä jaksa seistä. Makoilee vain parvekkeella koko ajan kun siellä on helppo hengittää. Ompa kiva lähteä yövuoroon töihin, kun raukka on tossa jamassa. Mut onneks avokki tulee kattoon koiran vointia ku saa omat hommat firmalla valmiiks.

Musta tuntuu et tää mun paska tuuri ei lopu koskaan.
 
Kiitos kaikille tiirailijoille :D Pakko vissii huomen aamulla tehä testi kun tuli tänään niitä 2kpl ostettua. Mies haluis et ootan ens viikonloppuun, mut enhän mä tietty malta sinne asti oottaa!!! Koko ajan pissattaa ja sellanen jännä kipuilu mahassa ym ym ym.. :D No kohtahan se selviää kun pääsee dippailee ;)

Destello kuulostaa kauheelta toi sun koiras tilanne :( Varmaan kauheeta kattoo vierestä ku ei pysty ite tekee mitää. Toivotaa ettei olis mistään vakavasta kyse vaikka hurjilta noi oireet kuulostaakin!
 
Emppis
Hei vain kaikki! Täältä liittyy joukkoon yksi kuumeilija lisää :) Ehkäisy lopetettu vapun aikaan (kortsu) ja mennään "tullaan jos on tullakseen" -linjalla..eli toisin sanoen alkaahan se kova kuumeilu heti :D mutta nyt siis kp 29/28-32 ja 24v olen ja toiveissa se ensimmäinen :)
 
Emppis sulla on kohta menkkojen jälkeen oiva mahku ;)

siis tää on ihan hirveetä ku haluis tosi paljon jo vauvan ja ei jaksais millään odotella sitä ovulaatioita. sit kun nyt ollaan heiluteltu peittoja melki joka päivä niin tulee sellainen tunne et nyt täytyy vähän hillitä että ne siittiöt ois parempia. :D jos mun keskimääränen kierto on 32pv niin koskas mul nyt sit tulis se ovis suurin piirtein??
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 30.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Adalemina..........kp54/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp44/27-45.........22v...................1.lapsi
icy......................kp38/28-35...........21v......yk?.........1.lapsi
villabikinit...........kp37/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Kyyneltenhymy....kp31/30-33......22v......yk3.............2.lapsi

Kp 21-30


Destello..............kp30/28-34............23v......yk2........1.lapsi
angstilapsi..........kp30/29-31..........20v.......yk16........1.lapsi
Emppis...............kp29/28-32..........24v.......yk?..........1.lapsi
ttty....................kp28/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi
SeInka...............kp24/??..............27v..........yk1.........2.lapsi


Kp 11->20


neonroze............kp20/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Anlii...................kp20/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi
Annie24.............kp13/28............24v...........yk3.........1.lapsi
pörrönen............kp11/22...............22v........yk4.........1.lapsi

Kp 1-10


duulia.................kp10/29-30................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp8/30-50.......20v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp8/30-45........24v......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp8/28...............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp8/60-112........24v........yk4........1.lapsi
kukkumee..........kp6/28..............20v.......yk2..........1.lapsi
Sunflower11......kp6/26-33...............22v........yk8......3. lapsi
Princessa...........kp5/28-30..........24v........yk2........2.lapsi
Iippari................kp3/26-28.............19v..........yk2........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride...................................1.lapsi
toukka90............21v......yk1.........2.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
PisaraSadetta


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Emppis Tervetuloa mukaan!=) Toivottavasti saat pian plussan testiin!

Mitä Icyn, toukka90n ja tttyn testit näyttää?

Destello Voimia!:( :hug: Toivon kovasti, että saisit sen plussan testiin! Oireettomuushan on hyvä merkki.. Miten koirasi voi tänään? Toivottavasti se paranee!

Kyyneltenhymy
Kai se voi olla kiinnittymisvuotoa, mutta toisaalta se saattaa muutenkin liittyä raskauteen! Osallahan tulee vähän vuotoa alussa.. ;)
 
Emppis Teretulemast :)

ON: Testi nega. Kai se aiempi haamu johtu vielä viime raskaudesta. Ärsyttää vaa ku en tiiä yhtää mitkä kp:t menossa. Tuhruttelukin jatkuu vielä. Mahaa on kyllä alkanu sattuu menkkamaisesti. Jos ne vaikka viimeinkin alkais kunnolla.
 
Ja v***t... tunnen taas oloni ihan idiootiksi, eihän siinä testissä mitään näkyny. Tänään heräsin aamulla ranta-aitasta (meillä kotona on liian kuuma joten ollaan oltu jo viikko evakossa anoppilan tiluksilla), odottelin testin valmistumista auringonpaisteessa järven rannalla ja ajattelin että olis niin täydellinen päivä plussata... No, takas maanpinnalle, eihän siinä mitään näkyny ja tunsin itteni tosi tyhmäks. Miks pitää ees odottaa mitään...

Jotta näin täällä tänään. Perehdyn muiden teksteihin myöhemmin, tsemppiä sitä tarvitseville ja plussatuulia tasapuolisesti kaikille... Mä odottelen menkkoja alkavaksi tänään tai huomenna. HUOH.
 
Destello tais kysellä jänniä päiviä, maanantaina viimestään pitäs menkat alkaa jos kierto on normaali. Huomenna taikka maanantai aamulla testaan uusiks :)

Annie tuota verivuotoa miettii, vuodin kyl pojanki aikaan ihan alkuvaiheessa aina pyyhkiessä.

ttty voimia sinne :hug:

Eilen kolotti ihan hulluna ja mittasin lämmön ja oli 37, liekkö joku kuume sitten. Normaalisti lämpö on 36,5 ja siit ylöspäin kun nousee teen kuolemaan :D Mutta en usko et raskauteen liittyy, koska poikaa aloin odottaan ja mulla laski lämmöt 35,8, eli nekään ei piä aina paikkaansa :)
Nyt kahville, aamulla oli sumppi loppu ja nyt sitä on :p
 
Destello: Voi kamalaa! Kyllä sinua nyt elämä potkii päähän ja kunnolla. Voimia oikein paljon! Kyllä se jossain vaiheessa vielä iloksi muuttuu. Itse olen ainakin huomannut, että kaikki paska tulee yhellä kertaa ja sitte taas on pitkä aikaa ettei satu mtn paskaa. :hug:

Tervetuloa Emppis! :wave:

toukka90: Pahoittelut negasta! Varsinkin kun toinen testi antoi toivoa. :/

ttty: :hug:

KyyneltenHymy: PLUSSATUULIA! ++++:whistle:

ON: Täällä ei mtn erikoista. Menkat vihdoin loppuneet. Tänään illalla pyörähtää yk 3 kunnolla käyntiin makkarin puolella. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä