Kakskymppiset yrittäjät 2011

ihan järkyttäviä nämä kuumat aallot, muutenkin kun sisällä lämmintä 29 niin välillä hiki virtaa kun olis suihkussa käynyt :eek: ja kylmät väreet! vetää ihon kananlihalle ja kylmä puistatus tuossa helteessä. nuo alkoivat n.3pvä sitten.. lisäksi tuli yökki kun haistoin paistetun muikun, en kuitenkaan aivan oksentanut :D
 
Mäkin testasin taas negan, dpo9, mutta annoin ittelleni luvan testata joka päivä menkkoihin asti, tilasin 10 davidin liuskaakin sitä varten :D Mieluummin testaan negan kun mietin kokoajan, mitä sieltä tulis jos testaisin...

Mutta pahoitteluja muille negan saaneille, ennen menkkoja on kuitenkin vielä toivoa!

Voi Destello, on sua koeteltu mutta onneksi asioilla on tapana järjestyä ennen pitkää! Pienenä vinkkinä, katselkaa sellaisia kämppiä, missä ei ole puulattioita tmv koira-arkoja pintoja, ja jos saatte hakemuksenne läpi, kysykää vasta siinä vaiheessa koira-asiaa. Mieluiten vielä muodossa "meillä on äidin tai muun vastaavan koira melko usein hoidossa, mutta se on kiltti ja hiljainen eikä järsi mitään jnejne joten sopiiko, että se on välillä meillä" ;) Näin mä olen saanut luvan pitää koiraa vuokra-asunnossa jossa alunperin ilmoituksessa jo luki että ei lemmikkejä. Useinhan vuokranantajat pistävät tuon varmuuden vuoksi, kun eivät halua asuntoihinsa mitään eläintarhaa, mutta jos ei mitään selkeää syytä ole niin yksi lemmikki saattaa ollakin ok.
 
Tääl taitaa pikkase olla hormonit sekasin tai jotain, mulla ei oo ikään ollu näin runsasta vuoto (paitsi jazz pillereitten aikaan), aivan säikähdin kun menin vessaan ku oli tullu super tamponin ja siteen kummanki läpi 4h:ssa :O ei kai tää ny oo vaan jonku kohdun ulkopuolisen raskauden merkkejä.. kaippa mun vointi heikkenis täs jos jtn sellasta on..

Noista lemmikeista vuokrakämpäs nii kunnan vuokrakämpis on ainaki tääl päi saanu pitää lemmikkiä ja jos sattuu olla raskaana niin saa kiilattua viel jonon kärkkeen :)
 
Angstilapsi: lupaavalta ainakin kuulostaa oireet, ihan hyvin voi vielä olla väärä nega :).

Mä laittaisin kanssa Destellona hakemusta kunnalle vetämään.

Mulla on tänään ollut taas vaihteeksi sellainen olo, että en varmasti ole raskaana. Ei mitään oireita, tosin on ollut niin kiirettäkin, että ei ole niitä ehtinyt miettiäkään (eli onkohan nuo aiemmatkin oireet vaan kuviteltuja...?) Noh, viikon päästä testaan jos ei menkkoja kuulu, onneksi on kaikenlaista kivaa tiedossa tähän väliin niin ei toibvottavasti tunnu liian vaikealta odottaminen. Huomenna Tukholmaan käväsemään :).
 
seinka: jep, toivotaan että vielä plussaksi muuttuisi!


yksi kysymys olisi tässä jos joku osaisi kuvailla, että kun tulee raskaaksi, millä tavalla rinnat ovat olleet arat tai kipeät? miulla ne yleensä vaan vähän turpoaa pari päivää ennen menkkoja. nyt on kuitenkin ollut kummassakin rinnassa ja nännissä pistelyä sekä vihkontaa, melkein koko ajan. ja toinen nänni on välillä kosketusherkkä.

lisäksi munasarjoissa pistelee, vaikka ovulaatiokin oli jo pitkän aikaa sitten :)
 
Tässä on tullu muutamana päivänä luettua tätä ketjua ja nyt oon viimein lukenu koko ketjun alusta loppuun :D Eli minäkin voisin tänne liittyä, jos vaan mukaan mahtuu? :) Ikää mulla 21v ja 1 lapsi ennestään. Viime kuussa meni raskaus kesken rv 14. Tällä hetkellä Kp ?? ja yk 1. Listaan saapi minut lisäillä, kiitos :)

angstilapsi sun kysymykseen voisin vastata (mitä nyt muistan viime raskauksista) niin mulla nännit olleet kosketusherkät. En tosin kyllä muista missä vaiheessa raskautta on nää oireet alkanu. Ei tosta vastauksesta kai paljon apua ollu, mut vastasin nyt kuitenkin :)
 
Viimeksi muokattu:
toukka90: kiitos nyt kuitenkin. :D ja taitaa sekin olla aika henkilökohtaista, kaikilla reagoi eritavalla tietty..

kävin tuossa äsken miettimään, että jos itellä ois ekasta kerrosta napannut, niin nyt miulla olis jo vuoden ikäinen lapsi :eek:

hmph, tänä aikana kolme kaveria saanut vahinkolapsen ja neljäs odottamassa vastaavaa:kieh:
 
toukka90 tervetuloa! Ja pahoittelut keskenmenosta!

angstilapsi: Siis tarkoitatko rinta arkuutta alkuraskauden vai koko raskauden aikana? Mulla esikoisen aikana tais rinnat olla kipeenä vasta siinä vaihees kun ne alko kasvaa ehkä rv 30 tietämillä. Ennen plussaamista ei mitään oireita, vain menkat myöhässä :)
Toivottavasti sulla nuo oireet olis raskauden merkkejä toisin kuin mulla oli.
Tosin mulla taitaa olla nykyään joka kuukaisi raskauden merkkejä. Sit varmaa on tärpänny ku ei tuu mitään oireita :D
 
Mulla oli muistaakseni raskauskierrossa ihan normaalilta tuntuvat rinnat, kun taas muuten usein herkät oviksesta menkkoihin. Mutta mä olen kuullut, että joillain on ollut ihan toisin päin, eli luulisin, että kaikki tavallisesta poikkeava voisi olla hyvä merkki.

toukka90: tervetuloa! Multakin pahoittelut tuosta km:stä :(. Oliko ultrassa kaikki olllut hyvin?
 
SeInka: Np-ultrassa löytyi reilu 6mm turvotus niskasta, joka jatkui myös muualle vartaloon + vatsaonteloon. Lääkäri ei antanut siinä vaiheessa paljonkaan toivoa ja kysyikin haluanko heti keskeytykseen vai laitetaanko Naistenklinikalle jatkotutkimuksiin. Tottakai mä valitsin sen jatkotutkimuksiin menon. Enhän mä nyt ois voinu keskeyttää raskautta ilman tarkempia tutkimuksia, kun en tienny mistä toi turvotus johtui. Kerran ehittii käyä Naistenklinikalla ja siellä mitattii turvotusta n.5mm ja annettii aika lapsivesipunktioon. Sit kun mentiin sinne uuestaan niin ultratessa selvis et sikiö oli menehtynyt. Raskauden aikana ei siis ehitty ottaa kromosomitestejä, joten en tiiä vieläkää mikä pikkusta vaivas. Synnytyksen jälkeen sikiöstä on otettu kromosomitestit ja niiden tuloksia odotankin saapuvaksi 1-2kk sisään. Olipas pitkä sepostus, mutta toivottavasti sait selvää :D
 
Sunflower11
Tervetuloa uusilla ja pahoittelut toukka90.

Täs kävi silleen kun epäilinkin et joku varhainen km tai kemiallinen. Tein r-testin tuos eilen aamullakin ja haaleeta plussaa näytti. Varmaan testaan vielä vuodon loputtua et nega on.. :/ En nyt tiedä olenko sen iloisempi et testasin mut :(
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 28.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Adalemina..........kp52/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp42/27-45.........22v...................1.lapsi
icy......................kp36/28-35...........21v......yk?.........1.lapsi
villabikinit...........kp35/27-33............24v......yk2........4.lapsi

Kp 21-30


Kyyneltenhymy....kp29/30-33......22v......yk3.............2.lapsi
Destello..............kp28/28-34............23v......yk2........1.lapsi
angstilapsi..........kp28/29-31..........20v.......yk16........1.lapsi
ttty....................kp26/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi
SeInka...............kp22/??..............27v..........yk1.........2.lapsi


Kp 11->20


neonroze............kp18/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Anlii...................kp18/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 1-10


Annie24.............kp11/28............24v...........yk3.........1.lapsi
pörrönen............kp9/22...............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp8/29-30................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp6/30-50.......20v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp6/30-45........24v......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp6/28...............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp6/60-112........24v........yk4........1.lapsi
kukkumee..........kp4/28..............20v.......yk2..........1.lapsi
Sunflower11......kp4/26-33...............22v........yk8......3. lapsi
Princessa...........kp3/28-30..........24v........yk2........2.lapsi
Iippari................kp1/26-28.............19v..........yk2........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride...................................1.lapsi
toukka90............21v......yk1.........2.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
PisaraSadetta


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Sunflower :hug: pahoittelut! :(

toukka90 pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan!:flower:

Iippari Toivottavasti tästä kierrosta tärppää! Muuten, onko sulla tänään kp1 vai 2? Eli jos sulla on eilen menkat alkanut klo.18 jälkeen, on tänään vielä kp1.

ttty plussatuulia!:whistle:

ON: Täällä on ovistikuttelu aloitettu ja haamu bongattu! :) Nyt on vaan huonoon aikaan ovis, niin ei oo kovin suuret odotukset tälle kiertoa. Mut opettelen tässä tunnistaan oviksen, niin ei tarvitse sit joka kierrossa tikutella.
 
Äh, minä olen niiiiiin pudonnut jo kärryiltä teidän kuulumistenne suhteen! Yritän ottaa kiinni parhaani mukaan.. ;)

Sunflower, olen hirvittävän pahoillani! :hug: Samoin toukka90 paljon voimia ja rohkeutta tulevaan!

ttty, nyt sitten se PLUSSA testiin!! :)

Destello, miten asunnon haku on edistynyt? Kyllä kunnalta/ kaupungilta tulisi ehdottomasti löytyä teille terveellinen ja turvallinen koti. Vaikka opiskelisitkin, suosittelen kyselemään kaikkialta! Pääsisittekö ensihätään muuttamaan vanhempien/ kavereiden luokse? Tai voiko koiran laittaa hoitoon siksi aikaa, kunnes uusi asunto löytyy? Ettei tarvitsisi luopua kokonaan.. :( Mutta teidän hyvinvoinnin ja terveyden kannalta äkkiä pois!

FB ja vauvapäivitykset: Kyllähän se kirpaisee täälläkin, vaikka kuinka yrittää ajatella ettei se ole meiltä pois. Ehkä kaikkein eniten tuntuu päivitykset raskautumisesta/ raskaana olemisesta.. Vauvojen ja lasten kuvia on ihana katsella hymyissä suin! On ne vain niin ihania, ettei siitä pääse mihinkään. :D Enemmän ollaan tosin keskitytty nyt koiravauvakuumeiluun, kun pieniä karvaisiakin on muutama pentueellinen lähipiiriin putkahtanut + uudet luovutusikäiset ystävien perheenjäsenet. Vielä olisi liian aikaista edes harkita pientä pentua tälle kesälle/ syksylle, mutta jospa sitten keväämmällä.. Katsotaan nyt miten nämä vauvakuviot asettuvat ja kasvatetaan karvaista laumaa sitten sen mukaan. ;)

Annie24, onnea ovishaamusta!! Siitä se lähtee vahvistumaan! Monellakin tuntunut ajoitus pettäneen, mutta niin vain niitä yllätyksiä on sitten saatu.. ;) Toivon kovasti että sinullekin!

ON: En edes muista milloin menkat olisivat viimeksi olleet näin runsaat ja pitkät! Vuoto loppui jo eilen, joten saadaan uusi kierto pyöräytettyä käyntiin. Laskeskelin kp15 sattuvan samalle viikonlopulle, kuin rakkaani pakkaa laukkunsa ja lähtee kuluttamaan koulun penkkejä. Siitä yritämme sitten marraskuun puoliväliin saakka "viikonloppulasta". ;) Painonpudotus on lähtenyt käyntiin mukavasti ja kuluneen viikon aikana olen saanut tähän mennessä pois -1,6kg. Kunnon ruuasta (aamupala, lämmin ruoka, välipalat ja iltapala) en ole tinkinyt muuten kuin annoskoossa, mutta liikuntaa olen lisännyt reippaasti. Herkkujakaan en ahda itseeni entiseen malliin. Makeanhimon yllättäessä kipaisen pakastimesta mehujään ja nautiskelen sitä. Olo on energinen ja hyvä! Tavoitteena saada alkuun 8kg pois (n. 10% tämänhetkisestä painosta) ja hivuttautua siitä pikkuhiljaa normaalipainon lukemiin. Siitä tulikin mieleeni kysyä teiltä painoa pudottaneilta: miten suhtaudutte tulevaan raskauteen ja sen tuomiin lisäkiloihin heti sen jälkeen, kun olette päässeet itse kuntoon? Pelottaako painonnousu? Kuinka varmoja olette siitä, ettei entiseen ole enää paluuta synnytyksen jälkeenkään?

Plussaonnea kaikille!!
 
Destello
Annie, ttty, SeInka: Muuten hyviä ideoita, mut asunto on kaupungin vuokra-asunto missä asun. Alakerran naapurille kävi niin että viemäri räjähti, ja sen asunto lillu 20cm paksussa kusi/paskavedessä, huoltofirma kävi imemässä ne asunnosta pois, ja asukkaalla meni KAIKKI omaisuus pilalle, hyllyt, sohvat, matot...kaikki. As.toimisto väitti ettei ole velvollinen korvaamaan aiheutuneita tuhoja, eikä velvollinen antamaan naiselle uutta asuntoa. Nainen asu kuukauden vielä tossa helvetissä, ja soitti Eviran tarkastajat paikalle. Nää ihmiset mittas et asunto on hengenvaarallinen, ja vasta sillon as.toimisto suostu ettiin naiselle toisen asunnon ku ensin sanoivat et vasta elokuun jälkeen voi vapautua jostain. Naisen olis pitäny asua KOLME kuukautta asunnossa missä ei voi hengittää (oli yöt ulkona kun ei henki kulkenut) vielä kahden koiran kanssa. Ellei Evira olis puuttunu asiaan, nainen asuis vieläkin siinä.

Ymmärrätteköhän nyt kuinka vaikeaa on hankkia asuntoa kaupungilta? Täällä on muutenkin niin sisäsiittoista, et joku hallituksen tuttavan kaiman koiran lenkittäjä saa ennemmin asunnon ku minä, joka olin kerran asunnottomana kolme kuukautta, kun kaupungilta sanottiin ettei nyt vaan löydy mitään kämppää. Jos teet jonkun virheen täällä yksityistenkin vuokraajien kanssa, niin vähin millä pääset irti tilanteesta on se, että vuokraisännälle maksetaan kaikki ja vähä enemmänkin, kokemusta on siitäkin, valitettavasti.

Mua harmittaa, et aikoinaan muutin takas tähän kaupunkiin, helpommallakin olis päässy muualla.

Toukka Tervetuloa, ja pahoitteluni keskenmenosta :hug: Ja kovasti onnea uuteen yritykseen! :flower:

Sunflower Voi ei.. :hug: Koitahan jaksella.
 
icy
toukka90 Tervetuloa ja toivotaan parempaa onnea uudella yrityksellä

Sunflower Voi itku, voimia sinnekin suuntaan :hug:

Painonpudotuksesta Mä olen myös painoa pudottamassa, tai oikeastaan jo keväästä aloitin sellaisen elämäntaparemontin, että yritän syödä säännöllisesti ja tietty terveellisesti. Liikuntaa lisäsin myös, mutta mun täytyy myöntää että kesällä on lenkit jäänyt pitkälti koiran ulkoilutukseen. Tein kylläkin metsätöitä hiki päässä muutaman kuukauden tossa, ennen kuin pääsin "oikeisiin" töihin :saint: Mulla sitä pudotettavaa on reilusti, nyt on lähtenyt 11kg ja joku 15kg tarttis ainakin vielä, että olisi bmi normissa. Tietysti hiukan kummittelee ne raskauskilot, mutta olen ajatellut sen niin, että jos kerran olen pystynyt painoa pudottamaan niin pystyn siihen vastaisuusdessakin. Täytyy vaan pitää kiinni tästä rytmistä. Mä en tosiaan usko/pysty mihinkään ääridieetteihin, nytkin hyvällä omalla tunnolla olen voinut syödä herkkuja. On vaikuttanut hirveästi se, kun syö muuten hyvin, niin ei niitä herkkujakaan tee vaan mieli niin usein! Suosittelen muuten myös tuota kiloklubi.fi : tä painonhallintaan, ilmainen versio Keventäjistä.

Ja lisää omaa napaa: Menkkoja ei kuulu. Pitäiskö testata vielä vai ei... :confused:

Löysin tämmösen aika jännän 3D:n vauvan kehityksestä, jos joku tykkää katsoa Inside pregnancy
 
Viimeksi muokattu:
Destello
PisaraSadetta Mulla ei ole vanhempia (okei, isä on elossa mut ei kiitos sinne, en kestä ryyppäämistä..), eikä sen kummemmin kaveritakaan. Oon vähä semmonen oma persoonani, niin moni ei mun kans ees tuu toimeen :D Avokin vanhemmille pääsis vaikka heti kun niillä on vuokra-asuntona kaksio omassa talossaan lisäsiipenä, mut ongelmana on se ettei koiraa saa viedä sinne. Koira tässä on suurin ongelma, se kun ei mikään pikkukoira ole. Painoa on normaalipainoisena n. 50kg, ja säkää löytyy tällä hetkellä vajaa 80cm. Kukaan ei halua 10kk ikäistä pentua kotiinsa, joka on jo noin nuorena ton kokonen, valitettavasti. Mut ollaan pistetty sanaa kiertään, ja nyt työkaverit ja työkavereiden tuttavat koittavat metsästää jostain edullista ja tervettä asuntoa meille, toivotaan että jostain löytyisi hyvä paikka missä asua hetken, tai vaikka vähän pidempäänkin.

Painonpudotuksesta sen verran et itse olen ikuinen laihduttaja, vaikka tarvetta ei sinällään ole. Pituutta vajaa 157cm ja painoa vissiin jotain 60kg, ja oon ihan tyytyväinen tähän, vaikka pari kiloa vois lähteä poiskin (että sais yhet kivat farkut jalkaan.. xD). Itse en tohdi alkaa kunnolla laihduttamaan, koska tiedän että se riistäytyy käsistä, ja sairastun uudelleen anoreksiaan. Menihän siinä monta vuotta päästä siitäkin helvetistä irti, niin mielelläni oon sitten hieman pullea ku liian laiha.

Mahdolliset tulevat raskauskiloni kannan ylpeydellä, koska tiedän että oma mies rakastaa mua semmosena ku olen, oli kiloja tai ei. Se on vaan omasta mielestä kiinni, miten ne mahdolliset kilot sitten saa aikanaan pois. Kaikillehan olis hyvä jo tässä vaiheessa tehdä tuo elämäntaparemontti, ja alkaa syödä terveellisemmin ja liikkumaan, niin raskaus tulisi olemaan hieman helpompi (liikunta kun auttaa lähes kaikkeen), eikä välttämättä tulisi sitten syötyä niitä herkkuja jos ennen raskautta on jo muokannut ruokavalion uusiksi :)

icy Millon oot viimeks testannu? :O Plussatuulia sinne! Toivotaan että tärppäisi!
 
Sunflower11
Kiitos teille, eipä täs mitään pahoitella tarvii vaikka harmittaakin miksei voinut pysyä kiinni :(
Kyllä mä arvelinkin jo vuodosta että ei ihan normaaleista menkoista ole kyse..

Toivottavasti kierrot vaan ei ala heitteleen ja vuoto kestä ikuisuuksia :/
 
Destello Täällä sama tilanne syömisten suhteen, taustalla anoreksiaa, bulimiaa ja nyt ylipainoa. Laihduttaminen syömishäiriön kanssa on vaikeaa ja riskialtista, koko ajan taistelen tämän asian kanssa. Välillä tahtoisi takaisin sinne anoreksiamaailmaan, mutta se on lapsensaannin kannalta huono juttu. Täytyy vain tehdä kaikkensa, että laihdutus pysyy normaaleissa mitoissa. Tästä olisi paljonkin sanottavaa, mutta nyt en jaksa kirjoittaa... Mutta tiedän mistä puhut :hug:


Tänne ei uutta. Tauolla ollaan ja täältä pitäisi pysyä poissa, mutta se on vaikeaa... :p
 
Pahoittelut Iippari, ttty & angstilapsi negasta! :hug:

Ja samaan syssyyn pahoittelut Iipparille menkoista!

Voi Destello! Kauheaa! :( Toivottavasti puskaradion kautta löytäisitte hyvän asunnon!

Tervetuloa toukka90 ja pahoittelut keskenmenosta! Onnea tulevaan!

Sunflower11: :hug:

ON: Tänne ei mitään erikoista kuulu... Odottelen, että menkat loppuu. Ärsyttää ku kestää tää vuoto aina 6-7 päivää. Miksen voi olla niitä naisia joilla menkat kestää 3-4 päivää?! Nooh. Tämä nyt vain on kestettävä. :p
 
Voivoi, toivottavasti nyt joku välillä plussais :)

Tuosta painosta nii en oo enää jaksanu murehtia sitä. Olin esikoista ennen 58kg/168cm ja paino nousi raskaudesta 70kg ja palautui synnytyksen jälkeen 65kg eikä tunnu tippuvan. Nyt mulla on vielä tullu kilo lisää painoa kesällä. Tai en tiedä johtuuko painon nousu sit siitä kun oon alkanu pyöräillä, lihaksetki painaa :whistle:
Osasyy tuoho alkupainoon palautumattomuuteen voi olla myös että imetyksen kans oli ongelmia ja lopetin sen sit 4-5kk tienoilla johon asti painoa tippui tasaisesti, kait se imetys jotenkin verottaa painoa myöskin :)
 
Tervetuloa kaikki uudet!

En ihan hirveen tarkkaan kerinnyt noita viimesimpiä sivuja lukea mutta lueskelen niitä paremmin tossa myöhemmin.

Destello, toivon todella että löydätte kodin jossa olisi terve asua - ja pian. Miten tilanne onkin mennyt siellä noin pahaksi? Kaupungilta on vaikea saada kämppiä, mutta nyt vaan hakemukset menemään ja soittelemaan. Minkä olet kyllä varmastikin jo tehnyt. Ihan hirveästi onnea kämpän metsästykseen!!

Mikäköhän muakin vaivaa nykyään, kun nyt kaks kiertoa ollu tälläsiä outoja. Ensinäkin, kuukatisten ekana päivänä tulee ihan pientä tuhrua, ja sitten tulee muutama päivä TODELLA runsaasti, kunnes alkaa tiputtelu. Nyt mulla on vissiin kp 8 ja vieläkin tulee tiputellen vuotoa. Eipä oo ennen tämmöstä ollut... EN oo koskaan ennen kärsiny runsaista menkoista, tai tollasta noin pitkää tiputtelua ei oo ollut :eek:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä