Kaksivuotias poika kadonnut Ristiinassa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
pikkubertta harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onko tämä paikka missä poika on kadonnut pieni?
Eli, että ihmisiä ei paljon liikuskele/asu?
On seutuna ja maastona sellaista, että ei siellä kovin vilkasta liikennettä ole... paitsi sitten tietysti vesillä. Saimaatahan se on. Asustusta on, mutta mielestäni ei paljoa?

Korjaa pikkubertta jos olen väärässä?
Oikeassa olet, asutusta kyllä muttei kovin paljon, taitaa mökkiläisiä olla enemmän.
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Jospa joku kuulisi lapsen itkun? Jospa lapsi olisi väsähtänyt ja nukahtanut? Toivottavasti löytyy.

En osaa mennä nukkumaan. :'(
Täällä toinen joka ei tänä yönä nuku jos tämä juttu ei selviä. Oma 2 v nukkuu tuolla sängyssään. :'(
 
:(
Harmi että ollaan väärässä mummolassa. Oisin lähteny etsimään. Mulla on nyt muksut veden äärellä, vaikka on totuttu vaan pk-seudun vilinään ilman vettä. Hyvin on myös pienimmälle mennyt kaaliin, ettei pihalle mennä yksin ja valitettavasti tuokin saa oven auki itse..
 
simiens
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Onko lähellä järveä?:
2 vuotiaat ovat tavattoman kiinnostuneita vedestä. Toivottavasti ei ole..?
Niinpä. Ja äärettömän pelottomia sen suhteen. :|

Mä avaan tätä ketjua jatkuvasti ja pelkään, että joku kohta kirjottaa et nyt on lapsi löydetty hukkuneena... :'(
Toisaalta sitten taas... Kamalampi kohtalo olisi kuitenkin se, ettei löydettäisi koskaan. Tai vasta kuukausien päästä.
Mutta jaksan vielä nähdä valoa, että voisi löytyä hengissä.
 
Tulee pitkä yö, kun tätä pitää seurata. Voi, kumpa asuisin vähän lähempänä, niin lähtisin etsimään..Voimia kaikille etsijöille ja taaperon läheisille! Toivotaan, että taapero löytyy.
 
a
se on siellä vedessä,voi itku!
lapsia kiehtoo vesi niin paljon ja tuon ikäinen vielä=(
tässä yksi syy miksi olen järkyttävän vahtiva ja hermoileva jos vettä on vähäkin lähellä!
 
vierastava
Nyt pitäis saada kartta johonkin mediaan, missä olisi merkitty tarkka katoamispaikka.
Ihan siksikin, että olis hieman helpompi lähteä ummikkona apuun.
 
vieras
ette te mammat voi menettää yöunia tuollaisen takia! olkaa onnellisia ettei ollu oma lapsi! tästä opimme että pidämme lapsia silmällä olivat ne sitten omia tai hoitolapsia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja simiens:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Onko lähellä järveä?:
2 vuotiaat ovat tavattoman kiinnostuneita vedestä. Toivottavasti ei ole..?
Niinpä. Ja äärettömän pelottomia sen suhteen. :|

Mä avaan tätä ketjua jatkuvasti ja pelkään, että joku kohta kirjottaa et nyt on lapsi löydetty hukkuneena... :'(
Toisaalta sitten taas... Kamalampi kohtalo olisi kuitenkin se, ettei löydettäisi koskaan. Tai vasta kuukausien päästä.
Mutta jaksan vielä nähdä valoa, että voisi löytyä hengissä.


Niinpä. :'(
 
Lissu
Toisaalta ne on aika pitkään jo ehtineet etsiä sieltä vedestä. Vaikka ei mulla ole aavistustakaan millainen paikka on, kauanko kestää tehdä kunnon etsintä yms, mutta jospa ei sittenkään olisi mennyt veteen...
 
hei
nyt kaikki lähistöllä asuvat etsimään,itekki lähtisin jos ei olis nii pitkä matka..en mäkää pysty nukkumaan tänä yönä enkä ennenku poika löytyy..
 
Toivotaan että poika löytyy pian hyvissä voimissa.

Meidän vähän vajaan 2v katoamiseen ei tarvittaisi kuin 15 sekuntia. Riittää kun isommat jättää epähuomiossa ulko-oven auki ja pikkunen taapertaa ulos.
Täysin näkymättömiin kerkeäisi varmaan 30sekunnissa, ja siitä sitten kun lähtisikin aluksi etsimään juuri päinvastaisesta suunnasta niin parissa minuutissa olisi jo aika kaukana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Toisaalta ne on aika pitkään jo ehtineet etsiä sieltä vedestä. Vaikka ei mulla ole aavistustakaan millainen paikka on, kauanko kestää tehdä kunnon etsintä yms, mutta jospa ei sittenkään olisi mennyt veteen...
Mietin myös tätä..olisiko voinut mennä vain johonkin piiloon ja vaikka nukahtanut sinne..?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä