Kaksivuotias poika kadonnut Ristiinassa

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
SweetestPoison hetken harmaana
lapset ovat nopeita liikkeissään ja tykkäävät vielä piiloutuakin. kun olin itse jtn 2v, katosin kerrostalo-asunnossamme ja vanhemmat + mummo pelästyivät pahasti. ihmeteltiin, olenko päässyt rappukäytävään vai mitä. lopulta löydyin keittiön pöydän alta, tuolilta kippurassa. olin nukahtanut siihen ja roikkuva pöytäliina peitti näkyvistä :D toivon kovasti, että tuo poikakin löytyisi kunnossa mutta pahalta alkaa näyttää.. :( !

vieras
Oulussa kadonneet veljekset löytyivät

03.07.2008

Oulun kihlakunnan poliisilaitos

Oulussa, Iinatin kaupunginosassa, katosi tänään 3.7.2008 neljä (4) poikaa. He ovat veljeksiä, iältään 7, 5, 4 ja 2 vuotta.

Vanhemmat huomasivat poikien katoamisen omalta pihaltaan noin klo 20.00. Ilmoitus katoamisesta tuli poliisille noin klo 21.00. Poliisi aloitti etsinnät välittömästi.

Noin tunnin päästä poliisikoira löysi kadonneet metsästä muutaman sadan metrin päästä Kainuuuntien ja Oulunlahdentien risteyksestä, noin puolen kilometrin päästä poikien kodista. Pojat olivat eksyneet lähdettyään leikkimään läheiseen metsään. He olivat löydettäessä hyvässä kunnossa.

Ymmärsinkö oikein, etteivät ole vielä vesistöistä etsineet tai naaranneet?
Voi pientä reppanaa..itkettää koko ajan, miten ihmeessä vanhemmat kestävät tällä hetkellä..voi pientä poikaraasua:(

:(
minä heräsin 2 kertaa yöllä uneen jossa katsoin koneelta että poika oli löytynyt kello 1.00 yöllä, pian sen jälkeen kun menin nukkumaan. Aamullakin olin varma että poika on jo löytynyt elossa, mutta ei mitään, ei vieläkään..kohta 24h ollut kadoksissa..alkaa tuntua epätoivoiselta, mutta samalla ihmettelen suuresti ettei merkkiäkään ole löytynyt..? Aika pitkään kuitenkin jo etsitty...

ilona
Poikaa ei siis ole löytynyt. :( Olin varma että aamulla on hyviä uutisia. Mä näin koko yön painajaista jossa olin kadottanut lapseni, ihan hirveä painajainen!
Mitenköhän kauan etsintöjä jatketaan? Se tilanne kun etsinnät lopetetaan on vanhemmille todellinen kauhun hetki.
Vielä on toivoa.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
minä heräsin 2 kertaa yöllä uneen jossa katsoin koneelta että poika oli löytynyt kello 1.00 yöllä, pian sen jälkeen kun menin nukkumaan. Aamullakin olin varma että poika on jo löytynyt elossa, mutta ei mitään, ei vieläkään..kohta 24h ollut kadoksissa..alkaa tuntua epätoivoiselta, mutta samalla ihmettelen suuresti ettei merkkiäkään ole löytynyt..? Aika pitkään kuitenkin jo etsitty...
En enää kunnolla muista aikaa kun oma oli 2,5 vuotias, sen verran tulee mieleen että hoitoon meni silloin, ja luojalle kiitos on aina ollut todella arka, ikinä ei ole lähtenyt ilman äitiä minnekään, aina varmistaa että olen lähellä..Toivon että toinen tulossa oleva on samanlainen, moninkertainen riski että sattuu jotain jos lapsi on villi ja uskaltaa lähteä ilman äitiä..
Vanhemmilla varmasti kamala tuska, kun mulla oli vain siitä että hoitoon vein pikkuisen :(

Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja -.-:
gps-panta kaikille lapsille nilkaan. Tai se mikrosiru mistä jo jossain toisessa ketjussa oli puhe.
Tästä mäkin puhuin puolitosissani siellä toisessa ketjussa. Juuri tällaisia tilanteita varten se olisi ihan ehdoton.

Lapsi on nyt ollut kateissa kohta vuorokauden. Ikävä sanoa, mutta aika toivottomalta alkaa näyttää :( . Mun on helppo sanoa, että meidän lasta vahditaan ihan aina, kun ei ole kuin yksi lapsi. Mutta jo kaksikin lasta tekee sen, että toinen saattaa kadota näköpiiristä ainakin hetkeksi. Tosin mäkin olen onnistunut kadottamaan lapseni, ihan tämän meidän kerrostalomme sisällä. Mies tuli hakemaan kotoa jotain niin, että vein sen vaan tuohon alaovelle. Tyttö jäi kotiin piirtämään. Kun tulin kotiin, ovi oli auki ja lapsi tiessään. Oli sitten lähtenyt portaita pitkin alakertaan etsimään mua. Ja lapsi on kuitenkin jo 5-vuotias. Ei vaan ollut muistanut, minne olin sanonut meneväni.

Alkuperäinen kirjoittaja jestas:
mitä jauhamista
onko pakko avata ja lukea jos ei kiinnosta? iltalehtien sivuilta varmaan löytyy ajankohtaista tietoa paremmin jos kiinnostaa. Annetaan tämän ketjun olla niitä varten jotka tätä tarvitsevat, ne joita ei kiinnosta, niin jättää lukematta.

mitä jauhamista
mitä jauhamista
onko pakko avata ja lukea jos ei kiinnosta? iltalehtien sivuilta varmaan löytyy ajankohtaista tietoa paremmin jos kiinnostaa. Annetaan tämän ketjun olla niitä varten jotka tätä tarvitsevat, ne joita ei kiinnosta, niin jättää lukematta.
pakkohan se on avata kun katon kuinka ihmiset kirjottelee asiasta.ja mitäs tää mun kommentti sua kiinnostaa..oisit jättäny vastaamatta. ja kaikilla saa olla mielipiteensä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Brunette73:
Voi pientä reppanaa..itkettää koko ajan, miten ihmeessä vanhemmat kestävät tällä hetkellä..voi pientä poikaraasua:(
Ei kai.

"Etsinnät jatkuivat läpi yön poliisin, puolustusvoimien ja kymmenien vapaaehtoisten voimin.

"Alue on melko laaja. Naarauksenkaan mahdollisuutta ei suljeta pois", sanoi rikoskomisario Vesa Elomaa Etelä-Savon poliisilaitokselta."

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ristiinassa+kadonneen+pikkupojan+suuretsint%C3%A4+jatkuu/1135258434782

!
nyt avautua kyllä vähän tästä, että AIKUISET ihmiset kehtaa täilläisella hetkelläkin tehdä keinolla millä hyvällä syyllistä vanhemmista! Luulisi , että vanhemmilla riittäisi empatiaa ja tukea kun toisen lapsi kateissa. Kellään ei mitään faktatietoa siitä mitä OIKEASTI tapahtui ennen katoamista mutta syytellä kyllä osataan! Haluan sanoa, että nyt kaikki kykenevät jotka asuu paikan lähistöllä lähtee avuks etsintöihin ja pitää silmät ja korvat auki!!! Jos tapahtuis omalle kohdallenne haluaisitte varmaan myös ihmisten tulevan apuun!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja !:
nyt avautua kyllä vähän tästä, että AIKUISET ihmiset kehtaa täilläisella hetkelläkin tehdä keinolla millä hyvällä syyllistä vanhemmista! Luulisi , että vanhemmilla riittäisi empatiaa ja tukea kun toisen lapsi kateissa. Kellään ei mitään faktatietoa siitä mitä OIKEASTI tapahtui ennen katoamista mutta syytellä kyllä osataan! Haluan sanoa, että nyt kaikki kykenevät jotka asuu paikan lähistöllä lähtee avuks etsintöihin ja pitää silmät ja korvat auki!!! Jos tapahtuis omalle kohdallenne haluaisitte varmaan myös ihmisten tulevan apuun!
Lapsi oli leikkinyt isommassa joukossa. Lapsen huomattiin kadonneen noin kello 15 aikaan, kun leikin tauottua häntä alettiin etsiä.

Tieto talon pihalta hävinneen pojan katoamisesta tuli viranomaisille noin kello 16.

http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/pikkupoika_kateissa_ristiinassa_10344007.html

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kai.

"Etsinnät jatkuivat läpi yön poliisin, puolustusvoimien ja kymmenien vapaaehtoisten voimin.

"Alue on melko laaja. Naarauksenkaan mahdollisuutta ei suljeta pois", sanoi rikoskomisario Vesa Elomaa Etelä-Savon poliisilaitokselta."

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ristiinassa+kadonneen+pikkupojan+suuretsint%C3%A4+jatkuu/1135258434782
Niin eli vettä ei ole vielä lainkaan naarattu? No tämähän selittää sen miksi ei ole vielä löytynyt..kannattaisi jo aloittaa sieltäkin etsimään ennenkuin virta on kuljettanut jo liian kauas ulapalle..

hoo
Tosi surullista. Toivottavasti löytyy.
Lopettakaa toi syyllistäminen, ei se mitään auta. Miten tälläisestä voi edes syyllistää ketään?
Peili käteen ääliöt.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kai.

Niin eli vettä ei ole vielä lainkaan naarattu? No tämähän selittää sen miksi ei ole vielä löytynyt..kannattaisi jo aloittaa sieltäkin etsimään ennenkuin virta on kuljettanut jo liian kauas ulapalle..
Eiköhän ole kuljettanut jo.

vierestä
mitä jauhamista
Ei muuten välttämättä löydy. Täällä on ennenkin ollut akuutissa tilanteessa ajantasaisempaa tietoa kuin lehdissä! Valikoiden pitää tietenkin lukea.

Mitä tulee tuohon, että poliisi on saanut asiasta tiedon tunti pojan katomisen jälkeen. Ei ole minusta ihmettelyn aihe. Normaalia on ensin oman väen kesken etsiä lasta ja sen jälkeen soittaa viranomaisille.

fif
Ihan totta lopettakaa jo spekulointi ja asioiden jauhaminen, tavallaan ymmärrän jos ja kun tämä ketju halutaan pitää "ylhäällä", mutta miettikää mitä kirjoitatte.

!
Alkuperäinen kirjoittaja mävaa:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
mutta mitäpä täällä on hyötyä muuta on tehdä?ketä pitää tukea ja antaa empatiaa?en oikeen tajuu kun ei varmaan se äiti tai isi täällä istu palstailemassa,eikä tuskin sukulaisetkaan.pitäskö märehtiä ja paasata et jos se nukkuu kannon kolossa?ei hitto herätkää jo hyvät tantat.mitä se hyödyttää jos jokainen jauhaa paskaa täällä ja valehtelee ku mä niin toivon ja toivon...tosiasiassa ei täl palstatekstillä oo mitään merkistystä lapsen löytymisen kannalta joten eikö se oo ihan sama mitä täällä kirjotellaan.
No tollainen vanhempien syyttely on mun mielestä asiatonta tässä vaiheessa. Ja en tietääkseni missään vaiheessa sanonu, että täällä palstalla puhuminen poikaa takaisin tois vaan kehoitin LÄHTEMÄÄN PAIKAN PÄÄLLE!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä