Epa ok.. toivottavasti et nyt joudu odottelmaan sinne täysille viikoille asti, vaan pääsisit synnyttää ennen sitä. :heart: Onko nyt ollu ennakoivia tuntemuksia?
Jenny täytyy kyllä sanoa, et onpa ärsyttävää jos noin tarkkoja pitää olla jonkun ryhmän koon suhteen.. ja jos sä vielä oot sen perustanu! :/ Ihanan marttyyria toimintaa, mä olisin varmaan tehny samoin..
Olisin myös kiinnostunu muuten ryhmästä..! Olis tosiaan kiva vaihtaa kuulumisia myös synnytyksen jälkeen, vaikka tosiaan vähän vähemmälle varmasti jää, mut kuitenkin.
Ootko
Jenny käyttäny tukisukkia/sukkahousuja? Toivotaan nyt et ei tuu suonikohjuja, ei varmasti o kivoja ne.. :/
Mesikämmen kurja et on huonoa oloa edelleen ollu, mut onneks loppuviikon oksennukset on jääny sentään pois.. Mulla auttoi jonkun verran ne pahoinvointirannekkeet, oliko vaan psyykkinen vaikutus niillä, en tiiä.
On sulla sit tosiaan aika myöhään rakenneultra.. mut kunhan jaksaa odottaa, niin näkee ainakin paremmin rakenteet ym.
Miramei mä en oksentanu koko alkuraskauden aikana, eikä muutenkaan ihmeempiä oireita ollu. Paitsi että olihan, vatsakipua monta viikkoa, vihlovaa, venyttävää, pistävää, polttavaa jne. Jonkin verran kuvotusta ja pahoinvointia myös, mut ei tosiaan oksentelua.. ja näin pitkällä potkitaan jo, joten älä huoli. :heart:
Gallup ei ole doppleria..
Icy olisikin hauska, jos teille sattuis syntymään vauva sun synttäripäivänä. Paras lahja ikinä.
Sama juttu tossakin suhteessa täällä suunnalla.. oon odotellu sitä kyrsiintymistä! Kaikki on sanonu et viimeiset viikot on ihan hirveitä, ei jaksa eikä pysty tekemään mitään ja tosiaan on niin valmis saamaan vauvan ulos.. mut ei mullakaan noita tuntemuksia vielä ole!
Mä nyt yritän nauttia tästä ajasta.. vaikka taaperran ku ankka, kävely sattuu hitsin paljon, jopa Prisma tuntuu aivan liian isolta kaupalta meikäläiselle tällä hetkellä..
Pissattaa, yöllä puutuu kädet ja selkään/lonkkaan alkaa sattua, joten vaihtelen asentoa kyljeltä kyljelle ja se vasta sattuukin häpyluuhun.. ja oman kroppani voisin saada takaisin, kiitos vain..
Mutta en valita, tää kestää enää max nelisen viikkoa, sit taas alkaakin uudet kuviot.
Kysyit tuntemuksista niin kovettumisia tulee hyvin paljon päivän/yön aikana, jonkin verran on ollu nyt myös kivuliaita mukana et se on uutta. Muuten ei ihmeitä, limatulppaa en ole bongannu tai muitakaan merkkejä, mitkä vois puhua sen puolesta, et synnytys olis kohta käsillä.