Moikka!
Icy: yleensä noita imetysteitä aletaan juomaan sit ku bebe on jo syntyny, ku ei monet sit uskalla aiemmin ku ei mtn yrttijuttuja suositella... Mut hyvää palautetta niistä tulee kyl jatkuvasti!
Emby: joo, siks vaan kyselin ku alkaa itelläkin olla selkä jo kipee ja on aika raskasta seisoskella 10h työpäiviä ku ei kunnolla kerkee istumaan...
no, koitan pärjäillä vielä, mutta luulen että jossain vaiheessa saan kyl kans saikkea hakea..
Joko mirameilla ja anniella on neuvolat lähellä? millaset on ollu olot? Toivottavasti parempaan päin!
Mesikämmen: oliks se niin et teillä oli häät toukokuussa?
montako vierasta tulee? Onko järjestelyt hyvässä vaiheessa jo? Meillä kans häät tulossa, mut vaan sit heinäkuussa. Homma on aika hyvin jo hanskassa; miehen puku hommattu, oma puku työn alla ja omat kengät ja laukku hommattu, askartelut hyvällä mallilla, ja ens viikolla mennään hääpaikalle juttelemaan ruokajutuista sun muista.
Gallup: onks teillä ollu jotain mielitekoja?
mähän oon siis ollu tähän raskauteen asti kasvissyöjä (oon syöny kalaa), mut nyt sit pari viikkoa mieliteko pakotti menemään kebabille!
en tajuu; mä saatan vaan yöt ja päivät ajatell kebabia enkä pääse siitä yli ennen ku sitä kebabia saan!
en oo ikinä ajatellut et tollasta tunnetta vois ees tulla!! ...ja hyväähän se kebab on, nimim. viimeksi eilen sitä söin...
On: 18+0 POKS! Ens viikolla neuvola!! Mitä siel toisel neukkukerralla tehdään?