Moikkelis pitkästä aikaa!!
...ja
onnittelut annielle, mirameille ja neonrozelle!!<3 heh, kiva saada lisää alkumatkan porukkaa tänne ni saahaan keskustelua pidettyä aktiivisena!
niin, ja aika jännää, meinaa mullakin oli se yk10 se tärppikierto!
aamupalagallup: mulla sit taas on oikeastaan hiilarit maistunu tosi hyvin ku oli huonoa oloa (mikä on nyt loppunut, *kop kop*!!) ja nyt sit taas maistuu smoothiet (en kylläkään viiti pelkästään itelleni sellasta tehdä ku kerralla onnistun tekemään niin paljon aina, eli leipää menee edelleen, paitsi vkl).... mullakin se pahempi olo oli yleensä iltaisin, mutta kyllä yks aamupalakin meinas syömättä jäädä ku oli sen verran etova olo. mutta en valita, tätähän on toivottu, eli hyvin voidaan!
uutta galluppia: mammavaategallup: ootteko ostanu äitiysvaatteita? mitä? mä ostin edellispäivän helsinginreissulta mammafarkut ku en omista ku yhdet farkkulegginsit, missä pitää kuitenkin aina olla vyö suht napakalla et pysyvät päällä, ja alko vyö ikävästi painaa masua... haha, ja ku en tosiaan omista noitten farkkuleggareiden lisäks ku yhet muut housut (siivoilin niin innolla viime vuonna kaappeja et vaatteita on tosi vähän) ni täytyyhän ne päästää jäähylle et on sit tavoitehousut taas odottelemassa ku tirri on syntynyt!
On muuten sairaan mukavat nää farkut, ja makso sen 45,90, et ei ollu mun mielestä ihan kohtuuttoman hintaset!
että suosittelen kyllä hankkimaan jos arvostaa mukavuutta!
ON: jaahas, nyt sit taas yks viikko lisää tähän odotukseen, ja tosiaan tässä viikon sisään on kyl pötsi alkanu selkeesti kasvaa, et kohta ei enää paljoa tätä raskautta peitellä!
ihan kiva vaan, et voi uimahallissa kulkea ylpeänä maha pystyssä, eikä niin et näyttää vaan hyvin syöneeltä.
seuraavaan neuvolaan on viel melkeen neljä viikkoa aikaa!! että voi odottavan aika olla pitkä!
...ja tuoreessa muistissa on kyl sekin, miten kauan sitä ekaa neukkua sai odottaa! mä taisin soitella silloisen arvion mukaan vko 5+5 (oikeesti oli 6+0) ja aikaa sai odottaa muutaman viikon, ja ne viikot vasta pitkältä tuntui! ja sit viel ne viikot ku odotti ekaa ultraa! huh!
tsemppiä teille ekaa neukkua odottaville! mä odotan viel sitä hetkeä ku tuntuu että aika on menny hujauksessa, koska mun mielestä se ei edelleenkään kulu!
kyselyä turkulaisille: kävittekö petreassa niillä luennoilla kun oli? ootteko ottanu selvää noista turun mammakerhoista?
me käytiin muilla luennoilla, mut eka jäi välistä, joten mennään paikkaamaan se varmaan sit sinne toukokuun ryhmään: oli kyllä ihan mielenkiintoisia juttuja! mä en oo viel kattonu mitään mammakerhoja, mut vois varmaan katella et mitä kaikkea täältä löytyy ni saa sit heti jotain rutiinia arkeen ku olis harrastuksia (ihan niinku mulla mitään kiirettä olis
)...
tulipa pitkä sepostus.
...haha, saanko vielä jatkaa:
onko joku hankkinu bolakorun? mitä ootte tykänneet? aikooko alkupääläiset hankkia? mä sellasta hopeeta himottelisin, mutku ei avokki tajuu ostaa!
täytynee varmaan ite sit vaan tilata...
samahan se sinänsä on kumpi sen ostaa ku yhteiset rahat on kuitenkin, mut ajatuksena olis ollu kiva saada se, jos tajuutte..