Kaksikymppiset toiveilijat 2014



Lauantai 22.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


kriy......................kp 35/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp31/28..........20v...........yk1............2.lapsi


Kp 21-30


DaniaD.................kp28/32......21v............yk5..........1.lapsi
Tuuuli+................kp25/28..............?...........yk?............1.lapsi

Kp 11->20



wbä.....................kp19/28.............26v..........yk2..........1.lapsi
Audrey................kp15/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp14/27.............25v..........yk18...........1.lapsi


Kp 1-10


Sahrai..................kp7/30-(85).......26v...........yk8............1.lapsi
Belll....................kp7/37.............21v............yk7...............1.lapsi
Toivepulla............kp7/34-35........20v...........yk10...........1.lapsi
Yztlas..................kp5/24..........21v..............yk7............1.lapsi
attente................kp5/28...........26v............yk6..............1.lapsi



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Hei kaikki.

Haluaisin liittyä tähän keskusteluun mukaan. Tulen muutaman päivän sisällä päivittämään kiertopäivän sun muut, kun saan sen selville :) Saa nähdä kuinka pitkä mun kierto edes on kun en oo seurannut!

Ne on menneet mulla niin omituisiksi, etten edes tiedä mistä pitäisi alkaa laskea, mistä te muut laskette?

Mulla 1-3 päivää tulee vähän värillistä tuhrua, sitten tulee välipäivä, sitten voi tulla mitä sattuu ja jossain vaiheessa pamahtaa tulva jonka mukana tosi voimakkaat kivut. Tää on mennyt tällaiseksi viimeisen vuoden aikana, ja hormonaalinen ehkäisy on lopetettu jo 2010 et se ei oo syypää.

Mikäköhän mulla on? Ensi kuussa menen gynelle ensimmäistä kertaa… Olen siis 25 enkä ole ikinä käynyt :O Mulla on ollut myös omituista vihlontaa munasarjoissa 1,5 kk päivittäin, mutta se on ollut lievää ja tuntunut lähinnä liikahdellessa. Testit on kuitenkin näyttäneet negaa ja kuukautiset tosiaan ovat oma itsensä.

Meillä noi yritykset on olleet aika huonoja, mut toivo elää silti kun toivo on niin kova :) laskisin oikeastaan yritykset vasta seuraavasta kierrosta alkavaksi, kun aikaisemmin ollaan aina keskeytetty yhdyntä vaikka voihan siinä jotain sinne päästä (teoriat touhutipan mukana kulkeutuvista edellisen laukeamisen siittiöistä jne :D) mutta mahdollisuus on luonnollisesti hyyyvin pieni. Toivottavasti osataan olla keskeyttämättä sitä ens kuussa :D

Mullahan ei mikään kiire elämäntilanteellisesti olis kun opiskelen ekaa vuotta ja miehelläkin elämäntilanne on haahuilemista, mut toisaalta suvussa on lapsettomuutta ja opiskelujen jälkeinen aika työuran aloittamisineen on pitkälle päälle 30 v puolella. Tuntuu että siihen asti ei kestä, kun nytkään en muuta pysty ajattelemaan! Tuntuu et oon vaan odottanut, odottanut ja odottanut että milloin saisi edes salaa toivoa :)

Ärsyttää myös että jotkut vanhemmat / sukulaiset on ohimennen heitelleet jotain että mä en vois toivoa lasta tässä elämäntilanteessa, vaikka en ole sitä edes sanonut haluavani eli heidän ei pitäis tietää. Oon toki sanonut että joskus haluaisin. Arg. Vaikea unohtaa noita kommentteja, kun mitä se niille kuuluu.
 
ruusutarha, tervetuloa mukaan! Mutta oon kyllä tosi hämmentynyt- miten et oo ikinä käynyt gynellä?:confused: Oon 26v ite ja käynyt 14vuotta säännöllisesti... jo pelkästään papa kokeen vuokshan pitäis käydä vuosittain?
 
En minäkään ole käynyt ihan oikealla gynellä muutakuin raskaana ollessa, sen jälkeen jälkitarkastuksessa, sekä nyt kun todettiin keskenmeno.

Papa-kokeessa ei tarvitse käydä joka vuosi jos ei ole ollut muutoksia, vaan 2-3 vuoden välein? Mä olen käynyt joka toinen vuosi keskimäärin, joskus vähän pidempikin väli, joskus lyhyempikin voinut olla. Ja terveydenhoitaja/labrahoitaja on joka kerta ottanut papa-kokeen ja muut kokeet esim sukupuolitautitestejä varten.
 
attente, näin on! Olen kyllä tiedostanut asian, mutta toisaalta mulla ei ole ollut erityistä syytä mennä sinne, ja aika monella tutulla asia on samalla tolalla.

Papakokeeseenhan saa kutsun juuri 25 vuotiaana (ellei se ole muuttunut), ja osa ihmisistä varmaan menee juuri tuon rytmin mukaan, koska yksityiselle gynelle käyminen on aika kallista, eli sinne ei välttämättä tule mentyä jos ei mikään ole vialla. Kunnalliselle gynelle taas ei juuri mitenkään pääse.
 
Okei, jännittävää. Ite oon käyny vähintään kerran vuodessa just yksityisellä kun lähisuvussa niin paljon endometrioosia yms naistenvaivoja, jotenkin pitänyt normina sitten. Ehkä multa noiden sukurasitteiden takia otetaan sitä papaakin sitten vuosittain? :confused:

Nytkin kävin heti kun päätettiin ryhtyä yrittämään raskautta, ihan vaan, että onko kaikki hyvin ja pitääkö jotain huomioida.. (oli hyvin ja ei kuulemma tarvitse) :)

Mutta toivottavasti osuu ruusutarha kiva gyne kohdalle :D
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa ruusutarha! Itsellä kans tuhruttaa ennen menkkoja, mutta lasken kierron ekaksi päiväksi sen kun tulee kivut ja tulvat.

Mää oon muuten kerenny käydä gynellä 2 kertaa elämän aikana (oon 26), toinen oli vaan papakoetta varten. Seuraava käynti sitte joskus johtuu toivottavasti raskaudesta :)

Mun tarvii nyt avautua omista asioista. En enää nykyään jaksa muutenkaan kauheesti juhlia, mutta nyt kun koitetaan saada lasta niin en oo halunnu juoda kännejä. Aivan alkoholittomaksi oon ajatellu ryhtyä vasta positiivisen raskaustestin jälkeen. Oltiin eilen sitte kaverihäissä ja oli aikomus juua korkeintaan pari lasia. Pariin lasiin ei yö sitte tosiaankaan jääny, ja nyt tänään on ollu sellanen olo että viime yön takia ei tässä kierrossa voi onnistua. Tälläsessa ajattelussa ei varmasti oo mitään järkeä, mutta morkkis on silti kova.
Miten te muut suhtaudutte alkoholiin nyt yritysvaiheessa?
 
Kiitos ystävällisestä vastaanotosta kaikki :) !

wbä, ensimmäisenä tuli mieleen ystäväni, joka käytti alkoholia aika vapautuneesti siihen asti, kunnes keksi olevansa raskaana. Tuskin se ehkäisykeinona toimii, vaikka mielenrauhan se kyllä vie pahasti, koska jotenkin tuntuisi, että se voisi olla haitaksi.

Musta onkin tullut tiettyjen sosiaalisten tilanteiden välttelijä, kun en pysty toiveitani selittämään puolituntemattomille (tai läheisillekään) ihmisille, ja jatkuvasti toivon että oisin raskautumassa niin se viina tuntuu viholliselta.

Järjellä ajatellen sulla kuitenkin on tässä kierrossa kaikki mahdollisuudet edelleen :)
 
Viimeksi muokattu:
wbä, en kyllä hetkeäkään usko, että tuo vois pilata koko kiertoa. Mietippä kaikkia vahinkoraskauksia ;) omassa tuttavapiirissä on parikin esimerkkiä kunnon himobilettäjistä, jotka on huomannut olevansa raskaana tyyliin siten, että ovat ihmetelleet, kun darra ei sitten millään lopu- ja kas, siellä onkin vauva.

Ite oon jättäny alkoholin nyt yritysvaiheessa kokonaan pois, mutta mun alkoholinkäyttö on muutenkin ollut todella vähäistä viimeisen viiden vuoden aikana (ehkä kolmet, neljät humalatilat viiteen vuoteen). Lähinnä join seurustelumielessä lasillisen silloin tällöin tai yhden saunasiiderin kerran viikkoon. Mietin omalla kohdalla niin, että ei oo iso juttu jättää pois, ja päätin jättää kokonaan. Ei oo tuntunut vaikealta :)
 
Mut voi sitten seuraavassa päivittelyssä lisätä tonne listaan tiedoilla kp1/?, 25 v, yk1, 1.lapsi

Onko teistä muuten kukaan lukenut Anu Silfverbergin Äitikorttia ja jos niin millainen lukukokemus oli?

Mä oikeastaan pidin siitä, mutta muihin aiheen kirjoihin en ole toistaiseksi uskaltanut tarttua.
 
Wbä tuskin on mitään haittaa. Turhaan soimaat itseäsi. Mä näen asian niin että jos tykkää juhlia silloin tällöin ja se on osa omaa sosiaalista elämää niin miksi lopettaa vielä yritysvaiheessa, ajatellen niin että emmehän tiedä koskaan kuinka kauan sitä plussaa joutuu odottamaan. Eikä siitä näiden tietojen puitteissa pitäisi olla mitään haittaakaan.

Mä itse käytän alkoholia nykyään tosi harvoin. vuosien viikonlopputyöt yökerhossa on oikeastaan vieneet halun lähteä mihinkään ravintolaan vapaaehtoisesti...

Jos on jotkut juhlat tai reissu jonnekkin niin saatan juoda alkoholia jos siltä tuntuu, eli absolutisti en ole. En juo koskaan vain maun vuoksi sitä yhtä kahta saunajuomaa kotona- kun yksiki siideri saa jo humalaisen olon aikaseksi :D eikä meillä kumpikaan käytä kotona allkoa edes yhtä annosta.. Ei vaan tykätä kumpikaan. limukkaki on parempaa, yleensä juodaan kyllä ihan vaan vettä :D
 


Maanantai 24.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


kriy......................kp 37/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp33/28..........20v...........yk1............2.lapsi


Kp 21-30


DaniaD.................kp30/32......21v............yk5..........1.lapsi
Tuuuli+................kp27/28..............?...........yk?............1.lapsi

Kp 11->20



wbä.....................kp19/28.............26v..........yk2..........1.lapsi
Audrey................kp17/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp16/27.............25v..........yk18...........1.lapsi


Kp 1-10


Sahrai..................kp9/30-(85).......26v...........yk8............1.lapsi
Belll....................kp9/37.............21v............yk7...............1.lapsi
Toivepulla............kp9/34-35........20v...........yk10...........1.lapsi
Yztlas..................kp7/24..........21v..............yk7............1.lapsi
attente................kp7/28...........26v............yk5..............1.lapsi
ruusutarha...........kp2/?............25v.............yk1..............1.lapsi



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Hei vain kaikki uudet! :wave: ruusutarha lisätty listalle :)
wbä ite oon huomannu et jos juo ennen menkkoja niin ovis saattaa myöhästyä, jolloin menkatkin tulevat myöhässä. Muuta haittaa ei ole. :)
Itse käytän alkoholia 1 tai 2 krt/kk. Välillä en sitäkään, mutta ajattelen että ei siitä haittaa ole ennen kun ne 2 viivaa siihen tikkuun ilmestyy. Onhan sitä kuullut tarinoita siitä kuinka "kännissä kortsu unohtu, ja hups vaan. Raskaana ollaan!" -joten ei luulis haittaavan. :D
Musta taas tuntuu et taidan ottaa rauhassa vaan tästä eteenpäin ja lopettaa turhat vauhkoomiset raskautumisesta ja oviksen bongailut yms. ja ottaa ihan TJOTtailun kannalta. Käyn varmaan harvemmin täällä nyt, mutta saa tätä muutkin päivitellä. :)
 
wbä: Mä käytän alkoholia melko vähän normaalisti.. Ehkä 3 kertaa vuodessa, aina ei sitäkään. Esikoista yrittäessä jätin alkoholin, energiajuomat (niitä meni viikottain) ja muut epäterveelliset jutut pois, mutta kun plussaa ei kuulunut, niin ajattelin, etten ala liikaa rajoittamaan elämääni, jos sitä plussaa ei vaikka koskaan edes tule. No, aikamoinen morkkis kuitenkin oli, kun olen sekä esikoisesta että tästä toisesta sattunut juomaan alkoholia juuri raskaana ollessani, vaikka muutoin juon todella harvoin. Määrät olivat pieniä (esikosta yksi drinkki laivalla, tokasta alle 5dl siideriä häissäni), enkä tiennyt vielä olevani raskaana, mutta silti harmittaa, että miten ne kerrat osuivat juuri siihen aikaan, kun olinkin jo raskaana. En ole kuitenkaan ajatellut sen ihmeemmin rajoittaa elämääni seuraavaakaan yrittäessämme.
 
Noni, nyt ku on krapula hävinny ja on saanu lukee teiltä vähän järkee nii vähän toi morkkiski lievittyy :) Mutta mun mielenrauhan kannalta taitaa olla parempi että koitan jatkossa mahollisimman hyvin pysyy parissa lasissa. Tai parasta ois jos tää yritysvaihe ei kestäis kauaa nii ois kaikki syyt olla tipattomalla :)
Toi listan päivitys taitaa olla ihan käsityötä, siihen ei oo mitään kikkoja? Voisin joskus koittaa jos osaisin päivittää sitä, mutta jos joku kerkee ennen mua nii mulla on tällä hetkellä kp 21
 
Pauliinali muotoili mun mielestä hyvin, että jos se on aiemminkin elämään kuulunut niin miksi rajoittaa ennen raskautumista. Ite oon yritysvaiheessa ottanut tatuoinnin ihan huoletta juuri viime kierrolla, kun kuukautiset oli pahasti myöhässä, vaikka sellaistakaan ei sais sitten raskaana tehdä. Ja mies on saunonut kuten ennenkin, vaikka siittiöt ei kuulemma diggaile lämpimästä.. :D

Ajatuksena nimenomaan että yritys ei ala rajoittaa normaalielämää. Se varsinainen raskaus saa sitten ihan luvan kanssa pistää kaikki vanhat tottumukset uusiksi =) !

Mä en aio tässä kuussa edes laskea milloin se ovulaatio saattaisi olla, ja tikuttamaan ei vieläkään lähdetä. Koitetaan pitää touhusta tekemisen maun poissa mahdollisimman pitkään :D . Loppukesästä otan kyllä varmasti kaikki keinot käyttöön, jos sitä ennen ei ala kuulua..
 
Eeei ei eiei, en osaa päivittää tota listaa :D mää en saa noita kuvia tohon mukaan. Ja copy-pastella häviää kaikki eri värit ja lihavoinnit, eikai niitäki tarvi joka kerta pistää uusiksi käsin? :D
 


Keskiviikko 26.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


kriy......................kp 39/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp35/28..........20v...........yk1............2.lapsi
DaniaD.................kp32/32......21v............yk5..........1.lapsi


Kp 21-30


Tuuuli+................kp31/28..............?...........yk?............1.lapsi
wbä.....................kp23/28.............26v..........yk2..........1.lapsi


Kp 11->20


Audrey................kp19/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp18/27.............25v..........yk18...........1.lapsi
Sahrai..................kp11/30-(85).......26v...........yk8............1.lapsi
Belll....................kp11/37.............21v............yk7...............1.lapsi
Toivepulla............kp11/34-35........20v...........yk10...........1.lapsi


Kp 1-10


Yztlas..................kp9/24..........21v..............yk7............1.lapsi
attente................kp9/28...........26v............yk5..............1.lapsi
ruusutarha...........kp4/?............25v.............yk1..............1.lapsi



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
wbä: Testasin tuota listan päivittämistä ja se onnistui siten, että "lainasin" yztlasin viimeksi päivittämän listan, poistien quote merkinnät ja muokkailin sitten kiertopäivät. Toivottavasti menivät edes suunnilleen oikein. Pahoittelut jos tuli virheitä, ei tuo ollutkaan niin helppoa. Ei siis wbä haittaa yhtään jos haluat seuraavan listan päivitellä. :D

Täällä kp 19, ei mitään oloja mihinkään suuntaan. 11.3. meinasin testailla jos menkkoja ei sitä ennen kuulu. Niin pitkä aika näin malttamattomalle ihmiselle.

Tuuuli+: Alkoivatko menkat vai pääsitkö testailemaan?
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ei mitään uutta, niinkuin ei tässä vaiheessa kiertoa yleensäkään :)

Itsellä vähän masentuneet fiilikset kuitenkin. Mies ei hirveästi puhu yrittämisestä, ja muutenkin parisuhde on aika tympeää ollut viimeaikoina. Mies menee aikaisin töihin, on väsynyt ja kärttyinen iltapäivällä, vaikka meneekin aikaisin nukkumaan. Toivoisin että saataisin uutta puhtia yrittämiseen, lopetettaisiin vaikka yhdessä tupakointi ja liikuttaisiin enemmän. Nyt molemmilla omat menot, ja yhteinen aika vähäistä. Seksiä harrastetaan kyllä lähes päivittäin, ja se on hyvää, mutta ei kai mikään suhde seksillä pysy yllä.

Mites teidän muiden parisuhteet voi ? Kertokaahan vähän kuulumisia !
 
Hei kaikille!

Mulla ei oo ollu paljoakaan kerrottavaa viime aikoina... Kierto tosiaan lähentelee jo 40 päivää, mutta mitään ei tapahdu, ei niin mitään. Testejä tein muutamankin myöhästyneillä päivillä (eli viikko sitten) , mutta ne on ollu negatiivisia. Kattellaan :D

Belll, kiitos kysymästä hyvin menee :D ehkä teillä on vaan kevätväsymystä ilmassa? Toivotaan, että ärripurri-vaihe menee pian ohi.

Mulla on hirveesti ideoita ja toiveita, mutta energia on vähissä. Ollaan todellisia kotihiiriä ja lomaviikonkin käytännössä olin koko ajan sisätiloissa. Kaikki on vaan niin harmaata. JA likasta. Valo tosin auttaa vähän. Ärsyttää kun vauva-asialle ei voi oikeen tehdä mitään. Hidasta hommaa. Varsinkin jos kierrot huitelee ties missä!
 

Yhteistyössä