Kaksikymppiset toiveilijat 2014



Torstai 13.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->



sinsa....................kp59/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Sahrai..................kp52/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Belll....................kp36/37.............21v............yk6...............1.lapsi



Kp 21-30


Toivepulla............kp26/34-35........20v...........yk9...........1.lapsi
kriy......................kp 26/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp22/28..........20v...........yk1............2.lapsi
Yztlas..................kp21/24..........21v...........yk6............1.lapsi

Kp 11->20



Tuuuli+................kp19/35..............?...........yk?............1.lapsi
DaniaD.................kp18/28-32......21v............yk5..........1.lapsi




Kp 1-10


wbä.......................kp10/28.............26v..........yk2.............1. lapsi
Audrey................kp6/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp5/27.............25v..........yk18...........1.lapsi



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Saisikos liittyä mukaan, vaikka yrityksen alkuun on hieman aikaa ja todellisuudessa mahdollisuus saada plussa taitaa mennä tuonne vuoden loppuun? :)

Odotan siis toista lastamme ja tarkoitus olisi yrittää kolmatta tähän perään. Yritys alkaisi näin olleen huhtikuussa, mutta jos imetys onnistuu, niin kierto tuskin lähtee käyntiin vielä pitkään aikaan. Varma asiasta ei kuitenkaan voi olla, niin mielelläni liittyisin mukaan joukkoon. Ikää löytyy 23v, niin sen puolesta taidan vielä sopia parikymppisten pariin :D
 
Yztlas: Toivotaan, että oireet enteilisivät tulevaa plussaa. :)

Täällä on menossa kp 6 ja menkat ovat ohi. Pääsee siis heiluttelemaan peittoja. Ovista en ajatellut vielä näistä ensimmäisistä kierroista tikutella, katsellaan sitten jos alkaa tuntua siltä ettei mitään tapahdu. Muutenkin yritän olla ottamatta stressiä ja ajatella, että tulee jos on tullakseen, mutta taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty.
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Mun puolesta mukaan vaan Lotus ! :)

Mulla on särkenyt tänään alavatsaa aika paljon, ja kourinut molemmilta puolilta. Tälläistä ei mulla yleensä ennen menkkoja ole, vaan kipu alkaa vuodon kanssa samaan aikaan. Huomenna pitäis alkaa menkat, mutta ainakin viikonlopun yli odotan ennen kuin testaan, jos ei ala. Kyllä on taas jännää... :) jotenkin sitä ei enää usko siihen että raskaana olisi, kun niin monta pettymystä takana, mutta kai se joskus on meidänkin vuoro !
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Huomenta vaan kaikille! Kello on kohta 05.00 ja täällä sitä syödään hapankorppuja tietokoneen ääressä kun ei uni tullut silmään.. :D Ei ollu vielä kp 1! Ajattelin nyt kyllä sitkeesti olla testaamatta ennen maanantaita. :)
 


Perjantai 14.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->



sinsa....................kp60/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Sahrai..................kp53/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Belll....................kp37/37.............21v............yk6...............1.lapsi



Kp 21-30


Toivepulla............kp27/34-35........20v...........yk9...........1.lapsi
kriy......................kp 27/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp23/28..........20v...........yk1............2.lapsi
Yztlas..................kp22/24..........21v...........yk6............1.lapsi

Kp 11->20



Tuuuli+................kp20/35..............?...........yk?............1.lapsi
DaniaD.................kp19/28-32......21v............yk5..........1.lapsi
wbä.....................kp11/28.............26v..........yk2..........1.lapsi


Kp 1-10


Audrey................kp7/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp6/27.............25v..........yk18...........1.lapsi



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 


Lauantai 15.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Sahrai..................kp54/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Belll....................kp38/37.............21v............yk6...............1.lapsi



Kp 21-30


Toivepulla............kp28/34-35........20v...........yk9...........1.lapsi
kriy......................kp 28/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp24/28..........20v...........yk1............2.lapsi
Yztlas..................kp23/24..........21v...........yk6............1.lapsi
Tuuuli+................kp21/35..............?...........yk?............1.lapsi

Kp 11->20



DaniaD.................kp20/28-32......21v............yk5..........1.lapsi
wbä.....................kp12/28.............26v..........yk2..........1.lapsi


Kp 1-10


Audrey................kp8/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp7/27.............25v..........yk18...........1.lapsi



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Moi kaikille :) Luin tänään ekan kerran ikinä näitä sivuja ja hyppäisin mielelläni tähän ketjuun mukaan. Lyhenteet ja tälläisen keskustelupalstan dynamiikka on ehkä vielä hieman alussa, mutta yritetään :D

Olen 26v ja mies 33v, yritämme molempien 1.lasta. Yk4 31/28. Ovulaatioita en oo vielä tikuttanut kun koitin pitää homman "kaukana vakavasta", mutta alkaahan tää pikkuhiljaa vakavaksi mennä... nyt oon tehnyt raskaustestin joka päivä alkaen 28/28 ja ihan selkeitä negoja on olleet jokainen :ashamed: . Kierto ei oo kuitenkaan koskaan ennen heittänyt näin paljoa joten jotenkin jaksan ja yritän olla toiveikas, google laulaa aika paljon kertomuksia naisista joilla raskaustestit on näyttäneet negaa pitkään... tiedän että epätodennäköistä muttakun tää pitkä kiertokin on itselle niin vieras. Nyt yrittäessä kierrot on olleet 25, 27 ja 28.

Taustalla 10v e-pillereitä, 2 vuotta taukoa (muuten vain) ja sit viime kesänä aloitin pillerit uudelleen (gynen suosituksesta, suvussa paljon endometrioosia yms.) ja kerkesin pari - kolme liuskaa syömään ennenkun lokakuun lopulla jätettiin ehkäisy pois :heart:.

Sellaista. Mulla suvussa paljon lapsettomuutta, äidin molemmat siskot jääneet vuosien yrityksestä huolimatta lapsettomiksi, ja äidiltänikin poistettu kohtu sitten myöhemmin, joten en ole koskaan pitänyt lastensaantia itsestäänselvyytenä. :(
 
Tervetuloa Lotus ja attente! :wave:

Mitenkäs jännäilijät Belll ja Yztlas, joko ootte testaillut? :)

Täällä on kroppa sekaisin e-renkaiden jäljiltä. Menkat loppuivat 11.2. ja eilen vuoto alkoi uudelleen, vieläpä kohtuullisen runsaana, mutta sekin loppui sitten iltaan mennessä. Kiukuttaa ihan pirusti koko ajan, mutta en sitten tiedä johtuuko tuo mielialanvaihtelu stressistä vai oman hormonitoiminnan käynnistymisestä. Intoa pupuiluun kyllä on, joten sen puoleen ei huolta. Asennekin on jo valmiiksi säädetty siten, että pessimisti ei pety, eli en jaksa uskoa, että tärppi kävisi heti ekasta yrityksestä. Toisaalta, saahan sitä aina yrittää.. :)
 
Blaah :ashamed: aamulla ihan selkee nega clear bluellakin, 32/28. Nyt ei oikein jaksa enää toivoa, ihmettelen vaan, missä ne kuukautiset viipyy. Oliks täällä kellään kokemuksia yhtäkkiä venyvästä kierrosta?
 
Viimeksi muokattu:
Voi harmi, attente :( Ajattelin, että voisit hyvinkin olla raskaana, vaikka negaa näyttääkin. Itse sain toisesta pelkästään haaleita plussia, vaikka digikin oli näyttänyt jo 3+ (joo, en meinannut uskoa todeksi ja testejä tuli tehtyä iso liuta, kun niitä kaapista löytyi). Mietin, että ehkä itselläkin olisi aiemmin näyttänyt negatiivista. Toivottavasti teillä pian tärppäisi suvun lapsettomuustaustasta huolimatta! Venyvästä kierrosta ei ole kokemusta, kun mulla on aina ollut epäsäännöllinen kierto. Tosin jonkin aikaa ennen esikoista oli vuorotellen 40 ja 20 päivän kiertoja, mutta plussauskerralla oli ollut kaksi lyhyttä peräkkäin.
 
Minulla on kokemusta yhtäkkisestä pitkästä kierrosta, viime syksyltä. Jälkeenpäin voisin sanoa että jäi kokonaan yksi kierto välistä ja se aika oli oikeasti kaameaa, kun en tiennyt asuiko joku vatsassa vai ei, tuhlasin hirveästi rahaa testeihin ja lopuksi verikokeeseen yksityiselle (kunnan oma ei suostunut ottamaan, koska ei ollut ehkäisyä käytössä...).

Tällä hetkellä, ei tuntemuksia, mutta pieni määrä verta tuli tänään? Saa nähdä tuleeko täti nyt normaalia aikaisemmin kylään vai mitä tämä on! Odotukset eivät ole korkealla, sillä olen niin monta kertaa pettynyt, etten vain enää jaksa toivoa...
 
attente: Itselläni joitain vuosia sitten kun lopetin pillereiden syömisen, heitti kierto vähän miten sattui vielä useampi kuukausi lopettamisen jälkeenkin. Kestää ilmeisesti aikansa ennen kuin oma hormonitoiminta tasoittuu.
Lisäksi huomasin kun olin vuoden verran ilman mitään ehkäisyä, että jostain syystä mulla on joka toinen kierto pidempi (+30 päivää) ja joka toinen kierto lyhyempi (24-28 päivää). En sitten osaa sanoa mistä tuo johtuu, tai että voiko sulla olla kyse jostain samanlaisesta, varsinkin jos sulla on aiemmin ollut säännöllinen kierto.
Stressihän voi myös lisäksi saada menkat viivästymään. Koita ottaa rennosti (juu, varmasti helpommin sanottu kuin tehty) ja jos menkat vielä viipyy ja testit näyttää negaa niin sitten yhteys gyneen, osaavat siellä varmasti selvitellä asiaa.
 
Viimeksi muokattu:
Toivepulla, ihan hirveetä. :( missä vaiheessa menit verikokeisiin? mulla ottaa tää niin koville, että ajattelin kyllä mennä yksityiselle jo ensi tiistaina, eli silloin kun olis tasan viikon myöhässä. Mua stressaa kohdun ulkoisen raskauden riskit ja se, että miks kk kierto ei yhtäkkiä pelitä niinkun pitäis. Älä menetä toivekkuutta siellä. :heart:

Audrey, kiva kuulla että heitot on kuitenkin ns. "normaalia"- ajattelin jo, että nytkö kroppa pettää sitten ihan tosissaan näiden asioiden kanssa. Yritän olla stressaamatta, mutta pikkuisen huonosti tuntuu onnistuvan :whistle:.

Mites te joilla on nuita pitkiä kiertopäiviä tuossa ylälistassa, Sahrai ja Belll esimerkiksi, mistä teidän pitkät kierrot johtuu..?
 
Testailin kyllä, apteekin omalla vaaleanharmaa viiru testiajan puitteissa, puolentunnin pidätyksellä.. o_O Voiskohan se olla?! Ei hitto kun olis vaan malttanu odottaa aamuun!!! :kieh: Eihän mulla edes ole oireita! Häpyluuta kyllä tuikkii mikä ei kyllä vastaa normaalia menkkasärkyä sitten mitenkään.. Tissit turvoksissa mutta ei edelleenkään kipeät. Nyt en kyllä innostu ennen maanantaita jos ne menkat ei nyt ala. Älkää alkako! :D
 
Viimeksi muokattu:


Sunnuntai 15.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Sahrai..................kp55/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Belll....................kp39/37.............21v............yk6...............1.lapsi
attente................kp33/28.............26v............yk4..............1.lapsi



Kp 21-30


Toivepulla............kp29/34-35........20v...........yk9...........1.lapsi
kriy......................kp 29/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp25/28..........20v...........yk1............2.lapsi
Yztlas..................kp24/24..........21v...........yk6............1.lapsi
Tuuuli+................kp22/35..............?...........yk?............1.lapsi
DaniaD.................kp21/28-32......21v............yk5..........1.lapsi

Kp 11->20



wbä.....................kp13/28.............26v..........yk2..........1.lapsi


Kp 1-10


Audrey................kp9/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp8/27.............25v..........yk18...........1.lapsi



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Ei hyvää päivää. Tänään ravintolan vessassa joku nainen totes kaverilleen: älä syytä raskaana olevaa naista kun se kävi koputtelee kaverinsa kopin ovea, kaveri siis luuli että mä olin koputellu!! :LOL: MITÄ IHMETTÄ, mä olen ehkä lihonnut pari kiloa mutta että raskaana olevalta näytän.. Ahahaha...

Rentoa Sunnuntaita ystävät hyvät!
 
Heippandeeros pimut! Tää pääsee taas mukaan, kp1 alkoi tänään kauheiden kipujen ja kuumeen saattelemana, mutta oon silti onnellinen että oon taas "elävien kirjoissa". Tää on ihan hullua että voi muka olla näin intona tädin saapumisesta :D
Attente mulla oli nyt toinen pitkä kierto joka kesti tosiaan ton 55 päivää. Viime pitkä kierto kesti kauheet 80 ja jotain päivää. Mulla vaan mennyt kierrot sekaisin ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Sain terolut-kuurin viimeksi pitkän kierron jälkeen (se auttaa kuukautisia alkamaan ja säännöllistymään) ja lopetin sen kun seuraavaksi tuli normikierto. Mutta se oli virhe koska nyt kävi jälleen näin... Nyt aion syödä teroja niin kauan että tädin käynnit ovat tosiaan oikeesti säännölliset. En usko että sulla on mitään syytä huoleen vielä :)

Ja tervetuloa tosiaan uusille :)

Ja peukut ja varpaat pystyssä Belll ja ytzlas!!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Eilen alkoi niukka vuoto, mutta uskoisin ihan menkoiksi koska viime kiertokin oli tosi niukkaa koko ajan. Eli Kp 2/37-39 yk 7 .

Yritystä takana nyt 10kk ja 7 kiertoa, pari kiertoa vielä odotellaan ja sitten marssin takaisin ehkäisyneuvolaan ja pyydän edes jotain apua.

attente, mulla ollut nyt kaksi pitkää kiertoa jotain 60-70kp luokkaa. En ole niitä selvittänyt sen kummemmin, uskoisin että pillerit on vaan sekoittanut kierron kokonaan. Tosin mulla oli jo epäsäännöllistä kiertoa ennen pillereiden aloittamista, niin sekin voi vaikuttaa.

Sahrai tervetuloa elävien kirjoihin, ja tsemppiä !! :)

Yztlas viivalle vahvistumista :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Eli mulla kanssa tänään kp 2/27-38 ja yk 8
Mulla on hyvä fiilis alkavasta kierrosta koska minulla ja mun miehellä on talviloma viikko siinä oviksen korvilla niin ois aikaa saada jotain aluilleen!
Viime viikon aikana tullut taas kolmet vauva uutiset "lähipiiristä" ja yhdellä tärpännyt vielä aivan vahingossa. Kateellisuus on siis tällä hetkellä mun syntini :D
No ei menetetä tytöt mekään toivoa! Vielä meidänkin aika tulee!
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Kuulkaa ihanaiset... Täälläkin alkoi uusi kierto eli tänään kp 2/28-34 yk10

Menkat ovat tooooosi niukat myös ja mahaa on hieman nippaillut, mutta en usko että tässä on mitään muuta kuin täti kylässä. Ihmeen lyhyt oli kierto!

Sahrai, kateus on täälläkin todella kova. Ystäväni pyöräytti mojovan pojan perjantaina ja toinen sunnuntaina.... Saatika tieto siitä että jälleen ihan lähipiirissä ollaan ihan viimeisillään... Huoh, tsempataan toisiamme!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sahrai ja Yztlas


Maanantai 17.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


attente................kp34/28.............26v............yk4..............1.lapsi



Kp 21-30


kriy......................kp 30/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp26/28..........20v...........yk1............2.lapsi
Yztlas..................kp25/24..........21v...........yk6............1.lapsi
Tuuuli+................kp23/35..............?...........yk?............1.lapsi
DaniaD.................kp22/28-32......21v............yk5..........1.lapsi

Kp 11->20



wbä.....................kp14/28.............26v..........yk2..........1.lapsi


Kp 1-10


Audrey................kp10/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp9/27.............25v..........yk18...........1.lapsi
Sahrai..................kp2/30-(85).......26v...........yk8............1.lapsi
Belll....................kp2/37.............21v............yk7...............1.lapsi
Toivepulla............kp2/34-35........20v...........yk10...........1.lapsi



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 

Yhteistyössä