Kaksikymppiset toiveilijat 2013

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 3.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nnela.............kp42/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
tipunen8........kp35/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
memsie..........kp34/31-38..........22v.............yk10.............2.lapsi
hensq ............kp33/??................26v..............yk4............2.lapsi
Mamiksi.......... kp31/29..................21v.............yk8............1.lapsi

Kp 21-30


Nuttis..............kp25/30..............20v............yk6................1.lapsi
josmu.............kp22/27-32..........20v............yk10...........1.lapsi
Miwwi..............kp22/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi
kinuzki............kp21/??.................22v............yk1...............1.lapsi

Kp 11->20


tarana............kp20/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi
Nyu................kp18/26-28...........24v............yk4...............1.lapsi
Iippari.............kp17/27................21v.............yk2..............2.lapsi
susupala..........kp15/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu............kp14/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp14/29..................23v............. yk2.............1.lapsi
Miramei...........kp13/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi
Minnah88........kp12/27-31...............24v...........yk3...............1.lapsi
millinkäinen......kp12/25-40.............22v.............yk11.............1.lapsi

Kp 1-10


Henksuliini93....kp10/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa................kp10/30....................20v...........yk2...........1.lapsi
Melody89........kp7/29-39........... 23v............yk9.............1.lapsi
Anlii...............kp5/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp5/25-32.............22v........yk17.................1.lapsi
Alexandra89.....kp4/30...............23v..........yk2.............1.lapsi
pantera...........kp2/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp2/31-41............20v..........yk8..................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Mamiksi..........??..........3.2


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Millinkäinen
Miramei jospa ne olis nyt teillä sit tässä kierrossa onnenavaimet matkassa :)

ON: siis toistona kertaan että mulla on nyt 3clomikiertoa takana... tässä kierrossa sitten ku menkat alko ni kp3 aloin clomeja taas popsia , kyllåki vaan puolikkaalla annostuksella edellisiin kiertoihin nähden. No menkat oli niukimmat ikinä ja mietin jo sillo, että ei oo ihan normaalia.. tulivat kylläki ajallaan.. no popsin clomit normaalisti loppuun ja tein r-testin ennen ja jälkeen kuukautisia. Ja juuri kun aloin olla kevyeymmin mielin, niin eilen huomasin että rinnoista tulee maitoa :eek: suoraan sanoen oon aikasemmin ajatellu kun muut ovat sanoneet että maitoa tulee, että se on vaan mielikuvituksen tuotetta, mutta empä aattele enää.. ja nyt vaan mietin mitä on meneillään???
 
Millinkäinen oisko noussut prolaktiiniarvot, kun maitoa tulee? Maidontulohan estää monesti raskautumisen esim imetysaikana ja muutenkin. Sinuna soittaisin välittömästi sille, joka clomit määräs, että WTF.. mut eihän se välttämättä clomeista johdu.. Totta sulla on seurantaultrat clomeilla? Munki ekat clomimenkat oli ihan kummalliset. Muut päivät vuoti normaalisti/vähän vähemmän, mut kp 2 niin hanat oli kirjaimellisesti auki ja TÄYSILLÄ! Ikinä ei oo niin rajua vuotoa ollu menkoissa.
Mikä tilanne sulla on ollut folliultrissa?
 
Miramei toivottavasti ovis olis tuolloin, ja kierto lyhenis, ja se plussa tulis.

Tänäaamuna oli sängystä noustessa niin märkä olo, että piti testata. Ja melkein yhtä vahva kuin kontrolli, joten huomenna täytyis olla ovisplussa sitten.. Ihanaa kun näin ajoissa tuli, niin pääsee jännäilemään.. Kunhan ei tuo luteaalivaihe lyhentyis vaan, että kiinnittyminen olis mahdollista.. Viime kierrossa tais olla 12 päivää..

Millinkäinen soittele neuolaan. Maidon nousu/tulo ja imettäminen oikeasti estää raskauden, eli kannattaa nopeasti saada selville mistä kyse..


Plussatuulia tännekkin.. Pääsee testaamaan yhstävänpäivänä joskos se lahja tulis sieltä suunnalta :heart:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 4.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nnela.............kp43/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
tipunen8........kp36/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
memsie..........kp35/31-38..........22v.............yk10.............2.lapsi
hensq ............kp34/??................26v..............yk4............2.lapsi
Mamiksi.......... kp32/29..................21v.............yk8............1.lapsi

Kp 21-30


Nuttis..............kp26/30..............20v............yk6................1.lapsi
josmu.............kp23/27-32..........20v............yk10...........1.lapsi
Miwwi..............kp23/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi
kinuzki............kp22/??.................22v............yk1...............1.lapsi
tarana............kp21/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi

Kp 11->20


Nyu................kp19/26-28...........24v............yk4...............1.lapsi
Iippari.............kp18/27................21v.............yk2..............2.lapsi
susupala..........kp16/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu............kp15/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp15/29..................23v............. yk2.............1.lapsi
Miramei...........kp14/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi
Minnah88........kp13/27-31...............24v...........yk3...............1.lapsi
millinkäinen......kp13/25-40.............22v.............yk11.............1.lapsi
Henksuliini93....kp11/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa................kp11/30....................20v...........yk2...........1.lapsi

Kp 1-10


Melody89........kp8/29-39........... 23v............yk9.............1.lapsi
Anlii...............kp6/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp6/25-32.............22v........yk17.................1.lapsi
pantera...........kp3/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp3/31-41............20v..........yk8..................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva, Alexandra89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Millinkäinen
Miramei ja Minnah sehän tässä on niin superhienoo, kun mulla ei oo minkäännäköstä seurantaa.. :stick: ja yksityinen joka clomit mulle määräsi käy kaupungissa noin kerran kuussa, niin pitäskö mun varata aika sille (tulee milloin tulee) vai tavan terveyskeskukseen? Ja jos tavan terkkariin, niin mille puolen mun pitää oikein soittaa?!? :confused: oon niin kujalla! (en oo siis hoitanu tätä lapsettomuus/kuukautiskierto-ongelmaa tähän mennessä kuin vain ja ainoastaan yksityisellä)

Niin ja ei sitä maitoa tule kuin puristettaessa, että ei kuitenkaan itsekseen valuttele.. mutta tuskin se silti ihan normaalia on?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miramei Jee, hyvä hyvä! :) Muuten, kuinka pitkä luteenivaihe sulla on? Katoin vaa tosta listasta, että sulla on kp 36, eli sama kuin mulla on ollu nyt ainakin vuoden, ja mulla tosiaan ovis on ollu vasta 21--> Minkälainen sulla kierto on ollu aikasemmin?

ON: Täälä siis mennään ehkäisyn kanssa edelleen, viikonloppuna bongasin kyllä oviksen eli taas siinä kp 22 paikkeilla. Olis varmaan parempi, että ovis olis aikasemmin..
 
Hei kaikki,
viikonloppu takanapäin.. mulle saa päivittää KP3/30-37
Täti kurvas kylään rytinällä lauantaina aamuyöllä. Selittää kaiken itkuisuuden ja hermojen menetyksen.. :D
Ihan hyvillä fiiliksillä, toisaalta helpotuskin oli, että ne menkat sieltä tulivat.
 
Ja noista hankinnoista; Meillä on pojalta valmiina turvakaukaloista pinnasänkyyn. Vaatteita en oo raaskinu laittaa eteenpäin ollenkaan, kaikki on tallessa. Mietin jo, että pitääkö kirppispöytää alkaa varaileen kun tila loppuu kesken totaalisesti! :(
 
Millinkäinen naistenpolilla oon lapsettomuushoidoissa ja siellä seuranta, jonka sen puolen erikoistunut gyne tekee. Ennen clomeja tutkittiin, että tuubat on auki ja miehellä siittiöitä, kun oishan mun ihan turha syödä hormooneja jos piuhat ois tukossa tai mies steriili! Lisäksi seuranta tietty sen vuoksi että annos on oikea. Todella vastuutonta määrätä nuin vain. Apteekissakin muuten kysy, että onhan clomit määrännyt naikkarilla töissä kun niitä ei saa kuka vaan edes määrätä :O

Miwwi mulla tuo oli ehkä lyhkäsin kierto 1,5 vuoteen ja täysin clomien ansiota, ennen ollu jopa 56 maksimissaan. Ovis oli kp23 eli luteriaalivaihe 13 päivää. Nyt gyne arvioi, että ovis tuli kp 17 follien perusteella! Huomenna uusi ultra niin näkee kuinka edistytään :) kierron pitäs siis olla nyt noin 31 päivää ja niin lyhyttä kiertoa ei oo varmaan koskaan ollut.
 
Millinkäinen
Miramei meillä ei tutkittu ennen clomeja ku perus ultra, jossa totes että on pco ja terojen aikaan ei mitään yksittäistä johtofollikkelia näkynyt.. sitten totesi että syön nyt sit puoli vuotta teroja ja jos en raskaudu, niin sitten pitää tutkia onko vika mussa tai miehessä.. :mad: nyt pistää ärsyttämään... no varasin tänään kuitenkin ajan ko. gynelle, se on viikon päästä torstaina ja mulla pitäs olla laskelmien mukaan kaksi päivää ennen sitä ovis.. jospa siellä joku selvyys tulisi KAIKKEEN! ja tein tänään huvikseen ovistestinki ja näytti lähes tulkoon samanvahvusta.. en tiedä onko sillä mitään merkitystä ku oli kuitenkin hieman kontrollia vaaleampi, mutta empä oo ikinä ennen edes nuin tummaa saanut. Pää leviää.
 
Millinkäinen tosi huolimatonta. Clomithan voi heikentää esim limakalvoa niin, ettei siihen pääse mahdollinen hedelmöittynyt munasolu kiinnittymään.. lisäksi jos annos on liian pieni, syöt niitä turhaan noin pitkään väärällä annoksella ja jos taas sinulle liian suuri niin saattaa tupsahtaa vaikka neloset. Koskaan ei voi ennustaa kuka reagoi mitenkin noihin lääkkeisiin ja varsinkin, kun on pco, rakkuloita voi muodostua älyttömän monta.
Kuuden kuukauden jälkeen on viimeistäänkin pidettävä taukoa tuosta hoidosta. Todellakin edesvastuutonta määrätä clomit ilman kunnon tutkimuksia. Hyvä, että varasit ajan!
 
  • Tykkää
Reactions: Melody89
Eipäs se ovis sieltä tullutkaan tai sit tuli mut aiemmin jo.. Joko se on tapahtunut kp10 tai 11 tai sit ei ollenkaan.. Pupuiltiin kyllä noihin aikoihin, mut eihän se nyt noin ajoissa pitäis olla? Kierto jää aika lyhkäseks.. : /
Olis sittenki pitäny testailla aiemmin jo. Ei voi olla kuukautisista johtuva viiva, kun kp9 oli ihan haamulainen koko viiva..
Vertasin edellisen kierron tikkuihin ja tuo vahvuus vastais viime kierron dpo2:sta. Silloin oli just samanlainen toisesta reunasta tumma viiva..

Voiko ne limat sitten tulla joskus jälkeenpäin? Ei tuolloin kp11 tai sitä ennen ollu ollenkaan märkää, vasta nyt, ja viivat haalenee entisestään.. :/
 
Minnah tai jos sun kierto on tässä kuussa 31päivää niin ovishan pitäs olla suunnilleen 31-14= kp17 eli vielä tuloillaan :) Tuolla kiertovaihtelulla sun ovishan laskennallisesti vois olla kp13-17 ajalla jos luteriaalivaihe on 14 päivää.
Monesko kp sait viime kuussa ovisplussan ja monesko kp alko kuukautiset?
Edit: Mulla ainakin saattaa seuraavana päivänä tulla plussa, vaikka edellisenä päivänä ois melko haaleat viivat.
 
Viimeksi muokattu:
Viime kierrossa ovisplussa kp17.. Ja sit dpo12 alko vuoto.. Hyvin todennäköistä on että se ovis on vasta tuloillaan, mut miks se näyttää välillä noinkin tummaa viivaa pari päivää ja sit haamua.. Tosin viime kierrossahan oli samanlainen huippu kp9 aikoihin, että jospa lakkais vaan miettimästä :)
 
tsemppiä testaukseen minnah!

ite oon ainaki alustavasti päättäny tässä kierrossa olla testaamatta ja yritän luottaa omaan kehoon ja sen tulkintaan.. meni viime kierrossaki niin pepulleen koko testailu ja terolutit käynnisti vuodon iiiiihan liian aikasin, ainakin omien fiilisten mukaan.
katotaan miten päätös pitää kun kp:t etenee, mut nyt on ainaki tällanen fiilis!
 
Minnah mulla ainaki elelee viivat ihan omaa elämää :D vasta plussaan lopetan ja sen jälkeen onki turha testata. Ja dpo 12 on ihan ok luteriaalivaiheen pituus, ainakin mitä oon ymmärtänyt lukemistani :) Joka kierto hötkyilen itekki vielä kaikkien näitten yrityskiertojen jälkeen, että ymmärrän tunteesi ;)
 
Viimeksi muokattu:
Minut saisi poistaa listalta ja siirtää vaikka taustailijoihin!

Olen nyt huomannut, että tulee vain ihan turhaa stressiä itselle tästä kiertopäivien ja oireiden vahtaamisesta. Siirryn siis taustalle yrittelemään, mutta käyn kyllä täällä kurkkimassa muiden kuulumisia ja ilmoittelen tietysti heti, jos raskaudun! :) Plussatoivotukset jokaiselle tasapuolisesti! :heart:
 
Millinkäinen
Alexandra stressin vähentäminen tekee varmasti hyvää :) plussatuulia sinullekin! :heart:

Miramei oon kyllä itsekin idiootti, kun en tajunnu seurantaultria vaatia : /

ON: aloin sitten eilen illalla ajatuksissani pyöritellä näitä oireita päässäni.. ja mihin päädyin? No kummasti sain oireet natsaamaan raskausoireiden kanssa:

- niukka vuoto (kiinnittymisvuotoa?) ilman kipuja (mitä yleensä on)
- alavatsakivut "kuukautisista" lähtien (luulen koko ajan että nyt ne menkat alkaa)
- huimausta, päänsärkyä, huonovointisuutta (erityisesti autossa - herkemmin kuin ennen)
- pari viikkoa sitten oli jatkuvasti jotain närästystä tai vastaavaa, millaista ei ole koskaan ollut
- rinnat kipeät, erityisesti nännit
- maidon eritys (muutama tippa) jo neljättä päivää (ainakin, en tiedä onko ollut jo aikaisemmin)
- väsymys (voisin nukkua 12h yöunet ja sen lisäksi muutaman tunnin päiväunet)
- lähes tulkoon jatkuva pissahätä

MUTTA todennäköisimmin koin tämän perinteisen lääkärikirja-ilmiön ja tein ihan itse itseni raskaaksi pelkkien oireiden perusteella..

Lisäksi aloin viikko sitten syödä joka päivä vitamiineja, niin tod.näk. ne aiheuttaa osan oireista ja osa on muuten vaan kehon julmaa pilaa.

MUTTA olenpa niin tyhmä ja sain itseni jo höynäytettyä uskomaan, että raskaana ollaan, niin taidan tänään kipaista testin ostoon.. :LOL:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alexandralle plussatuulia!

Millinkäinen, Toivottavasti olis vauva matkassa :heart:

Minäkin höynäytin itseni uskomaan raskautumiseen :D (myöhästyneet menkat, huimausta, vilu, repäisykivut) Niin varmana sunnuntaiaamuna(kp33) pissin tikkuun. Äkkiä se kuitenkin tiputti takas maan pinnalle, kun tikkuun ei piirtynytkään kahta viivaa, ei edes haamun haamua. :( Pettymyksen nieltyäni, olen kuitenkin taas luottavaisin mielin koska tätiä ei ole kuulunut ja esikoisestakin plussasin vasta kp 45 :) Toisaalta taas aika hyvä mäihä olisi käynyt jos plussaaminen tapahtuu, koska isäntä tekee reissuhommia ja viime kuussa oli ainoastaan yhden kokonaisen viikon kotosalla, toisaalta se oli juuri se viikko kun tunnustelin ja aavistelin oviksen tapahtuneen, ja kahdenkeskiset ajat hyödynnettiin silloin kyllä tehokkaasti ;)
Noh, toivossa on hyvä elää :)
 
Millinkäinen todennäköisesti alkavat olla ovisoireita. Jotkuhan saavat vuotoa aikaiseksi oviksen aikaankin. Kp13 ei voi oikein edes kiinnittyminen tapahtua, sillä oviksen ois pitäny tulla jo kp6 eli monilla tuo päivä vielä vuotopäiväkin. Ja vaikka kyseessä olisi kiinnittyminen, niin eihän se testissä näy vastako aikaisintaan dpo10. Mulla on clomit saaneet aikaan sen, että nännit on oviksen jälkeen toosi arat menkkoihin asti. Myös pahoinvointia ja kuumia aaltoja olen saanut. Menkat oli myös kivuttomat ja eka puolipäivää ei tullut juuri mitään, kunnes hanat aukes niin ettei koskaan ennen. Niin ja mulla on huimaukseen taipuvaisuutta, mutta nyt olen pari kertaa menettänyt tajunikin clomien aloituksen jälkeen ja edellisestä pyörtymisestä on useita vuosia.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 5.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nnela.............kp44/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
tipunen8........kp37/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
memsie..........kp36/31-38..........22v.............yk10.............2.lapsi
hensq ............kp35/??................26v..............yk4............2.lapsi
Mamiksi.......... kp33/29..................21v.............yk8............1.lapsi

Kp 21-30


Nuttis..............kp27/30..............20v............yk6................1.lapsi
josmu.............kp24/27-32..........20v............yk10...........1.lapsi
Miwwi..............kp24/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi
kinuzki............kp23/??.................22v............yk1...............1.lapsi
tarana............kp22/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi

Kp 11->20


Nyu................kp20/26-28...........24v............yk4...............1.lapsi
Iippari.............kp19/27................21v.............yk2..............2.lapsi
susupala..........kp17/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu............kp16/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp16/29..................23v............. yk2.............1.lapsi
Miramei...........kp15/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi
Minnah88........kp14/27-31...............24v...........yk3...............1.lapsi
millinkäinen......kp14/25-40.............22v.............yk11.............1.lapsi
Henksuliini93....kp12/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa................kp12/30....................20v...........yk2...........1.lapsi

Kp 1-10


Melody89........kp9/29-39........... 23v............yk9.............1.lapsi
Anlii...............kp7/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp7/25-32.............22v........yk17.................1.lapsi
pantera...........kp4/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp4/31-41............20v..........yk8..................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva, Alexandra89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 

Yhteistyössä