Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Huhhuh, jotenkin kyllä niin raskautunut olo, mutta pelkään että kuvittelen taas liikoja :D Maha turvoksissa aamusta asti.. ja oon kahtena peräkkäisenä aamuna heränny järkyttävään nälkään joskus seitsemän aikoihin :D vaikka iltasin on tullu syötyä ihan kunnolla.. Normaalisti menee ainakin 12 päivällä, ennenkuin pystyn syömään yhtään mitään. Nippailee, pistelee ja alaselkää jomottaa. Tissit hiukan arat ja tuntuu jotenkin raskailta. Autoa ajaessa huomasi, kun oli töyssyjä tiessä :D Niin ja väsyttää, väsyttää ja väsyttää.Toivotaan nyt että miehen toive tuottais tulosta.. Viikonloppuna näki tähdenlennon sano toivovansa että saadaan vauva :) <3

Palaan vielä noihin ystävien mielipiteisiin.. Itse olin ystäväni tukena koko raskauden ajan, ja sain myöskin ensimmäisenä siitä kuulla. Niinpä saan myös itse täyden tuen tässä piinailussa :) Muutenkin mukavaa, kun on joku joka osaa neuvoa ja auttaa.. Muutkin kaverit on kyllä kivasti mukana, aina kyselevät onko tärpännyt jne. Äitilleni olen myös kertonut, että olemme yrityksen aloittaneet ja on vähintään yhtä innoissaan kuin minäkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas ja Tuuuli+
Tänään koko illan särkenyt lantiota ja nivusia, huono olo, päätä särkeeja eikä silmät pysy auki kun väsyttää.. Tuuuli+ tuntuu myös että vatsassa vääntää mutta ei ole sekaisin.. Oliko sulla tommosta? lämpö 37,4 :heart::rolleyes: Enää 9 päivää.. :popcorn:
 
Kyllä alkujärkytyksestä on selvitty, eiköhän se joskus tärppää :)

Itse asiassa uskon että meillä tärppäsi tässä kierrossa, meinaan nämä menkkakivut ovat kaukana siitä mihin olen tottunut. Ja puhumattakaan raskausoireistani, joita en kyllä millään voinut kaikkea kuvitella. Myös vuoto on verisempää ja astetta hirveempää. Ehkä siellä oli jonkinmoinen pieni alku, joka ei vaan tahtonut pysyä mukana...

Yztlas, hyvältä vaikuttavat oireesi, paljon vauvaliimaa ja onnea mukaan! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Eilen kans sanoin iha suoraa äiteelle että on kuukausi menny ilman pillereitä.. Se ei ollu sitä yhtää aatellu sillai ku ei ollu sitä suoraa sille sanonu. Vähä se meinas että onko ny niin kiirus..eikä kauhian innokas asiasta ollu. Sillä on kauhee paniikki ollu että siitä tulis mummo. Mutta sanoi se siihen ettei se ole hänen päätäntä valtansa alla. Ja eihän se ole. Ja sanoin että ei se raskautuminenkaa oo niin helppoa..se tuloo kun on tullakseen... Noh. Mut oli se hyvä sanoa tässä vaihees ettei sitte tuu sille kauheena shokkina kun on tosi paikka kysees. :) Anoppi orottaa ku kuuta nousevaa että jokojokojokojoko. :) Niin ne vaan on äireet erilaasia.
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Meillä menisi varmaan aika samalla kaavalla kuin teillä peikkotytsy. En usko että oma äitini ilahtuisi yhtään. Anoppi taas oli jo vuosi sitten ihan täpinöissään kun mies ilmoitti että minulla on vauvakuume. Tänään oman isäni soittaessa mietiskelin, miten kiva olisi saada ilmoittaa että voisit alkaa pinnasänkyä väsäämään... :heart: Ei malttaisi lainkaan odottaa!

Minun pitäisi ovuloida n. viikon päästä. Lasken suunnilleen tunteja. Ja meidän kun piti tjottailla XD
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 10.9.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Leva..................kp50/30..............24v............yk13...................1.lapsi
Nenni88............kp44/27...............25v...........yk2......................2.lapsi
Minnah88..........kp36/28-37..........25v...........yk6......................1.lapsi
Belll...................kp31/37................21v...........yk3.....................1.lapsi

Kp 21-30


Pimumami.........kp30/28-32...........23v...........yk1..................1.lapsi
lahopää............kp24/34................22v...........yk3..................1.lapsi

Kp 11->20


sinsa....................kp20/30..............21v..........yk5....................1.lapsi
Yztlas...................kp19/27..............20v..........yk1....................1.lapsi
OneMore?............kp18/32-33.........27v..........yk2....................3.lapsi
Tinttu85...............kp14/27-28.........28v..........yk5....................4.lapsi
ikuinenkuumeilija....kp12/30-36..........24v..........yk1....................5.lapsi
Nyu......................kp11/27..............24v..........yk12..................1.lapsi

Kp 1-10


Fritang...................kp9/26-30............20v..........yk1..............1.lapsi
Toivepulla..............kp2/34-35............20v..........yk5..............1.lapsi
damys........................?.....................23v.........?.................3.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä

Lahopää...............dpo11...............?
sinsa....................dpo3............22.9

Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, peikkotytsy, Pixy, maijac, haaveilija93, Heranen

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU
Merkillinen
Mijau

Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90
jenniii90


HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89
smooth
Heku
Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Heips :) kai mut vielä parikymppiseks lasketaan kun mittarissa on vielä toistaseks 23v? :) Kaksi lasta löytyy jo ja nyt haaveillaan miehen kanssa ensimmäisestä yhteisestä lapsesta. Pillerit hylkäsin pari vikkoa sitten, saas nähdä kuin käy.. :) kun esikoista kuumeilin niin yritykseen meni muutamia kuukausia. Mut sit taas nuorempi tuli ihan kertalaakista totaalisena yllätyksenä. Eli jännätään miten tällä kertaa onnistuu. :) Niin juu ja sektioita mulla takana se kaksi kappaletta, eli sektioon vissiin kolmosestakin! :)
 
Tervetuloa joukkoon damys! :)

Tänään testattu hailura haamulainen, joka katosi kyllä testin kuivuttua..Mutta pitää iltasella testata uudelleen, sillon yleensä näkyny paremmin.
Oireista sen verran et vasen tissi kipuilee ja vihloo, mahaa turvottaa edelleen ja illalla juili nivusissa..
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Toivepullalle iso tsemppihali, mä olin niin peukut pystyssä :heart:
olis jo teidän vuoro.

oon lueskellut teidän juttuja täällä kyllä, mutta en oo ehtinyt kirjottaa :) nyt töissä kun on hiljasta niin voi rustailla.

Mulla pari päivää sitten alkoi ihme kiristys alavatsassa, ja tänään huomasin kun vetää vatsaa sisään niin hirveä kuplinta alavatsassa. Kierron pituus voi olla ihan mitä vaan, mutta testailen vasta kun ton 37 yli mennään - jos mennään.

Jotenkin hyvä olo on tästä kierrosta, saas nähdä miten käy :)

ja plussanneille kovasti onnea tietenkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+ ja Yztlas
Nyu
Oikein kovasti onnea plussanneille ja tervetuloa uudet :)!

Me emme mieheni kanssa ole kauheasti pitkin kyliä huudelleet yrittävämme vauvaa ja syy siihen on se, että minun vanhempani tulisivat hulluiksi jos tietäisivät tästä. Emme todennäköisesti saisi heiltä hetkenkään rauhaa, koska ovat aika hyvä esimerkki ihmisistä, jotka haluavat jo aikamoiselle epätoivon vimmalla mummuksi ja papaksi. Olenkin tästä jo viime syksynä liittyessäni ryhmään kertonut, mutta kertaus ei varmaan ole pahitteeksi, koska suurin osa ketjun porukasta on vaihtunut sitten niiden aikojen.

Vouhotus alkoi noin kaksi vuotta sitten, kun vanhempieni naapureista tuli isovanhempia. Äitini on mm. hieronut pientä kummityttöäni mieheni poskea vasten ja ilmoittanut tartuttavansa "vauvapöpöjä", että alkaisi tekemään mieli omaa. Äiti on myös kailottanut suureen ääneen sukulaisen hautajaisissa, että meillä on KOLME makuuhuonetta, että kohta hänestä varmaan tulee mummu. Isäni on kysynyt minulta vakavalla naamalla, että aiommehan me tehdä lapsia, ennen kuin hän kuolee. Eikä isälläni tosiaankaan ole mitään terminaalivaiheessa olevaa sairautta ja ikääkin on 50+. Toissa kesänä keskusteltuani äitini kanssa siitä, miten e-pillereiden syönnin lopettaminen on vaikuttanut naamani finnitilanteeseen, hän ilmoitti odottavansa isäni kanssa suurella innolla, että meille kävisi ehkäisyasioissa vahinko. Ja tässä on vasta murto-osa hössöttämisestä. En ole edes kertonut äidilleni saamastani keskenmenosta. Tällä hetkellä olen tyytyväinen, että emme ole kertoneet, koska tämä yrittäminen on kuitenkin venynyt sen verran pitkälle.

Muutama ystävä sekä minun että miehen puolelta tietää meidän toivovan vauvaa ja oikeastaan kaikki ovat olleet iloisia puolestamme. Varsinkin miehen kaverit. No olenhan minä toisaalta "jo" 25 ja aika iso osa kavereistani on jo aloittanut lisääntymisen, että ei toisaalta ole mikään iso uutinen, että ihmiset joilla on oma asunto, koulut käytynä ja työpaikat haluavat jälkikasvua.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Yztlas No hirveästi ei muistaakseni ennen plussaa vääntäny, enemmänkin maha oli oikein rauuuuuhallinen, vähän liiankin ehkä, haha, plussauksesta lähtien ilmapallo, ja ilma haluaa ulos!
:LOL: Ja elohiiriä on joskus (mutta sinänsä harvoin), varsinkin jos isosti on aivastanut niin tuntuu kuplamaiselta kuplinnalta massussa ja joskus muulloinkin.

eka neuvola 30.9. :rolleyes:

Toivepulla :hug: Kyllä se vielä tärppää! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Nyu ole onnellinen kuitenkin että tulette varmasti saamaan paljon tukea. Oma äitini on varmasti pahimpia hössöttäjiä joita tiedän. Kun kerroin ystävälleni (jolla on 2v. lapsi) kuinka melkeinpä pelkään äitini vouhottamista ja sitä kuinka emme varmastikkaan saa hetken rauhaa hän vaan sanoi että anna hössöttää. :D Hänen oma äitinsä ei auttanut eikä tukenut häntä ja kertoi kuina pahalta se tuntui.
Jännä muuten, mietin tässä jonkun aikaa sitten emme olisi olleet nuoria lapsentekoon ollenkaan! Naimisiin mentiin 18 v. ja lapsia ruvettiin tekemään heti perään. Vasta lähiaikoina 20v. kin on vielä liian nuori tekemään lapsia.. Vaikka lapset nykyisin "aikuistuvat" aikaisemmin niin luulen sen kuitenkin tarkoittavan enemmänkin sitä että päihteitä käytetään yhä nuorempana ja bilettää/kännätä voi huoletta 30v. asti kun on vielä "niin nuori" perhettä perustamaan.
 
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! Tein äsken testin 3h pidättelyn jälkeen ja sain tooooooodella haalean haamun!! :O :heart: Milloin kannattaisi uusia? Aamu vai ilta pissasta? Mullakin kuplii mahassa, kuin pillillä puhaltaisi kuplia lasiin? :D
 
  • Tykkää
Reactions: lahopää
Ai voiko tosta kuplinnastaki päätellä jotain.. :) Ite täs muutamana päivänä oon luullu ilmaan nousevani ku kauhee kierre vattas. Tänään iltavuoros iha kauhee pörrääminen. Eikä ikinä oo ollu tollasta ennemmi. Silti ei mtn kaasua oo... et vaa muuten jtn ihme kurinaa. KP10
 
Me ei olla kerrottu kenelläkään lähipiirissä, että ehkäisy on jätetty pois. Musta tuntuu, ettei meistä kumpikaan ole vielä oikein itsekään sisäistänyt asiaa. Nyt ihan parin päivän sisällä olen alkanut tajuta, että sitä ehkäsyä ei enää tosiaan ole. :D En oikein tiedä mitä lähipiirin ihmiset ajattelisivat asiasta enkä oikein osaa kuvitella yhdenkään reaktiota, sitten jos/kun tärppää. Osa kavereista on varmaan aika kauhuissaan, kun ei kaveripiirissä kuitenkaan kovin monella lapsia ole - ja minä täällä haaveilen jo kolmannesta.. Mutta on ne varmasti onnellisiakin, kaikki meidän kaverit on ihan hulluina noihin mun muksuihin. Mun vaari varmaan taas suuttuu mulle vuodeksi, niin se on tehnyt aikaisempienkin raskauksien kohdalla.. mummu varmaan ihmettelee, että miksi jo nyt - mutta on se kuitenkin varmasti onnellinen. Iskän reaktiota en osaa edes kuvitella, en meinannut uskaltaa kertoa sille edellisestäkään raskaudesta! Lähetin sit lopulta tekstiviestin enkä uskaltanut vastata sille pariin päivään puhelimeen, vaikka laitto viestejäkin ettei oo vihainen.. :D Äiti varmaan sekoa, mutta sitä en tiiä että hyvässä vai pahassa mielessä..
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 11.9.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Leva..................kp51/30..............24v............yk13...................1.lapsi
Nenni88............kp45/27...............25v...........yk2......................2.lapsi
Minnah88..........kp37/28-37..........25v...........yk6......................1.lapsi
Belll...................kp32/37................21v...........yk3.....................1.lapsi
Pimumami.........kp31/28-32...........23v...........yk1..................1.lapsi

Kp 21-30


lahopää............kp25/34................22v...........yk3..................1.lapsi
sinsa.................kp21/30................21v...........yk5..................1.lapsi

Kp 11->20



Yztlas...................kp20/27..............20v..........yk1....................1.lapsi
OneMore?............kp19/32-33.........27v..........yk2....................3.lapsi
Tinttu85...............kp15/27-28.........28v..........yk5....................4.lapsi
ikuinenkuumeilija.kp13/30-36..........24v..........yk1....................5.lapsi
Nyu......................kp12/27..............24v..........yk12..................1.lapsi

Kp 1-10


Fritang...................kp10/26-30............20v..........yk1..............1.lapsi
Toivepulla..............kp3/34-35............20v..........yk5..............1.lapsi
damys........................?.....................23v.........?.................3.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä

Lahopää...............dpo12...............?
sinsa....................dpo4............22.9
Tinttu85..............dpo1............24.9

Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, peikkotytsy, Pixy, maijac, haaveilija93, Heranen

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU
Merkillinen
Mijau

Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90
jenniii90


HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89
smooth
Heku
Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Nojoo, perun puheni, ei taida kaikki kaverit sittenkään olla niin innoissaan :D Äsken entinen koulukaveri soitti ja keskustelu sitten ajautui siihen että tää kaveri kysyy: "Ettekai te vaan oo nyt jotai perheenlisäystä suunnittelemassa!?" sanoin siihen sitten että "No itseasiassa ollaan täs viimeset kolme kuukautta suunniteltu..", jonka jälkeen hirvee huuto puhelimen toisessa päässä "No hyihyihyihyi yäk, jotai vauvoja! Yäk yäk!" Mitäpä tuohon sitten sanomaan? :D

Kuumeinen olo, alaselkä jumissa, mutta testi ei vieläkään suostu näyttämään sitä toivottua tulosta.
 
lahopää parempi kun et sano mitään. :D Mäkin testasin ja nyt ei näy minkäänlaista viivaa.. Otin kyllä päivä pissasta 2 tunnin pidättelyllä. :confused: Odotellaan, odotellaan. Enää viikko! :popcorn: Mulla nipistelee alavatsaa, iltaisin nivusia särkee ja on kuumeinen olo, välillä pissattaa enemmän, toinen tissi on edelleen kipeä mutta näiden lisäksi toistakin rintaa on alkanut vihlomaan ja hiukset rasvottuu nopeasti. :O
 
Eli eilen illalla ovis+ (jännäpäivä 24.9.), 20 aikaan illalla - onko tänään siis dpo0 vai mikä? Harmi ettei kiireiden ja väsymyksen vuoksi ole ehditty heiluttelemaan peittoja - elääköhän simpat pitkään, heiluteltiin peittoa viimeksi maanantain vastaisena yönä (eli su-ma-yönä, pari pvää sitten) :confused: (tänään heilutellaan ihan heiluttelemisen ilosta :D)
 

Yhteistyössä