Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Ovistikut haamuilee :D toivottavasti haamuilevat (ainakin) sunnuntaihin asti, koska vasta silloin pääsee tositoimiin. Kalenterit väläyttelee mahdollisesta oviksesta 10.9. (kp 14), mutta saa nähdä. Ikinä ei ole haamuillut vielä tässä kohdin (eka haamu kp7)...
 
Hihiii!:D Alavatsa on todella herkkä ja sattui koko viimeyön etten saanut kuin kaksituntia unta mutta silti ei väsytä. Nyt päivällä ollut kovia vihlaisuja silloin tällöin ja toista rintaa rupesi sivulta aristamaan! Housut puristi niin että oli ihan vaikea olla kun alavatsa on ihan turvonnut. On se jännä miten tuommoisistakin voi olla näin mielissään :heart: Pahaolo ei ole vielä minullakaan ollut, saa nähdä. Tarrasukkia, vauvaliimaa ja plussatuulia meille kaikille! =):heart:
 
Voi Dee´´ miten ihana kuulla!! :heart::heart: ONNEA!! :flower: vauvaliimat ja tarrasukat oikein oikein tiukkaan teidän murulle!


Mä mietin jos tekisin huomenna aamupissasta testin, mutta pelottaa jos tulee nega päin naamaa.. :ashamed: Huomenna ois kuitenki 31/28-30 :p Ja jos sieltä nega tulis niin se tulis kuitenkin, joten sama se on tehdä. :cool:

Dee´´ Käväisin vielä kattomassa niin oi ihana nähdä että tärppäsi YK1:llä! Aivan mahtia! :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Dee ' ' !! :flower: :) Tuuuli+ testaa ja kerro kuin kävi! Milloinkohan itse voisin testata? Onhan se hassua testailla ennen kun menkat on myöhässä, mutta sitä vain niin kovasti odottaa.. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Tietty kerrotaan! :cool: Joko pitäs mennä nukkuu mitähäh? :D No ei, mutta jännäilee. Itellä tais olla ovis kp23 että nyt siitä on parisen viikkoa, JOS oli silloin. Jos sua Yztlas kovin mietityttää ja haluat aijemmin testata niin osta joku tosi herkkä testi ja aamupissasta! :) Luulisin että se ois fiksuinta. Ite en oo testannu mielestäni ennen menkkojen oletettua päivää ennen ikuna.. Kun kuullut aina neuvoja että kannattaa oottaa siihen menkkojen pitäs alkaa -päivään :O Mutta en ole asiantuntija! Löytyskö täältä fiksumpia vastaajia, tai googlettamalla?? :D
 
Kiitos paljon! :) Testailusta sen verran, että itekki hätähousuna testasin ekan dpo11 ja sain haamun, sama homma dpo 12,13, dpo 14 tein predictor early ja puhdas nega.. Tänään dpo 15 cb :) Eli ite en ainakaan tuohon predictor earlyyn luottas! Plussatuulia teille <3
 
Jos nyt kuitenkin itse odottaisin sen viikon ja sitten testailisin, varsinkin jos tuntemukset jatkuu. :p Jostain netistä luin että joillain näkyny jo 4 päivää kiinnittymisestä ja joillakin vasta puolenvuoden päästä että taitaa olla aika yksilöllistä.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 6.9.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Leva..................kp46/30..............24v............yk13...................1.lapsi
Nenni88............kp40/27...............25v...........yk2......................2.lapsi
Minnah88..........kp32/28-37..........25v...........yk6......................1.lapsi
Tuuuli+..............kp31/28-30..........21v...........yk5......................1.lapsi
Toivepulla..........kp31/34-35..........20v...........yk5......................1.lapsi

Kp 21-30


Belll...................kp27/37................21v...........yk3..................1.lapsi
Pimumami.........kp26/28-32...........23v...........yk1..................1.lapsi

Kp 11->20


lahopää...............kp20/34..............22v...........yk3...................1.lapsi
sinsa....................kp16/30..............21v..........yk5....................1.lapsi
Yztlas...................kp16/27..............20v..........yk1....................1.lapsi
OneMore?............kp14/32-33.........27v..........yk2....................3.lapsi

Kp 1-10


Tinttu85.................kp10/27-28............28v..........yk5..............4.lapsi
ikuinenkuumeilija...kp8/30-36............24v..........yk1..............5.lapsi
Nyu........................kp7/27.................24v..........yk12............1.lapsi
Fritang...................kp5/26-30............20v..........yk1..............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä

Lahopää...............dpo7...............?

Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, peikkotytsy, Miwwi, Pixy, maijac, haaveilija93, Heranen

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU
Merkillinen
Mijau

Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90
jenniii90


HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89
smooth
Heku

SYYSKUU
Dee´´

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Haaamu+. Sellanen vaalea. miten päin tässä pitäs olla?? Menkat siis myöhässä päivän. Voiko olla siks haamu jos ovuloin vasta kp22-24? :D Ensin kerkesin oleen jo ihan murtunut ja ärrinmurrin kun ei heti näkynyt mitään, mutta 3 min testin teon jälkeen haalea viiva näkyvissä.. Pitäsköhän sitä ukkokullan kanssa mennä aamusella terkkariin tekemään niiden tarkempaa(?) testiä. Tuolla se äijä nukkuu tietämättä mun yöllisistä testailuista! hahhah :LOL:

Ja mulla on yks clearblue digital myös että voin katsoa kuinka pitkällä, mutta se vasta sitten myyyöhemmin jos ne menkat pysyy poissa! :D Kun ollu nyt menkkamaisia vihlasuja.. :|

Niin ja menin guuglaan sitten haamuplussan, niin sielä puhuttiin jostain kemiallisesta.. Huhhyh, nyt pittää olla positiivinen!

muoksmuoks. Soitin terkkariin nyt aamulla ja sieltä sanottiin ettei kunnallisella tämmösiä varmistuksia tehdä, että tule vaikka sitten kun on menkat viikon myöhässä ja jos näyttää haaleaa. Näin mulle sanottiin.. Mun mielestä se on niin että sen voi kyllä käydä varmistamassa jos tarve.. :O Mahaa vihlottelee niinkun menkat alkais jos tekee jotain äkkiliikkeitä//urheilee..
 
Viimeksi muokattu:
Tuuli, kyllä tuo plussalta näyttää! Malta pari päivää jos menkat pysyvät poissa ja testaa uudelleen onko vahvistunut :heart:

Sorruin testaamaan ovistestillä aamulla. :D Hailakka viiva vain, joten eipä ihmeempiä. Jos ei ole pieni mukana, niin sitten olen oikeasti sairaana, kauheet flunssaoireet ja palelut, sekä ihan hirveät mahaoireet... :/
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Ihanaa kuulla muidenkin mielipide! Kävin jo apteekissa vähän kohentamassa vitamiinivarastoja lisää :D Ja foolihappovalmistetta (noin 8 e purkki joten ei kallis!) olen syönyt nyt noin kesän alusta asti! Suosittelen ja uskon että tällä on vaikutusta plussaan paljon! :) Onko teillä muilla jotain mitä käytätte tms?
Kauppareisulla oli kyllä hyvä, että mies oli mukana, julmettuja mahakramppeja, kuin menkoissa, mutta ei verta! :rolleyes:
Toivepulla, kyllä voi pikkuinen olla mukana!! plussatuulia!
 
Tuuuli+ onnea! :flower: :) Kyllä se plussa on! Eli jos sulla näky 7-9 päivän päästä ovulaatiosta niin pitäisköhän itse kokeilla jo sunnuntaina :p Millä testasit? Tota foolihappoa oon miettiny mut en vielä hankkinu.
 
Kiitoksia Yztlas, hih! :) Mulla ovis tais olla 23. päivä eli noin 15 päivää sitten.. :) Onneks en itse kokeillut testata aijemmin, kun nytkin hailakka viiva.. Mutta ehkä sulla jo näkyy jos on näkyäkseen! Tein apteekin raskaustesti x 2 -testillä. (Toisen näistä olin jo viime kierrossa käyttänyt joten olin hukannut suomenkieliset ohjeet, joten ruotsilla mentiin, onneksi muistin myös melkein ulkoa, eli maalaisjärjellä, miten homma toimii :D)
 
Jaahas, ei taida olla meidän kierto vieläkään... Taitaa tulla tästä päivästä sittenkin kp1, tulin juuri vessasta ja pyyhkiessä punaista, tosin housuihin asti ei ole tullut. Huoh. Katsellaan kuinka tämä tästä kehittyy, onko kp1 vai mitä on. Ärsyttää ainakin suunnattomasti, sillä on ollut ihan erilaisia kipuja kuin normaalit menkkakivut.
 
Kyllä mä nyt vaan sitkeesti odotan. Tuntemuksetkin hävinneet, paitsi rinnat on kipeät ja vatsaa nippailee silloin tällöin, mutta nyt on kyllä jotenkin vahva tunne ettei sittenkään tärpännyt.. :( Milloin Tuuuli+ sulle ilmaantu oireita?
 
No tota hehheh, multa jäi puuttuun oireita, kuten nännien arkuus ja menkkamaiset kivut (mitä tulee ennen menkkoja).. :D Oli vaan semmosta pikkasta turvotusta ihan alamahalla ja semmosta tuikkimista ennen plussaa (ja nytkin plussan jälkeen tietenkin) :D Ja menkkamaiset jomotukset alkoi kun menkat PITI alkaa, ja rasituksessa ja yhtäkkisissä liikkeissä/venytyksissä saattaa niitä nytkin tulla ja muutenkin, sekä plussauksen aikaan rinnat kipeyty, mutta vain vähän, välillä ellottanut, mutta eeei todellakaan pahasti, tie edes johtuuko raskaudesta tuo ellotus.. Välillä kiukuttaa pikkuasiat hetkellisesti muuten leppoisa olla :) Ja netin laskurin mukaan ''Raskautesi on nyt kestänyt 4 viikkoa ja 3 päivää.'' :heart:
 
Tuo kiinnittymisvuoto ei käynyt edes mielessäni :ashamed:
Tuon eilisen vessareissun jälkeen ei kertaakaan enää punaista tullut, tosin tänä aamuna pyyhittäessä tuli taas... Voikohan se olla enää sitten kiinnittymistä? Täytyy tarkkailla jos runsastuu niin ehottomasti on kyllä täti kylässä :D Tädin pitäisi tulla vasta tiistaina... Mutta on tässä ollut muutenkin niin epäsäännöllistä, ettei koskaan tiedä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Joo ei ainakaan vielä oo runsastunut, aamun jälkeen ei taas mitään paitsi kerran rusehtavaa valkkaria :D
Vähän jännittää josko se oiski sitä itteään... Täytyy vaan malttaa odottaa ja katsella ainakin maanantaihin asti :) Toivo on korkeella, joten rajusti tullaan alas jos tullaan...
 

Yhteistyössä