Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Ai hiustenkin rasvoittuminen voi olla merkki raskaudesta? Mä oonkin ihmetellyt miten mun hiukset on niin likasen ja rasvasen tuntuset koko ajan! ;) Vaan enpä kyllä usko et ois näin pian tärpännyt. Tosin mitä oon ihmisten kokemuksia kuullut ja lukenut, niin monella on kyllä minipillereitten jälkeen tärpännyt melkeinpä heti. Toivottavasti meillä kävis myös yhtä hyvä mäihä! Toisaalta mä kyllä kuvittelen kovasti kaikkia outoja tuntemuksia eli tiputus tapahtunee kovaa ja korkealta..

Mulla jotenkin tänään mieli seilannut tosi laidasta laitaan. Saatiin eilen tietää, että tuttu pariskunta odottaa vauvaa. Ja pari päivää sitten sain tietää erään sinkkukaverini odottavan myös vauvaa, siitä aluksi tulin oikeasti katkeraksi. Tänään sain kuitenkin lisätietoa, et hän hakee lupaa aborttiin kun raskaus on jo melkein puolessa välissä.. nyt oon vaan jotenkin ollut surullinen. Toisaalta se mun kaveri ei oo kyllä valmis äidiksi, mutta toisaalta toivoisin kuitenkin et pitäis sen lapsen. Ei kai kukaan voi olla valmis äiti ennen kuin on äiti? En minä tiedä. Paljon ajatuksia, jotka herättävät ahdistusta.
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 12.9.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Leva.................kp52/30..............24v...........yk13.............1.lapsi
Nenni88...........kp46/27..............25v...........yk2...............2.lapsi
Minnah88.........kp38/28-37.........25v...........yk6...............1.lapsi
Belll..................kp33/37...............21v...........yk3..............1.lapsi
Pimumami........kp32/28-32..........23v...........yk1..............1.lapsi

Kp 21-30


lahopää...........kp26/34.............22v..........yk3.................1.lapsi
sinsa...............kp22/30..............21v..........yk5................1.lapsi
Yztlas..............kp21/27..............20v..........yk1................1.lapsi

Kp 11->20


OneMore?............kp20/32-33.........27v..........yk2...............3.lapsi
Tinttu85...............kp16/27-28.........28v..........yk5...............4.lapsi
ikuinenkuumeilija.kp14/30-36.........24v..........yk1...............5.lapsi
Nyu......................kp13/27..............24v..........yk12.............1.lapsi
Fritang.................kp11/26-30.........20v..........yk1..............1.lapsi

Kp 1-10


Toivepulla............kp4/34-35............20v..........yk6.............1.lapsi
damys........................?....................23v...........?.............3.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä

Lahopää...............dpo13...............?
sinsa....................dpo5.............22.9
Tinttu85...............dpo1?............24.9

Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, peikkotytsy, Pixy, maijac, haaveilija93, Heranen

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89
smooth
Heku
Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä ovatko "oireeni" oikeita oireita, mutta tuollaisia on ilmaantunut. :D Muuten ei ole kovin raskautunut olo, tai tuntuu etten kuitenkaan.. :( DAMYS, eräs minunkin ystävistäni kertoi odottavansa ja olin myös katkera.. Tämä raskaus kuitenkin meni kesken ja he erosivat viimeviikolla. Asiat menee niinkuin on tarkoitettu. Mutta kyllä muakin sitten harmitti oma ajattelutapa.. :/
 
Unohdin aikaisemmin mainita että alkoi myös yk6 saa siis päivittää :)

Menkat alkaa olemaan loppusuoralla pian, ihan hirveän kipeät olivat kyllä. Vuoto oli ihan uskomatonta ekoina päivinä, koskaan ole niin paljoa vuotanut.

Täällä stressataa yhdessä miehen kanssa miksi ei tärppää.... Nyt vasta olen huomannut kuinka tämä on vaikuttanut meihin ja erityisesti mieheen. Alkuaikoina hän ei stressannut lainkaan, koska oletti ensimmäisestä kerrasta tärppäävän ja nyt sitten koko asia vaivaa häntä kokoajan :/ Tuntuu jo ihan kuin vika olisi minussa, vaikka en usko että meissä kummassakaan on vikaa... Ei vaan ole vielä ollut meidän aika.
 
Voi kun tulis ees se haaleista haalein haamulainen pysyäkseen testiin.. Aina kun on jotain näkevinään niin testi alkaa kuivuu eikä näy enää mitään.. Luulis tällä dpo:lla jotain jo näkyvän! Tosin koska en oo edelleenkään varma tuosta oviksen ajankohdasta niin onhan se voinut venyä tavallista pidemmäks? Jostain luin, että jos ovis kestää useamman päivän niin sen huippu lasketaan yleensä viimeiselle päivälle..

Tällä hetkellä ei oo yhtään sellainen olo että tuonne massuun ois joku tarrannut kiinni.. Vieläkin turvottaa, mutta ei kipuile... Tai no, nyt heti kun kirjotin niin rupes tuikkimaan. Eilen illalla oli kyllä aika mahtavia repäisyjä kun nousi sohvalta. Hetken aikaa piti olla kaksinkerroin ennenku tohti selkänsä oikaista :D Ja joo, hiukset rasvoittuu täälläkin.. Saa joka toinen päivä olla pesemässä. Plus että yöllä hikoiluttaa ja palelee vuorotellen. Niin ja en tiiä kuvittelenko, mutta niinkuin tuo mahan keskiviiva ois tummunu ja leventyny.. Se mulla näkyny kauan aikaa, oikeastaan varmaan edellisestä keskenmenosta lähtien (9kk sitten).

Huolestuttaako muita teidän henk.koht. taloudellinen tilanne jos ja kun vauva tulee? Vai oletteko ruvenneet säästämään jo hyvissä ajoin? Itse oon työtön tällä hetkellä, kun en koulusta valmistumisen jälkeen oo töitä saanu.. Työmarkkinatuki tulee aina kuun lopussa, noin 500e, mutta eipä kestä kuin hyvällä tuurilla kuun puoleen väliin, ennenkuin tili on taas nollilla. Tällä hetkellä siellä on huimat 30e.. Ja siis mitään turhaa en oo ostanu, kaikki menny ruokaan (joka on muuten ihan liian kallista!) ja laskuihin.. niin ja bensaan.
Mies on kyllä töissä ja tienaakin ihan hyvin, aina sillä on tilillä rahaa, mutta ahdistaa elää toisen siivellä. Porukat tottakai aina auttaa tiukan paikan tullen, mutta niiltäkin kerjääminen on alkanut tuntua inhottavalta.

Onneksi on kuitenkin näitä kavereita joilla on vauvoja, ja joilta saa käytettynä vaatteita sun muita tavaroita! Sitteri on mulle jo luvattu :D
 
Kyllä aina taloudellinen tilanne ahdistaa.... Miehen entinen työ oli sellainen, että raha tuli, raha meni. Palkka oli siis todella pieni. Itse elätin meitä sitten osittain omilla säästöillä, jotka ovat nyt jo tuhlattu. Mies kuitenkin vaihtoi työpaikkaa ja kunhan saa työn rullamaan niin helpottaa, palkka on melkein tuplasti parempi ja töitä riittää. Laskettiin että marraskuussa asioiden pitäisi olla paremmin :) Itse saan opintotukea, asumislisää ja opintolainaa. Niistä pienistä koitan laittaa sitten säästöön, mutta täytyy myöntää että kyllä taloudellinen tilanne kokee kolauksen sitten kun vauva tekee tuloaan!
Onneksi kuitenkin omat vanhempani ovat halukkaita auttamaan meitä mikäli ahdinkomme on liikaa, samaa ei voi olettaa miehen vanhemmilta, heiltä ei tipu taloudellista apua, saatika mitään muutakaan rahatonta apua. Täytyy tulevaisuudessa tarkkaan pohtia, josko muuttaisimme lähemmäksi minun vanhempiani, sillä he haluavat varmasti auttaa vauvan kanssa, jos sellainen meille suodaan. Nyt asumme miehen vanhempien lähellä ja olen sivusta seurannut millaista miehen siskolla on ollut kun sai ensimmäisen lapsensa viime vuonna, hän ei ole saanut minkäänlaista apua isältään eikä äidiltään. Heidän isänsä ei suostu ottamaan lapsenlastaan edes syliinsä, koska sellaiset on "naisten" hommaa :)
 
Valkovuodon seassa punertavaa väriä..?:confused: Alapäässä eilen ja tänään myös tunne kuin haluttaisi, ns. tykyttää muttei kuitenkaan haluta. (anteeksi avoimmuuteni :D) Muilla tuollaista? Mulla hiukset rasvaiset jo päivällä vaikka edellisiltana pessy.
Itselläni ei ole minkään moisia säästöjä ja opiskelen tällähetkellä. Mieheni kuitenkin myi asuntonsa (asumisoikeus) kun muutimme yhteen joten eiköhän niistä jotain vauvankin elättämiseen liikene..:whistle: Äitini varmaan auttaa myös. Liiaksikin. :|Toinen saa heittää kamaa pihalle sitä mukaa kun se kantaa niitä meille. Vaikka meillä ei edes ole vauvaa vielä niin on kaikenmaailman huonekalujha osteltu. Harmittaa tuokin koska mitään emme ole pyytääneet ja sitten suututaan kun ne ei sovikkaan meille. Ajattelin hakea kelan tukia ja sossusta loput. Aina pärjää jos vain haluaa, se on valinnoista kiinni! ;) Varmaan paljon ostamme myös käytettynä. :)
 
Pakko tulla taas kesken työpäivän huutelemaan ;) oon nyt kahtena aamuna saanut ovisplussan, eli viiva yhtä vahva kuin kontrolliviiva... Toiveikkaalla mielellä tänään ostamaan r-testi. Maha tosi kipeä ollut nyt tiistaista asti, panadolilla oon helpottanut oloa.

Kirjoitan enemmän kun pääsen koneelle !
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 13.9.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Leva.................kp53/30..............24v...........yk13.............1.lapsi
Nenni88...........kp47/27..............25v...........yk2...............2.lapsi
Minnah88.........kp39/28-37.........25v...........yk6...............1.lapsi
Belll..................kp34/37...............21v...........yk3..............1.lapsi
Pimumami........kp33/28-32..........23v...........yk1..............1.lapsi

Kp 21-30


lahopää...........kp27/34.............22v..........yk3.................1.lapsi
sinsa...............kp23/30..............21v..........yk5................1.lapsi
Yztlas..............kp22/27..............20v..........yk1................1.lapsi
OneMore?.......kp21/32-33.........27v..........yk2................3.lapsi

Kp 11->20


Tinttu85...............kp17/27-28.........28v..........yk5...............4.lapsi
ikuinenkuumeilija.kp15/30-36.........24v..........yk1...............5.lapsi
Nyu......................kp14/27..............24v..........yk12.............1.lapsi
Fritang.................kp12/26-30.........20v..........yk1..............1.lapsi

Kp 1-10


Toivepulla............kp5/34-35............20v..........yk6.............1.lapsi
damys........................?....................23v...........?.............3.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä

Lahopää...............dpo14...............?
sinsa....................dpo6.............22.9
Tinttu85...............dpo2?............24.9

Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, peikkotytsy, Pixy, maijac, haaveilija93, Heranen

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89
smooth
Heku
Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Sillä mun kaverilla on huomenna ultra, jossa selvitetään et kui pitkällä raskaus jo on, et voidaanko enää keskeyttää. Jännittää kyllä hirveesti sen puolesta. Toisaalta tänään kun juttelin sen kanssa niin mulle alkoi tulla vähän kutina, ettei se ehkä haluaiskaan laittaa sitä kesken.. saas nähdä kuin käy. Kavereita kuitenkin oltu lapsista asti, joten tukena on oltava vaikka varmaan käy omallekin mielelle, teki kaveri nyt minkä tahansa päätöksen tahansa. :) Tänään kun juteltiin vähän aiheen sivusta kyseisen kaverin kanssa niin jossain kohtaa sit töksäytti et jos MINÄ olen raskaana. Vähän aloin selitellä et enpä minä usko ja kamala selitys läpätys päälle, ku sekin on tosiaan siinä uskossa et meillä on ehkäsy käytössä. Herätti kyllä itellä toiveet ja nyt oonkin kuvitellut taas koko illan vaikka mitä oireita..

Mua huolettaa aina meidän taloudellinen tilanne, mutta en ota siitä stressiä. Asioilla on tapana järjestyä ja aina selviää, ainakin jos on pakko. Meillä on onneksi mun suku aina auttamassa ja tukemassa, myös rahallisesti, mutta muillakin tavoin.
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Heips. :) Mua ahisti kans tua hiusten rasvoittuminen. (Suht pitkät hiukset kun oli...) Töis ku on vielä ilmastointi epäkunnossa ni hikipääs menny ja sit on tukka kahta kauhiammin likaanen. Nyt kävin parturis AHH mikä helpotus saada lyhyet hiukset takaasi. Rakastan näitä!

Rahapuoli... No ainahan se olis paree ku se olis parempi. :) Mun tuloilla kun pääsääntöösesti eletään. Miehen tulot ku on sellaset että mitä tuloo se myös menee (lähinnä sen omiin juttuihi..) Mut me on asia jo keskusteltu ja ei rahan takia yhessä ollakkaan, joten ei olla siitä riidelty (paria ylilyöntiä lukuunottamatta). Mä laitan rahaa joka kuus säästöön 100e... ja onki jo hyvä summa kasas. Ja sit on isovanhempien tekemä säästötili mikä on äärimmäisiä hätätilanteita varten. (mikä takas esim. meidän asuntolainan saannin) Asuntolainaaki otettiin kohtuudella ja ollaan alle 40v:nä maksettu tää laina pois jos kaikki menee niinku elokuvis. :) Eli laina-aikaa on 15vuotta, eikä millää mahottomilla kuukauserillä. Tulipa avautuminen, mutta eikö täällä sen saanu tehäkki. :) Nii ja tosiaan meillä on vakityöpaikat. Mies on suunnitellu perustaa oman firman toisen työnsä rinnalle, mutta ei vielä ole uskaltanut.
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Heips.

Vieläkö mukaan mahtuu yksi kuumeilija lisää? :) Mä oon 23v ja meillä on kaksi lasta ennestään, kolmannen yritys on just alotettu. Imetän vielä kuopusta ja ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen alko 1.9. eli nyt olis menossa niinku kp 13 ja yk1. Esikoinen meillä tärppäs kirjaimellisesti kertalaakista ja toista yritettiin jotain 7-8kk, saa nähä kuinka nyt käy. Jännittävää! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 14.9.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Leva.................kp54/30..............24v...........yk13.............1.lapsi
Nenni88...........kp48/27..............25v...........yk2...............2.lapsi
Minnah88.........kp40/28-37.........25v...........yk6...............1.lapsi
Belll..................kp35/37...............21v...........yk3..............1.lapsi
Pimumami........kp34/28-32..........23v...........yk1..............1.lapsi

Kp 21-30


lahopää...........kp28/34.............22v..........yk3.................1.lapsi
sinsa...............kp24/30..............21v..........yk5................1.lapsi
Yztlas..............kp23/27..............20v..........yk1................1.lapsi
OneMore?.......kp22/32-33.........27v..........yk2................3.lapsi

Kp 11->20


Tinttu85...............kp18/27-28.........28v..........yk5...............4.lapsi
ikuinenkuumeilija.kp16/30-36.........24v..........yk1...............5.lapsi
Nyu......................kp15/27..............24v..........yk12.............1.lapsi
Fritang.................kp13/26-30.........20v..........yk1..............1.lapsi

Kp 1-10


Toivepulla............kp6/34-35............20v..........yk6.............1.lapsi
damys........................?....................23v...........?.............3.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä

Lahopää...............dpo15...............?
sinsa....................dpo7.............22.9
Tinttu85...............dpo3.............24.9

Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, peikkotytsy, Pixy, maijac, haaveilija93, Heranen

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89
smooth
Heku
Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Miten mulla on taas ollut koko päivä ihan raskaus-olo. Miten tää vauvakuume tekee hulluks ja sitä kuvittelee kaikenlaista? :p Ei vaan, koskakohan mun on edes ajankohtasta yrittää testata mikäli ei menkkoja kuulu.. Pillereitten lopetuksesta on vissiinkin kohta se 3 viikkoa (en jaksa hakea kalenteria alakerrasta :D) ja niitten aikana vuotoja tuli ja meni ihan miten sattu.. Ennen niitä minipillereitä mun kierto oli kumminkin lähes poikkeuksetta 28päivää.. Kai se testi on sit tehtävä kun siltä tuntuu. Mut jos ei nyt ihan vielä kumminkaan! ;D
 
damys itse kun olin lopettamassa pillereitä ja söin niitä miten sattuu (raskautumisen toivossa :D) niin olin "raskaana" koko ajan, olo oli ihan semmoinen. Hormonit tekee tepposia :D mutta testata voi kai jo 3 päivää ennenkun menkkojen pitäs alkaa. :) Itse ajattelin siis testata huomenna :p
Tervetuloa kukki$! :wave:tinttu85 ei täälläkään mitään kuivaa kautta ollut, pöksyt märkänä koko ajan! :D
 
Heissan.. Olen yrittänyt pitää "lomaa" tästä touhusta, ja näin ollen saada kiertoa lyhyemmäksi, mutta ei niin ei. Kierrot on sitä n.50 päivää.. Turhauttaa odotella. Onko kenelläkään muulla näin pitkiä kiertoja ollut, ja saanut niitä jotenkin lyhentymään? Kohta kai täytyy soitella terveyskeskukseen, jotta tekevät jotain, ennenkuin pää leviää :/
 
Minnah: Tulin tänne vaan kurkkimaan kuulumisia, mutta minulla kierrot kanssa 30-50 päivää.. Ensiviikolla menen ensikäynnille tutkimuksiin ja toivon todella, että saan jotain kiertoa tasaavaa lääkettä.. Tuun hulluks näillä pitkillä kierroilla...
Ei auta stressaamattomuus/loma vauvakuumeilustakaan.
Suosittelen lekurikäyntiä sullekkin :)
 
Eilen vielä nipisteli aika kovaakin tänään ei mitään.. :( tein pregcheckin testin 2 tunnin pidättelyn jälkeen ja nega. Ei edes tunnu enää että olisin raskaana. 5 päivää menkkoihin joten luulis että tulis edes haamu. :ashamed: Eiköhän tää nyt ollu tässä. Spergele..
 
Minut sais lisäillä tonne listalle:
Kukki$...............kp14/??..............23v..........yk1................3.lapsi
Kiitos :)


Täällä tosiaan kp 14 ja himot hyrrää ;) Ja huomasin, että oli viime yrityksestä jääny muutama ovistesti pölyttymään tonne kaappin. Minä kun vannoin etten niitten kanssa ala nyt pelehtiä, muttamutta.. Kai ne melkeinpä pitäs käyttää, kun viimenen käyttöpäiväkin on jo kuukauden päästä :xmas: vaikkei niistä kyllä viimeksikään mitään hyötyy ollu.. mä nääs tulkitsin niitä ihan miten sattuu; mä vaan aina katoin että toinen viiva on haaleempi kun toinen, eli ei ovulaatioo, kunnes jälkeenpäin tajusin, etten mä ikinä tajunnu kattoo KUMPI viiva oli se haaleempi. :ashamed: Ihmettelin vaan kun ei ikinä tuu positiivista tulosta, mutta mistäpäs sen tietää vaikka ois ollukin, kun saatoin ihan väärinpäin kattoo sitä testiä.. :LOL:

Muttajoo, jospa tällä kertaa osaisin paremmin :D vaikka kaikista parasta olis yrittää vaan pysyä erossa niistä ja ottaa ihan rennosti...
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Täälläkin on pelleilty ovistestien kanssa, tänäänkin olen testannut... öh... kolmesti... En näköjään osaa ottaa rennosti XD Sain siis aamulla omaan silmääni ovisplussan ja nyt mietin että lähteekö tuo viiva haalenemaan vai tummeneeko se vielä enemmän. Toistaiseksi en osaa sanoa. Ihan samalta ne minusta näyttävät. Toisaalta aamulla toinen viiva lähti heti kehittymään ja nyt se on ilmestynyt sinne vähän myöhemmin. Seksiä harrastettiin päivällä (olenko ainut joka saa "pupuilla" -sanasta häiritseviä furry-viboja? anyone?) joten sen puoleen raskautuminen on kaiketi mahdollista.

Meidän rahatilanne on aika tiukka, mutta asutaan halvasti vuokralla eikä meillä ole juurikaan mitään ylimääräisiä menoja (kuten vaikka auto tai vakuutukset) joten en usko että siitä tulee suurtakaan ongelmaa. Riippuu tuosta hevosesta, mutta pahasti näyttää siltä että joudun siitä joka tapauksessa luopumaan... :/
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 15.9.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Leva................kp55/30.............24v...........yk13.............1.lapsi
Nenni88...........kp49/27.............25v...........yk2...............2.lapsi
Minnah88.........kp41/28-37.........25v...........yk6...............1.lapsi
Belll.................kp36/37..............21v...........yk3..............1.lapsi
Pimumami........kp35/28-32..........23v...........yk1..............1.lapsi

Kp 21-30


lahopää...........kp29/34.............22v..........yk3.................1.lapsi
sinsa...............kp25/30..............21v..........yk5................1.lapsi
Yztlas..............kp24/27..............20v..........yk1................1.lapsi
OneMore?.......kp23/32-33.........27v..........yk2................3.lapsi

Kp 11->20


Tinttu85...............kp19/27-28.........28v..........yk5...............4.lapsi
ikuinenkuumeilija.kp17/30-36........24v..........yk1...............5.lapsi
Nyu......................kp16/27..............24v..........yk12.............1.lapsi
Fritang.................kp14/26-30.........20v..........yk1..............1.lapsi
Kukki$..................kp15/??..............23v..........yk1...............3.lapsi

Kp 1-10


Toivepulla............kp7/34-35............20v..........yk6.............1.lapsi
damys........................?....................23v...........?.............3.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Lahopää16?
sinsa822.9
Tinttu85424.9
Fritang1?


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, peikkotytsy, Pixy, maijac, haaveilija93, Heranen

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89
smooth
Heku
Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä