Kakkoselta alkaa nyt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa puhuttiin miehen kanssa että lastenohjelmat on muuttunut paljon. Ei taida enää tämmöiset rauhalliset ohjelmat upota...
Ja kun itestä nää Tao Taot ja Maija Mehiläiset ym.. on ihan parhaita =)
 

Yhteistyössä