S
snifu
Vieras
Huomenia vaan kaikille. =)
Oliskos kellään kokemuksia kajaanin tatuointipaikasta, tekis vähä mieli ottaa pikku kuva...
niin ja jos teillä tatuointeja ni kertoisitteko misä ja millanen? Kiitosta.
Oliskos kellään kokemuksia kajaanin tatuointipaikasta, tekis vähä mieli ottaa pikku kuva...
niin ja jos teillä tatuointeja ni kertoisitteko misä ja millanen? Kiitosta.