Lohjalta, Virkkalasta olisin mä. Asutko missäpäin tarkemmin ottaen?Alkuperäinen kirjoittaja raasepori!:Löytyykö ketään RAASEPORISTA?
Minä myös! Mistä täältä olette?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä!Alkuperäinen kirjoittaja helmu:eiks kukaa asu espoossa
Mihinkä päin Joensuusta? Sillä kyselen kun mulla on vähän samanlainen tilanne, mut en juuri pääse täältä mihinkään.. Oon eteläpuolelta ite..Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
3-kymppinen kolmen lapsen (tytöt 7v, 3v ja 7vkoa) äiti Joensuun kupeesta, vissiin jotenkin omituinen kun ei noita kavereita ole siunaantunut... Oon varsinkin isommassa porukassa hiljainen ja seurailen mielummin keskustelua sivusta kuin oon tyrkyttämässä omia mielipiteitäni.
Kiinnostuksen kohteita/harrastuksia lukeminen, kirpputorit, käsityöt ja askartelu (hurahtanut Tildailuun )
Jos kahvittelun tai ulkoilun merkeissä löytyis samanhenkistä seuraa niin oispas se ihanaa.
moikkelis virkkalalainen,mä muutin pois virkkalasta puol vuotta sitten,nyt asin mäntynummen hellin kupeessa.mul on ekalla sivulla mun hakuilmotus nimellä MINÄMÖRKÖ,jos kiinnostaa ni ota yhteyttä vaik sähköpostilla miritsu@windowslive.comAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Lohjalta, Virkkalasta olisin mä. Asutko missäpäin tarkemmin ottaen?Alkuperäinen kirjoittaja raasepori!:Löytyykö ketään RAASEPORISTA?
mänttärin shelli...ei meinaa ormet osaa kirjottaa..Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:moikkelis virkkalalainen,mä muutin pois virkkalasta puol vuotta sitten,nyt asin mäntynummen hellin kupeessa.mul on ekalla sivulla mun hakuilmotus nimellä MINÄMÖRKÖ,jos kiinnostaa ni ota yhteyttä vaik sähköpostilla miritsu@windowslive.comAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Lohjalta, Virkkalasta olisin mä. Asutko missäpäin tarkemmin ottaen?Alkuperäinen kirjoittaja raasepori!:Löytyykö ketään RAASEPORISTA?
:wave: ,hei ja mie joensuun kuppeesta pohjoispuolelta.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Mihinkä päin Joensuusta? Sillä kyselen kun mulla on vähän samanlainen tilanne, mut en juuri pääse täältä mihinkään.. Oon eteläpuolelta ite..Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
3-kymppinen kolmen lapsen (tytöt 7v, 3v ja 7vkoa) äiti Joensuun kupeesta, vissiin jotenkin omituinen kun ei noita kavereita ole siunaantunut... Oon varsinkin isommassa porukassa hiljainen ja seurailen mielummin keskustelua sivusta kuin oon tyrkyttämässä omia mielipiteitäni.
Kiinnostuksen kohteita/harrastuksia lukeminen, kirpputorit, käsityöt ja askartelu (hurahtanut Tildailuun )
Jos kahvittelun tai ulkoilun merkeissä löytyis samanhenkistä seuraa niin oispas se ihanaa.
Täällä olis 1-vuotiaan tytön äiti Raumalta....Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Mä nostelen vielä...Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HÖH! Eikö täällä ole kukaan satakunnasta?
Mä oon satakunnasta, eräästä pienestä kunnasta täältä. Mulla on kaks poikaa 1,6v ja 4kk. Itelläni mulla ikää 22 ja ystäviä ei tosiaankaan oo ikinä liikaa. Heitelkää yv:tä jos kiinnostaa vaikka tavata joskus.Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Ketään Porista?? 37 v 3 vuotiaan pojan äiti kaipailee ystäviä ja poika kans!
Olisko ketään satakunnasta akselilla Rauma-h.valta-Pori ja kaikki siitä väliltä oikeestaan?
Hep! Täällä olisi kahden lapsen 29v äiti.Alkuperäinen kirjoittaja oululainen ihiminen:eikös ketkään oululaiset alkaisi vaikka puistotapaamisiin?
Nyt rekkautuneena.Alkuperäinen kirjoittaja ouluPL:Hep! Täällä olisi kahden lapsen 29v äiti.Alkuperäinen kirjoittaja oululainen ihiminen:eikös ketkään oululaiset alkaisi vaikka puistotapaamisiin?
Pystytkö yv:tä laittamaan?Alkuperäinen kirjoittaja anna:Mistä päin Pohjois-Savoa olet?Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:Eipä tietenkään ketään tälläsestä pienestä kylästä.
Täällä olis 21-vuotias esikoisen odottaja.
Mä oon Lapinlahesta 23v ja esikoinen 5v, keskimmäinen 3v ja kuopus 1v
Ja täällä kahden lapsen 35-vuotias äitiAlkuperäinen kirjoittaja ouluPL:Hep! Täällä olisi kahden lapsen 29v äiti.Alkuperäinen kirjoittaja oululainen ihiminen:eikös ketkään oululaiset alkaisi vaikka puistotapaamisiin?
Luoteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Mihinkä päin Joensuusta? Sillä kyselen kun mulla on vähän samanlainen tilanne, mut en juuri pääse täältä mihinkään.. Oon eteläpuolelta ite..Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja :):Minä myös! Mistä täältä olette?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä!Alkuperäinen kirjoittaja helmu:eiks kukaa asu espoossa
Mistä päin hämettä? sieltä päin myösAlkuperäinen kirjoittaja Kirppu1976:Kuin myös ( tai no, täällä kahden lapsen äippä ), mutta mistä päin Hämettä?Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Hämeestä reilu kolmikymppinen kolmen pienen äiti kaipailisi seuraa. :wave:
Minäminä! Esittelyä löytyy ekalta sivultaAlkuperäinen kirjoittaja Liinulii:Kouvola-Kotka akselilta ketään?
No alkoihan teitä löytyäAlkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka::wave: ,hei ja mie joensuun kuppeesta pohjoispuolelta.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Mihinkä päin Joensuusta? Sillä kyselen kun mulla on vähän samanlainen tilanne, mut en juuri pääse täältä mihinkään.. Oon eteläpuolelta ite..Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
Oho, empä ole tajunnu tyhjentää..teen sen välittömästi.Alkuperäinen kirjoittaja Omppompooa:yritin sulle laittaakin yv:tä mutta kansio oli täysi =) rovaniemellä asuttaisi.. kui vanha olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05::wave: mistä päin Lappia?Alkuperäinen kirjoittaja Omppompooa:täälä ois lappilainen kahden pienen muksun mami =)
pistäs postia..