ei se ihan piä paikkaansa, mie olen löytänyt kaksi hyvinkin ihanaa ihmistä täältä juuri tällasen kaverihaun kautta. Toisen kanssa nähdään viikottain, pidetään muutenkin kovasti yhteyttä, puretaan ilot ja surut..ja toiseen oon yhteydessä vähemmän(asuu kaukana), mutta aina juttu luistaa ja ollaan perillä toistemme tärkeimmistä asioista ymsAlkuperäinen kirjoittaja vilukissa:ei näillä ystävän hauilla ole ennenkään ketään löytynyt. tai sitten oon vaan järkyn tylsä tyyppi tiedä sitten.
mut, olen 30vee ja 7v pojan äiti joensuusta. etsin siis ystäviä, kun ei noissa baareissa tule notkuttua....
Mistäpäin Tamperetta olette?Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Tampereelta ketään??
Minä olen 27v viiden lapsen äiti ja lapset ovat 5v6kk,4v5.5kk,3v5kk,2v3kk ja 7kk
Ystäviä ja lapsille leikkiseuraa vaikka puistoon kaipailtais täällä suunnalla.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Olen 24v ja asustellaan Hämeenlinnassa. Meillä on lapset 6v ja 1.5v. Kaipaan seuraa suunnilleen samanikäisistä äideistä lapsineen.
yritin sulle laittaakin yv:tä mutta kansio oli täysi =) rovaniemellä asuttaisi.. kui vanha olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05::wave: mistä päin Lappia?Alkuperäinen kirjoittaja Omppompooa:täälä ois lappilainen kahden pienen muksun mami =)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1478549 Liity seuraan jos haluat!Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:30v,oulu ,yskärillä mielummin lisää =)
Kuin myös ( tai no, täällä kahden lapsen äippä ), mutta mistä päin Hämettä?Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Hämeestä reilu kolmikymppinen kolmen pienen äiti kaipailisi seuraa. :wave:
Laitoin postia.Alkuperäinen kirjoittaja Kirppu1976:Kuin myös ( tai no, täällä kahden lapsen äippä ), mutta mistä päin Hämettä?Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Hämeestä reilu kolmikymppinen kolmen pienen äiti kaipailisi seuraa. :wave:
Mä nostelen vielä...Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HÖH! Eikö täällä ole kukaan satakunnasta?
Mä oon satakunnasta, eräästä pienestä kunnasta täältä. Mulla on kaks poikaa 1,6v ja 4kk. Itelläni mulla ikää 22 ja ystäviä ei tosiaankaan oo ikinä liikaa. Heitelkää yv:tä jos kiinnostaa vaikka tavata joskus.Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Ketään Porista?? 37 v 3 vuotiaan pojan äiti kaipailee ystäviä ja poika kans!
HöhAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Aina mä asun väärällä paikkakunnalla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Pikkupiikkis ja Huom, jos samanmielinen seura kelpaa, niin laittakaa mullekin yv. Itse en nyt pääse yv-puolelle, huono puhelin käytössä... Mutta huomenna vastaan. Ja muutkin voi laittaa, mun kuvaus on samanlainen kuin pikkupiikkiksellä, paikkakunta Helsinki ja ikäni 31, jos sillä merkitystä. =)
Voidaan vaikka koota jengi kohta kasaan