*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja omppis:
Alkuperäinen kirjoittaja inskun:
Täältä päin ei taida porukkaa olla mutta laitetaan nyt kuitenkin. Eli tämmönen 20-vuotias 1-vuotiaan lapsen äiti kaipailis kavereita täältä päin. Jokunen vuosi sitten olen tänne muuttanut opiskelemaan ja nyt lapsen tulon myötä on kaveripiiri vähän vaihtunut ja kovin montaa äitikaveria mulla ei täällä ole.. :/
missä on täälläpäin? =)
Oho! Kainuusta.. :D Oli tarkoitus tuohon viestiin laittaa kyllä mutta ei vissiin ajatus kulje enää tähän aikaan päivästä.. :D
 
Kanta-hämeestä 31v. iloisella ja rennolla elämänasenteella varustettu kristitty viiden pojan äiti kaipailisi kaveriksi Jeesukseen uskovia äitejä. Jos sellaisia täältä sattuu löytymään niin yv:tå tännepäin niin päästään tutustumaan :)
 
Savonlinnasta 32v kahden tytön (0506&0309) äiti. Kotona oon vielä tyttöjen kans, joten uudet tuttavat ei ois pahitteeks =)

Enosta ketään!? Äitini asuu siellä joten sieltäkin oisi kiva saada puisto/kahvittelu/keskustelu seuraa. Jos käydään viikonloppuisin, ne on aika kiireisiä. Mutta muutaman kerran vuodessa ollaan tyttöjen kanssa siellä viikon pätkä kerrallaan.
 
Täällä 23v äiti immeinen kahden lapsen (tyttö 01/07 ja poika 10/09) kera Helsingistä,
puistoilu/kahvittelu seuraa vailla suht samanikäisistä ja/tai samalla aaltopituudella olevista äideistä, lapsillekin seura ei ois pahitteeksi :D
Baareilu tms ei oo mun juttu, sydäntä lähellä ompelu, musiikki, ulkoilu :heart:

Laita yksäriä, jos kolahti :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
015 alueelta ollaan, tääkin on pieni paikka joten en viiti mainostaa :ashamed: Mää täytän 31 tänä vuonna, poju on 5v ja Tirppa 6kk. Kaikenlainen päiväseura olis tervetullutta.
Samalta alueelta. Ikää tosin 23v. Liian nuori siulle? :D

 
Etsin rentoa ja mukavaa kaveria, joka ei pelästy isoa meluisaa perhettä :LOL: !
Lapsia ikähaitarilla 2-12v ja yksi vielä tulossa! Itse olen 40v. Kaikenlaiseen kivaan touhuun yleensä lasten ehdoilla ja kanssa seuraa kaivataan.

Helsinki ja lähialueet :wave: .
 

Yhteistyössä