Kaipaan neuvoa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras3

Vieras
Ollaan eroneet. Meillä on yhteishuoltajuus. Joka toinen vkloppu lapset ex:lla. Miehen vanhemmat haluavat viedä meidän 3v, 5v ja 7v. lapsukaisia Lappiin. Isovanhemmat väittävät että heillä on oikeus viedä lapsia mihin vaan haluavat. En uskalla päästä lapsia Lappiin.
Mitä teen jos mies omalla ajalla päästä lapsia mukaan? Riitääkö pelkästään miehen lupa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Miksi et uskalla päästää lapsia reissuun? Mitä pahaa ne isovanhemmat vois lapsille tehdä?

1. Helsingistä Lappiin yhdessä päivässä ja seuraavana päivänä takaisin.(autolla)
2. Autokolarit, jossa jokaisessa appiukko oli "syyllinen". Mun aikana ainakin 4.
 
No saattaisin kyllä älähtää jos yhdessä päivässä pitäis pitkä matka ajaa ja seuraavana takaisin. Ja jos lappiin asit lähdössä, niin eihän ne kerkiä kuin tänne ja takaisin, hyvä jos sitäkään. Väsyväthän ne lapset autossa istumisesta.
 
Molempien suostumus pitäisi olla.
Liian pitkää matkaa lyhyessä ajassa. Meidän lapset ei jaksa istua 2 tuntia putkeen. On pakko puolessa välissä pääsät ulos autosta kävelemään.
Sanot vaan ei.
 

Similar threads

J
Viestiä
9
Luettu
535
V
E
Viestiä
26
Luettu
1K
V
V
Viestiä
22
Luettu
2K
Perhe-elämä
väsynyt äiti
V
A
Viestiä
80
Luettu
5K
H
Ä
Viestiä
11
Luettu
531
Ä

Yhteistyössä