Ei kun se olitkin muuten
piipero sinä, joka asuu meidän lähellä, kun olit kuvannut että lehtikankaalla, s-marketin kulmilla
Minä voisin kuvailla ihan samalla tavalla
Jännä muuten että vaikka niinkin lähekkäin asutaan, niin terkkari on silti eri! Mitenkähän niillä ne alueet oikein menee...
Onko teillä
piipero ketään semmosta kaveriperhettä joka voisi tarvittaessa auttaa jos lähtö tulee hankalaan kellon aikaan? Tai olisko esim. MLL:lla jotain lastenvahteja Kajaanissa, että sieltä voisi joku tulla? Tapaisi vaikka jo etukäteen varalta pariin kertaan, ettei ko. ihminen olisi lapselle ihan uppo-outo sitten kun tilanne olisi edessä.
Jos en olisi raskaana, niin voisin ottaa hommakseni, pitäisi vain tavata meillä muutaman kerran tässä ja tutustua
, mutta nyt tosiaan en uskalla kun omastakaan voinnista ei ihan tuon omankaan lapsen kanssa ole takeita että miten sitä jaksaa.
Meillä on onneksi miehen puolelta isovanhemmat parin kilometrin päässä ja koko maaliskuun varmasti enempi tai vähempi hälytysvalmiudessa, mutta se mikä meillä rassaa, on anopin ammatti! Kätilö!! Jos hän sattuukin olemaan töissä, kun lähtö tulee!! Kumpikaan kun emme halua hänen työn merkeissä yhteisiä kokemuksia hankkia...
Minä en halua häntä kätilökseni, eikä hänkään halua minua kätilöidä. Siis kun jos jotain sattuu, niin hän loppuikänsä itseään syyttäisi, että tekikö jotain väärin tms. No, on siellä aina sen verran kätilöitä kai vuorossa, että jospa sieltä joku muu sitten irtoaisi meidän synnytyksemme hoitamaan, jos niin kurja mäihä kävisi.
Ippu 32+2