Heips mammat!
Kirjoittelin tähän ketjuun joskus, sivulla 1 ainakin näytti entinen nimimerkkini esiintyvän pariin kertaan, ja oli siellä yksi minun viestikin vielä, eli nimimerkillä Papagena olen aiemmin siis kirjoitellut. Piti vain vaihtaa nikkiä, kun sain yhden palstaterroristin kimppuuni...
Tai itseasiassa en varsinaisesti VAIHTANUT nikkiäni, vaan palasin käyttämään sitä, jolla olen ihan alunperin ammoina aikoina kaksplussalle alkanut kirjoittelemaan. Tuon palstaterroristin takia jätin tämän ketjunkin silloin, en uskaltanut oman alueen ketjuun mitään enää kirjoittaa...
No mutta, nyt siis muistin tämän ketjun taas, ja aattelin kantaa täst'edes vähän aktiivisemmin taas korteni kekoon, kun olen toistaiseksi saanut rauhassa täällä kirjoitella, siis koko palstalla ylipäätään.
Kertaan vähän kuka olen ja mistä ja mikä, kun olen niitä vanhoja viestejäni siis poistanut, ja saatan olla joillekin ihan uusikin tuttavuus. Eli itse olen 24-vuotias, ja esikoispoika on 2-v. Toisen lapsen LA on 17.3. eli nyt on 33. raskausviikko menossa. Ja on kirjaimellisesti RASKASTA... syntyisipä jo! :/ Liitoskipuja nyt lähinnä, mutta myös yleisesti väsymystä ja supisteluja.
Lehtikankaalla asustellaan, ja kotona olen pojan kanssa päivät.
Kiva huomata että täällä on muitakin raskaana olevia,
kotikurppa nyt ainakin allekirjoituksellaan pisti tuosta silmään =)
No mutta, siinäpä tärkeimmät nyt kärkeen, katsotaan muistaako minua kukaan!
Ippu ja poika ja vaavi 32+1