Kaikkien kuumeilijoiden yhteinen pino :D

Pakko liittyä joukkoon, löytyi juuri sopiva ketju :)
Meillä lähti ensimmäinen 'virallinen' yrityskierto käyntiin. Keskeytettyä on käytetty tätä ennen siitä lähtien ku menetin hermoni kaikkien pilsumerkkien sopimattomuuteen.
Kp 25/28-30 menossa ja jännittää! Yleensä mulla rinnat kipeytyy heti oviksen jälkeen mutta nyt ei ole ollut mitään kipuja :eek: Mahaakin nippailee lupaavasti aina välillä. Varmaan vaan taas mieli tekee tepposet ja ens viikolla taas menkat alkaa..
 
käypäs, baby-mama kattomassa sivu: Etusivu | Oikeuttaodottaville.
siellä aivan järkevää tietoa tuosta työ ja raskaus-asiasta.
voihan kuiten olla, että sinulla vain on itsellä nuo voimakkaat tunteet tästä asiasta, mutta loppujen lopuksi työnantaja olisi vain onnellinen puolestasi? asioilla on aina tapana järjestyä ja tämän tietää varmasti työnantajasikin.

täällä alkoi vähäinen punainen vuoto, ei kiva. niin odotin tästä, oireettomasta, kierrosta plussaa... jotenkin ollut nyt aivan erilainen kierto kuin ennen. ei menkkoja enteileviä tissikipuja, ei turvotusta mahassa, ei kovaa kipua, kun vuoto alkaa...vaikka voihan vuoto alkaa kunnolla kipuje kanssa vasta huomennakin. nyt kp26/25-27.
 
pinkkihevonen Kiitos linkkivinkistä, tuolla olikin aika kattavasti tästä aiheesta!
Onneksi en ole ainoa tämän asian kanssa, vaikka siis raskaana en vielä (valitettavasti) olekaan!

Sitten joskus kun raskaudun, pomon täytyy vain deal with it :)!

Mulla on muuten samanlainen vaihe kuin sulla, itselläkin alkoi menkat täysin yllättäen kp28, siis ilman normioireita. Nyt menossa kp2 ja odotan kovasti ovisviikkoa!!! Tsemppiä kaikille yritykseen! :flower:
 
pinkkihevonen, sama homma täällä viime kierrossa, ärsyttää kun odotukset korkealla ja sitten joutuu pettymään. Vaikka järki sanoo mitä, niin tunteilleen ei voi mitään. Mulla nyt oviksen metsästys käynnissä, tänään haalea viiva tuli tikkuun eilen ei mitään, eli varmaan parin päivän päästä sitten otolliset ajat käsillä!

Lupailin laittaa sitä runoa tänne nähtäville, joka minulle sai tuon viimekertaisen masiskierron jälkeen vähän levollisemman fiiliksen. Alun itkumasistelun jälkeen... Toivottavasti tämä tuo myös teille saman tunteen. Onhan se kuitenkin niin, että ei meille voi ihan mitä tahansa vauvaa siunaantua, vaan sen tulee olla juuri se oikea, juuri se meidän perheeseen sopiva, meidän oma vauva. On sen aika sitten lähitulevaisuudessa tai joskus myöhemmin, tavalla tai toisella. :heart: (Ja varoitus, jos olet allerginen hengellisille asioille, niin kannattaa skipata. :) Omasta mielestäni kyllä sopii tähän kauniisti, vaikka ei niin näihin juttuihin uskoisikaan.)

"Katselen täältä kaukaa
Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?

Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa.
Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on
luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen
Ne on kestettävä jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin? "
 
Moro kuumeilijasiskot!

Mulla olis oletettu ovis joko su 8.9. tai ma 9.9. Nettilaskurin mukaan hedelmällinen jakso alkais tuossa ke 4.9. Meinasinkin että nyt pupuillaan sitten joka päivä aina tuolta 4.9. alkaen ovikseen asti! :) Mitäs mieltä olette tästä "reseptistä"? Tärppäisköhän jo?
Nyt menossa tosin vasta yk2, mutta olen erittäin malttamaton..

Miten te yleensä suunnittelette yritykset, vai suunnitteletteko lainkaan? Onkohan tää mun laskelmointi jo liiallista :D..
 

Yhteistyössä