Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Ainoastaan aloitusviestin lukeneena:

Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin[/b) tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.

Lapset ja koira mukana :whistle:

Joo-o, koko perheen voimin saunailtaan lapsettoman pariskunnan luo, alkon ääreen. En tiedä olenko outo mutta minulla olis hälytyskellot soineet jo ennen lähtöä. Että ei ihan fiksuimmalta idealta olis tuntunut.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
joo me tehään lasten kanssa jotain kivaa tänään, tai oikeestaan esikon ja kuopus nyt kulkee mukana mut ei viel ymmärrä ja sit kun ukko sattuu soittamaan että hänet pitäis hakee kotiin ni täytyy kattoo jos sopii aikatauluun :saint:

Jaa no mä en hakis ikinä kotiin ja ei tarvis tulla kotiin vaikka tulis omalla kyydillä. Etkö sä ap älyä kuinka "paljon" sun ukkos teistä välittää? Mut sun on elämäsi, jos sen haluat pilata tollasen mulkun kanssa.

Siis mitä pahaa tämä sun kaveri nyt teki..? Sun mies halusi lähteä baariin ja se oli tämän ystävän vika..miksi?

Myönnän olevani daiju, mutta minäkään en ymmärrä.

Miksi kaverin ylipäätään olisi millään lailla pitänyt puuttua ap:n ja miehen riitaan?

No, ehkä mä oon jo liian vanha :D kun mun mielestä ap:n pitäisi olla vihainen vain miehelleen, mutta väkisinkin tuosta tulee teinidraamat mieleen.

Uhkavaatimusten, kuten "valitset joko perheen tai baarin!" latelu harvemmin auttaa. Etenkin kun ei kuitenkaan ole valmis jättämään miestään kun tämä meneekin baariin = uhittelu on ollut tyhjää sananhelinää vaan, ja arvostus miehen silmissä on taas asteen verran alempana. Jos sellaista sanoo, niin pitäisi olla "munaa" myös toteuttaa uhkauksensa.

Ap:lle toivon voimia joko hyväksyä se, että mies on mikä on, tai voimia tehdä radikaaleja muutoksia :hug:

Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.

Luepa tuosta muutama viesti ylöspäin, olishan tuon ukon voinu baariin päästää ilman numeroa ts. uhkailuja joko perhe tai baari. Siinä on aina riski et toinen kännissä ns. valitsee väärin.

Olis olis mutta itse kirjoitit että olisi ap mennyt mukaan.Siitähän kirjoitin että lapset ja koira mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja asflj:

Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.

ois kannattanu lukea enemmän.lasten kanssa sitä baariin mennään ja viel raskaana

En ehkä olis alunperinkään lähtenyt lasten kanssa viettämään saunailtaa, jossa osa porukasta ottaa alkoa. Lasten kanssa saunailtaan lapsettoman pariskunnan luo, pariskunnan, jonka välit tiedän epävakaiksi. Pariskunnan josta epäilen että saattaa koitua jotain harmia (pettämistä tms.).

eiköhän se ole ihan normaalia et kesäisin istutaan iltaa.Osa selvänä ja osa ei. Ja jos on lapsia niin ei saa olla tekemisissä lapsettomien kans :o
Ja pariskunnasta tuossakaan tapauksessa olisi tuskin mitään harmia jos ois ap:n ukolla jotain älliä ollut päässä,mutta tässä tapauksessa kertonee sen että mies haluu tehdä kuten sitä huvittaa!

Joo-o, koko perheen voimin saunailtaan lapsettoman pariskunnan luo, alkon ääreen. En tiedä olenko outo mutta minulla olis hälytyskellot soineet jo ennen lähtöä. Että ei ihan fiksuimmalta idealta olis tuntunut.

Kukin tietty tyylillään.Baariin niiden kanssa ei kuitenkaan viitsisi mennä kuten Huhujuttu ehdotti.

Mutta ei lukenutkaan kuin aloitusviestin ja senkin huonosti kun tuollaista ehdotti.

Alkuperäinen kirjoittaja ksfjaslfj:
En ehkä olis alunperinkään lähtenyt lasten kanssa viettämään saunailtaa, jossa osa porukasta ottaa alkoa. Lasten kanssa saunailtaan lapsettoman pariskunnan luo, pariskunnan, jonka välit tiedän epävakaiksi. Pariskunnan josta epäilen että saattaa koitua jotain harmia (pettämistä tms.).

eiköhän se ole ihan normaalia et kesäisin istutaan iltaa.Osa selvänä ja osa ei. Ja jos on lapsia niin ei saa olla tekemisissä lapsettomien kans :o
Ja pariskunnasta tuossakaan tapauksessa olisi tuskin mitään harmia jos ois ap:n ukolla jotain älliä ollut päässä,mutta tässä tapauksessa kertonee sen että mies haluu tehdä kuten sitä huvittaa![/quote]

No mä olisin tekemisissä joissain muissa merkeissä kuin sauna+alko. Mutta ehkä teille on ihan normaalia että lapset mukaan saunailtoihin joissa aikuiset vetää kännit?

Jos ap kertoo että ukkonsa on kourinut tuota muijaa jo aiemmin, niin kyllä minusta on hieman outoa että silti lähtee tuon samaisen muijan luo saunottamaan miestään.

Alkuperäinen kirjoittaja asflj:

Ja pariskunnasta tuossakaan tapauksessa olisi tuskin mitään harmia jos ois ap:n ukolla jotain älliä ollut päässä,mutta tässä tapauksessa kertonee sen että mies haluu tehdä kuten sitä huvittaa!

Ei ole normaalia ainakaan mulle. Saunailta lapsettoman pariskunnan kanssa kyllä, mutta itse olisin lähtenyt lasten kanssa sieltä pois jo ennenkuin mies ja pariskunta olisi noin kännissä, kuten ap:n tekstistä oletan.

Muuten ap ei mielestäni ole tehnyt mitään väärää eikä kaverikaan, vain mies on ollut typerä. Mä en ymmärrä miten aikuinen mies on niin tyhmä, että jää baariin rahattomana ja olettaa, että vaimo lapsineen hakee hänet sieltä keskellä yötä

:/

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis mitä pahaa tämä sun kaveri nyt teki..? Sun mies halusi lähteä baariin ja se oli tämän ystävän vika..miksi?

Myönnän olevani daiju, mutta minäkään en ymmärrä.

Miksi kaverin ylipäätään olisi millään lailla pitänyt puuttua ap:n ja miehen riitaan?

No, ehkä mä oon jo liian vanha :D kun mun mielestä ap:n pitäisi olla vihainen vain miehelleen, mutta väkisinkin tuosta tulee teinidraamat mieleen.

Uhkavaatimusten, kuten "valitset joko perheen tai baarin!" latelu harvemmin auttaa. Etenkin kun ei kuitenkaan ole valmis jättämään miestään kun tämä meneekin baariin = uhittelu on ollut tyhjää sananhelinää vaan, ja arvostus miehen silmissä on taas asteen verran alempana. Jos sellaista sanoo, niin pitäisi olla "munaa" myös toteuttaa uhkauksensa.

Ap:lle toivon voimia joko hyväksyä se, että mies on mikä on, tai voimia tehdä radikaaleja muutoksia :hug:

Mun on pakko peesata tätä. Ukko tekee takuuvarmasti aina tuon saman valinnan koska teolla ei ole mitään seurauksia. Ethän sä voi "uhkailla" uhmaikäistäkään ja sitten kuitenkin antaa sille periksi, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Tuollainen uhkailu vaan antaa uhkailijasta heikon kuvan kun ei kuitenkaan toteuta sitä. Ja ukko tietää sen 100% varmuudella.

Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin[/b) tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.

Luepa tuosta muutama viesti ylöspäin, olishan tuon ukon voinu baariin päästää ilman numeroa ts. uhkailuja joko perhe tai baari. Siinä on aina riski et toinen kännissä ns. valitsee väärin.

sua sitten saa kohdella miten vaan. Onhan se kiva kun on tollasia naisia olemassa, joita voi pitää kynnysmattona. Ap ei ole kynnysmatto. Kyllä toisen kunnioittaminen on normaalisti ihan suotavaa parisuhteessa.
Ap:n kaverikaan ei auttanut asiassa, vaikka ap on raskaana.
Sä olet saanut mitä olet tilannut viestistäsi päätellen sä et tarvitse kunnioitusta.

No mä olisin tekemisissä joissain muissa merkeissä kuin sauna+alko. Mutta ehkä teille on ihan normaalia että lapset mukaan saunailtoihin joissa aikuiset vetää kännit?

Jos ap kertoo että ukkonsa on kourinut tuota muijaa jo aiemmin, niin kyllä minusta on hieman outoa että silti lähtee tuon samaisen muijan luo saunottamaan miestään.[/quote]

saunailta ei tarkoita että vaikka sielä muutama ottais alkoholia niin kaikki. Jos niin olisi,jättäisin lapset kotiin. Tosin en ole esim tuollaisiin iltoihin lähtenyt mukaan koska ne ei kiinosta mua muutenkaan.Mutta tiedän ettei se tarkoita sitä et kaikki olisi kännis.
Jos ton kourimis jutun on saanu sovittua miks mies tekee tuollaista.Ei kaikki katkaise heti välejä selvittämättä. Ihmekkös avioliitot hajoaa kun ei edes yritetä ensin.(joo mullaki on ex ja vuosia yritettiin ettei tarvi pilkkua nussia)

Alkuperäinen kirjoittaja näin_on:
Taas muistin, miksi en halua enää ikinä yhtäkään miestä elämääni. Ne on kaikki itsekkäitä sikoja, lähtevät heti vieraan matkaan kun vaan tilaisuus tulee. Olen nähnyt sen ihan riittävän monta kertaa elämäni aikana. Olen mieluummin loppuikäni yksin, kuin että ottaisin tuollaista häntäheikkiä vaivoikseni. Ja tollaset nais"ystävät" saa kanssa painua ******

Peesi tälle!

Muuhun kantaa ottamatta - mulla menisi maku ukkoon joka vielä oikein varmistelee mitä tapahtuu jos menee "hölmöilemään" :headwall: Uskon että ap:lla on vaikea olla, kun miettii että ottaako se sitten riskin vai ei kun sitä ainakin tuntuu miettivän.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
sua sitten saa kohdella miten vaan. Onhan se kiva kun on tollasia naisia olemassa, joita voi pitää kynnysmattona. Ap ei ole kynnysmatto. Kyllä toisen kunnioittaminen on normaalisti ihan suotavaa parisuhteessa.
Ap:n kaverikaan ei auttanut asiassa, vaikka ap on raskaana.
Sä olet saanut mitä olet tilannut viestistäsi päätellen sä et tarvitse kunnioitusta.

Siis ap:hän nimenomaan ON kynnysmatto, mieheltään saamansa kohtelun perusteella. Eipä tunnu juurikaan kunnioitusta olevan.

Mun mielestä & mun kokemuksen perusteella se, ettei latele sääntöjä miehelle, vaan kohtelee tätä aikuisena ja antaa tämän itse päättää mikä on sopivaa ja mikä ei, toimii paremmin kuin tuollaiset "jos meet baariin niin mä jätän sut!"- uhkailut. Turha nipotus on myös sangen ärsyttävää: mitä hiton väliä sillä on, jos mies olisi baariin mennytkin, jos ei ole alko-ongelmainen tai siellä joka ikinen viikko juokse?

En kyl ymmärrä miksi pyysit miestäsi valitsemaan joko perhe tai baari? hän valitsi baarin mutta ei silti menetä perhettään ja tiesi sen varsin hyvin varmasti itsekkin että et kykene jättämään teki hän sitten mitä tahansa. Lapset on huono syy roikkua suhteessa,kyllähän mies voi auttaa lasten hoidossa vaikka asutte erillänne ja elätte muuten omaa elämäänne.

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
On kyllä todella itsekäs tyyppi tuo "kaverisi"... :(

mä jäin miettimään että kun hänellä nyt meni sukset tosi pahasti ristiin oman ukkonsa kanssa ni ihan ku koittais tehä niin et kellään muullakaa ei saa sit asiat olla hyvin.

Niimpä ja ajatteli niin tai näin: paska kaveri |O

Jos kaikki on hyvin , on kenenkään turha tulla väliin sohlamaan.
Älä nyt vaan kaikkea sen kaverin niskaan kaada. Akat on tyhmiä.

Kyllä minä ymmärrän miksi ap laittoi valitsemaan "että se on joko perhe tai baari" jos mies on siinä vaiheessa kysynyt mitä tapahtuu jos pettää (=hölmöilee) ja on lähdössä baariin kahdestaan naisen kanssa, jota on aijemmin kähminyt ja suudellut!

AP:n mies valitsi baarin ja yön tämän naisen luona, se pettikö siellä vai ei on eri asia. Itse en antaisi anteeksi edes tätä, että mies lähtee jonkun horon matkaan baariin, jos heillä ollut aijemmin säpinää. Tosin en varmaan olisi antanut anteeksi edes sitä säpinää ts siinä vaiheessa emme ainakaan olisi enää yhdessä viettäneet saunailtoja tämän naisen+puolisonsa luona.

Voimia sulle ap, toivottavasti miehesi ymmärtää minkä menetti kun lähti reissuilleen. Jotkut eivät vain osaa ottaa alkoa hölmöilemättä, silloin olisi parempi olla selvinpäin, etenkin kun on perhettä.

Ja olisin kyllä tosi vihainen myös kaverille, joka tulee sotkemaan välejä pyytelemällä miestä baariin siinä vaiheessa kun näkee että meillä on riitaa asiasta, etenkin jos kyse on kaverista, jota olen tukenut hänen omissa parisuhdeongelmissaan. Jos kaveri olis oikea ystävä, hän olisi vetäynyt tuossa tilanteessa taka-alalle tai jopa toppuutellut miestä, joka oli vieläpä niin kännissä ettei edes baariin saakka päässyt. Omassa ystäväpiirissäni olisi toimittu näin, mutta näköjään meitä on moneen junaan, koska löytyy ymmärtäjiä tämmöisellekin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Mun mielestä & mun kokemuksen perusteella se, ettei latele sääntöjä miehelle, vaan kohtelee tätä aikuisena ja antaa tämän itse päättää mikä on sopivaa ja mikä ei, toimii paremmin kuin tuollaiset "jos meet baariin niin mä jätän sut!"- uhkailut. Turha nipotus on myös sangen ärsyttävää: mitä hiton väliä sillä on, jos mies olisi baariin mennytkin, jos ei ole alko-ongelmainen tai siellä joka ikinen viikko juokse?

Mun mielestä baariin menosta olisi pitänyt miehen sopia vaimon kanssa jo aiemmin, eikä vain lähtiessä ilmoittaa. Suurin ongelma mielestäni tässä miehen menossa oli kuitenkin se, ettei toisella ollut edes rahaa millä tulla kotiin. Eli mielestäni mies oli kaikinpuolin vastuuton.