Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sharina:jos yhtään lapsia ajattelee niin jättäis miehen sekä kaverin. mitä sitten kun tämä on kuopattu hetkeksi ja alkaa ongelmat ilmeentyä muulla tavalla. Luottamuspula on pahinta mitä parisuhteessa voi olla. Sitä ei unohda.Se voi olla pinnan alla jopa vuosia ja räjähtää sitten käsiin (kokemusta on)
Ja se ettet pärjäis lasten kanssa on täyttä p*skaa. Siltä mustakin tuntui,mutta AINA on apua saatavilla. Ja vaikka se alku olisikin itkun täytteistä ja katkeraakin aikaa niin mieti mikä lopputulos sua odottaa: olet tasapainossa itsesi kans,lapset ei todista katkeria välejä ja se uus mahdollisuus löytää se kunnon vaikkaki suomalainen äijä joka oikeesti ei tekisi tuollaista.
Sanon vaan,et itellä kaikki meni ihan helvetilliseksi kun pidin kaikki tunteet sisällä (isoimmat) ,otin eron ja lähdin niin vaikeuksien kautta pääsin jotenki jaloilleni.
ISO halaus sulle kuitenkinmeen vauvan viereen nukkuu vielä
Sieltähän se tuli kun vähän potkii. P*rkele miks niitä lapsia on puskea jos ei ole valmis tekemään töitä suhteen pysymiseksi?? Meitä lapsettomia veronmaksajia ei yksinkertasesti riitä elättämään teitä! Miettikää missä isovanhempanne ovat tällähetkellä ja missä vanhempanne parinkymmenen vuoden kuluttua. Ja sitten itketään kun ei ole ollenkaan kouluruokaa ja päivähoitomaksut pilvissä. Toiv. soskun elarit maistuu.
miehet on juuri tollaisia paskoja, että kun ne itse tekee väärin niin ne syyllistää toisen.Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:nyt soitti taas ja sano et mun pitäis laittaa lapset autoon ja mennä hakemaan hänet. sanoin etten todellakaa tee niin, ni suuttu ja kääns asian nyt niin päin että minä en häntä tänne halua
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Ainoastaan aloitusviestin lukeneena:
Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.
Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja asflj:Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Ainoastaan aloitusviestin lukeneena:
ois kannattanu lukea enemmän.lasten kanssa sitä baariin mennään ja viel raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:No olihan siinä se toinenkin vaihtoehto: mene sit. Turha niitä ukkoja on pystyyn haukkua kun ne on kännissä, sillon saa pienemmästäkin asiasta pystyyn ihan helkkarinmoisen sodan. Haukkuu pystyyn sit kun ollaan taas selvinpäin jos aihetta on, eikö? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja asflj:Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Ainoastaan aloitusviestin lukeneena:
ois kannattanu lukea enemmän.lasten kanssa sitä baariin mennään ja viel raskaana
En ehkä olis alunperinkään lähtenyt lasten kanssa viettämään saunailtaa, jossa osa porukasta ottaa alkoa. Lasten kanssa saunailtaan lapsettoman pariskunnan luo, pariskunnan, jonka välit tiedän epävakaiksi. Pariskunnan josta epäilen että saattaa koitua jotain harmia (pettämistä tms.).
Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin[/b) tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Ainoastaan aloitusviestin lukeneena:
Lapset ja koira mukana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja skldfjsl:Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:No olihan siinä se toinenkin vaihtoehto: mene sit. Turha niitä ukkoja on pystyyn haukkua kun ne on kännissä, sillon saa pienemmästäkin asiasta pystyyn ihan helkkarinmoisen sodan. Haukkuu pystyyn sit kun ollaan taas selvinpäin jos aihetta on, eikö? :snotty:
joo o.vois silti lukea pidemmälle niin selviäis paljon muutakin ap:n miehestä,"kaverista" jne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Ainoastaan aloitusviestin lukeneena:
Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin[/b) tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.
Lapset ja koira mukana