Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi et :hug:
Oma ukko on ollut monenmonituiset kerrat yön poissa, ainakin kerran tunnustanut pettäneensä. Älä anna miehesi selitysten humalatilasta vaikuttaa - todennäköisesti tulee aamulla kotio ja pyytää selvittyään anteeksi.
Minusta humala on helvetin huono selitys :kieh:

Ole vahvempi kuin minä ja jätä tuollainen paska ukko |O :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Voi et :hug:
Oma ukko on ollut monenmonituiset kerrat yön poissa, ainakin kerran tunnustanut pettäneensä. Älä anna miehesi selitysten humalatilasta vaikuttaa - todennäköisesti tulee aamulla kotio ja pyytää selvittyään anteeksi.
Minusta humala on helvetin huono selitys :kieh:

Ole vahvempi kuin minä ja jätä tuollainen paska ukko |O :ashamed:

tätä olen tässä miettinyt mutta tällä hetkellä en pärjäisi yksin kun kohta ois kolme pientä lasta ja kuopuskin vasta 11kk

vittu mikä akka!!!!! juttelin kummankin kanssa yhtä aikaa eli ukon ja tän "kaverin" ni ukko ehdotti että tulisivat tänne meille yöks ja tää saatanan akka sano vaan että hän menee mökille piste ja ukko voi valita jääkö keskustaan vai meneekö hänen mukaansa.

ja ei kuulemma oo rahaa lainata taksiin..kuulemma just sen verran vain että mökille asti pääsee. ja kehtas multa kysyä vielä että saako hän nyt ottaa sun ukon tästä mukaan?? ukko väittää kiven kovaa ettei mitään tee mutta miten vittu mä voin luottaa :'(
ukko on selvinny kyllä kummasti kun 3 tuntia palellu ulkona pelkkä t-paita ja shortsit päällä, mutta mutta

VITTUJEN VITTU!!!!!!!!

Anna ukon mennä :/
Mä olen ollut sun tilanteessa ja tiedän ettei ole helppoa - muistan vieläkin sen kalvavan vihan/ surun/ vitutuksen tunteen. Mulla oli silloin 4kk:n ikäinen vauva ja pelotti jäädä yksin hänen kanssaan :ashamed:
Nyt on kolme lasta, vuosia mennyt 9 ja tilanne on..noh.. :snotty: :ashamed:
Olen siis edelleen tämän ukon kanssa - tunnusti mulle pettäneensä tuona yönä vasta pari vuotta sitten :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
On kyllä todella itsekäs tyyppi tuo "kaverisi"... :(

mä jäin miettimään että kun hänellä nyt meni sukset tosi pahasti ristiin oman ukkonsa kanssa ni ihan ku koittais tehä niin et kellään muullakaa ei saa sit asiat olla hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:

mä jäin miettimään että kun hänellä nyt meni sukset tosi pahasti ristiin oman ukkonsa kanssa ni ihan ku koittais tehä niin et kellään muullakaa ei saa sit asiat olla hyvin.

Niimpä ja ajatteli niin tai näin: paska kaveri |O

Ihan sama tuli mullekin mieleen.

Nyt rauhotut. Siulla on lapset siellä hoidettavana. Känniläisten sekoiluihin on turha ryhtyy analysoimaan. Puhutte asiat selväks sitten kun kaikki osapuolet on selvi ja krapulat krapuloitu (omasta kokemuksesta tiedän että krapulainen ottaa vastaan kaikki haukut, mutta ei yritäkkään puolustautua tai selittää tekojaan niin kuin on tehnyt). Tsemppiä.

laitoin ukolle viestin kun tiesin että ovat jo taksissa ni en viittyny soittaa.. jossa luki että miltä hänestä tuntuis jos oisin pari viikkoa sitten kähminy jotain ukkoa ja nyt menisin sen luokse yöks, ni varmaan luki sen "kaverille" koska nyt "kaveri lähetti viestin :Kyllähän sä tiiät et meil ei oo mitään, ukkos tulee nukkumaan mökille ei muuta,en raaskinu jättää keskustaan.

Arvatkaa tekiskö mieli käydä tempasemassa kumpaaki!!!!!!

Yritin jo vastata sulle, mutta kone jökkii. Kaveris on kännissä eikä varmaan taho vältsiin seksiä ja miehes taitaa olla siinä kunnossa jottei kykene. Joten nyt rauhotut jo ihan tulokkaan vuoksi - tosiasiassa ei varmasti oo mitään hätää. Tsemppiä.

Olen kyllä samaa mieltä että koettaisit rauhoittua - tiedän vain ettei se ihan noin vain onnistu :/
Mahtaa olla kaksikolla kiva olotila muutaman tunnin päästä :snotty:

On kyllä helvetin vittumaista käytöstä mollemilta - ajattele tosiaan jos sä olisit tehnyt samat, niin ukko ei varmaan edes ajattelisi mitään asiasta keskustelua - kenkää vain. Näin mun ukko sanoi kun mä kysyin että entä jos mä tekisin samoja asioita kuin hän :ashamed:

"kaveri" soitti ukon puhelimesta mulle ja kyseli että saako sun ukkos nyt tulla nukkumaan tonne mökkiin, en oo tekemässä sun ukon kanssa mitään.
minä: juu ei oo siitä kyse vaan siitä mitä ukko on tehny enkä voi luottaa.
"kaveri": no mut ei me tehä mitään.
minä: tiedätkö että jos tekisin saman ukolle ni oisin lentäny ku leppäkeihäs pihalle.
"kaveri": ehkä. oota annan ukolles.
ukko: miks sä raivoot siellä, oisit tullu hakemaan ni mun ei ois tarvinnu tulla tänne.
minä: VITTU OISIT JÄTTÄNY NOUSEMATTA MUN KYYDISTÄ, ITE TEIT VALINNAN , JOTEN ÄLÄ SYYTTELE MUA.

Ei millään pahalla, mut maailmassa OIKEASTI tapahtuu paljon pahempia asioita. Vuosikausia pettämistä, rahallista kusetusta ja helvetillisiä huoltajuuskriisejä tuomioistuimissa. Joten tämä episodi on varmaan ratkastavissa helpolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mitä pahaa tämä sun kaveri nyt teki..? Sun mies halusi lähteä baariin ja se oli tämän ystävän vika..miksi?

mä oon tukenu tätä kaveria kun sen parisuhde on ollu aivan tolaltaan. Ja niinkun sanoin niin baarin eteen kun ajoin niin hän jäi viereen odottamaan ja sanoi ettei puutu meijän riitaan ja sitten kysyi ukoltani no läheksä baariin? ja sitten jonkun ajan päästä tulee viesti mulle että:
sori ei ollu tarkotus pilata teijän välejä.voinks tehdä jotain? missä oot?

Siis mitä pahaa tämä sun kaveri nyt teki..? Sun mies halusi lähteä baariin ja se oli tämän ystävän vika..miksi?

mä oon tukenu tätä kaveria kun sen parisuhde on ollu aivan tolaltaan. Ja niinkun sanoin niin baarin eteen kun ajoin niin hän jäi viereen odottamaan ja sanoi ettei puutu meijän riitaan ja sitten kysyi ukoltani no läheksä baariin? ja sitten jonkun ajan päästä tulee viesti mulle että:
sori ei ollu tarkotus pilata teijän välejä.voinks tehdä jotain? missä oot?

No eikö syypää ole pelkästään ja ainoastaan miehesi, joka halusi jäädä bariin ja jäi sinne vaikka kielsit?

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Ei millään pahalla, mut maailmassa OIKEASTI tapahtuu paljon pahempia asioita. Vuosikausia pettämistä, rahallista kusetusta ja helvetillisiä huoltajuuskriisejä tuomioistuimissa. Joten tämä episodi on varmaan ratkastavissa helpolla.

Siis eniten mua vituttaa koska nyt tätä kokoajan koitetaan kääntää mun syyksi. se että ukko meni baariin on muka mun syy.
se että ukko joutu palelemaan ulkona on mun syy koska en hakenu.
se että ukko "joutu" menemään mökille yöks on mun syy............

Siis eniten mua vituttaa koska nyt tätä kokoajan koitetaan kääntää mun syyksi. se että ukko meni baariin on muka mun syy.

No noista mikään ei ole sinun syy. Mutta ihan itse mies sinne baariin päätti jäädä, ei ystäväsi häntä sinne pyytänyt eikä pakottanut. Tarkoitan vain, että et sinä oikein ystävääsi tästä voi syyttää, miestäsi vain.

Edelleen jaksan jauhaa että humalaisten kanssa ei kannata keskustella yhtään mistään. Rauhotu ja oota aamua. Kaveriskin taitaa olla aika paniikissa eikä vaikuta sille, että jutussa ois kummempaa. Palstalla taitaa olla yksi jos toinen jonka mies on sekoillu kännissä - ja useaampaan kertaan.

No noista mikään ei ole sinun syy. Mutta ihan itse mies sinne baariin päätti jäädä, ei ystäväsi häntä sinne pyytänyt eikä pakottanut. Tarkoitan vain, että et sinä oikein ystävääsi tästä voi syyttää, miestäsi vain.

no jos mä oisin ollu mun ystävän tilalla ni oisin kyllä kehottanu ukkoa jäämään, mutta joo siis ukon vika mutta se miten sen jälkeen kaveri käyttäytyy mua kohtaan niin vois pikkasen miettiä, ja huomenna hän kuitenkin soittaa mulle itkien että mitä tehdä kun riitelivät eilen oman ukkonsa kanssa niin että joutui menemään mökille yöksi

mutta nyt painun pehkuihin nukun muutaman tunnin ja sitten aamulla mietitään esikoisen kanssa mitä voitais tehä. poika vaan rupee heti aamulla kyselemään että missä isi on ja että hän haluu isin luokse kun on niin isin poikaa. Piti lähteä mato-ongelle tänään ja poikahan ei sellasta unohda.

nyt sänkyyn :wave: