Kaikki jotka on eronnu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammanpojat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hyb Rid:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Ja minä en ite pystyis koskaan ottamaan itelleni ketään... Jos eroan miehestäni :ashamed:

Usko pois , tossa asiassa sun mieli vielä muuttu :)

Eipäs mennä nyt asioiden edelle.
Tsempataan nämä korjaamaan suhteensa, eikä kannusteta eroamaan

olekko sie oikeesti sitä mieltä että ap:n pitäis myöntää pettäneensä miestään vaikkei ole sitä tehny?

tekisitkö sie niin?

koska se tuntuu olevan liiton jatkumisen ehto!

En tietenkään ole sitä mieltä!!! Eihän tekemätöntä pidä mennä tunnustamaan, ja ottaa aiheetta syitä niskoilleen!

Musta nyt tuntuu, että pointti ei ollenkaan ole tämä. Mies on vaan hukassa itsensä kanssa, ja tekee tuollaisia heittoja ja provoja.

Puhumalla asioista, ne lopulta selviää. Välttämättä, ainakaan alkuun ei tarvita mitään terapeutteja apuun.
Vasta sitten, jos muuten ei pääse alkuun.
Mutta nämä kyllä pääsevät, sitkeydellä, mutta ei jankuttamalla.

tunnetko sie ap:n ja miehensä?

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Jos tuo myöntäminen on ainut suhteen jatkumisen ehto, niin en voi mitään. Koska itsestäni en niin heikkoa tee, että sanoisin suustani sellaista, mitä en ole ikikuuna päivänä mennyt tekemään. :ashamed:

No et tietenkään sano. Mielestäni miehesi käyttäytyy tosi oudosti et tuollaista sinulta vaatii ja muka ei millään usko sanaasi. Onko hänellä oikeasti jotain syytä miksi epäilee? Oletko antanut jotain aihetta silloin aikanaan? Jos et niin pahasti haiskahtaa et mies vaan tempas tuulesta tuollaisen syyn ja ne oikeat syyt on ihan muualla :/

Hän viittaa tällä siihen, kun olemme olleet saaressa juhannuksena 2003, isolla porukalla, tyttöjä ja poikia, tyyliin pariskunnittain.
Hän herää teltassa illalla/yöllä ja minä istun housut kintuissa kusella, eli tää viittaa siihen pettämiseen, KUULEMMA. :snotty:

Hän viittaa tällä siihen, kun olemme olleet saaressa juhannuksena 2003, isolla porukalla, tyttöjä ja poikia, tyyliin pariskunnittain.
Hän herää teltassa illalla/yöllä ja minä istun housut kintuissa kusella, eli tää viittaa siihen pettämiseen, KUULEMMA. :snotty:

tuo viittaa pettämiseen? se että käy kusella? :o tuo kyllä kuulostaa tuulesta temmatulta! ja miten se nyt yhtäkkiä sitten on niin ruennut vaivaamaan että pitää erota? 6 vuoden päästä?

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Jos tuo myöntäminen on ainut suhteen jatkumisen ehto, niin en voi mitään. Koska itsestäni en niin heikkoa tee, että sanoisin suustani sellaista, mitä en ole ikikuuna päivänä mennyt tekemään. :ashamed:

No et tietenkään sano. Mielestäni miehesi käyttäytyy tosi oudosti et tuollaista sinulta vaatii ja muka ei millään usko sanaasi. Onko hänellä oikeasti jotain syytä miksi epäilee? Oletko antanut jotain aihetta silloin aikanaan? Jos et niin pahasti haiskahtaa et mies vaan tempas tuulesta tuollaisen syyn ja ne oikeat syyt on ihan muualla :/

aha... just... no tuota... voisko olla kyse siitä että hän on ollu niin känässä ettei oikeen oo kirkasta muistikuvaa aiheesta?

kyllä teiän pitää mennä juttelemaan tuosta jonnekki. koska mie vaistoan tuossa lukkotilanteen: mies inttää että hän näki oikein ja sie intät takas. kohta teillä on ilmiriita käsissä koska kumpikaan ei voi myöntyä, sie et tietenkään koska et oo pettäny ja mies on ilmeisesti miettiny tätä siitä asti jotenka sitä mielikuvaa ei hänen päässään mikään muuta.

:/

ukko vaan sepittää ja koittaa syyllistää sua ap. surkea veto toi vuosi 2003. muka nyt alkoi vaivaamaan. hah. sillä on huono omatuntu kun koittaa noin kovasti sua syyttää.

eipä taida miehellä olla puhtaat jauhot pussissa, valitettavasti. toimii kuten klassinen valehtelija, petturi.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
ukko vaan sepittää ja koittaa syyllistää sua ap. surkea veto toi vuosi 2003. muka nyt alkoi vaivaamaan. hah. sillä on huono omatuntu kun koittaa noin kovasti sua syyttää.

eipä taida miehellä olla puhtaat jauhot pussissa, valitettavasti. toimii kuten klassinen valehtelija, petturi.

Mullekin tuli mieleen ettei vaan ole itse mennyt tekemään jotakin ja syyllistää nyt ap:ta ettei häntä epäillä.
Mutta toivon että ap ja hänen miehensä saa puhuttua asiat selviksi ja löytävät ratkaisun yhdessä, ja sellaisen ratkaisun että se on hyvä molemmille osapuolille!

Onko ap asiat selkiintyneet yhtään?

Mun eksä käyttäytyi samalla tavalla aikoinaan. Itse oli pettänyt minua monesti (jäämättä kiinni) ja silti aina minua epäili ja tenttasi pettämisestä. Tyyliin "mä tiedän mitä sä oot tehnyt, kaikki muutkin tietää joten tunnusta jos haluat suhteen jatkuvan"
Paha tunnustaa kun elämä pyöri 24/7 lasten ympärillä ja eksä ite pökki jokaista jolla vaan reikä tai pari löytyi haarjoen välistä.

Ei voi olla totta :o
Siis miks hälle tuollanen yht'äkkiä edes tuli mieleen
(voiko muuten olla, et on puhunut jonkun niistä saaressa olevan kanssa ja hän on väittänyt jotain muuta...)

minä 21v, mies 28v, minulla poika 3v jota piti kuin omaansa, olimme naimisissa, ja naimisiin menon jälkeen ei todellakaan kauaa mennyt kuin kaikkien varoitukset tulikin todeksi, ukko piessyt akkansa aina, minä tyhmä en vain uskonut muita, luotin sydämeeni ja "järkeeni" että minähän hänet paremmin tunnen.
En tiedä onko hällä uutta naista, tuskin tältä kylältä löytää :D Mut sai vakuuteltua vain kun en ollut ko paikkakunnalta vaan muutin hänen takiaan.. mutta muuttoa en kadu sillä tilittämällä baarissa tätä paskaa ukkoo niin löysin uuden onnen ja kerrankin kunnon miehen <3

ap:lle :hug: tiedän tunteen kun matto vedetään jalkojen alta ilman mitään ennakkovaroituksia...mä muutin exän kans yhteen huhtikuus 08 ja tuo meni sukuloimaan heinäkuus ja oli 6vkoa reissus ja siel ollessaan rupes viestejä tulemaan tyyliin,entä jos me olemme eronneet ennenkuin lapsi on syntynyt...takas tulles sit viestiä taas laittoi kun olin pyykkejä hakemas ulkoa,mietin vielä haluanko olla erossa susta.ja pyys allekirjottamaan paperin jossa oli jo tarkalleen sovittu tulevasta lapsesta kaikki mahdolliset ja mahdottomat.ja kun en kirjoittanut,käski muuttamaan pois.viimeset kaks viikkoo siel asunnos nukuin sit lastenhuonees itkien...

olin 25 kun erottiin.lapsia 2.ei yhteistä omaisuutta.luojan kiitos tajuttiin erota ennen kuin ostettiin talo!mulla meni 5v yksin lasten kanssa,en halunut miestä siihen sekoittamaan :D miehellä meni 3v kunnes löysi uuden.liittomme rikkoutumiseen on monta syytä...

Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Ja minä en ite pystyis koskaan ottamaan itelleni ketään... Jos eroan miehestäni :ashamed:

Usko pois , tossa asiassa sun mieli vielä muuttu :)

Eipäs mennä nyt asioiden edelle.
Tsempataan nämä korjaamaan suhteensa, eikä kannusteta eroamaan

Taisit kokonaan ohittaa tuon että heti perään kirjoitin TOIVOTTAVASTI SAATTE PUHUTTUA ASIAT SELVIKSI.

En tiedä enää mistään mitään... Parempi kohta ku antaa vaan hänen olla, ja mä tyydyn tähän. :'(

vähän kans tuntuu, että onko hänellä itsellään puhtaat jauhot pussissaan, kun alkaa sua syyllistää tollasesta. Tuskin se olis tuollaista asiaa meittinyt nämä vuodet ja nyt vasta sen takia haluaisi erota!?

niin keksityltä tuo pettämis systeemi. Ettei sillä ukolla olisi joku juttu itsellään menossa ja syyttää sua pettämisestä koska hänellä itsellään on niin paha olo?

Ensimmäinen liitto päättyieroon 14 v sit.Lappset olivat silloin 1 , 4 ja 5 /2 v.Mies oli uhkapeluri ja vei meiltä kodin ja nähtiin nälkä.Ex niehellä uusi perhe, ei ollaan tekemisessä.Hän ei tapaa lapsiakaan.Uusi mies tuli kuvioihin 6 vuotta eron jälkeen ja ollaan oltu 9 vuotta yhdessä.
Uusperheelämä ei ole aina helppoa, ja tässäkin liitossa on vaikeuksia..Mennään päivä kerrallaan

Yhteistyössä