K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai mä trollina itse tiedän paremmin, et mitä täällä olen väittänyt.🤣
Vaikka sinä olisitkin trollannut, joku muu täältä on aivan hyvin voinut sen tehdä. Sitä paitsi tämä viesti voi olla just sitä trollausta. Juoruilu ja stalkkaus alkoi täällä ja siirtyi Jodeliin. Siellä ei ollut kaikkia tietoja, joita oli jutussa. Täältä se siis käytännössä lähti ja todennäköisesti vinkki on myös täältä laitettu. Samat juoruämmät ne Jodelissakin länkytti.

Kyllä ne Seiskat muualtakin vinkkejään saa kuin kompostista

Vähän kyllä huvittaa se että ovat lopettaneet toistensa kuvista tykkäilyn tuon seiskan jutun jälkeen. Se vasta asiasta tekeekin varmemman. Ja nyt vielä kun C kommentoi että ei tule kertomaan onko sinkku, tapaileeko vai seurusteleeko niin homma on aikalailla closed. Varmaan Suomeen lennähtää takaisin hyvissä ajoin ennen areenaa hanipöön keikalle.

Vähän kyllä huvittaa se että ovat lopettaneet toistensa kuvista tykkäilyn tuon seiskan jutun jälkeen. Se vasta asiasta tekeekin varmemman. Ja nyt vielä kun C kommentoi että ei tule kertomaan onko sinkku, tapaileeko vai seurusteleeko niin homma on aikalailla closed. Varmaan Suomeen lennähtää takaisin hyvissä ajoin ennen areenaa hanipöön keikalle.
Just päinvastoin.

Yhteistyössä