Y
yks eronnut
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Alkuperäinen kirjoittaja yks eronnut:minä 24v ex 36v. Naimisissa kyllä. 2 lasta. Yhteinen talous. Pitkään jatkuneet vaikeudet, alkoholi, rakkauden loppuminen, jatkuva tappelu.
Minulla uusi puoliso noin 3kk päästä, miehellä noin 7kk hän meni kihloihin siitä kuukauden päästä ja puolen vuoden päästä naimisiin. Minä vuoden päästä kihloihin ja ollaan edelleen, avioliittoa en ole edes harkinnut, niin koville otti viime kerta.
Kauanko olitte yhdessä? Miten se rakkaus vaan voi loppua... Herranen aika, mulla tekee pahaa![]()
Oltiin n.5vuotta yhdessä. Rakkaus loppui siinä kun olin vuoden, vähän yli katellut valehtelemista, kiukkuilua, alkoholisoitumista, en vaan tuntenut exää kohtaan enää mitään. Oma isäni oli alkoholisoitunut ja ex tiesi kyllä hyvin miten se oli vaikuttanut minuun. Isäni oli valehdellut minulle ja ex jatkoi samaa rataa.. kun ex halusi sitten jäädä lasten kanssa kotiin että minä pääsin töihin olin iloinen ja ajattelin että kaikki muuttuu sittenkin, mutta syy kotiin jäämiselle olikin se että hän saikin joka päivä juoda. Lapset ei päässyt ulos ja olivat vielä yöpuvuissa kun tulin töistä, aina eivät edes ruokaa olleet saaneet jotain leipää tms vaan.. en vaan enää jaksanut.. olin elänyt jo sen elämän ja katsonut kuinka äitini kärsi alkoholisti isästäni ja kuinka itse 8vuotiaasta olin siitä kärsinyt. En halunnut lapsilleni samaa. Ehkä sitten olen julma ihminen, mutta tein päätökseni silti.