E
elämää
Vieras
poikakaveri oli töissä, itse tein silloin tällöin keikkatöitä. eipä niitä menoja niin kauheesti nuorelle pariskunnalle kerry 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ne jotka on menny opiskelemaan on varmaan saanu opintotukea, tällanen villi veikkaus :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vai täysi-ikäisen miehenkö luo kaikki muuttivat..?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis te jotka olette alaikäisinä muuttaneet omaan kotiin. Kävittekö töissä? Mistä saitte rahat vuokraan, ruokaan jne? Eihän kukaan edes palkkaa 15 -vuotiasta jatkuvaan työsuhteeseen, vai palkkaako? Ja ihan ilman koulutusta?
Alkoi kiinnostaa jo aiemmin, kun täällä tuntuu olevan tosi monia, jotka muuttaneet omilleen alle 18 v. Kertokaa nyt, miten se onnistui käytännössä? Vai täysi-ikäisen miehenkö luo kaikki muuttivat..?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis te jotka olette alaikäisinä muuttaneet omaan kotiin. Kävittekö töissä? Mistä saitte rahat vuokraan, ruokaan jne? Eihän kukaan edes palkkaa 15 -vuotiasta jatkuvaan työsuhteeseen, vai palkkaako? Ja ihan ilman koulutusta?
Alkoi kiinnostaa jo aiemmin, kun täällä tuntuu olevan tosi monia, jotka muuttaneet omilleen alle 18 v. Kertokaa nyt, miten se onnistui käytännössä? Vai täysi-ikäisen miehenkö luo kaikki muuttivat..?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Minulla oli jo silloin toiminimi, oma asunto ei vuokra, ja elettiin vielä -80 lukua...silloin vielä alaikäisiä palkattiin paljonkin. Oma tyttöni sai kaksi kesätyöpaikkaa nyt ja olen tyytyväinen, koska myös hän muuttaa vuoden päästä pois kotoa.
Nykyisin asiat eivät mene ihan niin kuin ennen mikä tavallaan on harmi.
Itse jouduin opintoihin tutustumaan -90 luvulla kun oli pakko ja sen jälkeen yrittäjälinjalle, että sain harjoittaa yritystoimintaa....en saanut opintotukea enkä hakenut lainaa.
Kotoa en saanut mitään....