Kaikki ärsyttää, ei huvita mikään, tekis mieli heittää mieskin pihalle. Mitä ihmettä tämä nyt on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkionpaskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikkionpaskaa

Vieras
Ihan kaikki mitä mies tekee tai sanoo ärsyttää tosi kovin, masentaa kaikki hirveästi ja tekis mieli vaan mennä nukkumaan ja itkeä. Tuntuu, että kaikki asiat on ihan perseellään, mikään ei ole hyvin.

Nytkin olen tosi surullinen, enkä edes tiedä miksi olen surullinen. On vain sellainen surullinen olo.

Joskus vähän vastaavaa kuukautiskierron lopussa, mutta ei ikinä näin pahasti, tekis mieli erota miehestäkin kun ärsyttää koko äijä ja kaikki mitä se sanoo.

Voisiko olla raskauden ensioireita? Menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna ja tätä nyt jokunen päivä jo jatkunut, tissit on kipeät, mutta ne on aina joskus ennen menkkoja kipeät, ei joka kuukausi kuitenkaan.

Sanat kuin mun suusta!
Tosin tämä olotila johtuu tiettyjen hormonitasojen laskusta, koska tuli eilen ja toissapäivänä vähän otettua. Henkinen krapula tai jotain.

Welcome to my world! Mulla meinaan joka ainoa kuukausi vähintään pari päivää ennen menkkojen alkua samanlaista ja vielä jopa pahempaa. Tähän sitten päälle epäsäännöllinen kierto, niin ei voi edes ennustaa. Aivan järkyttävän kamalaa ja joku idiootti on vielä väittänyt, että pms-oireet on keksittyjä...

Mulla oli sama juttu monta vuotta lähes päivittäin, ihan kamala olo kun mistään ei löytänyt elämäniloa ja kaikki vaan masensi. Sitten tajusin (yhdessä lääkärin kanssa) että kilpirauhanen ei toimi vaikka arvot viitearvojen sisällä. Nyt on lääkitys ja elämä vuosikausien kärvistelyjen jälkeen taas pikkuhiljaa mallillaan. Suosittelen siis ottamaan huomioon myös sen vaihtoehdon. :)

Tell me about it!! Ihan samat fiilikset! Täällä ei ainakaan raskausoire kyseessä ;) ennemminkin vaihdevuosia epäilen....ihan käsittämätön vit....us! Lapset ärsyttää, ukko ärsyttää, työpaikka ja koirakin ottaa päähän, naapurista puhumattakaan!
Semmoinen olo, että voiko vitutuk...n kuolla??!

Alkuperäinen kirjoittaja Pitkään turhaa kärsinyt;30821175:
Mulla oli sama juttu monta vuotta lähes päivittäin, ihan kamala olo kun mistään ei löytänyt elämäniloa ja kaikki vaan masensi. Sitten tajusin (yhdessä lääkärin kanssa) että kilpirauhanen ei toimi vaikka arvot viitearvojen sisällä. Nyt on lääkitys ja elämä vuosikausien kärvistelyjen jälkeen taas pikkuhiljaa mallillaan. Suosittelen siis ottamaan huomioon myös sen vaihtoehdon. :)

Käynyt myös mielessä, liika vai vajaatoiminta sinulla?

Yhteistyössä