Miten te paljon sairastavat pienituloiset, joilla ei ole varaa yksityisiin lääkäreihin, olette elämässänne selvinneet?

Karu totuus on, että jos näyttää tavallisesta poikkeavalta, niin täytyy olla sitten muuten sulava ja tavallinen ja puolensapitävä. Ei voi jättäytyä "puolustettavaksi" passiiviseksi henkilöksi, jos kasvot eivät herätä sellaista toisissa. Ja vittumaisuudella ei todellakaan saa aikaseksi mitään, koska sekin on toisenlaisia henkilöitä varten, jotka eivät herätä ärsyyntymistä. Sinulla vaikuttaa olevan sellaisen henkilön persoona, jonka ulkonäkö on vaikuttanut negatiivisesti elämään ja tavoitteellisesti et ole osannut pyrkiä siitä vaikutuksesta pois kehittämällä persoonaa. Kun ei oteta todesta ja kuunnella, niin ajatuskulku alkaa sairauksissakin askartelemaan ihan muissa sfääreissä.

[QUOTE="vieras";29041167]Karu totuus on, että jos näyttää tavallisesta poikkeavalta, niin täytyy olla sitten muuten sulava ja tavallinen ja puolensapitävä. Ei voi jättäytyä "puolustettavaksi" passiiviseksi henkilöksi, jos kasvot eivät herätä sellaista toisissa. Ja vittumaisuudella ei todellakaan saa aikaseksi mitään, koska sekin on toisenlaisia henkilöitä varten, jotka eivät herätä ärsyyntymistä. Sinulla vaikuttaa olevan sellaisen henkilön persoona, jonka ulkonäkö on vaikuttanut negatiivisesti elämään ja tavoitteellisesti et ole osannut pyrkiä siitä vaikutuksesta pois kehittämällä persoonaa. Kun ei oteta todesta ja kuunnella, niin ajatuskulku alkaa sairauksissakin askartelemaan ihan muissa sfääreissä.[/QUOTE]

Mä en oo tosielämässä vittumainen, mulla on kiva persoona, koska ihmiset on kehuneet.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";29041167]Karu totuus on, että jos näyttää tavallisesta poikkeavalta, niin täytyy olla sitten muuten sulava ja tavallinen ja puolensapitävä. Ei voi jättäytyä "puolustettavaksi" passiiviseksi henkilöksi, jos kasvot eivät herätä sellaista toisissa. Ja vittumaisuudella ei todellakaan saa aikaseksi mitään, koska sekin on toisenlaisia henkilöitä varten, jotka eivät herätä ärsyyntymistä. Sinulla vaikuttaa olevan sellaisen henkilön persoona, jonka ulkonäkö on vaikuttanut negatiivisesti elämään ja tavoitteellisesti et ole osannut pyrkiä siitä vaikutuksesta pois kehittämällä persoonaa. Kun ei oteta todesta ja kuunnella, niin ajatuskulku alkaa sairauksissakin askartelemaan ihan muissa sfääreissä.[/QUOTE]

Pakko vielä lisätä että kyllä mua muuten mielellään kuuntelee ja ottaa todesta kaikki sellaiset ihmiset, jotka on oppineet tuntemaan edes hieman, koska ne on tajunneet etten oo tyhmä vaikka näytän siltä. Eli ei mun kokemusmaailma oo sellanen ettei kukaan kuuntele ja ota todesta. Yleensä vaan sellaiset jotka ei tunne katselee tympeästi ja käyttäytyy tylysti mua kohtaan, muttei toki niistäkään läheskään kaikki. Pahiten varmaan sellaiset pinnalliset ihmiset.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;29041179:
Pakko vielä lisätä että kyllä mua muuten mielellään kuuntelee ja ottaa todesta kaikki sellaiset ihmiset, jotka on oppineet tuntemaan edes hieman, koska ne on tajunneet etten oo tyhmä vaikka näytän siltä. Eli ei mun kokemusmaailma oo sellanen ettei kukaan kuuntele ja ota todesta. Yleensä vaan sellaiset jotka ei tunne katselee tympeästi ja käyttäytyy tylysti mua kohtaan, muttei toki niistäkään läheskään kaikki. Pahiten varmaan sellaiset pinnalliset ihmiset.
Tarkoitin nimenomaan niitä, jotka eivät tunne. Eli niihin pitää panostaa sillä ensivaikutelmalla, ettei jää jalkoihin tai tule huonosti kohdelluksi. Ja tosiaan sellaisella avoimella mutta assertiivisella tyylillä.

Yhteistyössä