KAIKKI ÄIDIT HEI!

Heippa!

Olen 23v turussa asuva ensimmäistä odottava naisihminen. Kovasti kaipaisin seuraa odottavista tai äideistä, kun omilla kavereilla on vielä ihan muut jutut. Et jos vaiks kaffel pääsis =) vast. yv tai kt.makinen@suomi24.fi
 
Täällä 34v äiti joka kaipaa ystäviä ulkoiluun, kahvitteluun, meseen, meilailuun eli siis ihan kaikkeen.... :wave:

Lapsia kolme, 8v tyttö, 7v poika ja 2v tyttö.

Meiliä saa laittaa osoitteeseen: mai_selene@hotmail.com
Toimii myös meseosoitteena... :)

 
Täällä 25-vuotias tuleva äiti Hervannasta, esikoisen LA on 12.6. Erityisen kivaa olisi jos seuraa saisi jostakusta jolla lapsi olisi hiljattain syntynyt tai piakkoin syntymässä. Mulle voi laitta yv:tä ja mese on melcarann@hotmail.com (en käytä s-postina, joten älä laita viestejä sinne)
 
Tänään tuli taas istuttua koko kaunis päivä yksin puistossa ja rannalla kun ei ole äitikaveria kesän viettoon :(

Kovasti siis kaipaan ystävää kaikenlaiseen tekemiseen lasten kanssa ja ilmankin. Asustelemme länsi Helsingissä.
Omat lapseni ovat jo kouluikäisiä joten liikkuminen sujuu vaivattomasti eikä tarvitse ystävän löytyä ihan kotinurkilta =)
 
Täällä 32 v. esikoistaan odottava, tuleva äiti Itä-Helsingistä (esikoisen on määrä syntyä heinäkuussa).
Uusia ystäviä kaipaisin alueelta Itä-Vantaa ja Itä-Helsinki. Meillä on myös iso koira ja mies löytyy. Pistä mailia tulemaan: mimsku5@luukku.com :)
 
Löytyisikö minulle ystävää? Olen Iisalmeen muualta muuttanut, vuosia sitten jo tosin mutta tunnen itseni toisinaan yksinäiseksi :( Olen kotona viihtyvä, rakastan sisustamista ja kaikkea kaunista. Minulla on 10-vuotias tyttö ja 9-vuotias poika. kuu8@luukku.com
 
Löytyisikö meille ystäviä? Olemme muuttaneet hiljattain Järvenpäähän. Olen pian 28v. tuoreen poikavauvan äiti. Vauva syntyi 26.4.08 ja ristijäiset ovat 28.6.08. Perheeseemme kuuluu myös isukki. Olisi mukava jakaa ajatuksia ja kokemuksia ihmisten kanssa, jotka ovat samassa elämäntilanteessa. jaanave@suomi24.fi
 
Löytyisiköhän täältä muitakin lastansa odottavia tai joilla on jo lapsia? Olisi kiva tutustua johonkin toiseen nuoreen äitiin. :) Itse olen 19 vuotias ja odotan esikoistani. Laskettu aika olisi joulukuun 9. Minulla on kaksi kissaa ja avomies. Olisi ihanaa jakaa kanssasi arjen ilot ja surut. :) Sähköpostini on kinuskimarja@netti.fi
 
Moi! löysiköhän täältä meille ystävää. Olen 25-vuotias 1,5kk-ikäisen tyttövauvan äiti. Muutimme mieheni työn perässä Raisioon muutama kuukausi sitten ja paikkana tämä on aivan ihana, mutta koska mies on paljon töissä ( ja muutenkin) olisi ihana saada lenkki-, kahvittelu- ja rupatteluseuraa tältä alueelta. Kotiutumiseen tarvittaisiin siis vielä joku, kenen kanssa voisi nauraa vatsakippurassa ja välillä itkeä tirauttaakin. =) sähköpostini on nelli_juntunen@hotmail.com
 
Olen jonkin aikaa Karkkilassa asunut 40+ ikäinen kotiäiti, nämä nuorimmat lapset vm 03 ja 07. Mies on pitkät päivät töissä ja iltaisin varsinkin meinaa seinät kaatua päälle ja yksinäisyys, yksin olo alkaa jo niin minua kuin lapsiakin tympiä. Eikö tosiaan meille löydy kaveria täältä tai lähialueilta?!

Löytyiskö kyläily, kahvittelu, jutteluseuraa ja lapsille leikkikaveria. Auto on, lähialueille päästään mutta toivoisin vastavuoroisuutta, ettei niin, että vain minä sitten ajelen kylään..

Vastaa yv:lla!!

:wave: =)

*MUOKS*
autolla pääseee
 

Yhteistyössä