KAIKKI ÄIDIT HEI!

HEI! LAITTAKAA KAIKKI ÄIDIT YHTEISTIETOJA TULEMAAN NIIN SAADAAN KOKOON LISTA MISTÄ PÄIN KUKAKIN ÄITI HAKEE SEURAA ITSELLEEN JA LAPSILLEEN. LAITTAKAA VIESTIIN OMA IKÄ, LASTEN IKÄ, ASUIN PAIKKA MISTÄ HAETTE YSTÄVIÄ JA MAILIOSOITE JOHON VOI VASTATA.

MINÄ ALOITAN TÄMÄN NÄIN ALKUUN
OULU JA LÄHISEUTU. ULKOILU JA KAHVITTELU SEURAA KAIPAA ÄITI 29V JA POJAT 7 JA 6V SEKÄ TYTTÖ 4V. JOS HALUATTE TUTUSTUA NIIN KIRJOITELKAA OSOITTEESEN MARI.HALONEN@SUOMI24.FI
 
Meiju
Täällä olisi 18vuotias 4kk ja risat vanhan tytön äiti Kaustiselta.. Lenkkelily ja kahvitteluseuraa, ja miksei joskus myös biletys kaveria kaipaisin ;) ... Ei nimittäin täällä paljon ysäviä minulla ole :/ (<- lue ei yhtään)

mejan@jippii.fi
 
Oon 23 vuotias äiti ja tytöt ovat 1v9kk ja 1kk.Itä-vantaalla asustellaan.Perheessä myös isä,29 vuotias ja 3 isoa koiraa.
Kirjotella saa kaikesta maan ja taivaan välillä.Mesen kautta tai sähköpostilla.Kahvittelu ym.. kiinnostaa myös.
marzu82@msn.com
 
Täällä olis kohta 33v.äiti Jakiksen suunnalta. Poika 4 kk. Kahvittelu ja lenkkeily seuraa, miksei myös shoppaileenkin joskus. Ammatiltani puutarhuri, konsultoimaan en näin perhelomallani jaksa... :D

Hakunila, Vaarala, Rajakylä, Heikinlaakso, Jakomäki, Tattariharju, Puistola ja muut ympäröivät alueet kävelymatkan päässä! Josko kävely ja kaffeseuraa löytyy??? =)

mut saa e:maililla kiinni osoitteesta: teak73@luukku.com
 
Mimmu-
22 vuotias kahden pojan äiti kaipailee uusia ystäviä Kouvolan alueelta. Messenger löytyy joten sinne voi lisäillä riigga_83@hotmail.com , samalla osoitteella toimii myös maili..
 
Olen 25-vuotias kahden lapsen töissä käyvä/opiskeleva äiti Helsingistä. Poika on 3.5-vuotias ja tyttö reilun vuoden vanha. Ollaan muutettu vajaat puoli vuotta sitten Helsinkiin, et olisi TOSI kiva saada uusia tuttavuuksia lapsille ja myös itselle. =)
janna02@suomi24.fi
 
Kaipailisin seuraa Espoon suunnalta kahvitteluun, lenkkeilyyn ym. Olen 25 wee ja odottelen vasta ensimmäistä syntyväks helmikuun lopulla. Sellon ympäristössä tulee käytyä aikas usein ;)
ronya217@yahoo.com
 

Yhteistyössä