KAIKKI ÄIDIT HEI!

Olen 37-v kahden pojan äiti Peltsulta, esikoinen 7v, kuopus 6kk. Kaipailen muista äiti-ihmisistä lähinnä ulkoilu- ja jutusteluseuraa vauva-arjen piristykseksi. Aina mukavampi jos lapsesi ovat suurinpiirtein samaa ikäluokkaa tai nuorimmainen ainakin, niin voisi sitten saada tulevaisuudessa seuraa sinne hiekkalaatikon reunallekin. Toivomus on ettei teidän perheessä olisi kissoja tai koiria, koska meillä piisaa allergista porukkaa.

Spostia voi lähetellä osoitteella: saijarii@hotmail.com
 
Kohta 28-vuotias kahden tytön äiti ( 3v9kk ja 1kk). Etsin ulkoilu- ja kahvitteluseuraa: Varisto, Pähkinärinne, Myyrmäki, Petikko, Kaivoksela alueelta...kauempaakin käy, kunhan julkiset kuljettaa.

Esikoinen on kolmena päivänä viikossa päiväkodissa, muutoin minun ja vauvan kanssa kotosalla. Harrastuksiini kuuluu mm käsityöt, lukeminen ja elokuvat. Tosin tätä nykyä tuntuu ettei ehdi paljon muuta harrastaa kuin imetystä ja vaipanvaihtoa ;) Ja perheeseen kuuluu myös opiskeleva mies. Itse olen äitiysvapaalla vakituisesta työstä kesään 2009 ja päättötyötä vaille valmis tradenomi.

Kaipaisin päiväsaikaan jutustelu-seuraa niin kotiäidin elämään liittyvistä aiheista kuin mistä tahansa maan ja taivaan väliltä. Plussaa on jos olet uskossa B)
 
Tervasuolta 34 v kolmen lapsen äiti kaipailee kaikenlaista seuraa. Tytöt on syntyneet 9/02, 4/ 04 ja 1 /07. Toistaiseksi olen kotona. Isommat 2 * vkossa päiväkodissa. Meiliä voi laittaa osoitteeseen: amkakela@gmail.com
 
Ystäviä hakusessa, ulkoiluun, lenkkeilyyn (koirien kanssa tai ilmankin), kahvitteluun, juoruiluun, illan istumiseen, ihan mihin vaan.. :D

Oon 27vee, tytöt 4v ja 6½v, kolmosen laskettuaika huhtikuun alussa. Mies ja pari koiruutta myös perheestä löytyy..

Mies tekee aika paljon töitä ja harrastaa niin minulla sit päivät menee täällä kotona lasten kanssa joten seura olisi enemmän kuin tervetullutta. =)

niinatoivonen@gmail.com

ja meseen voi lisätä ossulla niina_toivonen@hotmail.com
 
etsin kahvittelu ja juttu seuraa Pirkkalan lähistöltä Tampereelta jne...Meillä on kaks poikaa 3v. ja 1v. 3v.on perhepäivähoidossa neljä kertaa viikossa.Harrastuksille ei juurikaan jää aikaa elämä on tätä tavallista perheellisen arkee:) Mutta tykätään eläimistä ja meillä on kaks kissaa mökkeillään aina kun mahdollista.Niin ja olen 28v.Mutta sinulla ei ole väliä minkä ikäinen olet tai onko lapsia jos vaan seura kelpaa;) viestitellään jetuulia@netti.fi
 
26 vuotias kotiäiskä Joensuun Linnunlahdelta täällä huhuilee muita Joensuun mammoja uusien kamujen toivossa. :wave: Mukava olisi saada myöskin suht saman ikäistä leikkiseuraa 1v.8kk ikäiselle pojallenikin. =)

rokkimami81@hotmail.com
 
Olen 32v. kahden pienen tytön äiti (1v 9kk ja 2 vkoa). Asustellaan miehen ja kahden koiruuden kanssa Halikossa maaseudun rauhassa. Ei olla kumpikaan täältä kotoisin, eikä ystäviä ole päässyt kertymään liikaa! Laitahan y-viestiä tulemaan, niin päästään tutustumaan.
 
ÄITI 30v ja TYTÄR 11 KK, KYLÄILYSEURAA

Olen 11-kuisen tyttäreni kanssa hirveän paljon kahden. Aamupäivisin voidaan käydä kaikenlaisissa äiti-lapsi-tapaamisissa, mutta iltaisin on tylsää ja mahdoton seurankaipuu. Olisi ihanaa, jos olisi kyläilypaikkoja, joissa voisi piipahtaa teellä tai sitten raatailla meidän pöydän ääressä lasten saadessa samalla leikkiseuraa. Turun keskustan tuntumasta toivoisin, jottei matkanteosta tulisi kynnyskysymys. Vastaukset marianmeili AT gmail.com
 
Espoo ja lähialue

Minä v.75 syntyny. Mulla 01/03 syntyny poika ja vasta muuttanu Espooseen avoliittoon :) Meille on tulossa jouluvauva, jota on pitkään ja hartaasti odotettu.

Ystäviä kaipailen ja pojalle seuraa :)

anna.claire@netti.fi
 
Tääl 21v äityli ja 02/07 tyttö syntynyt että Oulaisissa asustellaa ja muutto ois tässä joskus Raahen suuntaan. Tosiaan talon myynti on menossa sitten ku talosta on tehty kaupat niin muutamme pois oulaisista. Raahesta en tunne ketään kuin 1-2 mammaa.Jos lähialueilta ois ystäviä, lenkki seuraa ja shoppailu seuraa :)

p.s Oulussa käyn silloin tällöin kun siellä asuu sukulaisia ja mun vanhemmat Muhoksella.

mailia: pia_maunula@suomi24.fi
 
Neljättä viikkoa porissa asustellut 31vee äiti etsii uusia ystäviä!! lapsia kaksin kappalein,3vuotias ja 6vuotias. kahvitteli seuraa,lenkkeilyyn ja höpisemään kaikesta maan ja taivaan välillä =)

yvllä tavoittaa :)
 

Yhteistyössä