Kahden miehen loukku...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mufflon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mufflon

Vieras
olen saattanut itseni jokseenkin mielenkiintoiseen tilanteeseen. Tässä villiä sinkkukesää viettäessäni eteeni on tupsahtanut kaksi aivan erilaista, mutta yhtä mielenkiintoista miestä ja nyt en osaa päättää kumpaan suuntaan tie veisi.

Toinen on reilusti vanhempi muutaman teinin asumuserossa oleva isä. Älykäs ja mielenkiintoista seuraa. Samat mielenkiinnon kohteet. Ulkoisesti kaikki kohdallaan, mutta ikäistään huomattavasti vanhemman näköinen. Omalla tavallaan viehättävä, mutta myös haastava. Ei kerro juuri tunteistaan, mutta ilmeisesti niitä minua kohtaan on. Ei muuttaisi kanssani yhteen - eli etäsuhde olisi joskin viikoittain tavattaisiin.

Toinen on samaa ikäluokkaa kanssani. Komea mies, mukavaa seuraa, mutta ei mitään suuntaa elämässä. Ei tietoa töistä syksyllä, tai edes siitä mitä haluaisi tehdä. Hurjan romanttinen, mutta välillä jopa karkea ja taustoiltaan hieman "epämääräinen". Harrastuksia on muutamia yhteisiä, mutta ei juuri syvällisiä keskusteluja. Kertoo avoimesti tunteistaan ja luo jonkin turvallisuuden tunteen ja saa sydämen hakkaamaan. Haluaa mennä naimisiin, muuttaa minun ja lasteni kanssa yhteen ja jos haluan niin tehdä lisää lapsia.

Voinhan toki todeta ei kiitos molemmille, mutta toisaalta molemmat jollain tavalla kiinnostavat :P Kyllä osaa elämä olla ironista! Miten muut toimisitte?

tekstin perusteella kallistuisin enemmän a:han, perusteella että kumpikin lapsellisia, tietää jo mitä lähtemässä tekemään ja varmasti vakavammalla pohjalla kun sitä elettyä elämää jo takana.
ja tuo b) tekstin perusteella jotenkin epämääräinen tyrkky, hakemassa sinusta uutta äitihahmoa??

Enpä ottaisi varmaan kumpaakaan, mutta jos olisi pakko joku valita, niin a. B ei missään nimessä, hänestä ei seuraisi ainakaan mitään hyvää. Ei töitä, heti hankkimassa lapsia, epämääräinen tausta - hälytyskellot pitäisi jo soida.

A:kin on vähän hiinä ja hiinä.

Yhteistyössä