entä jos miehesi pettää ja saat hivin? siinä ei mömmöt auta.no kyl mä ja mun aviopuoliso ollaan sitä mieltä että paljas on paras ja siks mulla pillerit.
voihan sitä katkaista miehen piuhat ja käyttää kumia. tai sitten pitää jalkansa kiinni.Ai mikä muu syy siihen sit vois olla?
No sitten siinä käy niin... hohhoijaa... 10v saman miehen kanssa ja ei oo vielä hiviä tullut...entä jos miehesi pettää ja saat hivin? siinä ei mömmöt auta.
Juu ymmärrän kyllä nämä vaihtoehdot pillereille, mutta mikä muu syy kuin ehkäisy saa jonkun syömään pillereitä? Akne, runsas vuoto?voihan sitä katkaista miehen piuhat ja käyttää kumia. tai sitten pitää jalkansa kiinni.
Mulla ainakin helvetilliset kuukautiskivut ja runsas vuoto saivat alunperin hakemaan pillerit. Kaksi lasta olen synnyttänyt, eikä kivut tai vuoto ole muuttuneet mihinkään. Siksi syön pillereitä niin kauan kun voin.Juu ymmärrän kyllä nämä vaihtoehdot pillereille, mutta mikä muu syy kuin ehkäisy saa jonkun syömään pillereitä? Akne, runsas vuoto?
onhan olemassa muitakin vaihtoehtoja.Juu ymmärrän kyllä nämä vaihtoehdot pillereille, mutta mikä muu syy kuin ehkäisy saa jonkun syömään pillereitä? Akne, runsas vuoto?
ajattelen vain teidän parasta, koska en halua saman sukupolven naisille syöpää pillereiden takia. niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. lääkefirmat ja niiden edustajat eivät vaan sitä teille hyväuskoisille ja sinisilmäisille usko.mitä se sun persettäs kutittaa jos joku haluaa käyttää e-pillereitä???
mitäs ehkäisyä itse käytät??hyi... *******! :x siinähän voi silti levitä taudit.
ootkos kuullu sitä että kaikilla suinkaan se burana tms ei auta. Varmaan ennen pilsuja on kokeiltu nekin särkylääkkeet.miksi et syö tavallista särkylääkettä. auttaa varmasti.
en mitään kun ei ole miestä. miksi niin?mitäs ehkäisyä itse käytät??