käyttääkö joku oikeasti pillereitä vaan sen takia että ukko vois vetää paljaalla?

• Viestiketjun aloittaja humallus
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tuo ja siksi etten halua tulla raskaaksi. Siinä aika hyvä kombo.

Sitä paitsi muovitettu vehje ei vain tunnu yhtä hyvältä.
Onneksi on oma äijä niin ei tarvitse tuollaisia pohtia.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
humallus
[QUOTE="eee";27035334]Ei kun mä syön pillereitä siks, että MUA sais vedellä paljaalla. ;) Tuntuu aika hyvältä, toivottavasti säkin pääset joskus kokeilemaan![/QUOTE]

en halua sisääni kenenkään käytettyä kullia saati sitten mömmöjä jotka aihuettavat syöpää.

"vieras"
Juu ymmärrän kyllä nämä vaihtoehdot pillereille, mutta mikä muu syy kuin ehkäisy saa jonkun syömään pillereitä? Akne, runsas vuoto?
Mulla ainakin helvetilliset kuukautiskivut ja runsas vuoto saivat alunperin hakemaan pillerit. Kaksi lasta olen synnyttänyt, eikä kivut tai vuoto ole muuttuneet mihinkään. Siksi syön pillereitä niin kauan kun voin.

humallus
[QUOTE="vieras";27035588]Mulla ainakin helvetilliset kuukautiskivut ja runsas vuoto saivat alunperin hakemaan pillerit. Kaksi lasta olen synnyttänyt, eikä kivut tai vuoto ole muuttuneet mihinkään. Siksi syön pillereitä niin kauan kun voin.[/QUOTE]

miksi et syö tavallista särkylääkettä. auttaa varmasti.

meillä kumi
koska muu ehkäisy ei käy ja miehelle ihan sama onko kuten myös mulle :D Sitten kun on "varmat päivät" ollaan ilman puoltoista viikkoa. Jos vahinko käy niin sit käy :)

meillä kumi
ja muuten paljon puhutaan kuinka miehen tulee huomioida myös naisen mielihyvä seksissä. Miksi emme siis huomioisi myös miehiämme ja antaisi heidän nauttia kunnolla? :)

no sehän se lisäis luottamusta ton ainoan kumppanin kanssa että käyttäsin kumia tautien varalle :D Ehkä ne pilsut on siksi että ei tule raskaaksi vaikkei vakikumppanin kanssa kumia käytäkään. On se vaa parempaa paljaana ku kumihupun kanssa.

"Mirja"
Sain ne koviin kuukautiskipuihin ja käytin vuosia kunnes ne ei enään tehonneet kipuihin ja jätin pois, kivutkin ovat silti pysyneet pois- outoo..kadun että aloin koskaan käyttämäänkään koska ne ehkä aiheuttivat kystat jotka nekin häipyivät itsestään kun lopetin pillerit, ne ovat MYRKKYÄ elimistölle ja niitä tyrkytetään liian helposti naisille!

Yhteistyössä