Kääntyyköhän Suomessakin yhteiskunta vähitellen takaisin vasemmalle?

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26446376:
Tämä oli mielenkiintoinen uutinen eiliseltä:
Omakotityömaiden pimeä työ aiotaan pistää kuriin | Yle Uutiset | yle.fi

Toivottavasti suuremmassakin mittakaavassa ongelmiin puututaan. Laki joka kieltää palkan maksun käteisellä olisi aika hyvä keino.
Tämä on hyvä alku :) Ei kuitenkaan poista vielä sitä ongelmaa, että työmaalla voi olla ulkolaisia aliurakoitsijoita, joiden palkanmaksua säätelee jonkun muun maan lait.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";26446419]Yksikään mainitsemistasi puolueista ei ole oikeistopuolue, vaan jokainen enemmän tai vähemmän kallellaan oikealle.
i
IKL oli viimeinen oikeistopuolue Suomessa, mutta sekin sattuneesta syystä kiellettiin lailla.[/QUOTE]

Luulin että tässä puhuttiin nyt OIKEISTOpuolueista, ei ÄÄRIOIKEISTOpuolueista.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26446391:
No Suomen skaalassa tässä puhutaan, kun varmaan fiksuna ihmisenä ymmärrät. Eli Suomen oikeistosta ja vasemmistosta, ei Jenkkien tai Japanin tai Kambodzhan mittakaavassa.
Punaiset khmerit ja Nihon Sekigun olivat varmasti sinusta tarpeeksi vasemmalla. ;)
 
"vieras"
[QUOTE="hah";26446421]Ok, yleissivistyksesi nolla? Jos et tuota ole tajunnut. ;)[/QUOTE]

Lunatic ei tyypilliseen vasemmistoliittolaiseen tapaan tajua politiikasta(kaan) yhtään mitään, kunhan nauraa räkättää tajuamatta omaa tyhmyyttänsä.
 
"vieras"
Suomi on täysin sosialistinen maa. Viime viikonloppunan hallitus, päätti sosialisoida espanjalaisten pankkien tappiot suomalaisten veronmaksajien maksettaviksi, eikä tässä vielä kaikki...
 
hahaha
[QUOTE="vieras";26446462]Lunatic ei tyypilliseen vasemmistoliittolaiseen tapaan tajua politiikasta(kaan) yhtään mitään, kunhan nauraa räkättää tajuamatta omaa tyhmyyttänsä.[/QUOTE]

Peesi, musta tuntuu tosi usein että vasureita äänestää yleensä ne, jotka eivät politiikasta ja yhteisestä hyvästä ymmärrä mitään. :D
Hei itsekin äänestin heitä kun ajattelin "kyl kaikkien siis pitä saada tukii ja sillee" ja olin tyhmä 18v tuolloin. Tulin onneksi järkiini ja aloin ottamaan asioista selvää ja seuraavalla äänestyskerralla ymmärsin jo käyttää aivoja siihen, ketä äänestän. :D
 
[QUOTE="vieras";26446734]Meni plörinäksi=jotkut kehtasivat arvostella vasemmistolaisuutta.[/QUOTE]

Minä olin sivukaupalla ainoa vasemmistolainen tässä ketjussa. Kas kun keskustella ja arvostella voi muutenkin kuin haukkumatta vastapuolta. Luepa ketjua uudestaan. Kokeile. Ja vertaa sivua 4 muihin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26446794:
Minä olin sivukaupalla ainoa vasemmistolainen tässä ketjussa. Kas kun keskustella ja arvostella voi muutenkin kuin haukkumatta vastapuolta. Luepa ketjua uudestaan. Kokeile. Ja vertaa sivua 4 muihin.
Olit yksinäinen mohikaani kunnes Lunatic tuli pilaamaan ketjun.:(
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";26446806]Olit yksinäinen mohikaani kunnes Lunatic tuli pilaamaan ketjun.:([/QUOTE]

Jaa minäkö tämän nyt pilasinkin. Tietääkseni en alentunut edes vastaamaan, kun minua alettiin tässä haukkumaan.
 
mikäs tuossa viestissä #91 oli niin kamalaa että siitä meni herne nokkaan?
En viitannut mihinkään tiettyyn viestiin. Tai no, nyt kun katson, niin 84, 86 ja 90 oli aika ikäviä ja keskustelun kannalta turhia viestejä, jolleivat jopa kuolettavia. Tähän asti minusta me eriuskoisetkin keskustelimme aivan sovussa.

"Vieras" voisi sen sijaan kokeilla nyt antaa jotakin tähän keskustelun aiheeseen. Jotakin, mikä ei liity meihin keskustelijoihin, vaan tässä käsiteltyihin asioihin.

Ja tiedän että osin olet siinä vain ärsyttääksesi minua - ja sehän on ihan mukavaa. :D
 

Yhteistyössä